En dan doet er ook niemand wat, want...quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt me ook wel heel waarschijnlijk.
Aeroflot was leuk. Altijd vracht op die dingen. En vis. Veeeel vis.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voorlopig nog wel een aankomende vlucht van Aeroflot op het programma morgenochtend op Schiphol in ONS land
[ afbeelding ]
Nee, dat ligt natuurlijk weer compleet anders.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou ze hier nogal tekeer zijn gegaan als er destijds op video een Nederlander in Irak of zo onthoofd zou zijn.
Ingehuurde demonstranten.quote:
Ja ook veel mee gevlogen. Maar ook vage dingen soms. Zoals dat mn entertainment scherm steeds uitviel bij een bepaald moment in een film, en de stewardess achterin het vliegtuig telkens mijn systeem moest resettenquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aeroflot was leuk. Altijd vracht op die dingen. En vis. Veeeel vis.
Leuke dingen meegemaakt dat we ze afhandelde.
Maar nu? Krijgen ze de tyfus maar.
Het is #MeToo kleutergedrag van dickpics. Ook wat nu plaatsvindt door olie ophet vuur te gooien en dingen continu (ook selectief) te herhalen zodat het gelijk, een soort van alternatieve waarheid wordt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Stoken kan leiden tot steken. Dat weet de stoker vaak zelf ook wel.
Ja die kennen we nu wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind dat we best wat Oekrainse dames kunnen opvangen van max 30 jaar oud.
Al behandeldquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind dat we best wat Oekrainse dames kunnen opvangen van max 30 jaar oud.
Totale nonsens maar je slikt het voor zoete koek?quote:
Valt me nog mee dat ie een 0 achter de 3 zet.quote:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-giro-5125~af377cf2/quote:De Britse premier Boris Johnson heeft zojuist nieuwe sancties van het Verenigd Koninkrijk tegen Rusland afgekondigd. Hij noemt het 'het grootste en zwaarste pakket van economische sancties dat Rusland ooit gezien heeft'. ,,We gaan Rusland helemaal uit het internationale economische systeem weren.''
De nieuwe sancties treffen meer dan 100 Russen en Russische organisaties zoals banken en luchtvaartmaatschappijen. Alle handel van het VK met Rusland wordt geblokkeerd.
Moet hij weten. Wtf is Lookner? Vast niet belangrijkquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:18 schreef hollandia02 het volgende:
BREAKING: Lookner vindt Putin zijn president
Dat valt me toch weer tegen, na al die krijgshaftige taal van de Oekrainers.quote:
Tja zal Poetin natuurlijk ingecalculeerd hebben. Alsof dat het gaat stoppen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-giro-5125~af377cf2/
Steve! Aardappelhoofd! En hij is erg kwaad op poetinquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moet hij weten. Wtf is Lookner? Vast niet belangrijk
zulke vreemdzame landenquote:Op donderdag 24 februari 2022 18:13 schreef Duiveltja het volgende:
China pakt Taiwan volgende week er ff bij. Goed voorbeeld doet volgen.
Vond het vooral grappig dat als ik weer even moest wachten om de vrachtpapieren om te wisselen in de slurf en de cockpit zelf niet in mocht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja ook veel mee gevlogen. Maar ook vage dingen soms. Zoals dat mn entertainment scherm steeds uitviel bij een bepaald moment in een film, en de stewardess achterin het vliegtuig telkens mijn systeem moest resetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |