bijna tijd om te zappen naar 6. Angela de jong godin te gast.quote:
die vind ik vervelend.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
bijna tijd om te zappen naar 6. Angela de jong godin te gast.
Dan ga je lekker daarheenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
bijna tijd om te zappen naar 6. Angela de jong godin te gast.
Ik pak zo een biertje.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef KingRoland het volgende:
ik drink nu een grote blik coca cola zero
Smerige dikzakquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Krijg je geen Nederlands bij je studie marketing?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Hier vind ik heel veel van.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Niet ons probleemquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Wat een grappige UI heb jijquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En toch verbaas ik me altijd weer over die Haller.Altijd kutgoals.
Ziedend woest.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Laat ik maar weer het goede voorbeeld geven.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Dat vermoedde ik alquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dankje. Dat is Pietje Puk.
nee maar ik doe het tochquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is dat nou wel verstandig corrie
Nee, nee, nee, doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
I wish I was a little bit taller, I wish I was a baller
I wish we had a goalscorer like Sébastien Haller²
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
En toch verbaas ik me altijd weer over die PietjePuk.Altijd kutposts.
nog meer mad dan de gemiddelde feyenoorderquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Diezelfde verbazing hebben we bij al jouw posts.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
tegenover spanjaarden? @chufiquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:36 schreef DonDruiper het volgende:
Portugezen hebben hele kleine piemeltjes. Met hun minderwaardigheidscomplex.
Helemaal niet mad. Zelfs complimenten in het Ajaxtopic. Maar die Haller verbaast me gewoon.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nog meer mad dan de gemiddelde feyenoorder
wij staan achter Ajax maatjequote:Op woensdag 23 februari 2022 21:36 schreef Nober het volgende:
Zo'n belangrijke wedstrijd alsof het de WK finale is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg je dit ook over Indonesië?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:37 schreef KingRoland het volgende:
jammer dat Portugal geen zeggenschap meer heeft over Brazilië
anders zouden ze zo een wereldmacht worden, nu is alles naar de tering daar
Geen zorgen, denk dat ik zo lekker naar bed ga. Morgen de eerste kantoordag!!!quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef Bugno3 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Mexicanobakkergraag op anoniem
Die hebben nog kleinere piemeltjes.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tegenover spanjaarden? @:chufi
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen zorgen, denk dat ik zo lekker naar bed ga. Morgen de eerste kantoordag!!!
(waardoor ik half 7 m’n nest uit moet)
Wel een World Cup.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die hebben nog kleinere piemeltjes.
O ja kantoor. Daar word ik na 1 maart ook weer vaker verwacht.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook steeds thuis gewerkt? Ik ken het gevoel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, een beetje jammer dat @KingRoland dat niet snapt met zijn Coca Cola Zero.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
nee maar ik doe het tochbij voetbal hoort een biertje.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef Bugno3 het volgende:
Ja 23 minuten geleden stond het al 1-0 voor atletiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Ik denk prostitutie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Antony geen voetballer was geworden had ie in de drugshandel gezeten
coca cola zero is echt lekker maatquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, een beetje jammer dat @:KingRoland dat niet snapt met zijn Coca Cola Zero.
Ik heb zelfs mijn collega’s nooit ontmoet daar ik sinds september een nieuwe baan heb.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook steeds thuis gewerkt? Ik ken het gevoel.
Ik drink eigenlijk nooit cola.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
coca cola zero is echt lekker maat
Let op voor zout in je koffie en jam op je stoel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn collega’s nooit ontmoet daar ik sinds september een nieuwe baan heb.
Dat gaat dolletjes worden.
Lekker autistisch doenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn collega’s nooit ontmoet daar ik sinds september een nieuwe baan heb.
ow dat lijkt me helemaal kut. heb je ze alleen via teams gezien.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
De hele tijd alleen thuiswerken gaat snel vervelen vind ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
In Spanje zelfs in 0,33clquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:41 schreef Caland het volgende:
Ik vind cola alleen lekker uit die glazen flesjes
Maar die hebben ze alleen op vakantie. En in mofrika.
In de horeca ook wel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:41 schreef Caland het volgende:
Hier ook, gewoon in de supermarkt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:41 schreef Caland het volgende:
Nou het is ook wel lekker hoor. Gewoon vanuit bed naar je werk. Soms is het wel saai.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De hele tijd alleen thuiswerken gaat snel vervelen vind ik.
restaurantjes ook wel hoor, maar klopt daaruit zijn ze nóg lekkerderquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:41 schreef Caland het volgende:
Beter dan polonium in je koffie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Let op voor zout in je koffie en jam op je stoel.
Ja eens, al is mijn postaantal hier de laatste jaren wel flink toegenomen waardoor Danny weer wat vaker spullen uit de budgetbak kon kopenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Scheidsrechter Braamhaarquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Noem een spelersnaam en ik maak op afroep geheel vrijblijvend een gedicht.²
Yago Pikachuquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Het één sluit het ander niet uit, aldus Ferne S.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat zeg ik in mofrikaquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier ook, gewoon in de supermarkt.
Zlatan!quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
HAHAHAHAHA!quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voel me sinds kort een kwaliteitsuser.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
En toch verbaas ik me altijd weer over die PietjePuk.Altijd kutposts.
Niet jezelf zo omlaag praten beste Bobquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik voel me sinds kort een kwaliteitsuser.
Nou ben ik het niet mee eens. Mijn werk is software maken en dat doe ik op google instanties dus al mijn werk is online.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent een prima user Bobquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Door de matige kwaliteit van mijn posts? Dan moet ik het wel bont maken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat doe je ook.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Door de matige kwaliteit van mijn posts? Dan moet ik het wel bont maken.
Ja, het is voornamelijk een nadeel m.b.t. socializen en overleg.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ben ik het niet mee eens. Mijn werk is software maken en dat doe ik op google instanties dus al mijn werk is online.
- elke werkdag geen 2 uur reizen voor mij.
- ik kan een klein uur langer werken en win nog steeds een uur.
- bezorgers kunnen op elk moment langskomen
- ik kan makkelijker even wat eigen dingen doen.
- Ik had de afgelopen weken OS aan staan
Ik zie alleen maar voordelen.
Ik ben meer van het slap lullen, lunchen en zuipen met collega's.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ben ik het niet mee eens. Mijn werk is software maken en dat doe ik op google instanties dus al mijn werk is online.
- elke werkdag geen 2 uur reizen voor mij.
- ik kan een klein uur langer werken en win nog steeds een uur.
- bezorgers kunnen op elk moment langskomen
- ik kan makkelijker even wat eigen dingen doen.
- Ik had de afgelopen weken OS aan staan
Ik zie alleen maar voordelen.
Eens. Het is allemaal erg slordig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:48 schreef VacaLoca het volgende:
Geef af dan
Twee grote kansen op 1-3 verneuken kan duur komen te staan
Je zit in de pallethandel?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben meer van het slap lullen, lunchen en zuipen met collega's.
Moet je 'm wel een mention geven, gek.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:48 schreef De_Kraam het volgende:
Misschien kan @klaasweetalles meeposten om dit topic nog enig niveau te geven.
@Shreyasquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
Die idiote tackles heeft ie dus nog steeds.
Vandaag willen we Kekster terugquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:48 schreef De_Kraam het volgende:
Misschien kan klaasweetalles meeposten om dit topic nog enig niveau te geven.
Bij mij werken bijna allen maar vrouwen dus het is meer roddelen dan slap lullenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben meer van het slap lullen, lunchen en zuipen met collega's.
Hopelijk niet, maar wel eens dat je eigenlijk 1 en misschien nog wel twee had kunnen maken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:48 schreef VacaLoca het volgende:
Geef af dan
Twee grote kansen op 1-3 verneuken kan duur komen te staan
Rustig Davy Klaassenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop dat je andere kies ook breekt.
Die aanslag van gisteren was inderdaad niet zo goed gecoördineerdquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, het is voornamelijk een nadeel m.b.t. socializen en overleg.²
In de arena hebben ze volgens mij 20 jaar grolsch geschonken. Dat vond ik eigenlijk altijd schokkender.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:43 schreef KingRoland het volgende:
leuk feitje: in De Kuip serveren ze Pepsi, maar geen Coca Cola terwijl het gebouw van Coca-Cola Nederland gewoon in Rotterdam Alexander zit.
Wat een beleid.
Vrouwenblad zeker.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij werken bijna allen maar vrouwen dus het is meer roddelen dan slap lullen2 mannen op 15? vrouwen. Ik heb medelijden met ze.
Als je altijd een dick geweest bent wil je graag een koning zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp Dick Advocaat niet. Man is loaded, packed, rich. Waarom leent hij zich nog voor dit soort onzin commericals.
Jason/²
Opbrengst gaat naar de stichting van CasperGOATquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp Dick Advocaat niet. Man is loaded, packed, rich. Waarom leent hij zich nog voor dit soort onzin commericals.
Jason/²
Ik woon zowat naast een Lidl.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:50 schreef Karina het volgende:
Als hier een Lidl in de buurt was ging ik daar boodschappen doen voor die poppetjes
Waar kan ik jou sparen poppetje?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:50 schreef Karina het volgende:
Als hier een Lidl in de buurt was ging ik daar boodschappen doen voor die poppetjes
Geld gaat naar goede doelen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Jason/²
Zelf iets overmaken van het fortuin dat hij bij elkaar heeft gesprokkeld is een beter idee. Maar goed, ik kan niet Hollands denken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Opbrengst gaat naar de stichting van CasperGOAT
Maxis ook.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet er 1 die is een heel eind weg. Amstelveen geloof ik.
Lidl komen alleen asielzoekers.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
Ze zijn al honderd jaar van plan hier 1km vandaan een Laidol te bouwen. Nog steeds niet gebeurd. WANBELEID.
ik weet er geen 1 in Zuid. Volgens mij eentje in Buitenveldert dacht ik of Amstelveen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:52 schreef KingRoland het volgende:
in zuid heb je toch een lidl moet je wel stukkie lopen vanaf stadionbuurt wel goed voor je conditie corrie @:karina
misschien weer @:tarado waar die lidl zit
Die komen ons mooie Zonnedael NIET in.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lidl komen alleen asielzoekers.
Beste groente en fruit genot.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nonsens, beste winkel voor je groenten man. Ik kom er al jaren en beschouw mezelf als een integratie succes.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont verder.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die weet ik al helemaal niet te vinden.
Aldiquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan van die supers die je privacy continu aantasten door tracking kaartjes.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Het voordeel van lidl is dat ze geen zegeltjes en acties hebben enzo... oh wacht.
Geen last van de drachtige Marokkaanse jeugd?quote:
Jezelf quotenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan van die supers die je privacy continu aantasten door tracking kaartjes.
Nope. Nooit last van gehad ook.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen last van de drachtige Marokkaanse jeugd?²
Jij hebt zeker nooit gevoetbald.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Voorvoetenwat is dat voor jargon.
Mooi man. Amsterdam-Zuid heb je genoeg Marokkaanse en Turkse buurtsupers en slagertjes. Lekker man.quote:
Die wonen niet in Zuid.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tenen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Als je wil lopen wel ja. Nobelweg?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is nog beste een eindje verderop.
Nee maar ik heb maar 1 stel voeten... en daarvan zit er geen voor...quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit gevoetbald.
We trust in Peter Black.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Na de 1-0 werd het ineens stukken minder bij Ajax en werd Benfica dreigender. Ik heb er nog geen gerust gevoel bij ondanks dat Benfica ook echt niet best is en potentieel rijp voor de sloop.
Klopt idd hier vlakbij zit er eentje en de snackbar wordt ook gerund door Marokkanen, prima nette snackbar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooi man. Amsterdam-Zuid heb je genoeg Marokkaanse en Turkse buurtsupers en slagertjes. Lekker man.²
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat is in Oost zie ik. Dat is lopend ook best verquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je wil lopen wel ja. Nobelweg?
Mja dan zoek je het maar uit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is in Oost zie ik. Dat is lopend ook best verOf met de bus, want ik heb geen auto.
Alleen geen varkensvlees. Sodemitri op.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooi man. Amsterdam-Zuid heb je genoeg Marokkaanse en Turkse buurtsupers en slagertjes. Lekker man.²
dat is niet zuid domme koe dat is nieuw-westquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen man met al die prefab maaien.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen geen varkensvlees. Sodemitri op.
Als nou iemand anders op zijn voeten stond werd het verhaal heel anders. Maar dan nog geen voorvoeten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Zeg dan gewoon als keeper sta je voor op je voeten ipv op je voorvoeten.
Zelfs niet de kerstman alleen op afspraak. @tralalalaquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die komen ons mooie Zonnedael NIET in.
Je bent er maar druk mee.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als nou iemand anders op zijn voeten stond werd het verhaal heel anders. Maar dan nog geen voorvoeten.
gezellig gesprek heb jij met jezelfquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als nou iemand anders op zijn voeten stond werd het verhaal heel anders. Maar dan nog geen voorvoeten.
Maarre, jij kent het begrip voorvoet niet? Goed man.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Zul je zien dat hij er straks één uithoudt met zijn achtervoeten of zijn zijvoeten.
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maarre, jij kent het begrip voorvoet niet? Goed man.
Die bij ons hebben ze ook gewoon sereh en laos.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik koop toch regelmatig mijn pastinaken bij de Lidl.²
Je staat nog steeds op je achterste benen door deze opmerking?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Zul je zien dat hij er straks één uithoudt met zijn achtervoeten of zijn zijvoeten.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je staat nog steeds op je achterste benen door deze opmerking?
Ik krijg best wel goeie aanbiedingen in die bonusboxquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:01 schreef Karina het volgende:
nou die bonussen vallen vies tegen sinds alcohol geen 50% korting mag krijgen.
In principe goede voetballer. Maar die onnozele blik. Dat zijn Portugezen normaal alleen maar gewoon bij clowns.quote:
ah, ingetrapt in de marketingquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:04 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik krijg best wel goeie aanbiedingen in die bonusbox
35% korting op lekkere lamsracks
Ik krijg altijd dingen die ik net gekocht hebquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:04 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Vlees van de Appie etenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:04 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Tegenwoordig is vlees van de slager niet zoveel bijzonderder meerquote:
Of gewoon het beeld spiegelenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Altijd even de orientatie kwijt als "we" ineens de andere kant op moeten...
zouden ze eens moeten afschaffen.
had al 2 keer rood moeten zijn die hand s in het begin ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
Rofl dat moet gewoon rood zijn
kut scheids
Vlees in de 35% bij AH ligt al dagen in de koeling. No thanks.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig is vlees van de slager niet zoveel bijzonderder meer
Van beide teams de helft de ene, en de andere helft de andere kant op laten lopen!quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Altijd even de orientatie kwijt als "we" ineens de andere kant op moeten...
zouden ze eens moeten afschaffen.
Die Latino's geven Ajax wel dat extra winnaarsmentaliteit.quote:
'versgebakken' broodjes zijn ook al 3 dagen opnieuw opgewarmdquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vlees in de 35% bij AH ligt al dagen in de koeling. No thanks.
We kopen al jaren alleen maar beleving. En die beleving is meestal nep.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
'versgebakken' broodjes zijn ook al 3 dagen opnieuw opgewarmd
Ze zijn wel vers gebakkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
'versgebakken' broodjes zijn ook al 3 dagen opnieuw opgewarmd
KLUIVERTED.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Die 35% is een persoonlijke bonus, die krijgt niet iedereen, dat is het hele idee van die bonusboxquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vlees in de 35% bij AH ligt al dagen in de koeling. No thanks.
Moet je nu online kopen bij van die boeren en biologische winkels?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig is vlees van de slager niet zoveel bijzonderder meer
Erg mooiquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Georgina brandt een kaarsje.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Bedankt weer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Amsterdam mag de zee in.
@:zipportal
De Portugezen moeten natuurlijk iets nu Ajax 2 ontzettend belangrijke uitgoals heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Hier valt nog wel rood, en ik sluit niet uit dat ie voor Mazraoui gaat zijn dankzij die sluwe kut-Portugezen
Voor je groenten en fruit moet je eigenlijk op de markt zijn. Zeker als je een gezin hebt. Dan eet je gevarieerd en goedkoop.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]juichen om iemands dood...
Nu kan hij niet meer boeten voor zijn daad.
Zelf slachten, anders ben je niet hip genoeg.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moet je nu online kopen bij van die boeren en biologische winkels?
Neequote:Op woensdag 23 februari 2022 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Niet om salty te doen maar die link tussen Marley en Ajax, is die niet wat vergezocht?
Uitgoals zijn lekker, maar natuurlijk iets minder waard dan vorige seizoenenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De Portugezen moeten natuurlijk iets nu Ajax 2 ontzettend belangrijke uitgoals heeft.
Ja, gaat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Niet om salty te doen maar die link tussen Marley en Ajax, is die niet wat vergezocht?
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Terug naar de jaren 50quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:12 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Zelf slachten, anders ben je niet hip genoeg.
Ze spelen beter dan ik ze tegen PSV heb gezienquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:12 schreef Karina het volgende:
Toch teveel gevaarlijke momenten van Benfica.
Spijtigquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat maakt de Bob Marley act van Ajax ook zo ontzettend triest.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Welverdiende like gezet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Bob hield ook van voetbal.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
suikerwater!quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:14 schreef KingRoland het volgende:
zo, eerste blikje cola op. Ik maak nog een 2e blik cola zero open
Omdat je buitenspel niet snapt?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:13 schreef Karina het volgende:
Jammer. weet niet of dat buitenspel was trouwens.
Geen Hertog Jan drinken tijdens het kijken van Ajaxquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:14 schreef KingRoland het volgende:
zo, eerste blikje cola op. Ik maak nog een 2e blik cola zero open
nee omdat ik denk dat het GEEN buitenspel was bijdehand.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat je buitenspel niet snapt?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat je buitenspel niet snapt?
Bob was ook niet vies van een dickpic op z’n tijdquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |