Goede 'oplossing' hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:32 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Finland en Zweden. Moldavië zal nu bij de EU en NAVO ook smeken om hen eindelijk toe te laten. Wat mij betreft zouden we dan ook zo snel mogelijk moeten doen. Redden wat er nog te redden valt.
Laat het maar zien! (Als het de oorlog verder brengt!)quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:28 schreef ondeugend het volgende:
Volkskrant pakt digitaal uit. Grote nare coverfoto's
Maar een heel stevig defensie apparaat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Litouwen is NAVO lid, dus nee. Finland heeft eerder een probleem.
Rusland is dan ook een economische dwerg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:31 schreef EinarBoe het volgende:
Er is een kaalslag aan de gang op de Russische beurs, die na een paar uur schorsing van de handel weer open is gegaan. De hoofdindex MOEX halveerde bijna in waarde, waarmee omgerekend 160 miljard euro aan beurswaarde in rook opging.
Lol, de helft van de hoofdindex is maar 160 miljard waard? Jeff Bezos zou de halve toonaangevende Russische industrie op kunnen kopen
Deels mee eens hoor, maar het plaatje is wat het is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:28 schreef JeMoeder het volgende:
Leuk verhaal, maar Rusland (en eerder de USSR) heeft door haar nietsontziende terreur en volksverhuizingen nagenoeg alle voormalige Oostbloklanden in de handen van de EU/NAVO gedreven. Dat heeft ze dus aan zichzelf te danken, daar heeft de EU/NAVO zelf geen energie in hoeven te steken.
Er niet klaar voor zijn is nog veel duurder, dan ben je gewoon alles kwijt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt een hele dure grap.
Gezien deze film lijkt mij een moord-commando om de gek Putin om te brengen meer dan gerechtvaardigd. Die gek moet gewoon zo snel mogelijk van het toneel verdwijnen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:32 schreef polderturk het volgende:
Wat hij zegt klopt niet.
[ twitter ]
Zeer intelligente, intellectuele scherpslijpers zijn het hoor!quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:33 schreef HiZ het volgende:
Schokkend wel die nsb reflex bij rechts Nederland. Ze leren het kennelijk nooit.
Ja, dat zal de boel wel sussen!quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:34 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Gezien deze film lijkt mij een moord-commando om de gek Putin om te brengen meer dan gerechtvaardigd. Die gek moet gewoon zo snel mogelijk van het toneel verdwijnen.
Welk plaatje?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:34 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Deels mee eens hoor, maar het plaatje is wat het is.
ik vroeg me dit ook af, hoe komt nationalistisch rechts toch telkens achter de nazi's (ja Poetin en het regime zijn nazi's) te staan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:33 schreef HiZ het volgende:
Schokkend wel die nsb reflex bij rechts Nederland. Ze leren het kennelijk nooit.
Putin = Hitlerquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, dat zal de boel wel sussen!
Vrees dat we de scharen en tondeuses weer van stal moeten halen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:33 schreef HiZ het volgende:
Je zou zeggen dat je dat wel aan de Amerikanen over kunt laten. Die hebben wel vaker dictators in het geheim uit de weg weten te ruimen, met name in Zuid-Amerika vroeger.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:34 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Gezien deze film lijkt mij een moord-commando om de gek Putin om te brengen meer dan gerechtvaardigd. Die gek moet gewoon zo snel mogelijk van het toneel verdwijnen.
dat bepaal jij nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welk plaatje?
Dat er NAVO landen nabij Rusland zijn?
Boeiend. NAVO is geen anti-Rusland of oorlogswerktuig.
Dat Oekraine lid wil worden van de NAVO is geen oorlogsbetuiging of agressie.
Kan niet. Artikel 5 NATO.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat moet je zeker niet uitsluiten. Al zal Rusland denk ik eerst nog wel even met Oekraïne bezig zijn. Daarna is het kijken hoe ver het expansionisme van Poetin zal gaan.
En dan krijg je een generaal aan de macht ofzoiets, die Putin wil wreken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:34 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Precies, investeren is nutteloos.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
Wat betreft de 2-procentsnorm van de NAVO. Ik vind dat lidstaten - dus ook Nederland - gemaakte afspraken moeten nakomen.
Dat gezegd hebbende: wij zijn hoe dan ook afhankelijk van bondgenootschappen. Of we nou 1, 2 of 10 procent van ons BNP besteden aan Defensie, in ons eentje zouden we het nooit op kunnen nemen tegen een militaire grootmacht als Rusland.
Iedereen kijkt maar naar Poetin. Ik begrijp dat niet helemaal. Rusland heeft een parlement met 450 mensen, de Doema. Poetin kan die niet zomaar negeren, en doet dat ook helemaal niet. Elke stap die Poetin doet is geratificeerd door het Russische parlement.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:19 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Tuurlijk dat klopt ook. Maar zijn onvrede moet toch ergens vandaan komen.
We hebben nog niet eens genoeg volk om achter de bar te staan, laat staan om bijvoorbeeld 50.000 extra soldaten in dienst te krijgenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
Wat betreft de 2-procentsnorm van de NAVO. Ik vind dat lidstaten - dus ook Nederland - gemaakte afspraken moeten nakomen.
Dat gezegd hebbende: wij zijn hoe dan ook afhankelijk van bondgenootschappen. Of we nou 1, 2 of 10 procent van ons BNP besteden aan Defensie, in ons eentje zouden we het nooit op kunnen nemen tegen een militaire grootmacht als Rusland.
Gelukkig hadden we Fok!-experts die vanachter hun toetsenbord het beter wisten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Echt alle Amerikaanse voorspellingen zijn uitgekomen.
Bijna tot op de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |