Met die gek aan de knoppen hou ik m'n hart vastquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:51 schreef Ali_boo het volgende:
Sterk staaltje blufpoker , hoop ik![]()
[ twitter ]
Is de Oekraïense vlag nu de nieuwe regenboogvlag/pronoun-aanduiding trend op Twitter?quote:
Soow.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:47 schreef Zipportal het volgende:
SAM site.
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100023702_7ba2c9e7
Heeft het opblazen van bruggen tegenwoordig nog nut dan? Zo'n noodbrug ligt er in een uurtje.quote:
Hij wil sowieso een unie van Wit-Rusland, Rusland en de Oekraïne.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:44 schreef byah het volgende:
Weten we al wat de end game van Putin is?
Waarom zou dat daar uit blijken? Kan het niet zijn dat hij het gevoel had dat hij zonder de invasie een minder sterke onderhandelingspositie had?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een woordvoerder van de Russische president Vladimir Poetin zegt dat Rusland bereid is om met Oekraïne te onderhandelen, meldt persbureau Interfax. De gesprekken zouden moeten gaan over de neutrale status van Oekraïne in het krachtenspel tussen Rusland en de NAVO. Maar uit de grootschalige Russische invasie blijkt weinig onderhandelingsdrang of goede trouw.
Gaan we weer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:51 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Uhu, en zodra wij troepen sturen moet je ze met elkaar combineren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:52 schreef MichaelScott het volgende:
Is de Oekraïense vlag nu de nieuwe regenboogvlag/pronoun-aanduiding trend op Twitter?
Misschien moet je eens proberen een post ontopic te plaatsen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:52 schreef dick_laurent het volgende:
@:Salina
Sorry man, I tried... Maar ik moet concluderen dat het warme bad hier meer als een zoutzuur bad aanvoelt.
[ afbeelding ]
Hmm...ja, ik ga ook maar even op anoniem denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:52 schreef dick_laurent het volgende:
@:Salina
Sorry man, I tried... Maar ik moet concluderen dat het warme bad hier meer als een zoutzuur bad aanvoelt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry man dat ik je hier heen heb gesleurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
In WO2 bouwden de Russen die dingen vaak een stukje onder de waterlijn, zodat de Duitsers niet eens doorhadden dat ze een brug hadden gebouwd (als voorbereiding op een nieuwe aanval/bruggenhoofd bouwen).quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:52 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Heeft het opblazen van bruggen tegenwoordig nog nut dan? Zo'n noodbrug ligt er in een uurtje.
Geen idee. Lijkt me uitgaand van een kort conflict ook not worth it.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:52 schreef Cheeseburgert het volgende:
Heeft het opblazen van bruggen tegenwoordig nog nut dan? Zo'n noodbrug ligt er in een uurtje.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Hmm...ja, ik ga ook maar even op anoniem denk ik.
[ afbeelding ]
Sorry man dat ik je hier heen heb gesleurd.Zeg maar sorry tegen de mensen hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vladimir begint wel erg extreme trekjes te vertonen. Inmiddels zie ik hem bijna in staat om voor de lol ook nog wat raketten richting West Europa te schieten. Gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:51 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dus die Duitse opperbevelhebber geeft hier eigenlijk publiekelijk toe dat wij de NAVO zo slecht steunen omdat Amerika ons met de NAVO in Afghanistan zo misleid heeft voor hun eigen doeleinden?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:38 schreef fjs het volgende:
<knip>
Mais eindigde met een oproep:‘ Wanneer, als het niet nu is, is dan het moment om Afghanistan structureel en materieel achter ons te laten en de strijdkrachten opnieuw vorm te geven?’
Als je denkt dat de Navo sterk is. Ik vrees met grote vrees.
En wat schiet je er mee op als je geen serieuze tegenstand wil bieden op korte termijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:52 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom een soort deflectiemachine als jij hier ongestoord alleen maar onzin mag plaatsen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:55 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dus die Duitse opperbevelhebber geeft hier eigenlijk publiekelijk toe dat wij de NAVO zo slecht steunen omdat Amerika ons met de NAVO in Afghanistan zo misleid heeft voor hun eigen doeleinden?
Zeker pas nadat die een Russisch gezinde regering er heeft geïnstalleerdquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
de Russische president Vladimir Poetin zegt dat Rusland bereid is om met Oekraïne te onderhandelen
Bullshit draai geef je er hier aan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:41 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Aha, logisch. En om het oekrainse volk te steunen is het noodzakelijk dat het oekrainse volk nu gemangeld, vertrapt en gedood wordt door het Russische leger. Logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |