Ik hoop dat ze de parqchutisten gaan reddenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die soldaten gun je het niet. Maar voor het Kremlin hoop ik dat ze zware verliezen lijden. Wat een totale gek.
Je post vooral veel filmpjes met verkeerde duidingen.quote:
Die doen wat ze altijd doen, afkijken en kopiëren (en dan Taiwan inlijven)quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef Evenstar het volgende:
China is lekker stil, die zitten te genieten in een hoekje.
op verzoek van de 'nieuwe' regering een vredesmacht installerenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef falling_away het volgende:
Putin blijft maar herhalen dat hij het land niet gaat bezetten.. hoe zal hij de feiten draaien om dat toch te doen? Zeggen dat het niet anders kon door de agressie van het Oekraiense leger? Of heeft hij een andere aap in zijn mouw?
Of gaat hij dat uiteindelijk daadwerkelijk niet doen en houdt hij het bij de Domblass?
Het lijkt me verstandig om niet naar die man te luisteren. Slaat alleen maar wartaal uit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef falling_away het volgende:
Putin blijft maar herhalen dat hij het land niet gaat bezetten.. hoe zal hij de feiten draaien om dat toch te doen? Zeggen dat het niet anders kon door de agressie van het Oekraiense leger? Of heeft hij een andere aap in zijn mouw?
Of gaat hij dat uiteindelijk daadwerkelijk niet doen en houdt hij het bij de Domblass?
Bijzonder weinig beelden voor een 2022-oorlog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens de Duitse pers hebben de Russen Kiev bereikt.
Gewoon als bevrijdingsmacht blijven tot het land volledig gedenazificeerd is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef falling_away het volgende:
Halveer de belasting, probleem opgelost.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
40% volgens AD
https://www.ad.nl/economi(...)che-aanval~aa805ae5/
Ja dat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:40 schreef Terrorizer het volgende:
Oekraïne is naar mijn mening goed in de zeik genomen door het paaien van het westen.
Puntje bij paaltje komt er niemand helpen, of het stelt niks voor.
Het is zo goed als 'gelopen'...
Kiev bereiken is 1 ding, innemen is anders wat..quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zie ik daar nou links van die pluim de piloot naar beneden komen aan een parachute?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:45 schreef NoXia het volgende:
Russische helikopter is af
[ afbeelding ]
Ze hebben een shitload aan Stingers, Javelins e.d. gekregen dus dit soort fraaie beelden gaan we nog meer zienquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:45 schreef NoXia het volgende:
Russische helikopter is af
[ afbeelding ]
Als je aanvullingen hebt op de filmpjes hoort ik het graag, ik heb geen kennis van vliegtuigen en tanks.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je post vooral veel filmpjes met verkeerde duidingen.
Het eerste lijkt mij geen luchtgevecht. Om te beginnen zijn het al twee MiG-29s.
Die zijn vandaag weer druk om de Aliexpress bestellingen in te pakken genot.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef Evenstar het volgende:
Yep!quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zie ik daar nou links van die pluim de piloot naar beneden komen aan een parachute?
Volgens mij escaleerde WWII zo omdat Duitsland Nederland, België en Frankrijk aanviel, maar ik kan me vergissen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef Confetti het volgende:
Ik begin overigens wel te snappen waarom WWII zo escaleerde. Zodra het eerste schot is gelost komt er bij mensen een gevoel los om de tegenpartij te vernietigen.
Poste ik al eerder. Vuurpluimen boven Kiev-Gostomel onder vuur en een berg Mi-17s low level.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
ja dat was wel een beetje een kutstreekquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij escaleerde WWII zo omdat Duitsland Nederland, België en Frankrijk aanviel, maar ik kan me vergissen.
Alsof dit niet alleen maar tot meer (en vooral roekelozere) agressie gaat leiden waar vooral burgers slachtoffers van zullen worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Ze hebben een shitload aan Stingers, Javelins e.d. gekregen dus dit soort fraaie beelden gaan we nog meer zien
Die 2 gaan inderdaad de paar duizend russische straaljagers vast tegenhouden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nederlandse F35 zouden boven Oosteuropa het luchtruim beveiligen.
Ook daarom: verzet je nooit tegen een invasie van een ander land, straks krijg je nog met agressie te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:49 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Alsof dit niet alleen maar tot meer (en vooral roekelozere) agressie gaat leiden waar vooral burgers slachtoffers van zullen worden.
zullen er wel meer zijnquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:49 schreef NoXia het volgende:
[ twitter ]
Nucleaire - of conventionele bommen in de lucht.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die doen wat ze altijd doen, afkijken en kopiëren (en dan Taiwan inlijven)
Ja. En voor de duidelijkheid: niet boven Oekraïne, maar gewoon boven grondgebied van NAVO-landen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nederlandse F35 zouden boven Oosteuropa het luchtruim beveiligen.
Ben benieuwd wat ie er aan gaat doen behalve praatjes de wereld insturen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De BV Open Deuren, afdeling Frankrijk meldt zich ook.
Gelukkig heeft Putin nog onze Thierry als trouwe bondgenoot.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:41 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Zelfs Rusland/Poetin-vriendjes vinden het te ver gaan.
Ja fair enough, maar als het onder de streep geen effect maakt kan je vraagtekens plaatsen wb doel vs consequentie.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:49 schreef Ludachrist het volgende:
Ook daarom: verzet je nooit tegen een invasie van een ander land, straks krijg je nog met agressie te maken.
Dat is zeker sneu voor de bevolking.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat.
Best sneu voor de bevolking aldaar, lekker gemaakt met allemaal Westerse verdragen in het vooruitzicht. Maar het Westen laat hen vallen als een baksteen.
De Nederlanders gaan patrouilleren langs de grenzen. Europa doet niets in Oekraine. Dat is heel wat anders.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:49 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Die 2 gaan inderdaad de paar duizend russische straaljagers vast tegenhouden.
Ik denk niet dat deze bewapend zijnquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:49 schreef NoXia het volgende:
[ twitter ]
Nucleaire - of conventionele bommen in de lucht.
Waarom nazi eigenlijk?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gewoon als bevrijdingsmacht blijven tot het land volledig gedenazificeerd is.
Putin zei zoveel en dat het een narcistische leugenachtige gek is weten we inmiddels wel dus ga maar nergens vanuit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef falling_away het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |