quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt, maar zo heeft ieder land dit soort dingen. Waarbij Amerika de grootste schoften zijn en NIET de Russen. Die tering Amerikanen maken overal oorlogen en plegen overal misdaden. Nooit is het hun schuld
Dit was te verwachten met Bidenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:05 schreef Jimbo het volgende:
Tsja het ging weer te goed overal, pandemie over. Tijd voor oorlog, helaas. Nu maar zien hoe het zich uit pakt, als het in oekraine blijft is het kut voor hun maar so be it. Als het zich uitspreid krijg je straks wereldmacht tegen wereldmacht
t/m toch?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:01 schreef MichaelScott het volgende:
Met de komende kabinetsperiode ruim 4 miljard per jaar extra, gaat er 1,8% van het bbp naar Defensie. Daarmee zou Nederland in vergelijking met de NAVO-bondgenoten op het gemiddelde uitkomen.
quote:Met de komende kabinetsperiode ruim 4 miljard per jaar extra, gaat er 1,8% van het bbp naar Defensie. Daarmee zou Nederland in vergelijking met de NAVO-bondgenoten op het gemiddelde uitkomen.
Carnaval vieren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doen jullie als Putin straks ook Polen binnenvalt?
quote:
SPOILER: spoiler want is al 500x gepost in deze threadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
Ja eigen belang en wij helpen hun. Dat is dus ook in het belang van de VS.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, de enige reden waarom de VS Europa heeft bevrijd is uit eigen belang, echt niet omdat ze ons zo lief vonden.
De NAVO de schuld geven en Poetin prijzen om zijn strategisch inzicht en conservatieve gezinswaarden!quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doen jullie als Putin straks ook Polen binnenvalt?
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was geen antwoord op mijn vraag. Ik ben 45. Mocht men die weer in werking stellen, kan ik nog opgeroepen worden of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Dit doe je om mensen te helpen. Niet om vrouwen te kunnen neuken. Walgelijk dit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:05 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Mensen die hierop nee beantwoorden hebben geen idee hoeveel moois er tussen zit.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:06 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]Misschien leuk voor in de OP deze.SPOILER: spoiler want is al 500x gepost in deze threadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:06 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]Leuk voor in de OPSPOILER: spoiler want is al 500x gepost in deze threadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Jij bent de TS, doe er wat aan!quote:
Ik durf niet. Heb hem er net onder dwang al uit gehaaldquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent de TS, doe er wat aan!
Het is geen getrol omdat het een afwijkende mening isquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:07 schreef EinarBoe het volgende:
[..]ik vind dit soort getrol zo kansloos.
Je hebt geen idee wat het begrip 'massaslachting' inhoudt. Jij denkt dat het aantal doden bij een militair conflict een massaslachting is. Het gaat niet om de aantallen, het gaat om de intentie erachter. Dus een groep mensen, die zich niet (meer) kunnen verweren, ombrengen puur en alleen vanuit het doel om ze te doden. Dat kunnen ook militairen zijn inderdaad. Als die zich overgegeven hebben, je neemt ze gevangen en je moordt ze dan alsnog uit, is het inderdaad een massaslachting. Al zijn het er 20.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:39 schreef Glazenmaker het volgende: [..] Dus militairen zijn eigenlijk geen mensen en jij bent nog te schijterig om een aantal te noemen. Geen wonder dat je zo'n sterke leider fan bent. De invasie is nu gaande. Denk je dat er met al die knallen geen grote hoeveelheden doden zijn? Meneer de materie expert.
Uh... Van wie krijgen ze die A-status dan precies?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:08 schreef Alpha0 het volgende:
Met Oekrane erbij krijgt Rusland er in 1 klap 40 miljoen mensen bij (mits ze niet iedereen neerknallen) en komen ze op 140 + 40 = 180 miljoen inwoners wat ze in 1 klap hun A-status als supermacht teruggeeft die immers in de laatste decennia toch een beetje verloren was gegaan. Reken maar dat dit meespeelt bij Putin zijn beslissing.
Prima analyse, de eerste vergelijking daargelaten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:03 schreef Magister_Artium het volgende:
Het conflict in Wappeloni:
[ twitter ]
“Hierom is FvD opgericht. In 2016 heb ik dit al voorspeld.”
Ja lul, in 2016 was het conflict al twee jaar aan de gang. Toch lief, de Oekraners zullen je dankbaar zijn dat je speciaal voor hen je academische carrire hebt laten varen en de politiek in bent gegaan. Standbeeld in elke Oost-Europese stad!
In een spoiler moet kunnen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik durf niet. Heb hem er net onder dwang al uit gehaald
Ik krijg vooral meer het idee dat putin de geschiedenis boeken in wil als gevreesde wereldleider zoals iemand in 1940-45 ipv 'de leider van rusland'quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:08 schreef Alpha0 het volgende:
Met Oekrane erbij krijgt Rusland er in 1 klap 40 miljoen mensen bij (mits ze niet iedereen neerknallen) en komen ze op 140 + 40 = 180 miljoen inwoners wat ze in 1 klap hun A-status als supermacht teruggeeft die immers in de laatste decennia toch een beetje verloren was gegaan. Reken maar dat dit meespeelt bij Putin zijn beslissing.
NOC NSF stelt jaarlijks een lijstje op.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uh... Van wie krijgen ze die A-status dan precies?
De enige supermacht die er is is China. Verder helemaal niemand.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:08 schreef Alpha0 het volgende:
Flinke meidquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik durf niet. Heb hem er net onder dwang al uit gehaald
25km van de grens. Had dat dan ook eerder verwacht dan Kievquote:
Met 40 miljoen mensen moet je toch die paar duizend grensoverschrijdende russen af kunnen knallen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:08 schreef Alpha0 het volgende:
Met Oekrane erbij krijgt Rusland er in 1 klap 40 miljoen mensen bij (mits ze niet iedereen neerknallen) en komen ze op 140 + 40 = 180 miljoen inwoners wat ze hun A-status als supermacht teruggeeft die immers in de laatste decennia toch een beetje verloren was gegaan. Reken maar dat dit meespeelt bij Putin zijn beslissing.
Erg jammer dat daarvoor het debat over omgangsvormen moet wijken. Waardeloze prioriteiten weer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:08 schreef Dutchguy het volgende:
Om 15:30 debat in Tweede Kamer over de situatie in Oekrane.
Alleen ben je een nogal waardeloze supermacht als je al je aandacht, financile en militaire middelen moet aanwenden om die 40 miljoen mensen onder de duim te houden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:08 schreef Alpha0 het volgende:
Met Oekrane erbij krijgt Rusland er in 1 klap 40 miljoen mensen bij (mits ze niet iedereen neerknallen) en komen ze op 140 + 40 = 180 miljoen inwoners wat ze hun A-status als supermacht teruggeeft die immers in de laatste decennia toch een beetje verloren was gegaan. Reken maar dat dit meespeelt bij Putin zijn beslissing.
Durf jij hem terug te zetten?quote:
Ik gok dat ze over een week heel ukraine hebben, ondanks dat de ukraine het grootste leger (na turkije volgens mij) van europa heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:09 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
25km van de grens. Had dat dan ook eerder verwacht dan Kiev
De Oekranse 'luchtmacht' is al van de kaart geveegd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:58 schreef Frutsel het volgende:
Is er nou nergens een Oekrains toestel dat even Moskou kan bestoken? Gewoon omdat het kan?
Die kijken toe met een bakje popcorn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar is Oekrane dan qua leger?
Echt fantastisch dat het grootste deel van de Nederlanders/Therry haters nu zo hard op hun muil gaan..quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:03 schreef Magister_Artium het volgende:
Het conflict in Wappeloni:
[ twitter ]
“Hierom is FvD opgericht. In 2016 heb ik dit al voorspeld.”
Ja lul, in 2016 was het conflict al twee jaar aan de gang. Toch lief, de Oekraners zullen je dankbaar zijn dat je speciaal voor hen je academische carrire hebt laten varen en de politiek in bent gegaan. Standbeeld in elke Oost-Europese stad!
VVD: onderste steen moet nu echt bovenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:08 schreef Dutchguy het volgende:
Alle capabele mensen zijn het land al ontvlucht tegen die tijd. Wat over blijft is een soort Oost Duitsland wat ze alleen maar geld kost.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:08 schreef Alpha0 het volgende:
Er gaat niet massaal - als in miljoenen mensen - geknald worden. Dan volgt er een nuke en dat wil niemand. Het zal - hoe triest ook - zeker mensen het leven gaan kosten, maar niet in de miljoenen (gelukkig). Het is allemaal een beetje steken naar elkaar en verder niks.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Met 40 miljoen mensen moet je toch die paar duizend grensoverschrijdende russen af kunnen knallen?
Cherrie zal er wel weer een show van willen maken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:08 schreef Dutchguy het volgende:
Die krijgt al maandenlang te horen dat het regime in Oekraene net zo erg is als Nazi-Duitsland.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:06 schreef Ronald het volgende:
Blijft eigenlijk wel bizar dat Poetin alles op het spel zet voor wat nutteloze gebieden in Oost Oekrane. Wat moet je er in godsnaam mee. Hij lijkt iedere vorm van rationaliteit verloren te zijn.
Vraag me af hoeveel steun dit gedoe heeft onder de Russische bevolking heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |