Als er toch een staat is die zou moeten weten dat appeasement niet werktquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:17 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Duitsland wil Poetin nog een laatste kans geven. Maar nu echt de allerlaatste he! Ik meen het Vladimir!
Dat is in Rusland, hoewel het nog wel kan, ook niet zo eenvoudig meer (te verdoezelen).quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dapper, ik hoop niet dat dit een enkeltje goelag oplevert.
Zoek eens op wat 'bloedbad' betekent. Jij denkt waarschijnlijk "heel veel bloed" omdat je definities niet begrijpt en ze letterlijk neemt en strooit daarom met de term 'massaslachting', zonder dat je weet wat het inhoudt. Dat is namelijk een oorlogsmisdaad, waarvoor je voor een internationaal tribunaal berecht wordt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je moeder. Ik had niet eens stemrecht toen.
Maar oorlog is doorgaans een massaslachting ja. En al zijn we daar schuldig aan een massaslachting: WAT DE FUCK HEEFT DAT TE MAKEN MET WAT RUSLAND DOET?
Ik neem je mee naar de originele post:
[..]
Dat je eindeloos loopt te zeiken over definities die je zelf hebt verzonnen en met kromme jij-bakken komt zou een teken voor jezelf moeten zijn dat jij en Rusland aan de verkeerde kant staan.
Wel of geen mondkapjes in pantservoertuigen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aantal verpleegafdeling
Aantal IC
Aantal doden
We kunnen gewoon op zelfde voet verder
Terwijl Putin al jaren in z'n eigen bubbel leeft heeft de gemiddelde Rus gewoon een positief beeld van Oekraïne en heeft iedereen wel familie, vrienden, kennissen of handelsrelaties daar. Ook is de invloed van de staatstelevisie en krant op de bevolking een stuk minder in het tijdperk van het internet en het veelvuldig reizen. Erg mooi.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:06 schreef Momo het volgende:
Mooi draadje met celebrities uit Rusland die zich uitspreken tegen dit geweld.
[ twitter ]
Dat dus. 4 compleet verschillende uitgangspunten waarbij ik in met name Syrie en Afghanistan volledig terecht vindt. De inval op Irak was een pure hatecrime en is (zeker achteraf) ook door enorm veel mensen keihard veroordeeld.quote:
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de eisen van de Russen hééééél hoog waren. Als ze de eis hadden dat de NAVO niet meer mag uitbreiden hadden ze daar vast hun zin in gekregen.
Dan kan de regen erin komenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:19 schreef einzeinz het volgende:
Wat als plots het dak van de kerncentrale in Tsjernobyl het begeeft?
Cool, ik ook niet. Naja vodka doe ik ook niet meer zo aan. Vroegah was je boi wel goed in alcohol wegtikken, maar de laatste jaren is dat ook een beetje verwaterdquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:18 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, inderdaad omslag, maar genoeg publiek om te genieten van leuke grapjes en spitsvondigheden.
Moderatie geen idee, verhitte discussies doe ik niet aan.
Vodka en white russian er bij en gaan.
1,5 meter afstand houden van je medestrijders. Maximaal 2 in plaats van 6 mensen in een tank.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wel of geen mondkapjes in pantservoertuigen?
Dat zijn de belangrijke vragen.
Ik snap ook al niet hoe al die Russische millitairen over de grens zijn gekomen zonder QR code?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
Dragen de militairen trouwens mondkapjes? WAS UW HANDEN STUC.
Ik zie wel iets roken daarquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:21 schreef Starhopper het volgende:
Geen nieuwe explosies nog. Waar was dat luchtalarm voor?
Moet er ook nog bij komen dat ze en masse aan de Pervitin gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:20 schreef DemonRage het volgende:
Zijn er al Russische soldaten op doping betrapt?
De youtube volgersquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:21 schreef Starhopper het volgende:
Corona kreeg pas bij deel #78 zijn eigen subforum, dus nog eventjes wachten tot we OEK krijgenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aantal verpleegafdeling
Aantal IC
Aantal doden
We kunnen gewoon op zelfde voet verder
Er is vast wel een soort ballotage commissie. Dus als Belarus lid wil worden van de NAVO dan kan dat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Het is niet aan de NAVO om leden te selecteren maar dat leden er voor kiezen zich conform willen verbinden.
Pavel kon weer eens niet van de knop afblijvenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:21 schreef Starhopper het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Terwijl Putin al jaren in z'n eigen bubbel leeft heeft de gemiddelde Rus gewoon een positief beeld van Oekraïne en heeft iedereen wel familie, vrienden, kennissen of handelsrelaties daar. Ook is de invloed van de staatstelevisie en krant op de bevolking een stuk minder in het tijdperk van het internet en het veelvuldig reizen. Erg mooi.
Tijd om de belasting te halveren.quote:
Ook voor gas.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:22 schreef Vallon het volgende:
[..]
Tijd om de belasting te halveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |