SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja het is echt raar vanavond. Dan op stream 1, daarna een keer stream 2 en dan nog maar een keer stream 1.quote:
Totale gektequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is echt raar vanavond. Dan op stream 1, daarna een keer stream 2 en dan nog maar een keer stream 1.
Wat een feestquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:39 schreef engine het volgende:
Stel dat dit een stelletje wordt....gaan ze dan zo doen de rest van hun leven?
Jaja dat zei hij gisteren ook.quote:
Als het echt is, dan komen die de eerste week hun nest niet uit denk ik.....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:39 schreef engine het volgende:
Stel dat dit een stelletje wordt....gaan ze dan zo doen de rest van hun leven?
Moest ik toch even goed kijken!quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:45 schreef Flow3r het volgende:
Vingeren, nu al![]()
[ afbeelding ]
Haha was t maar zon feest. Ik heb keer zon tsjechische big brother gezien…werd halve blowjob gegeven bizar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Halve blowjob...... doe je het dan met 'n rietje?
Ik denk dat de regie het niet hoortquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:59 schreef engine het volgende:
Waarom worden Nouch en Nawel niet uit bed gejaagd? Liggen in bed te fluisteren.
Dat inderdaad! Daarin zijn ze zo inconsequent. Madam Nawel loopt soms ook tijdje rond zonder zender voor ze erop word geattendeerd. "Oh vergeten,oeps, ben zo stom" Idd, daarom word je ook steeds genomineerd en bijna weggestemdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:59 schreef engine het volgende:
Waarom worden Nouch en Nawel niet uit bed gejaagd? Liggen in bed te fluisteren.
Moet die juist zeggen, morgen gaat die weer door zijn enkelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias wil zich niet meer bezeren in BB
Ze zoomen er nu op inquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik denk dat de regie het niet hoort
Eigenlijk zijn ze vrij consequent om het iedere keer maar toe te laten. Grace mag het al weken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat inderdaad! Daarin zijn ze zo inconsequent. Madam Nawel loopt soms ook tijdje rond zonder zender voor ze erop word geattendeerd. "Oh vergeten,oeps, ben zo stom" Idd, daarom word je ook steeds genomineerd en bijna weggestemd
En met volume booster kan ik het goed horen. Gaat oa over haar tandjes in turkije en misschien ook over haar 'situatie' met dat vriendjequote:
Ik kon het even goed horen. Daarna gingen ze in oren fluisteren en nu ben ik er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En met volume booster kan ik het goed horen. Gaat oa over haar tandjes in turkije en misschien ook over haar 'situatie' met dat vriendje
is gewoon onbeschoft ook om zo te smoezen met die 2 gasten die al liggen te slapen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En met volume booster kan ik het goed horen. Gaat oa over haar tandjes in turkije en misschien ook over haar 'situatie' met dat vriendje
Ja dat ook. En dat huis is groot genoeg...als je wilt praten zoek je maar een plekje maar niet in bed.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:05 schreef ledn81 het volgende:
Het
[..]
is gewoon onbeschoft ook om zo te smoezen met die 2 gasten die al liggen te slapen.
Ga lekker in je groene kamer liggen. Bedden genoeg. Hoor Kristof op achtergrond ook zuchten en kreunen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat ook. En dat huis is groot genoeg...als je wilt praten zoek je maar een plekje maar niet in bed.
Nee, bordje staat naast het bed....Salar zei nog breng naar de keuken als je het niet opeet zo krijgen we muizen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:36 schreef engine het volgende:
Was geen broodje. Gewoon je vinger in de hagelslag en dan in je mond
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat inderdaad! Daarin zijn ze zo inconsequent. Madam Nawel loopt soms ook tijdje rond zonder zender voor ze erop word geattendeerd. "Oh vergeten,oeps, ben zo stom" Idd, daarom word je ook steeds genomineerd en bijna weggestemd
Weet je zeker dat er een broodje op het bordje lag? Ik heb ze alleen maar vingers in de mond zien steken. Wat ik zag was een bordje waar hagelslag op lag maar misschien heb ik het broodje gemist.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, bordje staat naast het bed....Salar zei nog breng naar de keuken als je het niet opeet zo krijgen we muizen.
Top verhaal weerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:09 schreef engine het volgende:
Nu luister ik naar Grace.
Heel heftig allemaal weer. Zo mochten zelf hun eigen planning maken maar Grace werd altijd in de nacht gezet want zei was goed enzo.
Laatste baan was ze ook weer de beste. Allerbeste. Zo'n topper.
Wel ontslagen.
Ja, ben terug gegaan op -43.08 zie je het.......Dat met die vinger was alleen van de bovenkant van haar broodje de hagelslag likken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er een broodje op het bordje lag? Ik heb ze alleen maar vingers in de mond zien steken. Wat ik zag was een bordje waar hagelslag op lag maar misschien heb ik het broodje gemist.
Beetje jammer als mensen zichzelf zo geweldig vinden. Heb ook zo'n collega...Zo goed is die en altijd een ander de schuld geven als er iets niet goed gaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:09 schreef engine het volgende:
Nu luister ik naar Grace.
Heel heftig allemaal weer. Zo mochten zelf hun eigen planning maken maar Grace werd altijd in de nacht gezet want zei was goed enzo.
Laatste baan was ze ook weer de beste. Allerbeste. Zo'n topper.
Wel ontslagen.
Ja ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ben terug gegaan op -43.08 zie je het.......Dat met die vinger was alleen van de bovenkant van haar broodje de hagelslag likken.
Ik begrijp dat nooit zo goed. Dat verhaal is niet leuker of beter als je even vermeld dat je zo goed bent en de beste was. Het maakt het vooral ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beetje jammer als mensen zichzelf zo geweldig vinden. Heb ook zo'n collega...Zo goed is die en altijd een ander de schuld geven als er iets niet goed gaat.
Profileringsdrangquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nooit zo goed. Dat verhaal is niet leuker of beter als je even vermeld dat je zo goed bent en de beste was. Het maakt het vooral ongeloofwaardig.
Ja, vreemd dat ze het dan ook niet meer opeet. had gedacht dat ze meer mans was. Maar niet naar de keuken terug brengen en vanavond horen ze weer knagen moet je maar denken. Als ik zo bang ben voor muizen had ik het niet naast mijn bed laten liggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu ookZe maakt nog even een schijnbeweging met het broodje naar haar mond en legt het dan weg
Wil er graag een nieuwe cliënt bij.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:20 schreef engine het volgende:
Julio praat Tobias dadelijk een nieuwe burn out in.
Ja dan had ik het zeker niet naast mijn bed laten liggenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vreemd dat ze het dan ook niet meer opeet. had gedacht dat ze meer mans was. Maar niet naar de keuken terug brengen en vanavond horen ze weer knagen moet je maar denken. Als ik zo bang ben voor muizen had ik het niet naast mijn bed laten liggen.
Zometeen geeft hij zijn visitekaartjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wil er graag een nieuwe cliënt bij.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zometeen geeft hij zijn visitekaartje
Ja hij klinkt ineens als een normaal persoonquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Nee Julio probeert een nieuwe klant te werven.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Nee Julio probeert een nieuwe klant te werven.
Heel erg jammer dat de goudenkamer 1 is geworden.....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:29 schreef ledn81 het volgende:
En nu gaan Nouch en Nawel zonder zender naar toilet. (Salar word wakker en ze zegt "het is al ochtend")
Krijgt daarna een zendercheck. Ik zou ze zo hard naar de groene kamer terug sturen.
Of er zelf gaan liggen. Lekker alleen op een kamer slapenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:29 schreef ledn81 het volgende:
En nu gaan Nouch en Nawel zonder zender naar toilet. (Salar word wakker en ze zegt "het is al ochtend")
Krijgt daarna een zendercheck. Ik zou ze zo hard naar de groene kamer terug sturen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Of er zelf gaan liggen. Lekker alleen op een kamer slapen
Zou ik doenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Of er zelf gaan liggen. Lekker alleen op een kamer slapen
ik zet bij goelio het geluid al uit, en bij tobi ook , dus zit met een mooi probleem nuquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:32 schreef mangalie het volgende:
Zijn interesse vragen zegt Julio.....Factuur komt nog..
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:32 schreef mangalie het volgende:
Zijn interesse vragen zegt Julio.....Factuur komt nog..
Prestatiedrang zit in je....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen
Tobias wel
De hottub zit nog laaaaaang niet volquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
De hottub zit nog laaaaaang niet vol
Oeh leukquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
De hottub zit nog laaaaaang niet vol
Stel je voor je betaald ¤100 / uur voor deze 'coach'quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Doet Tobias nu ook al snelle diagnostiek
Die gozer kan echt alles
Bedoelde GoeLiiO btwquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:38 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Stel je voor je betaald ¤100 / uur voor deze 'coach'
Zou me getild voelenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:38 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Stel je voor je betaald ¤100 / uur voor deze 'coach'
Heb ook een oud werknemer doet dat ook nu, rekent 150 per uur ex BTW en agenda volquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:40 schreef JDB94 het volgende:
Zie dit vaker, mensen die zwaar beschadigd zijn die ineens denken dat ze nu dan nu dus kunnen 'coachen'...
Takes one to know one. Tobias zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:40 schreef JDB94 het volgende:
Zie dit vaker, mensen die zwaar beschadigd zijn die ineens denken dat ze nu dan nu dus kunnen 'coachen'...
Bedoel, ik ga ook naar een 'spiritueel coach' maar die heeft nog enigzins een theorie/werkwijze ontwikkeld, en de zaak betaaldquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb ook een oud werknemer doet dat ook nu, rekent 150 per uur ex BTW en agenda vol
Julio meer, maar Tobias is een personal trainer, geen 'holistisch coach'quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:43 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Takes one to know one. Tobias zeker?
Nope...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:43 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Takes one to know one. Tobias zeker?
Klopt, maar dan is hij teveel met zichzelf bezig....je kan het aan hem zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:42 schreef engine het volgende:
Helemaal kent hij zichzelf ook nog niet. Zijn chagrijnigheid ziet hij nog niet.
Ik heb liever Julio, lachen is gezondquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:44 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Julio meer, maar Tobias is een personal trainer, geen 'holistisch coach'
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:46 schreef odie22 het volgende:
was de uitzending nog wat ? of is terugkijken niet nodig
Ja, veel uit de gameroom.....was wel leuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:46 schreef odie22 het volgende:
Was best leuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:46 schreef odie22 het volgende:
thx, ga ik ff kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Ja, veel uit de gameroom.....was wel leuk.
Jaaaa dat was leukquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
thx, ga ik ff kijken
oh ja scary karaoke
Kijk nu. Dat in de gameroom met zingen en die boven was wel leuk om even te zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:46 schreef odie22 het volgende:
Wat is "die boven" ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kijk nu. Dat in de gameroom met zingen en die boven was wel leuk om even te zien.
quote:
Ze lezen meequote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Julio is 20 minuten geleden nog wezen kijken
Was leuk ja. Alleen Hanna kwam volgens mij niet aan die dingen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
die boxen waar ze hun hand in moeten doen.
Eerst de hottub afmakenquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:18 schreef Flow3r het volgende:
Tobi staat zeker al klaar om naar bed te gaan , partypooper
Coach trucjequote:Op woensdag 23 februari 2022 00:19 schreef Moeraskat het volgende:
Die toon waarop Julio praat staat me zo tegen momenteel. Met die nadruk op elk 3e woord in de zin.
En dáár zit ik niet op te wachtenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Julio gelukt?
Tobias is klaar
Julio dan gaan we afronden voor nu.
Vindt Tobias absoluut finale waardigquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat is iedereen ineens streng voor Tobias. Ik geloof zijn verhalen wel dat hij het niet gemakkelijk heeft gehad. Ok hij is wat vlak om naar te kijken maar hij hoort wel in de finale mijn inziens en samen met Salar dus geen Grace en met Kristoff en met Nawel.
Dit. Niks mis met Tobi. Gewoon een beetje serieusquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat is iedereen ineens streng voor Tobias. Ik geloof zijn verhalen wel dat hij het niet gemakkelijk heeft gehad. Ok hij is wat vlak om naar te kijken maar hij hoort wel in de finale mijn inziens en samen met Salar dus geen Grace en met Kristoff en met Nawel.
Denk dat wij als COS ook maar een factuur aan BB moeten sturen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:27 schreef mangalie het volgende:
Daar heb je het al..Factuurtje sturen
O dat filmpje heb ik dus gemist.quote:Op woensdag 23 februari 2022 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ben al een beetje klaar met deze versie van BB, zeker omdat de winnaar al lang vast staat.
Het bewijs hiervoor kwam wederom vandaag, het filmpje dat Nawel met haar familie spreekt werd verwijderd.
[ afbeelding ]
Ik heb enkele tientallen fragmenten online gezet, en alleen deze en eentje van Leroy werden verwijderd ....
Zou dat in dit geval niet met de auteursrechten te maken kunnen hebben van de muziek??quote:Op woensdag 23 februari 2022 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ben al een beetje klaar met deze versie van BB, zeker omdat de winnaar al lang vast staat.
Het bewijs hiervoor kwam wederom vandaag, het filmpje dat Nawel met haar familie spreekt werd verwijderd.
[ afbeelding ]
Ik heb enkele tientallen fragmenten online gezet, en alleen deze en eentje van Leroy werden verwijderd ....
Morguhquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou dat in dit geval niet met de auteursrechten te maken kunnen hebben van de muziek??
Vanmiddag om 16 uur een spel met 3 bewoners waarbij een nominatie wordt uitgedeeld. Er zijn er nog 4 over die nog niks hebben, dus ik vermoed vanochtend ook nog een pin te pakken ergens.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Wel jammer altijd van het werk wat de DGK er mee heeft. Hij heeft gelukkig een onuitputtelijke bron van geduld en zet ze zou weer online![]()
Ben benieuwd hoe het nomineren gaat vandaag.
Zijn er nog maar 5 waar ze op kunnen stemmen.
Waarschijnlijk iets met het spel om 16:00 zoals op Instagram staat. Misschien dat ze zelf helemaal niet gaan nomineren?quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Wel jammer altijd van het werk wat de DGK er mee heeft. Hij heeft gelukkig een onuitputtelijke bron van geduld en zet ze zou weer online![]()
Ben benieuwd hoe het nomineren gaat vandaag.
Zijn er nog maar 5 waar ze op kunnen stemmen.
Thnx Li0nheart.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vanmiddag om 16 uur een spel met 3 bewoners waarbij een nominatie wordt uitgedeeld. Er zijn er nog 4 over die nog niks hebben, dus ik vermoed vanochtend ook nog een pin te pakken ergens.
Maar als ze het spel niet speelt kan ze ook niet voor een vrijstelling gaan toch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:00 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met het spel om 16:00 zoals op Instagram staat. Misschien dat ze zelf helemaal niet gaan nomineren?
Verwacht ook niet dat Nouchine het spel gaat spelen. Die willen ze niet op de bank samen met Nawel.
Daar begint het wel op te lijken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx Li0nheart.
Misschien wordt er wel helemaal niet gestemd en kunnen ze zich vrijspelen voor deze week?
In dat geval... goede morgenquote:
Haha lol. Nee bedoel meer beetje half werk....beetje gekloot zeg maar maar niet vol gasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Halve blowjob...... doe je het dan met 'n rietje?
Vind dat wel leuk, ze zijn van alles aan het bepraten wie op wie moet stemmen, kunnen ze wederom hun stam niet uitbrengen net zoals vorige week.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar begint het wel op te lijken.
https://twitter.com/bigbrothernlbequote:Op woensdag 23 februari 2022 08:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Even zomaar hè
Ik kan de Big Brother Twitter niet vinden.....
Ow djeez, niet eens een blauw vinkje.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
https://twitter.com/bigbrothernlbe
En wat nou als jij van je computer een thuisserver maakt....quote:Op woensdag 23 februari 2022 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen Kodiak, klaar voor een nieuwe spannende BB dagquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goedemorgen Kodiak, klaar voor een nieuwe spannende BB dag
Hopelijk komen er filmpje als er belangrijke momenten zijn en Li0nheart zal het vast weer goed verwoorden in zijn SVquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Al ga ik een groot deel van de dag missen
.
Vanavond maar inhalen
De SV worden supergoed gedaan weer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk komen er filmpje als er belangrijke momenten zijn en Li0nheart zal het vast weer goed verwoorden in zijn SV
Dat heet vooruit kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
Als je om 9 uur in de ochtend al bedenkt dat je een ijskoud biertje moet drinken in de hottub
Ik denk dat het allang vast staat wie er gaat winnenquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
Gisteren in de sauna Tobias en Kristoff.
Tobias vertelde dat hij niet denkt dat de winnaar perse iemand moet zijn met een treurig verhaal. Die veel heeft mee gemaakt en dat de kijkers die dan zielig vinden en haar laten winnen.
Volgens mij is dit een omschrijving van Grace.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het allang vast staat wie er gaat winnen
Oh? Wie dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet het niet..quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? Wie dan?
Nawel niet hoor. Die wint echt niet.
Salar of Tobias.
Ben bang dat Grace gaat winnenquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? Wie dan?
Nawel niet hoor. Die wint echt niet.
Salar of Tobias.
Ik denk een manquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk echt dat Grace het gaat worden.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet het niet..
Ik zit niet in de FEBO of in hun app groep
Maar denk dat ze allang hebben ze beslist wie het wordt
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
Grace was haar prijsgeld al aan het verdelen.Het leek over miljoenen te gaan.quote:
Ze moeten die tijd inhalen natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
Maar om 9 uur de hottub aansteken.. gaan ze er de hele dag inliggen ofzo??
Instructies van programmamakers, gisteren al het water ververstquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
Maar om 9 uur de hottub aansteken.. gaan ze er de hele dag inliggen ofzo??
Die denkt echt bakken te gaan krijgenquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grace was haar prijsgeld al aan het verdelen.Het leek over miljoenen te gaan.
Nadat Grace erin had gelegenquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Instructies van programmamakers, gisteren al het water ververst
Als ze het uitgeeft bij alibombali gaan het een hoop bakken wordenquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die denkt echt bakken te gaan krijgen
I know meeste wel gezienquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Was groen en stonk. Tobias is er tot 00:15 mee bezig geweest
Een fondje Brasil,een fondsje Afrika,een fondje Grace.wereldvrede etc.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die denkt echt bakken te gaan krijgen
Das er maar 1quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:07 schreef humpty het volgende:
Vorig jaar een vrouw uit Nederland als winnaar mag van mij nu een man uit Belgie winnen
Grace heeft denk ik voor honderden euro's schulden gemaakt bij die alibabba expres shit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grace was haar prijsgeld al aan het verdelen.Het leek over miljoenen te gaan.
Ik zou het hem wel gunnen.quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:07 schreef humpty het volgende:
Vorig jaar een vrouw uit Nederland als winnaar mag van mij nu een man uit Belgie winnen
Een fondsje Aliexpres.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Grace heeft denk ik voor honderden euro's schulden gemaakt bij die alibabba expres shit.
Als je die kleren ziet en die make up en al die sieraden en andere shit. Die zag het denk ik als een investering om te winnen.
Ik denk dat ze nu een beetje bang wordt. Als ze niet wint dan zit ze in de geld shit. De story of her life vermoed ik.
Ik wens haar niks slechts toe. Misschien kan ze na BB een centje verdienen door haar deelname aan BB.
Maar ze gaat BB niet winnen!!
Hannequote:Op woensdag 23 februari 2022 09:10 schreef czvt het volgende:
[..]
Het zal een Belgische vrouw zijn. Een underdog.
Hanne wint BB .. u las het hier eerst!quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:10 schreef czvt het volgende:
[..]
Het zal een Belgische vrouw zijn. Een underdog.
Je onderbouwing is dat ze veel dingen heeft van AliExpress?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Grace heeft denk ik voor honderden euro's schulden gemaakt bij die alibabba expres shit.
Als je die kleren ziet en die make up en al die sieraden en andere shit. Die zag het denk ik als een investering om te winnen.
Ik denk dat ze nu een beetje bang wordt. Als ze niet wint dan zit ze in de geld shit. De story of her life vermoed ik.
Ik wens haar niks slechts toe. Misschien kan ze na BB een centje verdienen door haar deelname aan BB.
Maar ze gaat BB niet winnen!!
Die mag van mij winnen maar ik vrees dat Nawel zal winnen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hanne wint BB .. u las het hier eerst!
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:12 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Je onderbouwing is dat ze veel dingen heeft van AliExpress?
Ik vind dit nogal een beschuldiging.
Dat heeft ze meerdere malen zelf gezegd hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:12 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Je onderbouwing is dat ze veel dingen heeft van AliExpress?
Ik vind dit nogal een beschuldiging.
Ja jij schrijft dat Grace veel schulden heeft. Hoezo zou je dat denken? Omdat ze kleding en make up mee heeft genomen in het BBhuis? Wat een onderbouwing en wat een beschuldiging. En dit verzin je ter plekke. Vreemd maar ja...quote:
Ja dat ze veel van AliExpress heeft, maar ook dat ze schulden heeft daardoor?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heeft ze meerdere malen zelf gezegd hoor.
Dat zijn niet mijn woorden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja dat ze veel van AliExpress heeft, maar ook dat ze schulden heeft daardoor?
Kom op zeg ... zoek even de zoutbus op ... je hebt wat korrels nodig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja dat ze veel van AliExpress heeft, maar ook dat ze schulden heeft daardoor?
Als je goed leest dan moet het je wel opvallen dat ik DENK dat het zo is. Dat ik VERMOED dat het zo is.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:14 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja jij schrijft dat Grace veel schulden heeft. Hoezo zou je dat denken? Omdat ze kleding en make up mee heeft genomen in het BBhuis? Wat een onderbouwing en wat een beschuldiging. En dit verzin je ter plekke. Vreemd maar ja...
Oke het zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kom op zeg ... zoek even de zoutbus op ... je hebt wat korrels nodig.
Niet alles hier is 100% serieus hoor ... hyperbolen zijn toegestaan.
Ze dacht FOK deze FOKKERS.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
Nu hebben jullie haar weggejaagd.
quote:
Kunnen wij het maken?quote:
ikwilhetnietikwilhetnietikwilhetniet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ikwilhetnietikwilhetnietikwilhetniet.Jaaah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
twee jaar achter elkaar een Nederlandse vrouw?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
ze mag, wat mij betreft, best even keihard van haar troon vallenquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
Eigenlijk is Grace een beetje aan het doordraven sinds ze weet dat ze vrij populair is bij de kijkers.
Toen ze hier nog geen flauw idee van had, vond ik haar eigenlijk leuker. Toen was de balans tussen leuk,grappig,serieus,kalm-doen veel beter.
Ik snap ook wel dat de verveling toeslaat, en dat mensen dan misschien geforceerd ''lol'' maken. Maar toch..
Ik vind dit heel jammer.
Het LBschap neemt ze ook heel serieus.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
Eigenlijk is Grace een beetje aan het doordraven sinds ze weet dat ze vrij populair is bij de kijkers.
Toen ze hier nog geen flauw idee van had, vond ik haar eigenlijk leuker. Toen was de balans tussen leuk,grappig,serieus,kalm-doen veel beter.
Ik snap ook wel dat de verveling toeslaat, en dat mensen dan misschien geforceerd ''lol'' maken. Maar toch..
Ik vind dit heel jammer.
Ja, maar daar is zo weinig tijd voor nog..quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:25 schreef just me het volgende:
[..]
ze mag, wat mij betreft, best even keihard van haar troon vallen
heb je gelijk inquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar daar is zo weinig tijd voor nog..
Lijkt me niet echt een voorwaarde dat het persé een Belg moet zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
twee jaar achter elkaar een Nederlandse vrouw?
Ja, daar was ik zondag/maandag echt klaar mee. In het begin was het nog wel even grappig en aandoenlijk om te zien. Omdat ze dit echt graag een keer wilde meemaken. Maar het lijkt wel of Grace gewoon niet weet wanneer ze moet stoppen. Dat zie je aan meer dingen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het LBschap neemt ze ook heel serieus.
valt dit bij de medebewoners ook zo?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, daar was ik zondag/maandag echt klaar mee. In het begin was het nog wel even grappig en aandoenlijk om te zien. Omdat ze dit echt graag een keer wilde meemaken. Maar het lijkt wel of Grace gewoon niet weet wanneer ze moet stoppen. Dat zie je aan meer dingen.
Verhalen vertellen (langdradig)
Stoeien (gaat maar door)
Grappen maken.. (gaat te ver door zodat het niet meer grappig is)
etc.
Nee. Al zullen de Belgen daar anders over denken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een voorwaarde dat het persé een Belg moet zijn.
Weet ik niet, ik denk het soms wel op de gezichten af te kunnen lezen. En Tobias die heeft ook wel een paar keer ''stop'' gezegd, ze ging toen door en door. Ik kreeg als kijker toen een awkward gevoelquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:31 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
valt dit bij de medebewoners ook zo?
Al zal dat zo zijn zullen ze dat niet laten merken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:31 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
valt dit bij de medebewoners ook zo?
Jill ging vorig jaar ook halverwege Kloontje het Reuzekind spelen om de cams maar gericht te houdenquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind dit heel jammer.
Fixed.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Al zal dat zo zijn zullen ze dat niet laten merken.
Zij zitten in een afvalrace en kritiek hebben of ruzie maken leidt tot nominatie en een vervelende sfeer.
Alles wat zij zien, zien wij ook.
Het is een gezamenlijke productie (BE . NL) dus daar zullen wel afspraken voor zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Al zullen de Belgen daar anders over denken.
Kloontjequote:Op woensdag 23 februari 2022 09:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jill ging vorig jaar ook halverwege Kloontje het Reuzekind spelen om de cams maar gericht te houden
Jup, en dooie Toob laat het geklier aanleunen en uiteindelijk kiest de kijker toch die ½dooiequote:Op woensdag 23 februari 2022 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kloontje![]()
Ja, klopt inderdaad. En Grace is echt zo'n BB-verslaafde. Zij weet echt wel hoe ze het spel moet spelen.
Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
Wat mij opvalt dat ze Grace haar taal niet verbeteren.Ik zou dat bij haar tot vervelens aan toe elke keer doen.
Dat denken ze .. maar dat denken ze vrijwel elke dag .. en soms klopt hetquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
Ze denken dat ze vandaag weer een spel moeten spelen.
Of weten ze dat?
GM allemaal.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, daar was ik zondag/maandag echt klaar mee. In het begin was het nog wel even grappig en aandoenlijk om te zien. Omdat ze dit echt graag een keer wilde meemaken. Maar het lijkt wel of Grace gewoon niet weet wanneer ze moet stoppen. Dat zie je aan meer dingen.
Verhalen vertellen (langdradig)
Stoeien (gaat maar door)
Grappen maken.. (gaat te ver door zodat het niet meer grappig is)
etc.
op ma di woe klopt hetquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat denken ze .. maar dat denken ze vrijwel elke dag .. en soms klopt het
Ze krijgen elke vrijdag 'n nieuwsbrief met wat er de komende week allemaal gaat gebeurenquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
Ze denken dat ze vandaag weer een spel moeten spelen.
Of weten ze dat?
Ben ik gelukkig niet de enige.quote:
Dat lijkt me ook oprecht moeilijk. Want op een gegeven moment weet je ook niet meer hoe je je moet gedragen indien je te bewust bent van je houding.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:43 schreef tiki het volgende:
[..]
GM allemaal.
Nou dit dus. En zet het eindeloze 'gezang' er ook maar bij wat mij betreft.
In het begin vond ik haar ook erg leuk en gunde haar de prijzenpot na alle moeilijkheden in haar leven.
Maar nu begint het teveel een act te worden.
Er zijn maar weinig mensen die de weelde van grote populariteit kunnen dragen
met dat stomme gegil de hele tijdquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook oprecht moeilijk. Want op een gegeven moment weet je ook niet meer hoe je je moet gedragen indien je te bewust bent van je houding.
Ze had eerst ook gewoon boeiende gesprekken en zo ( vond ik ), die zie ik nu ook gewoon niet meer.
Ik vond haar eerst ook een winnaar. Maar nu mag ze er voor mij wel gewoon uit. Niet voor Julio of zo...die mag eerder naar huis.
Julio moet nog even blijven.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook oprecht moeilijk. Want op een gegeven moment weet je ook niet meer hoe je je moet gedragen indien je te bewust bent van je houding.
Ze had eerst ook gewoon boeiende gesprekken en zo ( vond ik ), die zie ik nu ook gewoon niet meer.
Ik vond haar eerst ook een winnaar. Maar nu mag ze er voor mij wel gewoon uit. Niet voor Julio of zo...die mag eerder naar huis.
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Julio moet nog even blijven.
voor mijn krabgifjes.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:47 schreef tiki het volgende:
[..]
Inderdaad.
En julio mag van mij ook als eerstvolgende gaan.
Dat vieze gepulk en gekrap is niet om aan te zien en zijn semicoaching gedrag is helemaal irritant.
Die zijn wel leuk ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
voor mijn krabgifjes.
wat een slecht verhaal van BBquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat een geheime missie is om iedereen in de hottub te krijgen, Kristof en Grace zijn zo aan het pushen dat BB de verwarming aan moet zetten.
Verwarming van de hottub staat toch altijd aan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat een geheime missie is om iedereen in de hottub te krijgen, Kristof en Grace zijn zo aan het pushen dat BB de verwarming aan moet zetten.
Ja.. dacht ik ook .. het is wat ze zelf zeggen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Verwarming van de hottub staat toch altijd aan?
Nou, oké eerst Hanne dan. Maar dan moet Julio echt gaan hoor. Ik vind het echt niet prettig(meer) om naar te kijken. Ben inmiddels overgestapt op de IPad met kijken, zodat ik iets minder zie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
voor mijn krabgifjes.
is ook zo anders was hij niet nu al dampend geweestquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. dacht ik ook .. het is wat ze zelf zeggen.
Neen, ze moeten die zelf met houtblokken voorzien om op te branden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. dacht ik ook .. het is wat ze zelf zeggen.
Lekker milieuvriendelijk dan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Verwarming van de hottub staat toch altijd aan?
Tobi is al tegen het vele gebruik van plastic, hij kan niet overal tegen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:56 schreef tiki het volgende:
[..]
Lekker milieuvriendelijk dan.
En kost ook nog eens klauwen met geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |