Rusland (tot het gefixt is) uit de veiligheidsraad schorsen. Dan een VN vredesmacht sturen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is het praktisch nut daarvan?
Weet niet of dit een Bayraktar is, maar de Bayraktars zijn wel de leipe Turkse drones jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn volgens de drones die Oekraine van Turkije heeft gekregen toch?
Veel beelden die rondgeslingerd worden zijn oude beelden die elders zijn gemaakt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beelden uit 2020
[ afbeelding ]
Waar zie jij een smiley in mijn bericht? En ik rapporteer gewoon wat ik op de webcam in Kyiv zie/hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:01 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Kap eens met die infantiele kutsmileys en die zucht naar explosies.
Zijn het precies dezelfde beelden? Nexta is normaal wel betrouwbaar. Zitten wel zelfde camera's op die dingen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beelden uit 2020
[ afbeelding ]
Daar zoek ik ook al een tijdje naar. Nergens te vinden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
Is er ergens een site waar troepenbewegingen e.d. te volgen zijn?
Dus als je een meid leuk vindt maar ze moet niks van je hebben. Vervolgens praat de buurjongen met haar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:57 schreef TomWaits het volgende:
De EU en NAVO hebben deze oorlog aan zichzelf te danken, door de wensen qua invloedssferen van Rusland niet in acht te nemen. Het is de EU en NAVO die de agressors zijn, niet Rusland.
Nee, en als die er zou zijn dan dan is weinig betrouwbaar/actueelquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
De slachtoffers hebben deze overval aan zichzelf te danken, door niet de wensen van de overvaller (het geven van de portomonee) in te willigen. De slachtoffers zijn de agressor, niet de overvaller.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:57 schreef TomWaits het volgende:
De EU en NAVO hebben deze oorlog aan zichzelf te danken, door de wensen qua invloedssferen van Rusland niet in acht te nemen. Het is de EU en NAVO die de agressors zijn, niet Rusland.
Prachtig, genieten dit. Die Turkse drones zijn wel verdomde effectief zeg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn volgens de drones die Oekraine van Turkije heeft gekregen toch?
Qua ideologie, geef ik je gelijk maar prefereer dat mensen dat zelf mogen (ver)kiezen. Dat iemand dan niet de (voor)gewenste keuze doet, maakt de tegenstemmer nog niet tot agressor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:57 schreef TomWaits het volgende:
Zocht ik ook al naar. Zeker is wel dat het front bij de Krim totaal is ingestort, de Russen hebben de Dnepr al bereikt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
Er is een bepaald soort volk en cultuur wat inderdaad exact zo redeneert, misschien gaan mensen wat dat betreft ook het licht eens zien.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dus als je een meid leuk vindt maar ze moet niks van je hebben. Vervolgens praat de buurjongen met haar.
Dan moet je haar maar in de fik steken en is het haar schuld dat je dat doet?
Klinkt solide
https://liveuamap.comquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
Die Putin is slimmer dan al de westerse leiders, met hun grote bek, bij elkaar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Rusland streeft naar pro-Russische regering in Oekraïne
Moskou streeft naar een pro-Russische regering in Oekraïne, en wil daarmee de Amerikaanse invloed verdrijven. Dat zegt een hooggeplaatste Russische parlementariër na de Russische invasie in het buurland.
Een woordvoerder van de Russische president Vladimir Poetin zegt dat Rusland bereid is om met Oekraïne te onderhandelen, meldt persbureau Interfax. De gesprekken zouden moeten gaan over de neutrale status van Oekraïne in het krachtenspel tussen Rusland en de NAVO. Maar uit de grootschalige Russische invasie blijkt weinig onderhandelingsdrang of goede trouw.
Nu.nl
Hergroeperen is nu key uiteraard.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zocht ik ook al naar. Zeker is wel dat het front bij de Krim totaal is ingestort, de Russen hebben de Dnepr al bereikt.
[ twitter ]
Leuk, zo'n uitspraak zonder onderbouwing en relevantie.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die Putin is slimmer dan al de westerse leiders, met hun grote bek, bij elkaar.
De vraag is of Oekraïne nu meer of minder ruimte heeft tot zelfbeschikking.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef Vallon het volgende:
Qua ideologie, geef ik je gelijk maar prefereer dat mensen dat zelf mogen (ver)kiezen. Dat iemand dan niet de (voor)gewenste keuze doet, maakt de tegenstemmer nog niet tot agressor.
De vraag is dan hoe je denkt over zelfbeschikking ?
Je standaard PI.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar zie jij een smiley in mijn bericht? En ik rapporteer gewoon wat ik op de webcam in Kyiv zie/hoor
Ja regime change kennen ze niet in het westen. Goede ervaringen mee ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die Putin is slimmer dan al de westerse leiders, met hun grote bek, bij elkaar.
Well. De gemiddelde twitterdraadjes / news items en meningen die men hier dumpt zijn, hoewel ontopic, in mijn ogen niet echt van heel veel toegevoegde waarde voor de situatie die zich momenteel ontvouwd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien moet je eens proberen een post ontopic te plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |