Ik hoor de Apaches hier nog rond vliegen dus niet alles.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
dat is dus oprecht onze hele operationele luchtmacht
quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef Confetti het volgende:
De NASDAQ net even in het groen.
Een teken dat de sancties laf en zacht zullen zijn. Oekraine is hierbij geofferd.
Zij blokkeerde anders wel direct nordstream2.......quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:24 schreef Confetti het volgende:
SWIFT staat niet op agenda want de moffen willen het niet.
Duitsland staat weer aan de verkeerde kant van de geschiedenis. Aard van het beestje.
Nee, de FED gaat nu langer wachten met het verhogen van de rente. En dus goed nieuws.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef Confetti het volgende:
Een teken dat de sancties laf en zacht zullen zijn. Oekraine is hierbij geofferd.
Tijd om in te stappen nuquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef Confetti het volgende:
Chemtrails.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef hollandia02 het volgende:
Kreeg net een filmpje via WhatsApp doorgestuurd waarin je een 1 of ander minigun ziet met een roze kogelregen op een vliegtuig in Oekraine.
Weet iemand wat voor wapen dit is?
is ie van de wiet af?quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet in de chat, dan krijg je me toch een rant van Steve![]()
DailyMirror weet het altijd bijzonder te draaien.quote:
Zo naïef jij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:26 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een opruiing van de NOS, die nitwits aan het woord laten dat wij als Nederland bij deze oorlog betrokken raken en er een koude oorlog dreigt![]()
Wellicht ja, maar stond ook wel heel laag en zat ook net te denken om bij te kopen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef Confetti het volgende:
Nee dat zijn de wolken achter een vliegtuik.quote:
quote:
VS zal in Europa echt wel kernwapens hebben liggen. Uiteraard niet in 'n niet-NAVO-land. Maar wel in Europa.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Toegegeven, met dat laatste heb je zeker een punt. Maar zoals al 10 keer gezegd is, wat rusland nu doet is niet goed te praten. Zeker omdat er niet direct een gevaar was. Als er letterlijk atoombommen werden geplaatst door de VS had ik je eventueel nog gelijk kunnen geven, maar dit is gewoon een enorm onnodig loss of life. (en ja ook de VS moet ooit nog eens verantwoorden voor Irak)
Oh ik las het verkeerd om zie ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:29 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nee dat zijn de wolken achter een vliegtuik.
Blijft een mooie taal, dat Portugees.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie zegt hier nu nee tegen?
https://www.dumpert.nl/item/100023210_c01cbdb0
mini rateling gunquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:27 schreef hollandia02 het volgende:
Kreeg net een filmpje via WhatsApp doorgestuurd waarin je een 1 of ander minigun ziet met een roze kogelregen op een vliegtuig in Oekraine.
Weet iemand wat voor wapen dit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |