Nee, blijkbaar is dat niet nodig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zet eens gauw weer uit jij.
Nu in de goeie goolquote:
En nog een.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:26 schreef Hamlapjes het volgende: Haller heeft alweer gescoord, zie ik?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Haller heeft alweer gescoord, zie ik?
Nee.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik zat wel even met mijn rug naar de TV om hier iets te kunnen typen, dus ik heb deze goal weer ouderwets niet gezien.
Ik ga nu vanuit bed verder kijken, dus ik ben bang dat onze wegen zich nu scheidenquote:
Oeh, dat heb ik nooit aangedurfd. Ben wel benieuwd naar wat zoiets met de wedstrijd gaat doen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga nu vanuit bed verder kijken, dus ik ben bang dat onze wegen zich nu scheiden
Ik hoop voor mijzelf dat hij nu slaapverwekkend wordtquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik nooit aangedurfd. Ben wel benieuwd naar wat zoiets met de wedstrijd gaat doen.
Als het maar niet té slaapverwekkend wordt en wij straks allemaal naar 22 slapende spelers zitten te kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop voor mijzelf dat hij nu slaapverwekkend wordt![]()
![]()
Maar we gaan het zien! Spannend dit!
Ze hebben PSV-publiek ingehuurd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:59 schreef Em31 het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt het tijdens deze wedstrijd net of het nog nep publiek is, alsof het nog op band staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |