abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2022 @ 08:35:20 #26
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_203792731
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  Moderator woensdag 23 februari 2022 @ 08:44:27 #27
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203792778
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 08:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind onderzeeboten echt het allerleukste legervoertuig. Die kunnen we niet genoeg hebben als de Russen komen.

Maar dan wel geschikt voor rivieren en kanalen. Kruisraketten vanuit de Maas, lijkt me prachtig.
Klinkt niet als de meest efficiënte oplossing
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203792791
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 08:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik las anders een paar topics geleden nog dat Putin nooit zou binnenvallen _O-

Sommige users zijn lachwekkend wat dat betreft.
En elke keer als je denkt dat het niet gekker kan, komt er weer een grotere debiel om de hoek kijken :')
pi_203792795
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 08:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind onderzeeboten echt het allerleukste legervoertuig. Die kunnen we niet genoeg hebben als de Russen komen.

Maar dan wel geschikt voor rivieren en kanalen. Kruisraketten vanuit de Maas, lijkt me prachtig.
13 meter diep ongeveer is de Maas in R'dam eo lol.
pi_203792805
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 08:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
Klinkt niet als de meest efficiënte oplossing
Nee, zeker niet. Dat is gewoon een grote Nuke op Moskou.
pi_203792814
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 08:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nee, zeker niet. Dat is gewoon een grote Nuke op Moskou.
Jaa dat zal de rust en vrede in de wereld doen wederkeren. :')
pi_203792860
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 08:49 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Jaa dat zal de rust en vrede in de wereld doen wederkeren. :')
Jij hunkert niet naar een post-apocalyptische wereld?

Maar zonder gekheid, diplomatie is natuurlijk het beste antwoord als je tegenstander daar ook van gediend is. Natuurlijk moeten kernwapens nooit ingezet worden, maar de huidige aanpak lijkt ook niet bepaald effectief in de zoektocht naar vrede en stabiliteit.
pi_203792872
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_203792983
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 07:13 schreef SpecialK het volgende:
Wat ontiegelijk irritant dat Biden niet gewoon hard inzet en dat Macron zo nichterig loopt te sputteren.

Rusland (en vooral Putin) heeft het nodig om harde en vereende taal te horen uit het westen. Namelijk dat het gewoon niet gepikt gaat worden. Geen centimenter.
Ik zit 't ook met verbazing aan te kijken.

Wat motiveert Putin? Hij wil z'n USSR terug. Waarom? Omdat hij seniel is. Is dit iets dat breed gesteund wordt in zijn kringen? Waarschijnlijk niet. De kosten zijn hoog, en wat krijg je er voor terug? Een hoop ellende.

De mensen die er verstand van hebben, zullen dit toch wel geanalyseerd hebben? En op basis van die analyse hadden ze dus de vinger op de zere plek kunnen leggen. Je kunt hoog en laag springen, maar een seniele oude gek ga je niet overtuigen. Je zult dus druk uit moeten oefenen op de lakeien rondom die seniele oude gek, zodat die hun eigen hersenen gaan gebruiken, en zich af gaan vragen of ze met Putin wel op het juiste paard wedden.

Maar nee, dit varkentje moet met de meest fluwelen handschoentjes worden aangepakt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 23 februari 2022 @ 09:06:34 #35
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203792987
China tegen sancties voor bondgenoot Rusland

China is tegen de sancties die diverse landen aan Rusland opleggen en is niet van plan zelf strafmaatregelen te nemen. "Sancties zijn volgens China nooit de beste manier om problemen op te lossen", zei een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken.

China is een bondgenoot van Rusland. De woordvoerder zei ook dat China hoopt dat de betrokken partijen hun conflict kunnen oplossen met dialoog, en dat de partijen "kalm en beheerst" blijven.
  woensdag 23 februari 2022 @ 09:07:46 #36
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203793000
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:06 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Wat motiveert Putin? Hij wil z'n USSR terug. Waarom? Omdat hij seniel is. Is dit iets dat breed gesteund wordt in zijn kringen? Waarschijnlijk niet. De kosten zijn hoog, en wat krijg je er voor terug? Een hoop ellende.

De mensen die er verstand van hebben, zullen dit toch wel geanalyseerd hebben? En op basis van die analyse hadden ze dus de vinger op de zere plek kunnen leggen. Je kunt hoog en laag springen, maar een seniele oude gek ga je niet overtuigen. Je zult dus druk uit moeten oefenen op de lakeien rondom die seniele oude gek, zodat die hun eigen hersenen gaan gebruiken, en zich af gaan vragen of ze met Putin wel op het juiste paard wedden.

Maar nee, dit varkentje moet met de meest fluwelen handschoentjes worden aangepakt.
Je zag beelden dat Putin het contract ondertekende dat zou zijn na overleg met zijn counsel, maar zijn horloge laat zien dat hij al eerder die dag die documenten ondertekend heeft. Poetin wil is wet?
  woensdag 23 februari 2022 @ 09:09:36 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_203793022
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:06 schreef Momo het volgende:

China is tegen de sancties die diverse landen aan Rusland opleggen en is niet van plan zelf strafmaatregelen te nemen. "Sancties zijn volgens China nooit de beste manier om problemen op te lossen", zei een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken.

China is een bondgenoot van Rusland. De woordvoerder zei ook dat China hoopt dat de betrokken partijen hun conflict kunnen oplossen met dialoog, en dat de partijen "kalm en beheerst" blijven.
Aldus een land want regelmatig regios en landen annexeert zonder open te staan voor dialoog.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_203793052
China :')

Alsof we nog niet genoeg ellende hebben aanschouwd
pi_203793067
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Aldus een land want regelmatig regios en landen annexeert zonder open te staan voor dialoog.
Tibet en als je ziet wat ze claimen van de Zuid Chinese Zee, man man man. Net zo van het padje af als Putin.
pi_203793080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:14 schreef Makrelis het volgende:

[..]
Tibet en als je ziet wat ze claimen van de Zuid Chinese Zee, man man man. Net zo van het padje af als Putin.
IDD, alsof China iets weet van conflicten oplossen, zij veroorzaken ze meer.
pi_203793105
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]
IDD, alsof China iets weet van conflicten oplossen, zij veroorzaken ze meer.
Offtopic weliswaar, maar om even aan te geven dat China geen haar beter is.

pi_203793146
quote:

[..]

Je vraagt je inderdaad af waarom Poetin de USSR in ere zou willen herstellen. Een sterk Rusland zonder al die shit landen zou Rusland nog sterker maken ook als het mij vraagt. Een groot rijk werkt nooit. Te complex, kost een vermogen en uiteindelijk stort dat toch in.
De Krim als ik kijk door de bril van de Russen mbt geopolitieke ligging is nog te bevatten.
pi_203793169
Alles weer rustig lijkt het op.
pi_203793176
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:24 schreef Dr88 het volgende:
Alles weer rustig lijkt het op.
De Russen hebben een nationale feestdag.
Morgen maken ze weer tijd om te pesten.
pi_203793189
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 08:18 schreef speknek het volgende:

[..]
Ja hoor het is de schuld van de Amerikanen dat Rusland broedermoord pleegt. Dat jij hier nog durft te posten joh.
Jij schuimbekt, net zoals de Eu en de VS, maar er iets mee opschieten doe je niet.
pi_203793199
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:14 schreef Makrelis het volgende:

[..]
Tja nu China Rusland economisch bezit en dat zonder een shot te lossen en kan profiteren van Rusland houd niets ze meer tegen. China acht ik zeer onbetrouwbaar. En de Russen zullen wel achter China staan.

Nooit begrepen dat wij al onze productie en kennis naar China hebben laten wegvloeien. Bizar.
  woensdag 23 februari 2022 @ 09:28:45 #47
8369 speknek
Another day another slay
pi_203793207
quote:

[..]

Sancties gaan natuurlijk geen zak helpen om Putin op andere gedachtes te brengen, hij heeft vermoedelijk over de jaren heen zo'n 180 miljard euro weggesluisd, ze kunnen hem niks meer maken, en zoals je zelf zegt is hij waarschijnlijk half seniel en op een missie. Wat de EU en de VS slim doen is de volledige asset freeze van alle doema leden en oligarchen. Die zullen uiteindelijk hem de dolk in de rug moeten steken. En in die zin pakken ze het enigszins voortvarend aan. Wel ben ik het met je eens dat hun aanpak van verschillende tranches van sancties averechts werken. Op zijn minst vertel je ermee dat je het overnemen van de twee afvallige provincies wel okay vindt. Zoals gezegd ga je Putin toch niet op andere gedachten brengen dus het beste wat je kunt doen is het land meteen volledig in de squeeze brengen, dat alle Russen begrijpen dat ook een klein beetje landjepik niet getolereerd wordt.

Maar goed, je zit natuurlijk met verscheidene Europese landen met extreemrechtse door de Russen gefinancierde partijen in de regering, en Fox News dat running defense voor de Russen speelt in de VS.
En wellicht willen ze ook geen wereld creëren waar landen om het minste geringste elkaar de volledige nuclear optie aan sancties opleggen. Alhoewel ik zelf vind dat oorlog in Europa dat gewoon honderd procent verdient.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 23 februari 2022 @ 09:30:55 #48
8369 speknek
Another day another slay
pi_203793228
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:26 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Jij schuimbekt, net zoals de Eu en de VS, maar er iets mee opschieten doe je niet.
Nee dat snap ik, want jij staat helemaal niet eerlijk in deze discussie, dus het heeft ook geen zin om hem aan te gaan. Het enige dat helpt is nog eens een licht schijnen op dat jij maandenlang iedereen gek hebt genoemd dat ze zeiden dat Rusland een invasie ging plegen, en nu daadwerkelijk gebeurd is wat iedereen zei, je probeert de anderen de schuld ervan te geven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_203793230
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:22 schreef Cherni het volgende:

[..]
Je vraagt je inderdaad af waarom Poetin de USSR in ere zou willen herstellen. Een sterk Rusland zonder al die shit landen zou Rusland nog sterker maken ook als het mij vraagt. Een groot rijk werkt nooit. Te complex, kost een vermogen en uiteindelijk stort dat toch in.
De Krim als ik kijk door de bril van de Russen mbt geopolitieke ligging is nog te bevatten.
Werkende democratieën aan de grens is Rusland een doorn in het oog. Zeker als Oekraïne ook nog eens bij de NAVO aan zou sluiten.

Wat Putin in ieder geval heeft “gewonnen” imo, is dat hij zowel Biden als Johnson uit de tent heeft gelokt en hen kleur heeft laten bekennen. Als in: als het er écht op aan komt, dan is het westen niet bereid militair te ondersteunen. Oekraïne staat er daarin grotendeels alleen voor.

Het zou mogelijkerwijs kunnen dat Putin op deze manier de huidige gevestigde macht in Oekraïne aan het wankelen heeft gebracht, en dat de eerst volgende gekozene na Zalensky toch iets minder Pro-Westers zal zijn dan nu het geval is. Daarmee zou ook de kans op een succesvolle democratie op de lange termijn, en daarmee kans op toetreding tot de NAVO, verkleind kunnen worden.

Het probleem met mijn invalshoek lijkt me alleen dat het zo far-stretched is voor een “win” die zo ver in de toekomst mogelijkerwijs pas wat oplevert. Rusland staat wel bekend om zn long-games alleen kost het ze ik deze op korte termijn zo veel.

Of het kan zomaar zijn dat ze ook tot aan met Kiev willen veroveren, maar dat kan ik me gewoon echt niet voorstellen.
  woensdag 23 februari 2022 @ 09:31:51 #50
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203793239
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:06 schreef Momo het volgende:

_O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')