Wauw, 2 hele vliegtuigen.quote:
Waarom over sancties lullen?quote:
Nja, het is een begin. Ik kan me voorstellen dat de NAVO toch op een of andere manier het luchtruim in het westen wil gaan bewaken omdat er 7 NAVO-landen omheen liggen die geen zin hebben in een vergissingsbombardement.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, Putin rent nu naar zijn schuilkelder.
Klopt. Nu laag inkopen en later scoren met de verkoop. Dat ging ook perfect in feb 2020.quote:
Ja we hebben veel te lang gefantaseerd over 'vredesdiffident'.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
Wat betreft de 2-procentsnorm van de NAVO. Ik vind dat lidstaten - dus ook Nederland - gemaakte afspraken moeten nakomen.
Dat gezegd hebbende: wij zijn hoe dan ook afhankelijk van bondgenootschappen. Of we nou 1, 2 of 10 procent van ons BNP besteden aan Defensie, in ons eentje zouden we het nooit op kunnen nemen tegen een militaire grootmacht als Rusland.
Wie krijg je hier zo gek om ergens in het oosten voor een niet NAVO land tegen de Russen gewapend op te treden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Horeca weer dicht, dienstplicht invoeren. Zo moeilijk is dat niet.
In Tonga was die vulkaan nog aan het uitbarsten begin januari.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja missen alleen nog een grote vulkanische uitbarsting en dan is het feest weer compleet dit jaar... Gelukkig is het al feb
Goed in de gaten houden, die Baudet.quote:
Nee, Polen heeft Artikel 4 in werking gestelt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:41 schreef Starhopper het volgende:
De F35's die we naar Oekraine sturen. Dat wil toch gewoon zeggen dat we nu als NATO in oorlog zijn met Rusland?
Nee dat is krankzinnig om andere redenen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:39 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee hoor, de vergelijking is inmiddels meer dan terecht. Putin = Hitler
Onze held Thierry weet in ieder geval waar hij het over heeft. We doen net alsof Ukraïne van ons is. Deden we ook maar zo hysterisch als een van de Arabische landen werd binnengevallen.quote:
Gewoon het overduidelijke ondemocratische karakter en het fanatiek uitgedragen fascisme gebruiken om die club te verbieden en Baudet zijn passief kiesrecht te ontnemen.quote:
Mijn Russische buurvrouw en een Russische digitale vriendin zijn niet zo dol op Putin. De een schaamt zich en de ander zegt sorry tegen de hele wereld.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:38 schreef fubaaar22 het volgende:
hoe denkt de gemiddelde Russische burger hierover?
Zou vooral de geldstromen rondom Baudet eens goed in de gaten houdenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed in de gaten houden, die Baudet.
Ooh dat had ik gemist. Ik dacht om te vechten in Oekrainequote:Op donderdag 24 februari 2022 10:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, Polen heeft Artikel 4 in werking gestelt.
Wie weet wil hij het best even testen na alle knikkende knietjes en verdeeldheid in het Westen nav zijn invasie in Oekraine.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rusland weet ook dat wanneer ze een NAVO-land binnenvallen, het meteen automatisch oorlog is. Dus dat zullen ze niet zo snel doen.
De man van Victoria Koblenko!quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:41 schreef Hathor het volgende:
Ach ze hebben Levchenko ook weer uit de mottenballen gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |