Dat zullen ze niet zeggen. Frankrijk heeft in hun nuke-doctrine staan dat ze rustig een first strike uitdelen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ie er aan gaan doen behalve praatjes de wereld insturen.
Het mooiste zou zijn als wat Russische generalen zich tegen Putin keren...... maar dat is wel hele hele ijdele hoop denk ik....quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:51 schreef hhh38 het volgende:
Zijn er al prominente Russen die verder niet geaffilieerd zijn met het Kremlin die een juichreactie hebben geplaatst?
Lees al wel een aantal veroordelende reacties. Volgens mij is er echt zeer weinig interne steun voor dit idee.
Vroeger ging dan de koning met zijn strijders zelf orde op zaken stellenquote:
Ik heb hier altijd zo'n gevoel bij dat er een sjabloon is waar je een plaats/land aanklikt en dat de tekst dan automatisch geplaatst word.quote:
Waar maak je dat op uit ? Ik zie het Westerse blok unaniem reageren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat.
Best sneu voor de bevolking aldaar, lekker gemaakt met allemaal Westerse verdragen in het vooruitzicht. Maar het Westen laat hen vallen als een baksteen.
Heb zojuist aandelen gekocht ineen fabriek voor waspoeder voor witte was. Frankrijk gaat los op witte textiel kleuren in tijden van oorlogquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De BV Open Deuren, afdeling Frankrijk meldt zich ook.
Kan 'ie makkelijk zeggen, volgens hem is Oekraïne namelijk geen land.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef falling_away het volgende:
Putin blijft maar herhalen dat hij het land niet gaat bezetten.. hoe zal hij de feiten draaien om dat toch te doen? Zeggen dat het niet anders kon door de agressie van het Oekraiense leger? Of heeft hij een andere aap in zijn mouw?
Of gaat hij dat uiteindelijk daadwerkelijk niet doen en houdt hij het bij de Domblass?
Je kunt oekraïne ook vervangen met volendam en het blijft kloppen.quote:
Riskant hoor, een drankje doen met gifmenger Putin.quote:
ook alleen alstie kon winnenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vroeger ging dan de koning met zijn strijders zelf orde op zaken stellen
Haha, dit inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:53 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd zo'n gevoel bij dat er een sjabloon is waar je een plaats/land aanklikt en dat de tekst dan automatisch geplaatst word.
Van Rossum haalt zijn info altijd van het seniorennet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Van Rossum was wel ontzettend pijnlijk gisteren zeg.
Ja dat is een gemiste kans.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:51 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Dat is zeker sneu voor de bevolking.
Oekraïne had mooie rol kunnen spelen als (economisch) link tussen het westen en Rusland.
Die vliegtuigen blijven in NAVO landen en gaan niet naar Oekraïne. Als ze uit de lucht worden gehaald in NAVO gebied dan heeft Rusland wel een probleem ja (en wij allemaal daarna).quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:53 schreef Sfancta het volgende:
Is toch veel te gevaarlijk om als land straaljagers heen te zenden? Mocht er eentje uit de lucht worden gehaald van een of andere navo lidstaat, dan is WWIII toch gelijk aanstaande?
Maar ze gaan niet boven Oekraïne vliegen. Als ze boven pak 'm beet Litouwen neer worden gehaald speelt er sowieso wel een ander probleem.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:53 schreef Sfancta het volgende:
Is toch veel te gevaarlijk om als land straaljagers heen te zenden? Mocht er eentje uit de lucht worden gehaald van een of andere navo lidstaat, dan is WWIII toch gelijk aanstaande?
Altijd goed voor de publieke opinie om de Grote Vaderlandse Oorlog aan te roepen.quote:
Ik zou Vlad een Tikkie sturen.quote:
muziek style is KUT maar de texten zijn wel weer goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |