dat er uberhaupt iets van antwoord op isquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat niet per se? Dat je je dat toen af kon vragen of dat er nu wel in elk geval een gedeeltelijk antwoord op is?
Bijna alle militaire vliegvelden zijn al (gedeeltelijk) weg. Er vliegt ook werkelijk niets wat op radar te zien is. Ook niets civiel. Van de belangrijke velden alleen van Mirgorod nog niets gezien.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:14 schreef jigggy het volgende:
[..]
Is een zelfmoordmissie als je nu nog gaat knokken
Rip jouw huis bij een oorlogquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er staan er 1 hier tegenover mijn huis GENOT. Ik woon tegenover de vliegbasis van de luchtmacht (Woensdrecht)
Zegt niet zo veel he? Het is geen verrassing dat Rusland qua materiaal sterker is. Tactisch kunnen ze het makkelijk winnen. Of een dergelijke invasie en daarop volgende bezetting ook vanuit strategisch oogpunt te winnen valt, is nog maar de vraag.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef over_hedge het volgende:
Gooi deze ff in de op
[ afbeelding ]
nou, liever Oekraïne dan wat we nu standaard binnen halen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:16 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Die wil ze alle 40 miljoen gaan ophalen zeker
omdat georgie platstampen verrassend moeilijk gingquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Waarom heeft Poetin nu pas bedacht om Oekraïne te annexeren en niet toen vriend Trump aan de macht was? Dat is een gelukje voor ons
Je moeder. Ik had niet eens stemrecht toen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:02 schreef Repentless het volgende:
[..]
Top. Dan zijn wij dus medeschuldig aan massaslachtingen in o.a. Afghanistan en Irak.
Dat je eindeloos loopt te zeiken over definities die je zelf hebt verzonnen en met kromme jij-bakken komt zou een teken voor jezelf moeten zijn dat jij en Rusland aan de verkeerde kant staan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Rusland is begonnen met een invasie met bijbehorende massaslachting, maar dat is nog niks vergeleken met landen die zich vrijwillig aanmelden bij de EU en dan na democratische stemmingen het akkoord van andere landen krijgen om bij de club te komen. Nare kut EU met hun expansiedrift!
Woensdrecht word toch alleen gebruikt voor de vliegopleiding? Verder is dat vliegveld vgm grotendeels geprivatiseerd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er staan er 1 hier tegenover mijn huis GENOT. Ik woon tegenover de vliegbasis van de luchtmacht (Woensdrecht)
Je zou toch denken dat daar een andere manier voor te bedenken is, ik kan me echt geen enkele andere site/forum/etc voor de geest halen dat steevast op een vast moment zó lang offline is, elke dag weer. Nou ja, RD op zondag, maar goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer weg. Maar ze zijn dichtbij dusquote:
Bij een laffe aanval als dit(nee nee we gaan niet aanvallen), is het logische plan eerst de luchtverdediging en luchtmacht uit te schakelen, vrij logisch dus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een van de eerste 'officiële' berichten vanmorgen was dat alle luchtverdediging was uitgeschakeld. Waarvan je je af kon vragen hoe geloofwaardig dat was....tot nu.
Zucht nee tuurlijk niet. Maar wel cloudflare bijvoorbeeld. Zoals een tijd terug gebeurde.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja want FOK! is wel echt een target dan :’)
Zal niet zo lang duren dat ook Staatsindustriëlen worden afgesneden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wel nog zich laten sponsoren door GAZPROM
hypocriet.
Weeten we dat zelf wel?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:16 schreef StephanL het volgende:
Weten de russen al waar de legerbasissen zijn in Nederland
Die heeft een lekke bandquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:15 schreef kibo het volgende:
[..]
En onze pantserhouwitzer? Staat die nog in Afganistan soms?
Precies.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:18 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Bij een laffe aanval als dit(nee nee we gaan niet aanvallen), is het logische plan eerst de luchtverdediging en luchtmacht uit te schakelen, vrij logisch dus.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat daar een andere manier voor te bedenken is, ik kan me echt geen enkele andere site/forum/etc voor de geest halen dat steevast op een vast moment zó lang offline is, elke dag weer. Nou ja, RD op zondag, maar goed.Nog ¤ 6119 te gaan tot 1 juni 2022SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en of de troepen van Oekraïne ook daadwerkelijk met volle kracht terug gaan vechten...quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:15 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dit soort cijfers doen er niet echt toe. Het gaat er vooral om hoeveel troepen Rusland actief in kan zetten in Oekraïne, en voor hoelang.
Zal vast wat lastiger zijn, maar over de weg en rivieren; is veel mogelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er was gister een Nederlandse daar wonende graanboer aan het woord en hier vreesde hij al voor , dat hij straks z'n oogst niet kwijtkon doordat daar schepen gaan liggen, dan is er wel een probleem.
de band met vrouwlief doet er niet toe als het oorlog isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |