Klopt maar ik hoorde net op tv van een Nederlandse generaal dat onze strijdmachten ook niks voorstellen. Verouderd en te weinig. Ik vraag me af wie hier straks politiek verantwoordelijk voor is dat zelfs op Europees niveau er 'bijna' geen leger is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Duitsland het enige land in de NAVO was...
Putin heb ik - ik ken hem verder niet - sws niet erg hoog zitten dat hij als machtpotentaat, mensen met een invaliditeit van veel waarde of nut vindt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het IPC gaat dit niet zo leuk vinden nee, Putin neemt de paralympische winterspelen niet serieus.
Ook wel terecht, want er wordt niet eens geschaatst.
Sukhoi Su-57 ------Multirole 15quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:49 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Die 2 gaan inderdaad de paar duizend russische straaljagers vast tegenhouden.
Als je nu de eerste was met dat 'hilarische' grapje had ik het nog gedoogd, maar ik vond het nu wel mooi geweestquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:43 schreef dick_laurent het volgende:
Ahh, er zijn weer wat zoute mensen hier aanwezigsorry he.... hey, sorry... echt.... nee echt.... sorry he! SORRY
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Kievan_Rus%27quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:44 schreef byah het volgende:
Weten we al wat de end game van Putin is?
Dan liever oorlog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
De enige mogelijkheid om oorlogen in de toekomst te voorkomen zijn permanente Olympische Spelen.
De Fransen kunnen nog wel wat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:45 schreef fjs het volgende:
[..]
Klopt maar ik hoorde net op tv van een Nederlandse generaal dat onze strijdmachten ook niks voorstellen. Verouderd en te weinig. Ik vraag me af wie hier straks politiek verantwoordelijk voor is dat zelfs op Europees niveau er 'bijna' geen leger is.
Shoot, oke, oke.. Maar ik zei nog dat ik nieuw was hier. Verdomme het wordt ook steeds lastiger origineel te zijn in deze wereld.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je nu de eerste was met dat 'hilarische' grapje had ik het nog gedoogd, maar ik vond het nu wel mooi geweest
Nee, dit kan niet.quote:
Ik denk dat hij in het laatste jaar van zijn leven nog wel een keer met die raketten wil spelenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:44 schreef byah het volgende:
Dat zou gewoon moeten kunnen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Staat schansspingen voor blinden wel op het programma?
Estland, Letland, Litouwen en Polen ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Kievan_Rus%27
Oftewel Oekraïne en Finland 'terugnemen.'
Rusland streeft naar pro-Russische regering in Oekraïnequote:Op donderdag 24 februari 2022 14:44 schreef byah het volgende:
bloedbad - Zelfstandignaamwoordquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zoek eens op wat 'bloedbad' betekent. Jij denkt waarschijnlijk "heel veel bloed" omdat je definities niet begrijpt en ze letterlijk neemt en strooit daarom met de term 'massaslachting', zonder dat je weet wat het inhoudt. Dat is namelijk een oorlogsmisdaad, waarvoor je voor een internationaal tribunaal berecht wordt.
Maar dat is allemaal niet relevant voor je, want jouw inzicht gaat niet verder dan "er zijn veel mensen dood dus dat is automatisch een massaslachting". Verder ook nog wat ordinair schelden en iemand betichten "aan de verkeerde kant" te staan.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Shoot, oke, oke.. Maar ik zei nog dat ik nieuw was hier. Verdomme het wordt ook steeds lastiger origineel te zijn in deze wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |