abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203809207
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]
dat bepaal jij niet
Wat is er nou agressief aan iemand die lid wordt van de NAVO of een EU?
Dat ziet letterlijk niemand als agressie.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:37:17 #52
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203809210
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Gelukkig hadden we Fok!-experts die vanachter hun toetsenbord het beter wisten.
Had Maarten van Rossum maar gelijk gekregen ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203809214
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:36 schreef zalkc het volgende:

[..]
We hebben nog niet eens genoeg volk om achter de bar te staan, laat staan om bijvoorbeeld 50.000 extra soldaten in dienst te krijgen
Nou ja, dit dus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203809216
quote:
Tja. Nog even wachten en wat bitcoin inslaan nu er 10k korting is. is geen gek idee hoor :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:37:45 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203809218
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:34 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Gezien deze film lijkt mij een moord-commando om de gek Putin om te brengen meer dan gerechtvaardigd. Die gek moet gewoon zo snel mogelijk van het toneel verdwijnen.
Bij het ontbijt, als hij een uitsmijtertje zit te eten.
pi_203809220
quote:
Marcie is ook een beetje in zichzelf gaan geloven hè, als het onfeilbare geweten :')
pi_203809222
Zou Rusland ook lid van de NAVO kunnen worden?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:37:59 #58
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_203809224
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Zeer intelligente, intellectuele scherpslijpers zijn het hoor!

[ twitter ]
Die vent is niet wijs.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_203809227
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef bianconeri het volgende:
Welk plaatje?

Dat er NAVO landen nabij Rusland zijn?
Boeiend. NAVO is geen anti-Rusland of oorlogswerktuig.
Dat Oekraine lid wil worden van de NAVO is geen oorlogsbetuiging of agressie.
Ik reageerde op de bewering dat na annexie Rusland aan een NATO-land zou komen te grenzen. Dit plaatje toont aan dat dat al het geval is.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203809228
Ons arrogante Westen was gewaarschuwd. Putin bluft duidelijk niet. Laat de Oekraïne aan de Russen. Dat zou beter zijn voor de wereldvrede. Drijf gewoon handel met Rusland. Doe gewoon normaal.

Het is na plus 70 jaar wel klaar met Full Spectrum Dominance en de Military Industrial Complex Deepstate van de VS.

Over oorlogs-provocatie en "achtertuinen" gesproken.

Rusland wil oorlog! Kijk maar hoe dichtbij Rusland haar landsgrenzen tegen de Amerikaanse basissen liggen

:') dus ....

General Wesley Clark heeft al jaren geleden duidelijk gemaakt dat de USA zonder het verdien-model oorlog voeren geen bestaansrecht en inkomsten heeft. "The War on Terror", "the search for weapons of mass destruction" is zo'n leugenachtig voorbeeld. Onder valse voorwendselen over 9/11 en "the war on terror" het hele Midden Oosten en Afghanistan jaren lang plat-bombarderen, en de Westerse wereld erin meeslepen.

Heel de wereld geloofde al deze bullshit. Wie is hier nu meer de agressor? De USA of Rusland?

[ Bericht 8% gewijzigd door Monomeism op 24-02-2022 10:49:22 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203809229
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Putin = Hitler
Dat is weer enorm overdreven.
Het is meer in vergelijking met de tsaren uit het eerdere Rusland.
pi_203809230
hoe denkt de gemiddelde Russische burger hierover?
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:38:30 #63
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203809232
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:36 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Precies, investeren is nutteloos.
Daarnaast schiet je met oorlog toch niets op, ook defensief niet.
Als EU eensgezinder was geweest en militair sterker dan had Rusland de Oekraine niet zo snel aangevallen. Putin maakt gebruik van onze zwakheden en het verwaarlozen van defensie is daar een van.

Si vis pacem, para bellum
The End Times are wild
pi_203809236
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:33 schreef HiZ het volgende:
Schokkend wel die nsb reflex bij rechts Nederland. Ze leren het kennelijk nooit.
Over wie heb je het nu?
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:38 schreef Monomeism het volgende:
Ons arrogante Westen was gewaarschuwd. Putin bluft duidelijk niet. Laat de Oekraïne aan de Russen. Dat zou beter zijn voor de wereldvrede. Drijf gewoon handel met Rusland. Doe gewoon normaal.

Het is na plus 70 jaar wel klaar met Full Spectrum Dominance en de Militarily Industrial Complex Deepstate van de VS.

Rusland wil oorlog! Kijk maar hoe dichtbij Rusland haar landsgrenzen tegen de Amerikaanse basissen liggen

[ afbeelding ]

General Wesley Clarke heeft al jaren geleden duidelijk gemaakt dat de USA zonder het verdien-model oorlog voeren geen bestaansrecht en inkomsten heeft. "The War on Terror", "the search for weapons of mass destruction" is zo'n leugenachtig voorbeeld. Onder valse voorwendselen over 9/11 en "the war on terror" het hele Midden Oosten en Afghanistan jaren lang plat-bombarderen, en de Westerse wereld erin meeslepen.
[youtube]

https://youtu.be/6Knt3rKTqCk[/youtube]

Heel de wereld geloofde al deze bullshit. Wie is hier nu meer de agressor? De USA of Rusland?
Rusland.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203809238
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:36 schreef RetepV het volgende:

[..]
Iedereen kijkt maar naar Poetin. Ik begrijp dat niet helemaal. Rusland heeft een parlement met 450 mensen, de Doema. Poetin kan die niet zomaar negeren, en doet dat ook helemaal niet. Elke stap die Poetin doet is geratificeerd door het Russische parlement.

Ik denk dat de meeste mensen dat vergeten omdat alleen Poetin hier op TV wordt getoond.

En dat is bij ons een stukje propaganda om Poetin weg te zetten als een dictator die kan doen wat hij wil.

Ja, ik besef ook dat die hele Doema, die 450 mensen, allemaal stuk voor stuk op Poetin's hand zouden kunnen zijn. Maar die Doema wordt elke 4 jaar opnieuw gekozen, dus die kans is niet groter dan de kans dat in ons Parlement iedereen op de hand van Rutte is.

Dus kortom, de onvrede zit niet alleen bij Poetin, maar ook bij de meerderheid van die 450 parlementsleden.
Volg jij het nieuws niet ofzo? :')

Het is algemeen bekend dat te populaire of te fanatieke oppositie gewoon uit de weg wordt geruimd of anderzins onschadelijk worden gemaakt.

Poetin heeft heel de Doema in zijn hand. Inmiddels zijn het allemaal ja-knikkers onder het regime en de orde handhaving van Poetin en zijn selecte gezelschap.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:39:04 #66
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203809240
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Dat is weer enorm overdreven.
Het is meer in vergelijking met de tsaren uit het eerdere Rusland.
Nee hoor, de vergelijking is inmiddels meer dan terecht. Putin = Hitler
pi_203809242
Ik huil mee.

twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203809243
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:38 schreef fubaaar22 het volgende:
hoe denkt de gemiddelde Russische burger hierover?
Waarom wil je dat weten?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203809244
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:36 schreef RetepV het volgende:

[..]
Iedereen kijkt maar naar Poetin. Ik begrijp dat niet helemaal. Rusland heeft een parlement met 450 mensen, de Doema. Poetin kan die niet zomaar negeren, en doet dat ook helemaal niet. Elke stap die Poetin doet is geratificeerd door het Russische parlement.

Ik denk dat de meeste mensen dat vergeten omdat alleen Poetin hier op TV wordt getoond.

En dat is bij ons een stukje propaganda om Poetin weg te zetten als een dictator die kan doen wat hij wil.

Ja, ik besef ook dat die hele Doema, die 450 mensen, allemaal stuk voor stuk op Poetin's hand zouden kunnen zijn. Maar die Doema wordt elke 4 jaar opnieuw gekozen, dus die kans is niet groter dan de kans dat in ons Parlement iedereen op de hand van Rutte is.

Dus kortom, de onvrede zit niet alleen bij Poetin, maar ook bij de meerderheid van die 450 parlementsleden.
Is dit een grap? Poetin-kritische kandidaten mogen helemaal niet meedoen aan de Doema-verkiezingen :')
pi_203809246
Als Duitsland nu Kaliningrad annexeert, wordt Putin gedwongen op 2 fronten te vechten. Dat zal het begin van het einde van Rusland zijn.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:39:36 #71
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203809247
Apart… dus Poetin zegt een vredes missie op te willen zetten voor die nieuwe republiekjes.
Het zijn Russen die er wonen dus dat ze zich afsplitsen ja so be it.

Dus ik verwacht dat Rusland dus die republiekjes wil ondersteunen met hun landjes te verdedigen tegen gewapend conflict. Bizar maar nog ergens denkbaar.

Maar dan gaat ie vol in de aanval en de rest van de Oekraïne bombarderen.

Als je dat een vredesmissie noemt ben ik benieuwd wat hij bedoeld met een invasie.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:39:37 #72
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203809248
twitter
pi_203809249
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Welk plaatje?

Dat er NAVO landen nabij Rusland zijn?
Boeiend. NAVO is geen anti-Rusland of oorlogswerktuig.
Dat Oekraine lid wil worden van de NAVO is geen oorlogsbetuiging of agressie.
De Russen denken daar dan toch anders over. In de jaren wilde Rusland toetreden tot de NAVO maar werden niet toegelaten en daar waren de Russen destijds niet blij mee.
pi_203809250
Ik vrees dat Rusland doorgaat met landen binnenvallen als het hun lukt om Oekraine te annexeren. Vooral als het westen niet militair ingrijpt.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:39:52 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203809251
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:38 schreef Monomeism het volgende:

Het is na plus 70 jaar wel klaar met Full Spectrum Dominance en de Militarily Industrial Complex Deepstate van de VS.

[ afbeelding ]

General Wesley Clarke heeft al jaren geleden duidelijk gemaakt dat de USA zonder het verdien-model oorlog voeren geen bestaansrecht en inkomsten heeft. "The War on Terror", "the search for weapons of mass destruction" is zo'n leugenachtig voorbeeld. Onder valse voorwendselen over 9/11 en "the war on terror" het hele Midden Oosten en Afghanistan jaren lang plat-bombarderen, en de Westerse wereld erin meeslepen.
[youtube]

https://youtu.be/6Knt3rKTqCk[/youtube]

Rusland. Zij vallen Oekraine binnen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')