Gozer geld is alles.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:35 schreef TLC het volgende:
Rusland kan de CL finale nu wel uit zijn hoofd zetten
Gelimiteerd is niet wat in mij opkomt als ik het tempo zie waarin dit verloopt. We gaan het snel zienquote:Op donderdag 24 februari 2022 05:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Neem aan via de zwarte zee.
Maar Rusland is wel degelijk gelimiteerd qua hoe ver ze kunnen gaan.
Ze zouden het dubbele nodig moeten hebben zeker bij groot verzet.
En die zal er ongetwijfeld gaan komen.
Nee dat zie ik anders, de burger van de Oekraine is ook gewoon een mens en zie ik dus niet als een ver van mijn bed show. Die burgers zijn net als wij en gewoon slachtoffer van een spel! Zij daar zouden ook wij kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vooralsnog is het wel gesoleerd in Oekrane, dat is een megagroot probleem en moeten we zeker iets mee. Maar wel fundamenteel anders dan wanneer het zou gaan om bijvoorbeeld de Suwalki-gap of ander navo-grondgebied.
Dat is in feite wel wat de internationale gemeenschap zegt met alleen wat sancties.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan heeft niemand een probleem als oekraine onderdeel wordt van Rusland. Prima toch? Als iedereen dit al wist.
Rusland is afhankelijker van Europa dan andersom.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat is in feite wel wat de internationale gemeenschap zegt met alleen wat sancties.
Dat is tegenwoordig een soort wassen neus geworden.
Zeker gezien de afhankelijkheid van Russische grondstoffen. (En ook andersom uiteraard)
Al lang uitgebracht en in de VS is het nu laat op de avondquote:Op donderdag 24 februari 2022 05:37 schreef L_auteur het volgende:
Gaat Sleepy Joe nog met een statement komen of laten ze hem nog maar even lekker snurken tot de (late) ochtend?
Punt is meer dat het de Oekraners zijn die ermee moeten leven (no punt intended)quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vooralsnog is het wel gesoleerd in Oekrane, dat is een megagroot probleem en moeten we zeker iets mee. Maar wel fundamenteel anders dan wanneer het zou gaan om bijvoorbeeld de Suwalki-gap of ander navo-grondgebied.
Heeft hij toch al gedaan? Volg je boomermedia aka nos?quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:37 schreef L_auteur het volgende:
Gaat Sleepy Joe nog met een statement komen of laten ze hem nog maar even lekker snurken tot de (late) ochtend?
Het patroon volgt exact zoals voorspeld, richting Moldavi vanuit de Krim en tot kiev en alles tot de rivier.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:37 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Gelimiteerd is niet wat in mij opkomt als ik het tempo zie waarin dit verloopt. We gaan het snel zien
Volgens mij ben jij sleepy want Biden heeft allang een statement geplaatst.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:37 schreef L_auteur het volgende:
Hoe maf het nu ook klinkt, dit was eergisteren ook een punt in het Britse Lagerhuis. Het verzoek dat Johnson alles op alles moest gaan zetten om een finale in St. Petersburg te voorkomen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:35 schreef TLC het volgende:
Rusland kan de CL finale nu wel uit zijn hoofd zetten
Is al geweest. Hij was kennelijk wakkerder dan uquote:Op donderdag 24 februari 2022 05:37 schreef L_auteur het volgende:
"De wereld zal Rusland afrekenen op de aanval die het land heeft ingezet op Oekrane, zegt de Amerikaanse president Joe Biden. Hij spreekt van een voorgekookte oorlog, die niet is uitgelokt en ongerechtvaardigd is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:37 schreef L_auteur het volgende:
Blijkbaar gaan ze voor Kiev...quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het patroon volgt exact zoals voorspeld, richting Moldavi vanuit de Krim en tot kiev en alles tot de rivier.
Hoe verder je naar west Oekrane wil, des te lastiger het word.
Dat weet ik nog net zo niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rusland is afhankelijker van Europa dan andersom.
Ik heb er geen probleem mee zoals bekend. Oorlog hoort bij de soort mens. Het enige wat telt is dat je wegbent waar oorlog uitbreekt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan heeft niemand een probleem als oekraine onderdeel wordt van Rusland. Prima toch? Als iedereen dit al wist.
Sleepy L'auteur heeft zijn verklaring gemist en je weet dat ze daar ook een andere slaaptijd hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2022 05:37 schreef L_auteur het volgende:
In een dergelijke situatie is het sowieso goochemer om bijv. ABC, NBC, CNN of zelfs FOX te volgen in plaats van de NOS, nu.nl en Fok.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:39 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Is al geweest. Hij was kennelijk wakkerder dan u
Water is nat. Dit heeft iedereen van mijlenver zien aankomen.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hoe maf het nu ook klinkt, dit was eergisteren ook een punt in het Britse Lagerhuis. Het verzoek dat Johnson alles op alles moest gaan zetten om een finale in St. Petersburg te voorkomen.
Als onderdeel van de sancties/strafmaatregelen.
Maar inderdaad, die finale gaat daar niet meer plaatsvinden.
Echt belangrijk is dat verder niet.
hij zit nog in zn kelder, kan elk moment boven komen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:37 schreef L_auteur het volgende:
CNN kan je niet meer vertrouwen, die zijn slechter dan fox nieuws onderhand.quote:
Vluchtelingen, hoge prijzen, mobilisatie?quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Punt is meer dat het de Oekraners zijn die ermee moeten leven (no punt intended)
Wij gaan er weinig van merken
Ik heb hier de afgelopen weken toch heel vaak gelezen dat er echt geen invasie gaat komen, en Biden de oorlogshitser is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:41 schreef Metalfrost het volgende:
Water is nat. Dit heeft iedereen van mijlenver zien aankomen.
Inderdaad. Het is waar ik zit kwart voor tien in de avond.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Sleepy L'auteur heeft zijn verklaring gemist en je weet dat ze daar ook een andere slaaptijd hebben
Alleen Trump heeft in het Witte Huis in de kelder geschuild, de held!quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
hij zit nog in zn kelder, kan elk moment boven komen.
valt mee tochquote:Op donderdag 24 februari 2022 05:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
CNN kan je niet meer vertrouwen, die zijn slechter dan fox nieuws onderhand.
Ik zou nog eerder vaste bepaalde Twitter feeds volgen dan cnn.
Dat stond ook al redelijk vast in de meeste scenario’s.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar gaan ze voor Kiev...
Weinigquote:Op donderdag 24 februari 2022 05:42 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Vluchtelingen, hoge prijzen, mobilisatie?
Een eigenschap van Poetin is, dat er geen halve maatregelen getroffen worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:42 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik heb hier de afgelopen weken toch heel vaak gelezen dat er echt geen invasie gaat komen, en Biden de oorlogshitser is.
Het is daar een uur later dan hier, het begint een beetje licht te worden kan je hier en daar zien.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:42 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is waar ik zit kwart voor tien in de avond.
Ik dacht dat het in Kiev al wel 8 uur in de ochtend zou zijn. Maar alles is nog donker..?
Waar is ie?quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:46 schreef TLC het volgende:
Als de Russen Zelensky te pakken krijgen gaat dat niet goed voor hem aflopen vrees ik
Ik geef toe dat ik me, ondanks de ellendige oorzaak, toch af en toe weer flink heb vermaakt toen ik die Lagerhuisbijeenkomst live volgde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |