SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja het is echt raar vanavond. Dan op stream 1, daarna een keer stream 2 en dan nog maar een keer stream 1.quote:
Totale gektequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is echt raar vanavond. Dan op stream 1, daarna een keer stream 2 en dan nog maar een keer stream 1.
Wat een feestquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:39 schreef engine het volgende:
Stel dat dit een stelletje wordt....gaan ze dan zo doen de rest van hun leven?
Jaja dat zei hij gisteren ook.quote:
Als het echt is, dan komen die de eerste week hun nest niet uit denk ik.....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:39 schreef engine het volgende:
Stel dat dit een stelletje wordt....gaan ze dan zo doen de rest van hun leven?
Moest ik toch even goed kijken!quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:45 schreef Flow3r het volgende:
Vingeren, nu al![]()
[ afbeelding ]
Haha was t maar zon feest. Ik heb keer zon tsjechische big brother gezien…werd halve blowjob gegeven bizar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Halve blowjob...... doe je het dan met 'n rietje?
Ik denk dat de regie het niet hoortquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:59 schreef engine het volgende:
Waarom worden Nouch en Nawel niet uit bed gejaagd? Liggen in bed te fluisteren.
Dat inderdaad! Daarin zijn ze zo inconsequent. Madam Nawel loopt soms ook tijdje rond zonder zender voor ze erop word geattendeerd. "Oh vergeten,oeps, ben zo stom" Idd, daarom word je ook steeds genomineerd en bijna weggestemdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:59 schreef engine het volgende:
Waarom worden Nouch en Nawel niet uit bed gejaagd? Liggen in bed te fluisteren.
Moet die juist zeggen, morgen gaat die weer door zijn enkelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias wil zich niet meer bezeren in BB
Ze zoomen er nu op inquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik denk dat de regie het niet hoort
Eigenlijk zijn ze vrij consequent om het iedere keer maar toe te laten. Grace mag het al weken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat inderdaad! Daarin zijn ze zo inconsequent. Madam Nawel loopt soms ook tijdje rond zonder zender voor ze erop word geattendeerd. "Oh vergeten,oeps, ben zo stom" Idd, daarom word je ook steeds genomineerd en bijna weggestemd
En met volume booster kan ik het goed horen. Gaat oa over haar tandjes in turkije en misschien ook over haar 'situatie' met dat vriendjequote:
Ik kon het even goed horen. Daarna gingen ze in oren fluisteren en nu ben ik er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En met volume booster kan ik het goed horen. Gaat oa over haar tandjes in turkije en misschien ook over haar 'situatie' met dat vriendje
is gewoon onbeschoft ook om zo te smoezen met die 2 gasten die al liggen te slapen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En met volume booster kan ik het goed horen. Gaat oa over haar tandjes in turkije en misschien ook over haar 'situatie' met dat vriendje
Ja dat ook. En dat huis is groot genoeg...als je wilt praten zoek je maar een plekje maar niet in bed.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:05 schreef ledn81 het volgende:
Het
[..]
is gewoon onbeschoft ook om zo te smoezen met die 2 gasten die al liggen te slapen.
Ga lekker in je groene kamer liggen. Bedden genoeg. Hoor Kristof op achtergrond ook zuchten en kreunen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat ook. En dat huis is groot genoeg...als je wilt praten zoek je maar een plekje maar niet in bed.
Nee, bordje staat naast het bed....Salar zei nog breng naar de keuken als je het niet opeet zo krijgen we muizen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:36 schreef engine het volgende:
Was geen broodje. Gewoon je vinger in de hagelslag en dan in je mond
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat inderdaad! Daarin zijn ze zo inconsequent. Madam Nawel loopt soms ook tijdje rond zonder zender voor ze erop word geattendeerd. "Oh vergeten,oeps, ben zo stom" Idd, daarom word je ook steeds genomineerd en bijna weggestemd
Weet je zeker dat er een broodje op het bordje lag? Ik heb ze alleen maar vingers in de mond zien steken. Wat ik zag was een bordje waar hagelslag op lag maar misschien heb ik het broodje gemist.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, bordje staat naast het bed....Salar zei nog breng naar de keuken als je het niet opeet zo krijgen we muizen.
Top verhaal weerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:09 schreef engine het volgende:
Nu luister ik naar Grace.
Heel heftig allemaal weer. Zo mochten zelf hun eigen planning maken maar Grace werd altijd in de nacht gezet want zei was goed enzo.
Laatste baan was ze ook weer de beste. Allerbeste. Zo'n topper.
Wel ontslagen.
Ja, ben terug gegaan op -43.08 zie je het.......Dat met die vinger was alleen van de bovenkant van haar broodje de hagelslag likken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er een broodje op het bordje lag? Ik heb ze alleen maar vingers in de mond zien steken. Wat ik zag was een bordje waar hagelslag op lag maar misschien heb ik het broodje gemist.
Beetje jammer als mensen zichzelf zo geweldig vinden. Heb ook zo'n collega...Zo goed is die en altijd een ander de schuld geven als er iets niet goed gaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:09 schreef engine het volgende:
Nu luister ik naar Grace.
Heel heftig allemaal weer. Zo mochten zelf hun eigen planning maken maar Grace werd altijd in de nacht gezet want zei was goed enzo.
Laatste baan was ze ook weer de beste. Allerbeste. Zo'n topper.
Wel ontslagen.
Ja ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ben terug gegaan op -43.08 zie je het.......Dat met die vinger was alleen van de bovenkant van haar broodje de hagelslag likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |