abonnement Unibet Coolblue
pi_203785512
Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact



Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!




Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203786167
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:28 schreef mir1986 het volgende:
Zo posten in dit topic heeft me wat (een volle krat) flesjes Hoegaarden Rosé opgeleverd, thnx! @:loveyoulongtime
nice. waar kunnen we die kratten aanvragen?
Plaats hier uw advertentie
pi_203787237
twitter

Ik noem geen namen.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 20:55:25 #4
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203787604
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 20:59:29 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203787711
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:01 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
nice. waar kunnen we die kratten aanvragen?
Ik heb er ook al een paar verdiend op bnw B:)B .
Huilen dan.
pi_203787751
quote:
Raar? Die info is er wel dus?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203787759
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:28 schreef mir1986 het volgende:
Zo posten in dit topic heeft me wat (een volle krat) flesjes Hoegaarden Rosé opgeleverd, thnx! @:loveyoulongtime
Hoe heb je dat geregeld?
als ik mag vragen
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 februari 2022 @ 21:02:02 #8
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203787798
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Raar? Die info is er wel dus?
blijkbaar wel
en wat is dan de reden dat het niet vrijgegeven wordt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203787835
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:01 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
nice. waar kunnen we die kratten aanvragen?
Inderdaad. Gaat het alleen maar over Hoegaarden of is er een hele selectie?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203787901
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Eerste Kamer stemt voor 5e verlenging spoedwet en A-status COVID-19
[..]
Dat het een blijvertje was wisten een aantal van ons al toen het ingevoerd werd. Corona op de A-lijst :+
Tijdelijke noodwet die als formaliteit voor de 5e keer verlengt wordt _O_ w/ :M
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 22 februari 2022 @ 21:06:48 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203787949
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Tijdelijke noodwet die als formaliteit voor de 5e keer verlengt wordt _O_ w/ :M
Is hoogstwaarschijnlijk wel de laatste keer.

https://www.raadvanstate.(...)vatting-over-vijfde/

De Afdeling advisering wijst erop dat de coronawet een tijdelijke wet is die alleen ingezet kan worden als er een directe dreiging is van de epidemie. Zoals op de persconferentie op dinsdag 15 februari 2022 is aangekondigd zal er in de komende periode nog maar een beperkt aantal maatregelen in werking zijn. De Afdeling advisering waarschuwt dat daarmee het moment dichterbij komt dat (een groot deel van) de coronawet redelijkerwijs niet meer verlengd kan worden. Het is daarom van belang dat de Wet publieke gezondheid zo snel mogelijk wordt gewijzigd, ter bestrijding van een (toekomstige) pandemie.
Huilen dan.
pi_203788014
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:00 schreef Tingo het volgende:

[..]
Hoe heb je dat geregeld?
als ik mag vragen
Ohh weddenschap gewonnen *O*
pi_203788033
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Is hoogstwaarschijnlijk wel de laatste keer.

https://www.raadvanstate.(...)vatting-over-vijfde/

De Afdeling advisering wijst erop dat de coronawet een tijdelijke wet is die alleen ingezet kan worden als er een directe dreiging is van de epidemie. Zoals op de persconferentie op dinsdag 15 februari 2022 is aangekondigd zal er in de komende periode nog maar een beperkt aantal maatregelen in werking zijn. De Afdeling advisering waarschuwt dat daarmee het moment dichterbij komt dat (een groot deel van) de coronawet redelijkerwijs niet meer verlengd kan worden. Het is daarom van belang dat de Wet publieke gezondheid zo snel mogelijk wordt gewijzigd, ter bestrijding van een (toekomstige) pandemie.
Eigenlijk ook wel logisch. Corona is voorlopig voorbij.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203788034
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik heb er ook al een paar verdiend op bnw B:)B .
Lekker bezig!
pi_203788053
En ik heb brownies gewonnen in deze reeks :Y)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 22 februari 2022 @ 21:13:19 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203788103
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En ik heb brownies gewonnen in deze reeks :Y)
:o

Hoe?
Huilen dan.
pi_203788126
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:o

Hoe?
Weddenschap gewonnen van user Twinkle. Ik voorspelde dat er heel snel een nieuwe lockdown zou komen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 22 februari 2022 @ 21:15:23 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203788150
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Weddenschap gewonnen van user Twinkle. Ik voorspelde dat er heel snel een nieuwe lockdown zou komen.
Ah. Lekker ^O^ . Heb haar al een tijdje niet meer gezien hier -O- .
Huilen dan.
pi_203788178
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ah. Lekker ^O^ . Heb haar al een tijdje niet meer gezien hier -O- .
Nee, terwijl ze nu juist beter tot haar recht zou komen nu bijna alle maatregelen afgeschaft zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203788436
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ah. Lekker ^O^ . Heb haar al een tijdje niet meer gezien hier -O- .
Ja, benieuwd hoe het met @Twinkle gaat
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 21:35:12 #21
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203788649
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:09 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Ohh weddenschap gewonnen *O*
Nou ja, was meer een prijsvraag waar jij het antwoord al op gaf voor iemand anders de vraag gelezen had. ;)
Lach met een schone bips
pi_203789008
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, was meer een prijsvraag waar jij het antwoord al op gaf voor iemand anders de vraag gelezen had. ;)
Haha, ik was snel inderdaad *O* en een prijsvraag ipv weddenschap yes!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 22:26:12 #23
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203789891
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 22:37:02 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203790136
quote:
Maar van die grote koersdaling is helemaal geen sprake :? . Bijvoorbeeld moderna: -0.5% en nabeurs +0.2%.
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 23:11:41 #25
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203790984
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar van die grote koersdaling is helemaal geen sprake :? . Bijvoorbeeld moderna: -0.5% en nabeurs +0.2%.
Ik zie Pfizer sinds januari wel aardig wegzakken weer. Maar goed beurzen is niet mijn ding. Bitchen op maatregelen en klagen over inconsistenties in het hele beleid ligt mij beter ^O^
Lach met een schone bips
  dinsdag 22 februari 2022 @ 23:28:40 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203791248
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik zie Pfizer sinds januari wel aardig wegzakken weer. Maar goed beurzen is niet mijn ding. Bitchen op maatregelen en klagen over inconsistenties in het hele beleid ligt mij beter ^O^
Maar als het nu Breaking!!!! news zou zijn dan wisten de beleggers dat niet al in januari.

Dat de koersen van de fabrikanten van vaccinaties dalen heeft een andere verklaring: de pandemie in een nieuwe fase beland, en daarmee ook de kijk op vaccins en hun noodzakelijkheid. Beleggers rekenen erop dat we niet tot in het einde der tijden van Pfizer en Moderna afhankelijk zijn voor het produceren van coronavaccins.
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 23:43:58 #27
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203791447
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 23:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar als het nu Breaking!!!! news zou zijn dan wisten de beleggers dat niet al in januari.

Dat de koersen van de fabrikanten van vaccinaties dalen heeft een andere verklaring: de pandemie in een nieuwe fase beland, en daarmee ook de kijk op vaccins en hun noodzakelijkheid. Beleggers rekenen erop dat we niet tot in het einde der tijden van Pfizer en Moderna afhankelijk zijn voor het produceren van coronavaccins.
Ja maar we zitten hier niet in NWS toch?

En laten we eerlijk zijn, de wereld heeft al extra shots besteld, dus voorlopig zouden ze wel safe zijn qua koers lijkt mij dan? Offffff..... zou er binnenkort nieuws uit kunnen komen dat die juice in je arm niet zo goed is als gezegd.. Who knows? That's why you're in BNW *O*

Let the truth be unfold.
Lach met een schone bips
  dinsdag 22 februari 2022 @ 23:48:42 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203791521
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja maar we zitten hier niet in NWS toch?
Nee, dus?
quote:
En laten we eerlijk zijn, de wereld heeft al extra shots besteld, dus voorlopig zouden ze wel safe zijn qua koers lijkt mij dan?
Dat zit al lang en breed in de koers verwerkt. Regeren Beleggen = vooruitzien.
quote:
Offffff..... zou er binnenkort nieuws uit kunnen komen dat die juice in je arm niet zo goed is als gezegd.. Who knows? That's why you're in BNW *O*

Let the truth unfold.
En hoe zouden al die aandeelhouders dat weten en jij en ik niet?

Overigens hebben die aandelen moderna mij ook wel een leuk zakcentje opgeleverd :Y) .
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 23:52:38 #29
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203791555
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 23:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee, dus?
[..]
Dat zit al lang en breed in de koers verwerkt. Regeren Beleggen = vooruitzien.
[..]
En hoe zouden al die aandeelhouders dat weten en jij en ik niet?

Overigens hebben die aandelen moderna mij ook wel een leuk zakcentje opgeleverd :Y) .

Dus? Hier speculeren we over dingen i.p.v. alles te proberen te verklaren.

In de koers verwerkt? Als ik de virologen mag geloven zit er nog een mutatie des doods aan te komen dus kunnen extra shots wel weer heel hard nodig zijn. "aangepaste" shots dan. Goed voor de koers dus.

Fijn dat Moderna je wat heeft opgeleverd, lekker toch :) Heb ik met crypto :) Denk zelfs nog iets beter rendement, FLUX gekocht op $0,14. Pareltje wel
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 23:57:00 #30
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203791604
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
En hoe zouden al die aandeelhouders dat weten en jij en ik niet?
En laten we eerlijk zijn, de grootaandeelhouders weten echt wel meer dan jij, ik of iedere andere kleine jodokus :)
Lach met een schone bips
pi_203792384
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 23:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar als het nu Breaking!!!! news zou zijn dan wisten de beleggers dat niet al in januari.

Dat de koersen van de fabrikanten van vaccinaties dalen heeft een andere verklaring: de pandemie in een nieuwe fase beland, en daarmee ook de kijk op vaccins en hun noodzakelijkheid. Beleggers rekenen erop dat we niet tot in het einde der tijden van Pfizer en Moderna afhankelijk zijn voor het produceren van coronavaccins.
Klopt, vooral Moderna heeft daar last van omdat ze als jong bedrijf vooral afhankelijk zijn van het Covid vaccin voor de inkomsten. En die gaan hoedanook dalen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203792395
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Raar? Die info is er wel dus?
Heb je het artikel gelezen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 23 februari 2022 @ 08:03:37 #33
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203792562
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 februari 2022 @ 09:52:24 #34
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203793428
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 februari 2022 @ 10:05:35 #35
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203793568
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203793613
Rofl...

Oversterfte cijfers zijn onbetrouwbaar, zegt Wapptie.
Ondertussen kunnen ze niet eens op dezelfde manier turven zoals bij Influenza, dus die cijfers zijn volkomen onvergelijkbaar _O-

En oversterfte gebruiken we nou juist wél normaliter. De besmettingen hebben we altijd maar wat gegokt.
Guess what, een dikke veelvoud van het aantal geconstateerde besmettingen is werkelijk besmet geweest. Die 6 miljoen is een understatement.
En 20k van 6 miljoen is géén 0.9%, maar 0.33%, en die is dus overstated omdat niet iedereen gaat testen na een "besmetting" - positieve PCR test, ergens een miniscule aanraking met het virus / waar de PCR test op afslaat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203793621
quote:
Laat ze de hele beerput maar opentrekken ^O^
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203793671
Eigenlijk zouden ze alle kabinets/2e kamerleden die banden heeft met het WEF regelrecht naar de WW moeten sturen en er mensen neerzetten die voor NLSe belangen opkomt.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 23 februari 2022 @ 10:15:55 #39
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203793697
Kabinet staat 100% onder invloed van het WEF.
Eind vorig jaar noemde Rutte het nog een conspiracy en kijk eens wat er nu allemaal boven tafel komt.
Je weet al dat Rutte een vuile leugenaar is maar het gaat steeds verder. Hoe kun je die man nog serieus nemen?

En dat ze achter de schermen bezig zijn om de wet aan te passen zodat ze straks mensen makkelijker een spuit kunnen opdringen en mensen kunnen opsluiten is ook al tijden duidelijk hier in BNW. En in COR maar roepen dat 'we' overal vanaf zijn en dat de wappies weer geen gelijk kregen. Maar he, die leugenaar weet ze straks makkelijk te overtuigen, zeer makkelijk. Verbazend makkelijk, de 'schapen' geloven echt alles wat hij zegt.
To BG or not to BG!
  woensdag 23 februari 2022 @ 10:16:20 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203793702
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 10:13 schreef JediMasterLucia het volgende:
Eigenlijk zouden ze alle kabinets/2e kamerleden die banden heeft met het WEF regelrecht naar de WW moeten sturen en er mensen neerzetten die voor NLSe belangen opkomt.
Definieer "banden hebben".
Huilen dan.
  woensdag 23 februari 2022 @ 10:18:49 #41
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203793731
https://danielvdtuin.subs(...)m=web&utm_source=url

WOB-DOCUMENTEN
Wob-document coronagezant Sijbesma (WEF): ik adviseer belangeloos en op eigen kosten over vaccins
Coronagezant Sijbesma adviseerde de regering "belangeloos" over vaccins maar zit ook in de raad van toezicht van het World Economic Forum, dat zich bemoeide met de Nederlandse vaccinatiecampagne.

Daniël van der Tuin
10 hr ago
6
Foto: World Economic Forum
23 augustus 2019: Raad van toezicht World Economic Forum
Sijbesma treedt op 23 augustus 2019 toe als lid van de raad van toezicht van het World Economic Forum (WEF). Vanuit deze "erebaan" ziet hij toe op de missie en waarden van het World Economic Forum. Sijbesma is vooral bekend als voormalig topman van DSM. Hij werkt momenteel voor De Nederlandsche Bank en Unilever. Eerder had hij minstens twintig bestuursfuncties bij universiteiten, stichtingen en het grootbedrijf.

26 maart 2020: Speciaal coronagezant
Enkele weken na het uitroepen van de "pandemie" wordt Sijbesma op 26 maart 2020 door minister van Volksgezondheid De Jonge aangesteld als speciaal gezant voor de coronacrisis. De gezant wordt gevraagd om op te treden bij diverse aspecten rond de crisis in samenwerking met de ingestelde Taskforce Diagnositiek van het ministerie van VWS. Sijbesma richt zich eerst op coronatesten en vervolgens op vaccins.

13 augustus 2020: Sijbesma werkt “geheel belangeloos”
In een latere publicatie van het Rijk wordt gesteld dat Sijbesma zijn werkzaamheden geheel belangeloos doet. Ook de eventuele onkosten betaalt hij zelf. In deze publicatie lezen we dat de heer Sijbesma op eigen verzoek zijn werk geheel belangeloos doet. Hoe dit zich precies verhoudt tot zijn erebaan bij het World Economic Forum is niet bekend.

8 juni 2020: Sijbesma zegt te werken in landsbelang
Op 8 juni 2020 ontvangt de minister van Volgezondheid De Jonge een brief van Sijbesma. Hierin laat de gezant op verschillende manieren weten dat er geen sprake is van belangenverstrengeling. Sijbesma stelt "in het landsbelang" bezig te zijn met relevante ontwikkelingen rond vaccins. Sijbesma benadrukt ook dat hij niet betrokken is bij besluitvorming door het RIVM en VWS.

8 juni 2020: Inclusieve Vaccin Alliantie “goede zaak”
Vervolgens behandelt Sijbesma een aantal lopende initiatieven rond vaccins. Eerst benoemt de gezant een aantal initiatieven van Oxford en AstraZeneca. En hij besluit met de Inclusieve Vaccin Alliantie, bestaande uit Nederland, Italië, Frankrijk en Duitsland. Dit noemt hij "een goede zaak".

8 juni 2020: WEF wil spreken met hogere kringen rond de minister
Het ministerie van Volksgezondheid ontvangt op dezelfde dag een bericht van het World Economic Forum. Het WEF heeft een voorstel van de Inclusieve Vaccin Alliantie gezien. Naar aanleiding hiervan, wil de functionaris een voorstel van het WEF bespreken met hogere kringen rond de minister van VWS. Deze inmenging van het forum staat niet op zichzelf.

8 juni 2020: Geen belangenverstrengeling
Aan het slot van zijn brief laat Sijbesma opnieuw in opmerkelijk uitgebreide bewoordingen weten dat hij zijn rol als gezant belangeloos vervult. "Het gaat om de eer en er is geen sprake van belangenverstrengeling", aldus Sijbesma, die in de periode 2011 tot 2013 al vicevoorzitter was van de Global Agenda van het World Economic Forum.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 februari 2022 @ 10:26:12 #42
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203793805
quote:
99s.gif Op woensdag 23 februari 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
https://danielvdtuin.subs(...)m=web&utm_source=url

WOB-DOCUMENTEN
Wob-document coronagezant Sijbesma (WEF): ik adviseer belangeloos en op eigen kosten over vaccins
Coronagezant Sijbesma adviseerde de regering "belangeloos" over vaccins maar zit ook in de raad van toezicht van het World Economic Forum, dat zich bemoeide met de Nederlandse vaccinatiecampagne.

Daniël van der Tuin
10 hr ago
6
Foto: World Economic Forum
23 augustus 2019: Raad van toezicht World Economic Forum
Sijbesma treedt op 23 augustus 2019 toe als lid van de raad van toezicht van het World Economic Forum (WEF). Vanuit deze "erebaan" ziet hij toe op de missie en waarden van het World Economic Forum. Sijbesma is vooral bekend als voormalig topman van DSM. Hij werkt momenteel voor De Nederlandsche Bank en Unilever. Eerder had hij minstens twintig bestuursfuncties bij universiteiten, stichtingen en het grootbedrijf.

26 maart 2020: Speciaal coronagezant
Enkele weken na het uitroepen van de "pandemie" wordt Sijbesma op 26 maart 2020 door minister van Volksgezondheid De Jonge aangesteld als speciaal gezant voor de coronacrisis. De gezant wordt gevraagd om op te treden bij diverse aspecten rond de crisis in samenwerking met de ingestelde Taskforce Diagnositiek van het ministerie van VWS. Sijbesma richt zich eerst op coronatesten en vervolgens op vaccins.

13 augustus 2020: Sijbesma werkt “geheel belangeloos”
In een latere publicatie van het Rijk wordt gesteld dat Sijbesma zijn werkzaamheden geheel belangeloos doet. Ook de eventuele onkosten betaalt hij zelf. In deze publicatie lezen we dat de heer Sijbesma op eigen verzoek zijn werk geheel belangeloos doet. Hoe dit zich precies verhoudt tot zijn erebaan bij het World Economic Forum is niet bekend.

8 juni 2020: Sijbesma zegt te werken in landsbelang
Op 8 juni 2020 ontvangt de minister van Volgezondheid De Jonge een brief van Sijbesma. Hierin laat de gezant op verschillende manieren weten dat er geen sprake is van belangenverstrengeling. Sijbesma stelt "in het landsbelang" bezig te zijn met relevante ontwikkelingen rond vaccins. Sijbesma benadrukt ook dat hij niet betrokken is bij besluitvorming door het RIVM en VWS.

8 juni 2020: Inclusieve Vaccin Alliantie “goede zaak”
Vervolgens behandelt Sijbesma een aantal lopende initiatieven rond vaccins. Eerst benoemt de gezant een aantal initiatieven van Oxford en AstraZeneca. En hij besluit met de Inclusieve Vaccin Alliantie, bestaande uit Nederland, Italië, Frankrijk en Duitsland. Dit noemt hij "een goede zaak".

8 juni 2020: WEF wil spreken met hogere kringen rond de minister
Het ministerie van Volksgezondheid ontvangt op dezelfde dag een bericht van het World Economic Forum. Het WEF heeft een voorstel van de Inclusieve Vaccin Alliantie gezien. Naar aanleiding hiervan, wil de functionaris een voorstel van het WEF bespreken met hogere kringen rond de minister van VWS. Deze inmenging van het forum staat niet op zichzelf.

8 juni 2020: Geen belangenverstrengeling
Aan het slot van zijn brief laat Sijbesma opnieuw in opmerkelijk uitgebreide bewoordingen weten dat hij zijn rol als gezant belangeloos vervult. "Het gaat om de eer en er is geen sprake van belangenverstrengeling", aldus Sijbesma, die in de periode 2011 tot 2013 al vicevoorzitter was van de Global Agenda van het World Economic Forum.
Tja, als je iets vaak genoeg herhaald wordt het vanzelf de waarheid. Zo gaat dat. :D
To BG or not to BG!
pi_203793882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 10:15 schreef oppiedoppie het volgende:
Kabinet staat 100% onder invloed van het WEF.
Eind vorig jaar noemde Rutte het nog een conspiracy en kijk eens wat er nu allemaal boven tafel komt.
Je weet al dat Rutte een vuile leugenaar is maar het gaat steeds verder. Hoe kun je die man nog serieus nemen?

En dat ze achter de schermen bezig zijn om de wet aan te passen zodat ze straks mensen makkelijker een spuit kunnen opdringen en mensen kunnen opsluiten is ook al tijden duidelijk hier in BNW. En in COR maar roepen dat 'we' overal vanaf zijn en dat de wappies weer geen gelijk kregen. Maar he, die leugenaar weet ze straks makkelijk te overtuigen, zeer makkelijk. Verbazend makkelijk, de 'schapen' geloven echt alles wat hij zegt.
Ik volg het WEF via facebook, misschien al 10 jaar.

Naar mijn idee is het progressie / wetenschap based bevindingen delen die progressie voorspoedigen.
Maar het loopt een beetje mank als wetenschap politiek beinvloed is, verkeerd geinterpreteerd wordt, men niet waakzaam is voor biases en flaws...... En als er GEEN MANDAAT is, we zijn immers een democratie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 23 februari 2022 @ 10:32:27 #44
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203793885
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 10:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Definieer "banden hebben".
Lees je de 'WEF=papers' niet?

Rutte noemde het WEF een 'conspiracy', wat hij ook leuk vond op een regenachtige zondagmiddag om over te lezen. Zei hij letterlijk.
Het is een super intrigant die Rutte.
To BG or not to BG!
  woensdag 23 februari 2022 @ 10:41:24 #45
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203793967
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 10:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik volg het WEF via facebook, misschien al 10 jaar.

Naar mijn idee is het progressie / wetenschap based bevindingen delen die progressie voorspoedigen.
Maar het loopt een beetje mank als wetenschap politiek beinvloed is, verkeerd geinterpreteerd wordt, men niet waakzaam is voor biases en flaws...... En als er GEEN MANDAAT is, we zijn immers een democratie.
de Lobby heeft NL al kapot gemaakt de WEF is gewoon de volgende stap
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 februari 2022 @ 11:01:16 #46
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203794196
twitter


hoe zit dat met keihard liegen in een 1ste kamer
mag dat?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 februari 2022 @ 11:54:29 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203794813
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 10:32 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Lees je de 'WEF=papers' niet?
Jawel. Wat heb ik gemist?
quote:
Rutte noemde het WEF een 'conspiracy', wat hij ook leuk vond op een regenachtige zondagmiddag om over te lezen. Zei hij letterlijk.
Het is een super intrigant die Rutte.
Natuurlijk is het WEF geen complottheorie, maar het zijn wel complottheorieën dat machthebbers of miljardairs met hulp van het WEF de pandemie misbruiken voor eigen gewin, dat het WEF de coronacrisis wil misbruiken om een totalitaire controlestaat uit te rollen, en dat het WEF nationale democratieën probeert vervangen door een wereldwijde technocratie.
Huilen dan.
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:02:44 #48
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203794882
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 11:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Jawel. Wat heb ik gemist?
[..]

De banden met het WEF!


Natuurlijk is het WEF geen complottheorie, maar het zijn wel complottheorieën dat machthebbers of miljardairs met hulp van het WEF de pandemie misbruiken voor eigen gewin, dat het WEF de coronacrisis wil misbruiken om een totalitaire controlestaat uit te rollen, en dat het WEF nationale democratieën probeert vervangen door een wereldwijde technocratie.
Op de vraag of Rutte het boek van Schwab kende begon Rutte meteen over een conspiracy en loog vervolgens dat hij het niet kende. toen bleek door een brief van wel en konkelde hij meteen de andere kant op en zei dat Schwab alle debatten actief volgt.

Die man liegt echt alles aan elkaar. En komt overal mee weg. Bizar.
To BG or not to BG!
pi_203794908
https://www.weforum.org/agenda/authors/mark-rutte

Ik ken ze vaagjes ja.

Flikker op puppet :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203794968
Klaus Schwab zei het zelf .

Klaus Schwab of the World Economic Forum ADMITS that he has them all in his pocket!
https://www.bitchute.com/video/XokvI1SavUm0/

Justin Trudeau zit ook in zijn pocket,
ook Putin en Merkel, Macron waren Young Global Leaders volgens Klaus
https://www.bitchute.com/video/lydyWR7Ludac/


Waarom Sigrid Kaag minister van financien en vice president zonder enige financiele ervaring?


https://www.weforum.org/agenda/authors/sigrid-kaag
pi_203794981
Je moet ook wel extreem naief zijn om machtige, rijke organisaties en mensen op hun blauwe ogen te geloven en vertrouwen. :')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203794986
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:09 schreef Mytho het volgende:
Klaus Schwab zei het zelf .

Klaus Schwab of the World Economic Forum ADMITS that he has them all in his pocket!
https://www.bitchute.com/video/XokvI1SavUm0/

Justin Trudeau zit ook in zijn pocket
https://www.bitchute.com/video/lydyWR7Ludac/
Ook dat nog eens ja, er is overal bewijs, want ze verbergen het gewoon niet. En volgens sommige vogels is dat het ultieme bewijs dat het niet bestaat ofzo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:11:01 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203794988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:02 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Op de vraag of Rutte het boek van Schwab kende begon Rutte meteen over een conspiracy en loog vervolgens dat hij het niet kende. toen bleek door een brief van wel en konkelde hij meteen de andere kant op en zei dat Schwab alle debatten actief volgt.

Die man liegt echt alles aan elkaar. En komt overal mee weg. Bizar.
Ik vind Rutte ook maar een kwal hoor, maar wat is nu precies het probleem met dat duivelse WEF?
Huilen dan.
pi_203795012
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik vind Rutte ook maar een kwal hoor, maar wat is nu precies het probleem met dat duivelse WEF?
Ga eens wat lezen, als je echt interesse hebt.

Niet dus. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203795053
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik vind Rutte ook maar een kwal hoor, maar wat is nu precies het probleem met dat duivelse WEF?
Bewezen buitenlandse inmenging in regeringen, om maar ergens te beginnen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:16:48 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795079
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Bewezen buitenlandse inmenging in regeringen, om maar ergens te beginnen.
Wat voor inmenging? En is dat per definitie slecht?
Huilen dan.
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:17:18 #57
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795084
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:12 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ga eens wat lezen, als je echt interesse hebt.

Niet dus. :P
Je kan het dus niet uitleggen. Duidelijk.
Huilen dan.
pi_203795086
quote:
99s.gif Op woensdag 23 februari 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

hoe zit dat met keihard liegen in een 1ste kamer
mag dat?
Het is niet alleen toegestaan maar het is een keiharde eis om een goede politicus te zijn :Y)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203795089
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat voor inmenging? En is dat per definitie slecht?
Politieke inmenging op beleid. En ja, dat mag namelijk niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:20:42 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795133
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Politieke inmenging op beleid. En ja, dat mag namelijk niet.
Is de invloed van het WEF groter dan die van (andere) lobbyisten in Den Haag en Brussel?
Huilen dan.
pi_203795145
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Is de invloed van het WEF groter dan die van (andere) lobbyisten in Den Haag en Brussel?
Maar is het dan inmenging, of beïnvloeding?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203795146
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Is de invloed van het WEF groter dan die van (andere) lobbyisten in Den Haag en Brussel?
Volgens henzelf iig wel ja. Ze vertellen dit allemaal zelf hoor, waarom twijfel je aan hun eigen woorden alsof wij hier allemaal gek zijn? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:21:38 #63
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203795148
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203795150
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je kan het dus niet uitleggen. Duidelijk.
Dus jij laat andere mensen het liever voorkauwen zodat je het makkelijk kunt slikken.

'Dat is ook een manier van leven', zei het schaap.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203795153
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Volgens henzelf iig wel ja. Ze vertellen dit allemaal zelf hoor, waarom twijfel je aan hun eigen woorden alsof wij hier allemaal gek zijn? :').
Tja, waarom zouden we het WEF op hun blauwe ogen geloven?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203795166
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, waarom zouden we het WEF op hun blauwe ogen geloven?
Omdat er door de mails etc inmiddels voldoende bewijs is om het te geloven lijkt me.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203795167
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Is de invloed van het WEF groter dan die van (andere) lobbyisten in Den Haag en Brussel?
Ben je bereid een documentaire te bekijken ? Dit schiet niet op deze manier . Je hoeft er niet mee eens te zijn maar het zou wel helpen om igg de bnw'ers hier beter te leren begrijpen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:24:14 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795176
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Volgens henzelf iig wel ja. Ze vertellen dit allemaal zelf hoor, waarom twijfel je aan hun eigen woorden alsof wij hier allemaal gek zijn? :').
Om een voorbeeld te noemen: het IMF en de Wereldbank hebben ook invloed op politieke besluitvorming. Is dat per definitie slecht?
Huilen dan.
pi_203795192
quote:
Okay, dus het parlement in Canada verlengt de noodtoestand, en dan moet de rest van de wereld daar afkeurend op reageren?

En ondertussen worden we hier boos over de inmenging van een buitenlandse organisatie in de Nederlandse politiek?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:26:10 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795208
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:21 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Dus jij laat andere mensen het liever voorkauwen zodat je het makkelijk kunt slikken.

'Dat is ook een manier van leven', zei het schaap.
Haha, ik heb jou hier nog op geen enkele inhoudelijke reactie van meer dan drie regels kunnen betrappen. Ik weet niet of jij nou de aangewezen persoon bent om anderen gemakzucht te verwijten :W .
Huilen dan.
pi_203795210
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Om een voorbeeld te noemen: het IMF en de Wereldbank hebben ook invloed op politieke besluitvorming. Is dat per definitie slecht?
Je draait maar, we hebben het over het WEF en ja, hun inmenging is inmiddels bewezen slecht. Trudeau en die despoot in New Zealand zijn hele trouwe leden en die hebben hun land inmiddels tot halve dictatuur omgesmolten :').

Rutte is bewezen een liegende rat die overal mee wegkomt, en ta-da, die staat ook prominent op de lijst.

Als je dit niet genoeg vindt om er iig eens onderzoek naar te doen ben je of een troll of WEF lid :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203795212
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ben je bereid een documentaire te bekijken ? Dit schiet niet op deze manier . Je hoeft er niet mee eens te zijn maar het zou wel helpen om igg de bnw'ers hier beter te leren begrijpen
Onvoorstelbaar, een discussie willen voeren zonder enige vorm van verdieping.

Je kunt veel zeggen van de gemiddelde BNW-er maar je kunt ze geen gebrek aan een open mind verwijten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203795214
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Omdat er door de mails etc inmiddels voldoende bewijs is om het te geloven lijkt me.
Dan zouden we alle lobbyende partijen naast elkaar moeten leggen en zien wie dan de meeste invloed weet uit te oefenen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203795224
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan zouden we alle lobbyende partijen naast elkaar moeten leggen en zien wie dan de meeste invloed weet uit te oefenen.
Ah, anderen doen het ook, dan is dit slechte wel prima.

Logica 101!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:28:23 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795229
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je draait maar, we hebben het over het WEF en ja, hun inmenging is inmiddels bewezen slecht.
Waar kan ik die bewijzen vinden?
quote:
Trudeau en die despoot in New Zealand zijn hele trouwe leden en die hebben hun land inmiddels tot halve dictatuur omgesmolten :').

Rutte is bewezen een liegende rat die overal mee wegkomt, en ta-da, die staat ook prominent op de lijst.

Als je dit niet genoeg vindt om er iig eens onderzoek naar te doen ben je of een troll of WEF lid :7.
Hierboven staat verder niets.
Huilen dan.
pi_203795239
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar kan ik die bewijzen vinden?
[..]
Hierboven staat verder niets.
Waar wij ze ook gevonden hebben, je bent toch zo slim, waarom moeten wij dan dingen voor je opzoeken? En dat is trouwens als een paar keer gedaan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:30:46 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795262
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waar wij ze ook gevonden hebben, je bent toch zo slim, waarom moeten wij dan dingen voor je opzoeken? En dat is trouwens als een paar keer gedaan.
:')

Dat er contact is geweest? Nou jeetje, bewezen slechte invloed van het WEF hoor.
Huilen dan.
pi_203795265
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:26 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Onvoorstelbaar, een discussie willen voeren zonder enige vorm van verdieping.

Je kunt veel zeggen van de gemiddelde BNW-er maar je kunt ze geen gebrek aan een open mind verwijten.
Een discussie over voetbal beginnen zonder de spelregels te weten . Je moet het maar durven *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203795270
Australie ... camera's verborgen in bomen :')

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:31:35 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795271
"hurpdurp er is bewijs!!! Maar dat ga ik je niet laten zien hoor dat moet je zelf opzoeken!!!"

:')
Huilen dan.
pi_203795273
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:')

Dat er contact is geweest? Nou jeetje, bewezen slechte invloed van het WEF hoor.

Heb ik al een keer gepost, en NEE, niets geen gejank over de bron, gewoon nee.

Negeer de podcasters, noem hen meningen fout etc etc, maar hier kan je gewoon zien wat die engnekken al gedaan hebben, ze leggen het uit, zijn er trots op. En hoe invloedrijk ze zijn en wie er allemaal in hun zak zit.

Die paar min, doe het op 2 keer speed, moet je aankunnen toch?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203795275
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:31 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Een discussie over voetbal beginnen zonder de spelregels te weten . Je moet het maar durven *O*
En jezelf buitenspel zetten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203795278
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:31 schreef Isdatzo het volgende:
"hurpdurp er is bewijs!!! Maar dat ga ik je niet laten zien hoor dat moet je zelf opzoeken!!!"

:')
Trol of WEFlid dus.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203795286
Maar zoals ik eerder zei, al duw je ze de stront recht door de neus dan ruiken ze nog niets.

Misschien is het long covid?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:33:02 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795290
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Heb ik al een keer gepost, en NEE, niets geen gejank over de bron, gewoon nee.

Negeer de podcasters, noem hen meningen fout etc etc, maar hier kan je gewoon zien wat die engnekken al gedaan hebben, ze leggen het uit, zijn er trots op. En hoe invloedrijk ze zijn en wie er allemaal in hun zak zit.

Die paar min, doe het op 2 keer speed, moet je aankunnen toch?
Prima. Zal het eens bekijken.
Huilen dan.
pi_203795293
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je kan het dus niet uitleggen. Duidelijk.
Je kunt toch zelf je research doen? Waarom wil je omtrent dit onderwerp users aan de tand voelen? Want daar komt het wel op neer. Het onderliggende idee is hier dat jij bepaalde ophef en theorieën over het WEF eigenlijk belachelijk vindt en daarom mogen andere users die hier wel in geloven even richting jou hun standpunten op tafel leggen zodat jij deze vervolgens kunt bespotten, ridiculiseren en weerleggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203795299
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:31 schreef Isdatzo het volgende:
"hurpdurp er is bewijs!!! Maar dat ga ik je niet laten zien hoor dat moet je zelf opzoeken!!!"

:')
ja bij jullie wordt het dagelijks over de tv gepompt ... veel makkelijker natuurlijk :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203795310
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ja bij jullie wordt het dagelijks over de tv gepompt ... veel makkelijker natuurlijk :P
Whehe. :D
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:35:06 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795315
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:31 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Een discussie over voetbal beginnen zonder de spelregels te weten . Je moet het maar durven *O*
Tja, makkelijke reactie van iemand die nu al een paar keer gezegd heeft erop terug te komen nadat ik ergens inhoudelijk op in ben gegaan maar dat vervolgens niet doet.

Over durven gesproken...
Huilen dan.
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:35:58 #90
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203795329
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je kunt toch zelf je research doen? Waarom wil je omtrent dit onderwerp users aan de tand voelen? Want daar komt het wel op neer. Het onderliggende idee is hier dat jij bepaalde ophef en theorieën over het WEF eigenlijk belachelijk vindt en daarom mogen andere users die hier wel in geloven even richting jou hun standpunten op tafel leggen zodat jij deze vervolgens kunt bespotten, ridiculiseren en weerleggen.
_O_ _O_ _O_
en als hij nu na al die tijd dus nog niets heeft gelezen of gekeken wat hier elke keer weer wordt geplaatst komt hij dus enkel om te trollen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:39:13 #91
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203795367
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203795411
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Tja, makkelijke reactie van iemand die nu al een paar keer gezegd heeft erop terug te komen nadat ik ergens inhoudelijk op in ben gegaan maar dat vervolgens niet doet.

Over durven gesproken...
Ik stuur je wel een dm met een uitgebreid antwoord als jij bereidt bent om mijn docu te bekijken , deal?
Die van mijn duurt maar een uur , en is daarnaast makkelijk verteerbaar voor een scepticus als jezelf
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203795497
auto immuun ziektes door het eten van verkeerd voedsel

twitter


Heil science _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203795513
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Prima. Zal het eens bekijken.
Top, en ik snap best dat je na het kijken niet meteen 180 graden draait. Maar ik hoop dat je er wel uit meekrijgt dat het allemaal net ff dieper zit dan een praatclubje dat we niet serieus hoeven te nemen :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:54:12 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795593
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik stuur je wel een dm met een uitgebreid antwoord als jij bereidt bent om mijn docu te bekijken , deal?
Die van mijn duurt maar een uur , en is daarnaast makkelijk verteerbaar voor een scepticus als jezelf
Ik ben niet zo'n fan van dit soort koehandel. Wil best kijken of een documentaire bekijken de moeite waard is, maar niet als voorwaarde om een reactie te krijgen.
Huilen dan.
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:57:47 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795639
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Top, en ik snap best dat je na het kijken niet meteen 180 graden draait. Maar ik hoop dat je er wel uit meekrijgt dat het allemaal net ff dieper zit dan een praatclubje dat we niet serieus hoeven te nemen :).
Kijk, ik denk ook niet dat die fossielen daar absoluut geen invloed hebben hoor. En of die invloed wel of niet wenselijk is, is een legitieme vraag. Maar dat hele "het WEF wil een supranationale controlestaat uitrollen ten behoeve van dE eLiTe en Rutte en Kaag werken daar willens en wetens aan mee", dat geloof ik niet zo.

Vanavond Ajax, maar ik zal binnenkort je filmpje bekijken ^O^ .
Huilen dan.
pi_203795670
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Kijk, ik denk ook niet dat die fossielen daar absoluut geen invloed hebben hoor. En of die invloed wel of niet wenselijk is, is een legitieme vraag. Maar dat hele "het WEF wil een supranationale controlestaat uitrollen ten behoeve van dE eLiTe en Rutte en Kaag werken daar doelbewust aan mee", dat geloof ik niet zo.

Vanavond Ajax, maar ik zal binnenkort je filmpje bekijken ^O^ .
En ik denk ook niet alles maar 100% zeker te weten, daarom post ik mee in BNW. Omdat ik er ook vast regelmatig naast zit hoor. Maar dit is wel meer en meer bekend aan het worden, Rutte liegt er over, in het canadese parlement mag er niet over gesproken worden etc etc.

Ik kijk ook Ajax, succes en veel plezier, ook met de video, die gasten zijn redelijk Brits droog ook al zal je het met ze oneens zijn, het is iig vermakelijker dan een droge docu (met alle respect Ali ;)).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203795695
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Kijk, ik denk ook niet dat die fossielen daar absoluut geen invloed hebben hoor. En of die invloed wel of niet wenselijk is, is een legitieme vraag. Maar dat hele "het WEF wil een supranationale controlestaat uitrollen ten behoeve van dE eLiTe en Rutte en Kaag werken daar doelbewust aan mee", dat geloof ik niet zo.

Vanavond Ajax, maar ik zal binnenkort je filmpje bekijken ^O^ .
Waarom schrijf je 'de elite' op zo'n rare manier?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:11:29 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795775
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En ik denk ook niet alles maar 100% zeker te weten, daarom post ik mee in BNW. Omdat ik er ook vast regelmatig naast zit hoor. Maar dit is wel meer en meer bekend aan het worden, Rutte liegt er over, in het canadese parlement mag er niet over gesproken worden etc etc.
Over het gebrek aan transparantie, de (al dan niet) 'nieuwe' bestuurscultuur, en het selectieve geheugen van onze minister president is al genoeg geschreven en ik denk dat we het daar in elk geval redelijk over eens zijn. Bij gebrek aan transparantie is moeilijk vast te stellen of er schimmige zaken bekokstoofd worden of niet, ook al is er niks aan de hand. Wat de overheid betreft: vertrouwen is goed, controleren is beter.

Nu heeft de overheid wat dat betreft ook niet zo'n goed track record. Zo ook dit bericht van gister, waaruit blijkt dat een ministerie de uitspraak van een rechter over het aanleveren van documenten gewoon naast zich neerlegt: https://eenvandaag.avrotr(...)iphol-bewust-achter/
Huilen dan.
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:13:24 #100
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203795795
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom schrijf je 'de elite' op zo'n rare manier?
is woke :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:13:43 #101
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_203795796
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:48 schreef Ali_boo het volgende:
auto immuun ziektes door het eten van verkeerd voedsel

[ twitter ]

Heil science _O_
Daarom meelwormburgers. _O_
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:15:33 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203795815
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Over het gebrek aan transparantie, de (al dan niet) 'nieuwe' bestuurscultuur, en het selectieve geheugen van onze minister president is al genoeg geschreven en ik denk dat we het daar in elk geval redelijk over eens zijn. Bij gebrek aan transparantie is moeilijk vast te stellen of er schimmige zaken bekokstooft worden of niet, ook al is er niks aan de hand. Wat de overheid betreft: vertrouwen is goed, controleren is beter.

Nu heeft de overheid wat dat betreft ook niet zo'n goed track record. Zo ook dit bericht van gister, waaruit blijkt dat een ministerie de uitspraak van een rechter over het aanleveren van documenten gewoon naast zich neerlegt: https://eenvandaag.avrotr(...)iphol-bewust-achter/
Nou ja, als je daar dan bij optelt dat deze figuren overal opduiken, pronken met hun leden als Rutte en Kaag in NL en tientallen in heel veel andere landen dan gaat er bij mij wel iets rinkelen iig.

En als ze nou hele milde voorstellen zouden hebben, soit, maar ze willen echt hele enge dingen die niets met democratie en zelfbeschikking te maken hebben.

Ik vind het reden genoeg om er aandacht aan te geven en dat doet men op dit moment ook bijv in de kamer, met kamervragen (105 stuks ofzo).

We zullen het zien, ik neig naar onzuivere koffie met ongeoorloofde inmenging, maar dat is op dit moment mijn tijdelijke conclusie, komt er duidelijk tegenbewijs zal ik dat ook erkennen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:17:26 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795829
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:48 schreef Ali_boo het volgende:
auto immuun ziektes door het eten van verkeerd voedsel

[ twitter ]

Heil science _O_
Daar zit wel wat in hoor, en het verband tussen eetpatronen en auto-immuunziektes werd al ruim voor corona gelegd.
Huilen dan.
pi_203796097
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik ben niet zo'n fan van dit soort koehandel. Wil best kijken of een documentaire bekijken de moeite waard is, maar niet als voorwaarde om een reactie te krijgen.
Het is niet zo dat ik bewust je reacties heb genegeerd . Kan me slechts twee voorvallen herinneren wanneer ik geen antwoord gaf . In het eerste geval was ik voor een lange tijd ziek , de tweede was een dag of twee terug maar wanneer er een potentiële 3e wereld oorlog aan het uitbreken is dan leidt dit behoorlijk af :@ :P

Nu dat uit de weg is , het is voor de discussie beter als de ander de moeite neemt om zich in de materie te verdiepen. Heb het vb eerder gebruikt in de fb topic . Als je besluit mee te discussiëren op een forum voor filmliefhebbers is het wenselijk dat je eerst de film bekijkt voordat je je ongezouten mening op het forum dropt
Wat je mening is na het zien van de film dat mag je zelf helemaal invullen

Zal je niet dwingen maar zou het wel waarderen , het was niet mijn intentie om je te manipuleren or whatever , mijn excuses als het zo overkwam
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203796153
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
, het is iig vermakelijker dan een droge docu (met alle respect Ali ;)).
Mijn docu is niet droog :(

Het duurt maar een uur , low on the consirpacy side, met makkelijk verifieerbare feiten en gaat een stuk dieper in op de materie
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203796173
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:13 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Daarom meelwormburgers. _O_
Gefrituurde kakkerlakken en synthetisch vlees, laat de NWO maar komen _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203796350
Wat moet je hiervan nog zeggen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 23 februari 2022 @ 14:11:32 #108
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203796372
quote:
9s.gif Op woensdag 23 februari 2022 14:09 schreef Ali_boo het volgende:
Wat moet je hiervan nog zeggen

[ twitter ]
Dat het achterhouden van data een wereldwijde trend is?

En dat beloofd niet veel goeds. :X
To BG or not to BG!
pi_203796737
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 14:11 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat het achterhouden van data een wereldwijde trend is?

En dat beloofd niet veel goeds. :X
Zelfverklaarde "experts" zijn niet competent genoeg om wetenschappelijke data te interpreteren. Daarom een goede move dit. :)
  woensdag 23 februari 2022 @ 14:46:02 #110
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203796779
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 14:42 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Zelfverklaarde "experts" zijn niet competent genoeg om wetenschappelijke data te interpreteren. Daarom een goede move dit. :)
Zo kun je er naar kijken.

Maar er zijn zeker heel veel mensen die het heel goed kunnen interpreteren en eventueel zelfs nieuwe inzichten kunnen geven.

Daarnaast is een stukje controle van de overheid noodzakelijk of denk jij dat we ze gewoon maar moeten vertrouwen?
To BG or not to BG!
pi_203796786
The Swine Flu Fiasco (1983)

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203797013
quote:
9s.gif Op woensdag 23 februari 2022 14:09 schreef Ali_boo het volgende:
Wat moet je hiervan nog zeggen

[ twitter ]
Dat ze alle schaamte voorbij zijn.

'Now, citizens will be protected not just from opposing views but information that will only confuse them'

Is het al 1 april ofzo? :')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203797201
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 14:42 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Zelfverklaarde "experts" zijn niet competent genoeg om wetenschappelijke data te interpreteren. Daarom een goede move dit. :)
Dit denk je echt?

En Dr Mallone is zeker niet competent genoeg ook?
Deze grap _O-

En Maurice de Hond is niet in staat onderzoek uit te voeren zeker? :D
Ohohoh de triestheid van de onwetendheid... Met zulke radicale ideeën.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203797315
quote:
9s.gif Op woensdag 23 februari 2022 14:09 schreef Ali_boo het volgende:
Wat moet je hiervan nog zeggen

[ twitter ]
Haha, hilarisch natuurlijk. Het hele idee is hier dat de data enkel mag worden gebruikt om conclusies te trekken die binnen het gewenste narratief vallen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203797386
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:49 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Gefrituurde kakkerlakken en synthetisch vlees, laat de NWO maar komen _O_
Bill Gates loved ye ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 23 februari 2022 @ 15:37:34 #116
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203797425
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2022 15:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, hilarisch natuurlijk. Het hele idee is hier dat de data enkel mag worden gebruikt om conclusies te trekken die binnen het gewenste narratief vallen.
Inderdaad. En dan zijn er ook nog mensen die werkelijk menen dat het beter is om bepaalde data niet met de mensen te delen. :D
To BG or not to BG!
pi_203797451
"You depend on our protection!"
Yet they feed us lies from the tablecloth
La-la-la-la-la-la-la-la-la-la, ooh *O*
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203797464
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2022 15:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dit denk je echt?

En Dr Mallone is zeker niet competent genoeg ook?
Deze grap _O-

En Maurice de Hond is niet in staat onderzoek uit te voeren zeker? :D
Ohohoh de triestheid van de onwetendheid... Met zulke radicale ideeën.
Maurice de Hond met zijn statistiekjes is inderdaad een roeptoetert die niet voor niets geen uitnodigingen meer voor tv programma's krijgt. ;)
  woensdag 23 februari 2022 @ 15:42:32 #119
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203797485
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 15:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Maurice de Hond met zijn statistiekjes is inderdaad een roeptoetert die niet voor niets geen uitnodigingen meer voor tv programma's krijgt. ;)
heeft er ook geen opleiding voor genoten ofzo :+ :+ :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203797549
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2022 15:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dit denk je echt?

En Dr Mallone is zeker niet competent genoeg ook?
Deze grap _O-

En Maurice de Hond is niet in staat onderzoek uit te voeren zeker?:D


Ohohoh de triestheid van de onwetendheid... Met zulke radicale ideeën.
Nee dat is ie zeker niet, charlatan eerste klas. Bij het woord belangenverstrengeling in de Van Dale staat zijn foto.

Echt debiel dat zodra bij een Kuipers maar een luchtje van belangenverstrengeling is de zogenaamde kritische lui al los gaan op Twitter.. Maar bij hun held de Hond is het totaal geen probleem...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_203797635
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Daar zit wel wat in hoor, en het verband tussen eetpatronen en auto-immuunziektes werd al ruim voor corona gelegd.
Elke arts die ik afgelopen jaren gehad heb wijst ook op voeding. Al is het wel goed een balans te vinden daarin.

Ik heb zelf heel veel interesse is het onderzoek naar de bacteriën in onze maag en darmen, steeds meer worden er verbanden gevonden tussen de samenstelling van de bacteriën en het hebben van bepaalde aandoeningen.

Op te lossen met poep transfusie of gewoon een ander dieet..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 23 februari 2022 @ 16:00:27 #122
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203797684
vandaar dat we er de afgelopen 2 jaar ook zo ontzettend op zijn gewezen dat gezonde voeding erg belangrijk is :+ :+ :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203797738
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 15:48 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Nee dat is ie zeker niet, charlatan eerste klas. Bij het woord belangenverstrengeling in de Van Dale staat zijn foto.

Echt debiel dat zodra bij een Kuipers maar een luchtje van belangenverstrengeling is de zogenaamde kritische lui al los gaan op Twitter.. Maar bij hun held de Hond is het totaal geen probleem...
Je maakt geen punt. Want niemand weet waar je het over hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203797742
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 15:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Maurice de Hond met zijn statistiekjes is inderdaad een roeptoetert die niet voor niets geen uitnodigingen meer voor tv programma's krijgt. ;)
Lol.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203797767
quote:
99s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
vandaar dat we er de afgelopen 2 jaar ook zo ontzettend op zijn gewezen dat gezonde voeding erg belangrijk is :+ :+ :+
gelukkig hebben ze alle McDonalds gesloten in NL.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 23 februari 2022 @ 16:10:21 #126
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203797813
quote:
99s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
vandaar dat we er de afgelopen 2 jaar ook zo ontzettend op zijn gewezen dat gezonde voeding erg belangrijk is :+ :+ :+
Ze willen helemaal geen gezonde mensen daar valt niks aan te verdienen, aan de pillen zolang mogelijk en dan nu al die spuitjes voor mensen die het helemaal niet nodig hebben. Wat een zwendel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 23 februari 2022 @ 16:10:59 #127
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203797825
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:07 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
gelukkig hebben ze alle McDonalds gesloten in NL.
en alle sportscholen open en gratis
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 februari 2022 @ 16:13:54 #128
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203797863
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2022 15:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, hilarisch natuurlijk. Het hele idee is hier dat de data enkel mag worden gebruikt om conclusies te trekken die binnen het gewenste narratief vallen.
Precies.

En het is hier BNW dus ik ga raden:

Wedden dat er uit de data komt dat 18-49 jaar geen baat hebben bij de spuit. :D

Of, nog erger:

18-49 heeft er meer schade van dan baat bij. -O- (hopenlijk dit dus niet)

[ Bericht 0% gewijzigd door oppiedoppie op 23-02-2022 16:26:16 ]
To BG or not to BG!
  Overall beste user 2022 woensdag 23 februari 2022 @ 17:12:01 #129
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203798735
twitter


Sukkel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203798949
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah, anderen doen het ook, dan is dit slechte wel prima.

Logica 101!
Dus de bewering dat het WEF de meeste invloed uitoefent is van tafel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203799019
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:13 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Precies.

En het is hier BNW dus ik ga raden:

Wedden dat er uit de data komt dat 18-49 jaar geen baat hebben bij de spuit. :D

Of, nog erger:

18-49 heeft er meer schade van dan baat bij. -O- (hopenlijk dit dus niet)
Welk gezond wezen gaat in die leeftijdscategorie nou boosteren?

Niemand behalve de kankerpatiënten.
Denk overigens niet dat hier een bias in gaat zitten gezien de marginale grootte van de groep, maar wie weet, ik ken de statistieken niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203799144
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je maakt geen punt. Want niemand weet waar je het over hebt.
Oké die zin liep niet lekker, maar mijn punt is helder. M de Hond is een bewezen oplichter en leugenaar.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_203799216
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:13 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Precies.

En het is hier BNW dus ik ga raden:

Wedden dat er uit de data komt dat 18-49 jaar geen baat hebben bij de spuit. :D

Of, nog erger:

18-49 heeft er meer schade van dan baat bij. -O- (hopenlijk dit dus niet)
Als je dan een COR reactie daarop wilt: het is al lang bekend dat 19-49 amper baat heeft bij het vaccin, tenzij ze tot een risicogroep behoren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 23 februari 2022 @ 18:08:41 #134
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203799435
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 17:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Welk gezond wezen gaat in die leeftijdscategorie nou boosteren?

Niemand behalve de kankerpatiënten.
Denk overigens niet dat hier een bias in gaat zitten gezien de marginale grootte van de groep, maar wie weet, ik ken de statistieken niet.
Mijn dochter is 20 en werkt in het ziekenhuis en heeft zich laten boosteren. Oproep voor gekregen dus veel jongeren in de zorg sowieso.
To BG or not to BG!
  woensdag 23 februari 2022 @ 18:14:42 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203799484
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 18:08 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Mijn dochter is 20 en werkt in het ziekenhuis en heeft zich laten boosteren. Oproep voor gekregen dus veel jongeren in de zorg sowieso.
Dat soort groepen bijvoorbeeld ja. En breder gezien mensen die met kwetsbare mensen in aanraking komen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203799503
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 17:39 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Oké die zin liep niet lekker, maar mijn punt is helder. M de Hond is een bewezen oplichter en leugenaar.
:')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203799520
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 18:08 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Mijn dochter is 20 en werkt in het ziekenhuis en heeft zich laten boosteren. Oproep voor gekregen dus veel jongeren in de zorg sowieso.
40% ofzo van 18-30 jarigen?
Paar vakantiegangers..

Ach ik denk dat daar niks in zit wat skewed, als er negatieve effecten te zien zijn dan is dat een grote red flag met vaccinaties.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 23 februari 2022 @ 19:05:36 #138
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203800044
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 17:39 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Oké die zin liep niet lekker, maar mijn punt is helder. M de Hond is een bewezen oplichter en leugenaar.
aah dat ventilatie /aerosolen verhaal kwam dus ook uit zijn dikke duim
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 februari 2022 @ 19:06:42 #139
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203800064
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 18:08 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Mijn dochter is 20 en werkt in het ziekenhuis en heeft zich laten boosteren. Oproep voor gekregen dus veel jongeren in de zorg sowieso.
ook veel jongeren in de zorg niet
die het nut al lang niet meer zien
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 februari 2022 @ 19:10:55 #140
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203800107
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 februari 2022 @ 19:33:18 #141
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203800404
More evidence Covid was tinkered with in a lab? Now scientists find virus contains tiny chunk of DNA that matches sequence patented by Moderna THREE YEARS before pandemic began
Genetic match discovered in Covid's unique furin cleavage site on spike protein
Matched genetic sequence patented by Moderna for cancer research purposes
Researchers say one in 3trillion chance Covid developed the code naturally

https://www.dailymail.co.(...)-Moderna-patent.html
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 februari 2022 @ 19:56:17 #142
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203800902
https://www.welt.de/polit(...)-bisher-bekannt.html

Eine Analyse von Millionen Versichertendaten der Betriebskrankenkassen BKK kommt bei den Nebenwirkungen auf erheblich höhere Zahlen als das Paul-Ehrlich-Institut. Die neuen Daten seien ein „Alarmsignal“, sagt BKK-Vorstand Andreas Schöfbeck.
Erstmals liegen zu Nebenwirkungen von Covid-Impfstoffen die Zahlen eines großen deutschen Krankenkassenverbands vor. Der Vorstand der BKK ProVita, Andreas Schöfbeck, hat die Daten von Millionen Versicherten der BKK-Gruppe analysieren lassen. Die Gesamtzahl der Nebenwirkungen liegt demnach um ein Vielfaches höher als die, die durch das Paul-Ehrlich-Institut (PEI) gemeldet werden. In einem Videotelefonat mit WELT sagte Schöfbeck am Mittwoch: „Die ermittelten Zahlen sind erheblich und müssen dringend plausibilisiert werden.“
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203801338
quote:
99s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
aah dat ventilatie /aerosolen verhaal kwam dus ook uit zijn dikke duim
Dat heeft ook nooit iemand ontkent.. alleen riep ie dat het voor 90% van de verspreiding zorgde en dat de anderhalve meter niet nodig was (jaja later toen ie debunked was riep ie het minder stellig). Volgens hem konden kroegen gewoon open mits er goede ventilatie was..

Probleem van Maurice is dat ie denkt overal een expert in te zijn, terwijl een hoop mensen al twijfelen of ie echt wel zo goed is met statistiek (zijn core dingetje).

In de IT hebben we nog steeds last van zijn gedoe rondom de millenniumbug die al zo'n beetje gefixed was toen hij de apocalyps begon te voorspellen. Hoe vaak we nu nog horen: "Ja dat riepen jullie rondom de millenniumbug ook" als we een flink probleem aankaarten.

Al moet ik zeggen dat het erop lijkt dat men inmiddels wel beseft dat als je IT team begint te piepen er echt wel wat aan de hand is.. Bij het laatste gedoetje (log4jshell) hebben wij iig genoeg prio gekregen om het asap te fixen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 23 februari 2022 @ 20:29:18 #144
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203801430
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:21 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat heeft ook nooit iemand ontkent.. alleen riep ie dat het voor 90% van de verspreiding zorgde en dat de anderhalve meter niet nodig was (jaja later toen ie debunked was riep ie het minder stellig). Volgens hem konden kroegen gewoon open mits er goede ventilatie was..

Probleem van Maurice is dat ie denkt overal een expert in te zijn, terwijl een hoop mensen al twijfelen of ie echt wel zo goed is met statistiek (zijn core dingetje).

In de IT hebben we nog steeds last van zijn gedoe rondom de millenniumbug die al zo'n beetje gefixed was toen hij de apocalyps begon te voorspellen. Hoe vaak we nu nog horen: "Ja dat riepen jullie rondom de millenniumbug ook" als we een flink probleem aankaarten.

Al moet ik zeggen dat het erop lijkt dat men inmiddels wel beseft dat als je IT team begint te piepen er echt wel wat aan de hand is.. Bij het laatste gedoetje (log4jshell) hebben wij iig genoeg prio gekregen om het asap te fixen.
Als er goede ventilatie systemen zijn zou dat prima kunnen ja
maar die zijn er niet he'
en daar doet de overheid ook niks mee
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 februari 2022 @ 20:29:43 #145
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203801440
geen 1 ventilatiesysteem in een school of verzorgingstehuis is aangepast
niet 1
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203801527
quote:
Minister Kuipers ontbindt kritische commissie die advies geeft over corona-apps
Minister Ernst Kuipers (D66) van Volksgezondheid ontbindt een kritische commissie die advies geeft over de inzet van corona-apps en andere technologie bij de bestrijding van het coronavirus.

Vorige maand zag het ministerie nog een toekomst voor de commissie, Begeleidingscommissie Digitale Ondersteuning Bestrijding Covid-19, maar nu vindt Kuipers die ‘niet meer noodzakelijk voor de bestrijding van de pandemie’.

Kamerleden Kees van der Staaij (SGP), Nicki Pouw-Verweij (JA21) en Pieter Omtzigt zijn verbaasd over het besluit en willen uitleg van minister Kuipers. Ze vinden het voorbarig om de commissie, die adviseert over de inzet van apps als de CoronaMelder en de CoronaCheck-app, nu al op te heffen.

‘De regering weigert te stoppen met de coronapas en de QR-code, maar de commissie die daarover onafhankelijk advies uitbrengt, moet al wel worden opgedoekt’, zegt Van der Staaij. Ook wijzen de drie Kamerleden op de 30 miljoen euro die het kabinet dit jaar uittrekt voor de doorontwikkeling van corona-apps.

‘Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de kritische houding van de commissie een rol speelt bij het besluit de commissie op te doeken’, aldus van der Staaij. Ook Omtzigt heeft de indruk dat critici de mond wordt gesnoerd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 23 februari 2022 @ 20:37:01 #147
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203801547
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:21 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat heeft ook nooit iemand ontkent.. alleen riep ie dat het voor 90% van de verspreiding zorgde en dat de anderhalve meter niet nodig was (jaja later toen ie debunked was riep ie het minder stellig). Volgens hem konden kroegen gewoon open mits er goede ventilatie was..

Probleem van Maurice is dat ie denkt overal een expert in te zijn, terwijl een hoop mensen al twijfelen of ie echt wel zo goed is met statistiek (zijn core dingetje).

In de IT hebben we nog steeds last van zijn gedoe rondom de millenniumbug die al zo'n beetje gefixed was toen hij de apocalyps begon te voorspellen. Hoe vaak we nu nog horen: "Ja dat riepen jullie rondom de millenniumbug ook" als we een flink probleem aankaarten.

Al moet ik zeggen dat het erop lijkt dat men inmiddels wel beseft dat als je IT team begint te piepen er echt wel wat aan de hand is.. Bij het laatste gedoetje (log4jshell) hebben wij iig genoeg prio gekregen om het asap te fixen.
Anderhalve meter is ook totaal nutteloos, net zoals mondkapjes en de spuitjes. Ook de kroegen hadden gewoon open gekund dan was echt niet half NL in het ziekenhuis terecht gekomen. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203801569
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_203801585
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 17:39 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Oké die zin liep niet lekker, maar mijn punt is helder. M de Hond is een bewezen oplichter en leugenaar.
Vandaar dat ze Ab Osterhaus nooit meer uitnodigen op tv. oh wacht...
Plaats hier uw advertentie
pi_203801593
quote:
Die kunnen ze stoppen op een plek waar de zon niet schijnt :r
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203801610
quote:
Kuipers wil coronawet niet schrappen: ‘Anders noodprocedure als het misgaat’
In rap tempo neemt de politiek afscheid van veel coronarestricties, maar het kabinet houdt vast aan de tijdelijke coronawet. Die houdt draconische instrumenten in de gereedschapskist. Onder druk van het parlement schrijft Kuipers nu alvast aan een ‘tussenwet’.

Vrijdag vervallen de meeste coronaregels, dan gaan de sluitingstijden overboord, net als de 3G- coronapas en de mondkapplicht op bijna alle plekken. Maar de politiek is nog niet tevreden: na de restricties moet ook de juridische basis worden geschrapt of tenminste flink aangepast, vindt een meerderheid van de Eerste Kamer. In het debat over de vierde verlenging van de Tijdelijke wet coronamaatregelen, suggereerden onder meer coalitiepartijen als VVD en D66 om de scherpe randjes van de wet af te vijlen.

Het is prima om hygiëneadviezen en afstandsregels overeind te houden, maar een grondrechtbeperkende maatregel als het coronatoegangsbewijs hoort er niet meer in thuis, redeneert de senaat.

Beschermen grondrechten
Met de veel mildere omikronvariant en de rap afnemende druk op ziekenhuizen is dat niet meer te verantwoorden, stelde onder meer D66-senator Peter van der Voort, zelf ic-arts in het UMCG. ,,We vinden dat er nu te veel maatregelen in staan. We staan wel achter iets als de 3G-coronapas, maar momenteel is die niet nodig. Het is dus vooral belangrijk dat we snel naar definitieve wetgeving gaan voor pandemiebestrijding, het beschermen van grondrechten is daar beter bij gebaat.”

Maar minister Ernst Kuipers van Volksgezondheid (D66) had slecht nieuws voor de criticasters van de zoveelste verlenging van de tijdelijke coronawet: die kon niet meer worden aangepast, daarvoor was het te laat. ,,Deze wordt morgen gepubliceerd in het Staatsblad.” Met andere woorden: de senatoren kunnen steigeren, maar aan de tijdelijke coronawet die tot 1 juni geldt valt nog maar weinig te doen.

Dus tot die tijd behoudt het kabinet het complete corona-arsenaal tot zijn beschikking, van afstandsregel en mondkapplicht tot het omstreden coronatoegangsbewijs.

Voor de lange termijn sleutelt hij wel aan de reguliere Wet publieke gezondheid, die moet meer pandemieproof worden gemaakt. Maar dat mag geen haastwerk zijn, vinden betrokkenen.

Om steun te behouden werkt Kuipers nu aan een nieuw juridisch noodverbandje: een tijdelijke wet die nog beter aansluit bij de politieke wensen en dan na 1 juni van kracht kan zijn tot de nieuwe gezondheidswet definitief klaar is.

Op die manier redt Kuipers voorlopig de gereedschapskist van het kabinet, in maart komt hij naar de Eerste en Tweede Kamer met hoofdlijnen van deze zogenoemde tussenwet. Als de Kamer zo’n variant slikt, althans.

Want alle juridische basis zomaar dumpen, is te riskant, vindt Kuipers. In de omikronlente kan dat zomaar goed aflopen, maar stel dat er plots een ziekmakender of dodelijker variant opduikt? ,,Het is nog een zeer volatiele situatie. Stel dat we zeggen: we wachten op de aangepaste Wet publieke gezondheid, tot die tijd hebben we niks. Dan blijft het bij het gekruist houden van de vingers en, als er echt wat moet, plots werken met een noodprocedure. Dus we verzoeken u nu: steun de verlenging.
https://www.bndestem.nl/p(...)t-misgaat~aa0a5b40e/

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203801634
Missen jullie Hugo nog niet?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 23 februari 2022 @ 20:42:50 #153
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203801655
quote:
Wow O+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203801840
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Missen jullie Hugo nog niet?
Ik mis een hele overheid die van en voor het Nederlandse volk is :'(

pi_203801878
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:53 schreef yinxs het volgende:

[..]
Ik mis een hele overheid die van en voor het Nederlandse volk is :'(

[ afbeelding ]
Dat was nog best een pittige eindbaas, maar uiteindelijk heb ik hem toch verslagen _O_
https://psnprofiles.com/t(...)rder/ItsThatDutchGuy
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203802041
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat was nog best een pittige eindbaas, maar uiteindelijk heb ik hem toch verslagen _O_
https://psnprofiles.com/t(...)rder/ItsThatDutchGuy
100% ^O^
Goed bezig! Ik had 'm 2 keer rondgespeeld, maar ik mis toch nog steeds 13 hidden achievements :(
  woensdag 23 februari 2022 @ 21:05:08 #157
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203802045
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:53 schreef yinxs het volgende:

[..]
Ik mis een hele overheid die van en voor het Nederlandse volk is :'(

[ afbeelding ]
twitter


"Rutte probeert een jas van empathie aan te doen. Lukt niet echt. Is ook lastig als je een psychopathische aandoening hebt."
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203802084
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 21:04 schreef yinxs het volgende:

[..]
100% ^O^
Goed bezig! Ik had 'm 2 keer rondgespeeld, maar ik mis toch nog steeds 13 hidden achievements :(
Ik heb er 2 jaar over gedaan :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203802274
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb er 2 jaar over gedaan :')
Ik noem dat waar voor je geld :D
  woensdag 23 februari 2022 @ 21:25:16 #160
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203802385
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 23 februari 2022 @ 21:31:16 #161
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203802573
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203802685
twitter

verzekeringsmaatschappij in Duitsland is complotdenker.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 23 februari 2022 @ 22:55:03 #163
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203804346
quote:
Dat is mijn gevoel ook altijd geweest. Dat het averechts werkt.
To BG or not to BG!
pi_203804425
quote:
Washington zet National Guards in tegen truckersprotest
Geïnspireerd door hun Canadese noorderburen is een konvooi Amerikaanse truckers uit Californië richting Washington vertrokken. Zij doen dit uit protest tegen de huidige coronamaatregelen in hun land. De Amerikaanse hoofdstad zet honderden National Guards in.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ersprotest~a6a2b5fd/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator woensdag 23 februari 2022 @ 23:58:54 #165
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203805066
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Missen jullie Hugo nog niet?
Ik geloof dat Hugo of Ernstige Ernst niks uitmaakt.. Zhe Follow zhe program.

Zet er Clown Bassie neer en die doet hetzelfde.
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 24 februari 2022 @ 00:14:30 #166
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203805157
Helemaal normaal.. gewoon een democratisch iets: https://www.bitchute.com/video/PbQ2FwGZFYOm/

Heb je gedoneerd? spreek dan met de politie om je bankrekening terug te krijgen in Canada ^O^
Lach met een schone bips
pi_203805574
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
Helemaal normaal.. gewoon een democratisch iets: https://www.bitchute.com/video/PbQ2FwGZFYOm/

Heb je gedoneerd? spreek dan met de politie om je bankrekening terug te krijgen in Canada ^O^
Tja, hier wordt de strekking van het verhaal weer verdraait...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator donderdag 24 februari 2022 @ 04:20:09 #168
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203805621
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 03:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, hier wordt de strekking van het verhaal weer verdraait...
Dus jij vindt het al normaal als van donateurs de rekeningen bevroren worden of van vreedzame demonstranten.. Ja dan heb je gelijk |:(
Lach met een schone bips
pi_203806514
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 04:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dus jij vindt het al normaal als van donateurs de rekeningen bevroren worden of van vreedzame demonstranten.. Ja dan heb je gelijk |:(
:X
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203806650
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 04:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dus jij vindt het al normaal als van donateurs de rekeningen bevroren worden of van vreedzame demonstranten.. Ja dan heb je gelijk |:(
Dat bedoel ik, de zaak wordt verdraait.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203806665
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:21 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat heeft ook nooit iemand ontkent.. alleen riep ie dat het voor 90% van de verspreiding zorgde en dat de anderhalve meter niet nodig was (jaja later toen ie debunked was riep ie het minder stellig). Volgens hem konden kroegen gewoon open mits er goede ventilatie was..

Probleem van Maurice is dat ie denkt overal een expert in te zijn, terwijl een hoop mensen al twijfelen of ie echt wel zo goed is met statistiek (zijn core dingetje).

In de IT hebben we nog steeds last van zijn gedoe rondom de millenniumbug die al zo'n beetje gefixed was toen hij de apocalyps begon te voorspellen. Hoe vaak we nu nog horen: "Ja dat riepen jullie rondom de millenniumbug ook" als we een flink probleem aankaarten.

Al moet ik zeggen dat het erop lijkt dat men inmiddels wel beseft dat als je IT team begint te piepen er echt wel wat aan de hand is.. Bij het laatste gedoetje (log4jshell) hebben wij iig genoeg prio gekregen om het asap te fixen.
Het probleem met jou is dat je weigert zelf na te denken en je vol overtuiging vermeende meningen van experts opdreund.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203806764
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 20:21 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat heeft ook nooit iemand ontkent.. alleen riep ie dat het voor 90% van de verspreiding zorgde en dat de anderhalve meter niet nodig was (jaja later toen ie debunked was riep ie het minder stellig). Volgens hem konden kroegen gewoon open mits er goede ventilatie was..

Probleem van Maurice is dat ie denkt overal een expert in te zijn, terwijl een hoop mensen al twijfelen of ie echt wel zo goed is met statistiek (zijn core dingetje).

In de IT hebben we nog steeds last van zijn gedoe rondom de millenniumbug die al zo'n beetje gefixed was toen hij de apocalyps begon te voorspellen. Hoe vaak we nu nog horen: "Ja dat riepen jullie rondom de millenniumbug ook" als we een flink probleem aankaarten.

Al moet ik zeggen dat het erop lijkt dat men inmiddels wel beseft dat als je IT team begint te piepen er echt wel wat aan de hand is.. Bij het laatste gedoetje (log4jshell) hebben wij iig genoeg prio gekregen om het asap te fixen.
Ja, klopt.
Toen ik in 1999 Maurice hoorde praten over het millennium probleem dacht ik al, die is niet goed wijs. Weet totaal niet waar hij het over heet. Hij is bij mij toen van het voetstuk gevallen.
Ook jaren later dacht hij zelf een moordzaak te kunnen oplossen, waarbij hij ook veel schade heeft aangericht bij de betrokkenen.
En dan met de Covid pandemie trappen mensen er opnieuw in.
Maar ja, mensen geloofden ook liever een dansleraar die vertelde wat ze wilden horen ipv de experts die een minder leuke boodschap hadden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203806793
de wetenschap ... de experts ... :')

Nog eentje en we hebben de heilige drievuldigheid O-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203806915
quote:
99s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
More evidence Covid was tinkered with in a lab? Now scientists find virus contains tiny chunk of DNA that matches sequence patented by Moderna THREE YEARS before pandemic began
Genetic match discovered in Covid's unique furin cleavage site on spike protein
Matched genetic sequence patented by Moderna for cancer research purposes
Researchers say one in 3trillion chance Covid developed the code naturally

https://www.dailymail.co.(...)-Moderna-patent.html
Grappig, het ene moment is het virus nooit geïsoleerd en het andere moment kennen we het RNA van het virus tot in het kleinste detail.

But there is some debate about whether the match is as rare as the study claims, with other experts describing it as a 'quirky' coincidence rather than a 'smoking gun'.


Professor Lawrence Young, a virologist at Warwick University, admitted the latest finding was interesting but claimed it was not significant enough to suggest lab manipulation.

He told MailOnline: 'We're talking about a very, very, very small piece made up of 19 nucleotides.

'So it doesn't mean very much to be frank, if you do these types of searches you can always find matches.

'Sometimes these things happen fortuitously, sometimes it's the result of convergent evolution (when organisms evolve independently to have similar traits to adapt to their environment).

'It's a quirky observation but I wouldn't call it a smoking gun because it's too small.

He added: 'It doesn't get us any further with the debate about whether Covid was engineered.'

Dr Simon Clarke, a microbiologist at Reading University, questioned whether the find was as rare as the study claims.

He told MailOnline: 'There can only be a certain number of [genetic combinations within] furin cleavage sites.

'They function like a lock and key in the cell, and the two only fit together in a limited number of combinations.

'So it's an interesting coincidence but this is surely entirely coincidental.'


Aldus het artikel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:08:18 #175
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203807595
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
Helemaal normaal.. gewoon een democratisch iets: https://www.bitchute.com/video/PbQ2FwGZFYOm/

Heb je gedoneerd? spreek dan met de politie om je bankrekening terug te krijgen in Canada ^O^
het leuke is
er is een hackersgroep die anti protesters laat doneren aan de truckers _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:14:20 #176
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203807696
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:41:40 #177
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203808252
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:49:54 #178
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203808382
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203808602
quote:
'Drie coronaprikken volstaan om ons jarenlang te beschermen'

De boosterprik lijkt zijn werk te doen bij de doorsnee bevolking. Uit nieuwe studies blijkt immers dat die derde prik jaren zou kunnen volstaan voor het merendeel van de bevolking. De kans bestaat bijgevolg dat een vierde prik van het coronavaccin de komende maanden en zelfs jaren niet nodig zal zijn.

Uit een Amerikaanse studie blijkt dat de derde prik zorgt voor zo’n verscheidenheid aan antilichamen dat geen enkele variant ertegen opgewassen is. Steeds meer studies suggereren trouwens dat drie prikken volstaan om de meeste mensen voor een lange tijd te beschermen tegen ernstige symptomen. De verantwoordelijken daarvoor zijn de T- cellen die opgewekt worden door de mRNA-vaccins – Pfizer en Moderna – en bijzonder krachtig zijn tegen omikron en andere varianten. Ook de B-geheugencellen helpen ons enorm vooruit . Ook die worden succesvol opgewekt door de vaccins. Ze produceren antistoffen tegen de ziekteverwekker. De T- en B-cellen voorkomen geen besmettingen, maar samen zorgen ze ervoor dat wie een fit immuunsysteem heeft niet in het ziekenhuis belandt.
https://www.msn.com/nl-be(...)eCfO?ocid=entnewsntp
eentje om te bewaren ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:25:33 #180
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203809021
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
eentje om te bewaren ;)
van welke datum is dit stuk?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203809180
quote:
99s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
van welke datum is dit stuk?
2 uur geleden staat eronder ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:36:15 #182
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203809195
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
2 uur geleden staat eronder ;)
:o :o :o _O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203809209
België

quote:
Nieuwe variant in opmars: moeten we ons (opnieuw) zorgen maken?

Volgende vrijdag, op 4 maart, komt het Overlegcomité opnieuw samen. Een van de thema's wordt de eventuele overschakeling naar code geel van de coronabarometer.

Om over te schakelen naar code geel moet de bezetting op de afdelingen intensieve zorg onder de 300 bedden zitten (wat nu al het geval is) en moeten er minder dan 65 ziekenhuisopnames per dag zijn (momenteel nog altijd gemiddeld 194). Voor experten is het nog kijken of de cijfers door de laatste versoepelingen voldoende dalen.

Ook is het uitkijken wat het effect is van de opmars van de subversie van de omikronvariant: die subvariant BA.2 is tien tot vijftien procent besmettelijker dan de gewone omikron BA.1. Als de BA.2 dominant wordt (wellicht al volgende week), zijn er twee evoluties mogelijk.

"In Denemarken is de BA.2 al langer dominant en dat heeft wel degelijk voor een nieuwe opstoot gezorgd. Al ging dat tegelijkertijd gepaard met het volledig weglaten van de maatregelen", zo vertelt biostatisticus Geert Molenberghs bij Het Nieuwsblad.

In Engeland is de situatie dan weer helemaal anders: "Daar zien we eigenlijk dat de cijfers de laatste periode wél blijven dalen, zij zitten nu met besmettingscijfers vergelijkbaar met de periode voor omikron er was. Het lijkt er dus op dat die twee landen een compleet andere route volgen", aldus de biostatisticus.

https://www.msn.com/nl-be(...)crm2?ocid=entnewsntp
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203809293
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:37 schreef UncleScorp het volgende:
België
[..]

Oud nieuws, de angstporno rond deze variant werd hier meer dan een week terug al verspreid.
Deze variant is al dominant in Nederland.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:58:14 #185
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203809628
quote:
Met 77.8 vaxx graad in Nieuw-Zeeland ligt er 80% gevaxxt in het ziekenhuis. Komt aardig overeen.

Welke conclusie kun je dan trekken?

Voorheen werd op basis van deze gegevens conclusies getrokken dat het vaccin werkte dus wat betekenen deze cijfers nu dan?
To BG or not to BG!
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:58:29 #186
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203809635
twitter


Beetje oudjes de wacht aanzeggen dan heb je het wel gemaakt als agentje zijnde ;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203809719
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:58 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Met 77.8 vaxx graad in Nieuw-Zeeland ligt er 80% gevaxxt in het ziekenhuis. Komt aardig overeen.

Welke conclusie kun je dan trekken?

Voorheen werd op basis van deze gegevens conclusies getrokken dat het vaccin werkte dus wat betekenen deze cijfers nu dan?
De meest gevaccineerden zijn de kwetsbaren, en dat zijn ook degenen die in het ziekenhuis kunnen belanden.
Logischerwijs zie je dit dit soort cijfers.
Als je daar effectiviteit van het vaccin uit wilt halen zul je preciezere cijfers moeten hebben.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203809911
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Beetje oudjes de wacht aanzeggen dan heb je het wel gemaakt als agentje zijnde ;(
Diezelfde oudjes die geslachtofferd mogen worden voor onze vrijheid...
Ironisch...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 24 februari 2022 @ 13:38:43 #189
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203812944
geen idee of het echt waar is
is verder nergens te vinden en wordt op allerlei wijzes geblokkkeerd

aah bevestiging gevonden dat het niet waar is
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203812995
quote:
99s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:

geen idee of het echt waar is
is verder nergens te vinden en wordt op allerlei wijzes geblokkkeerd
Rusland vormt een mooie afleiding.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 24 februari 2022 @ 13:40:53 #191
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203812997
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:40 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Rusland vormt een mooie afleiding.
blijkt niet waar te zijn
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203813021
quote:
99s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
blijkt niet waar te zijn
Rusland? :P

Maar ok, gelukkig.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 24 februari 2022 @ 13:42:18 #193
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203813038
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:41 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Rusland? :P

Maar ok, gelukkig.
_O- ;)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 24 februari 2022 @ 13:49:41 #194
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203813204
quote:
99s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:

geen idee of het echt waar is
is verder nergens te vinden en wordt op allerlei wijzes geblokkkeerd

aah bevestiging gevonden dat het niet waar is
Wat is in dit geval 'het'? :@
To BG or not to BG!
pi_203813277
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:49 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Wat is in dit geval 'het'? :@
Ze heeft de link (en ik ook, in de quote) verwijderd. Dit was 'm:

https://vancouvertimes.or(...)in-her-cell-reports/
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 24 februari 2022 @ 14:29:12 #196
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203813857
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:53 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ze heeft de link (en ik ook, in de quote) verwijderd. Dit was 'm:

https://vancouvertimes.or(...)in-her-cell-reports/
Thnx. Gelukkig is het niet waar.
To BG or not to BG!
pi_203816491
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Beetje oudjes de wacht aanzeggen dan heb je het wel gemaakt als agentje zijnde ;(
Onrechtmatig verkregen...
Agent mag toch niet om je medische status vragen, dus op welke grond kan die je dan aanhouden?

Je bent in overtreding maar politie heeft hier toch geen middelen om daarop te handhaven?

Moet je wel zo een uitzonderingspas hebben misschien (?).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203817873
Ordinaire praatclub blijft vriend en vijand verbazen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203818090
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203818170
quote:
Nou, als Timmermans zoiets zegt dan het hele Ukraine oorlog zeer waarschijnlijk ook totaal bullshit is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203818262
EMA backs Pfizer COVID booster for teens, Moderna shot for ages 6-11
https://www.reuters.com/b(...)-12-over-2022-02-24/

Het altijd betrouwbare en onafhankelijke EMA, met hun "mooie" alziende oog logo.
pi_203819010
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 18:51 schreef PSVCL het volgende:
EMA backs Pfizer COVID booster for teens, Moderna shot for ages 6-11
https://www.reuters.com/b(...)-12-over-2022-02-24/

Het altijd betrouwbare en onafhankelijke EMA, met hun "mooie" alziende oog logo.
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.pharsafer.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F11%2FEMA-Logo-large-1000x563.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Da's kenmerkend aan het menselijk brein, overal een oog in zien...
En sommigen worden daar paranoia van.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 24 februari 2022 @ 19:32:20 #203
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203819118
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 14:29 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Thnx. Gelukkig is het niet waar.
quote:
ik wilde hem al plaatsen maar dacht nee
want dan zijn er weer wat die dit niks te maken vinden hebben met Corona
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203819169
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 19:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's kenmerkend aan het menselijk brein, overal een oog in zien...
En sommigen worden daar paranoia van.
'Paranoia is just a heightened sense of awareness' - John Lennon ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 24 februari 2022 @ 19:51:57 #205
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203819688
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 24 februari 2022 @ 20:30:11 #206
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203820958
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203821139
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 19:34 schreef Tingo het volgende:

[..]
'Paranoia is just a heightened sense of awareness' - John Lennon ?
Ja en dat van vaxxers die overal een gevaarlijke ziekte zien en paranoide iedereen geprikt willen zien :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203821476
quote:
GEZONDHEIDSRAAD VINDT BOOSTERPRIK PUBERS ONNODIG
De Gezondheidsraad ziet geen medisch-wetenschappelijke redenen om een boostervaccinatie aan te bieden aan alle jongeren van 12 tot en met 17 jaar. Wel adviseert de raad individueel maatwerk voor adolescenten met een ernstige afweerstoornis of die een booster willen om kwetsbare familieleden te beschermen. 'Het is niet nodig', zegt vicevoorzitter Marianne Geleijnse van de Gezondheidsraad.
Ernst doet het toch:

quote:
Kuipers: kinderen vanaf 12 jaar mogen boosterprik halen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gelen-versoepelingen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203826014
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ernst doet het toch:
[..]

Yup,hij volgt daarmee de lijn van de EU.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203826143
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ernst doet het toch:
[..]

Mogen en aanraden zijn nog wel verschillende zaken.

Wintersport is ook belangrijk immers.

Nee zonder dollen ik zag Ernst vanmorgen nog op Twitter trollen met dat het virus nog niet weg is en we voorzichtig moeten zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203826317
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 08:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mogen en aanraden zijn nog wel verschillende zaken.

Wintersport is ook belangrijk immers.

Nee zonder dollen ik zag Ernst vanmorgen nog op Twitter trollen met dat het virus nog niet weg is en we voorzichtig moeten zijn.
En waarom is dat trollen volgens jou?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 25 februari 2022 @ 09:51:34 #212
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203826873
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203827151
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 08:37 schreef ludovico het volgende:
Nee zonder dollen ik zag Ernst vanmorgen nog op Twitter trollen met dat het virus nog niet weg is en we voorzichtig moeten zijn.
Haha de prikschaapjes kijken al uit waar ze in de toekomst nog geprikt kunnen worden ... misschien wel naar het buitenland rijden ofzo :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 10:15:56 #214
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203827234
quote:
Dat hele links en rechts zegt mij bijzonder weinig.
Ben vaak voor links uitgemaakt hier maar ook voor rechts.

Ik stem dan ook al jaren PvdD, waar ik ook aktief lid van ben, die m.i. noch links noch rechts is en zelfs geeneens een echte partij is.

Volgens mij is de tijd van links en rechts al jaren voorbij.
To BG or not to BG!
  vrijdag 25 februari 2022 @ 10:18:11 #215
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203827266
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 10:15 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat hele links en rechts zegt mij bijzonder weinig.
Ben vaak voor links uitgemaakt hier maar ook voor rechts.

Ik stem dan ook al jaren PvdD, waar ik ook aktief lid van ben, die m.i. noch links noch rechts is en zelfs geeneens een echte partij is.

Volgens mij is de tijd van links en rechts al jaren voorbij.
Ik zou PvdD eerder onder links scharen
en ja mij noemen ze dan weer rechts

maakt me niet uit
ben niet van de labels ;)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 10:52:48 #216
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203827859
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 10:15 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat hele links en rechts zegt mij bijzonder weinig.
Ben vaak voor links uitgemaakt hier maar ook voor rechts.

Ik stem dan ook al jaren PvdD, waar ik ook aktief lid van ben, die m.i. noch links noch rechts is en zelfs geeneens een echte partij is.

Volgens mij is de tijd van links en rechts al jaren voorbij.
Net zoals termen als "progressief". Ik vind een auto op een stekker, lage rendement warmtepomp, LHGBTI- feestjes en minder boeren niet per se progressie. Dat zal wel heel rechts van me zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 25 februari 2022 @ 10:55:51 #217
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203827928
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik zou PvdD eerder onder links scharen
en ja mij noemen ze dan weer rechts

maakt me niet uit
ben niet van de labels ;)
Kan me nog goed herinneren toen ik voor het eerst stemde en 'mijn' parij mocht regeren en dat ze precies alle dingen die ik belangrijk vond net zo makkelijk aan de kant schoven. Jaar erna gelijk op de PvdD gaan stemmen, als soort van proteststem. En ik vind het welzijn van dieren erg belangrijk en hun programma ook supergoed. Grappige van deze partij is ook dat ze helemaal niet willen regeren.

Maar vind ook dat we helemaal niet (meer) in een democratie leven. We worden langzaam aan een autocratie, want de NGO's zijn 'de macht' aan het overnemen. Oorlog komt hun ook helemaal niet zo slecht uit.
To BG or not to BG!
pi_203828199
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203828227
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:11 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Jaja, ook Poetin hoort bij de geheime elite :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203828636
Denk dat het losstaat van de coronascam, het is gewoon een aaneenschakeling van gecreëerde chaos en crisissen het komende decennium

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jaja, ook Poetin hoort bij de geheime elite :Y
Klopt. Putin is ook maar een character/puppet.
pi_203828688
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:34 schreef PSVCL het volgende:
Denk dat het losstaat van de coronascam, het is gewoon een aaneenschakeling van gecreëerde chaos en crisissen het komende decennium
[..]
Klopt. Putin is ook maar een character/puppet.
Toch bijzonder dat de meest machtige en rijke personen op aarde het geen probleem vinden om slaafje te spelen.
Hoe werkt dat precies?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203830604
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:11 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ik word n beetje moe van hem, controlled opposition?
pi_203830914
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 13:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik word n beetje moe van hem, controlled opposition?
Waarom wordt het controlled opposition zodra iemand te ver doorschiet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203831221
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 13:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom wordt het controlled opposition zodra iemand te ver doorschiet?
Ben jij ook controlled opposition?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:01:20 #225
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_203831361
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 13:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ben jij ook controlled opposition?
Overheidstrol. Die man begint elke dag tussen 6:00 en 7:00 hier te posten en gaat door tot hij naar bed gaat. Dag in, dag uit. Die wordt gewoon betaald door Ernst…of George. :P
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:02:38 #226
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203831378
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toch bijzonder dat de meest machtige en rijke personen op aarde het geen probleem vinden om slaafje te spelen.
Hoe werkt dat precies?
Weet je hoe poppenkast werkt?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203831444
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:01 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Overheidstrol. Die man begint elke dag tussen 6:00 en 7:00 hier te posten en gaat door tot hij naar bed gaat. Dag in, dag uit. Die wordt gewoon betaald door Ernst…of George. :P
Of gewoon OCD.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203831544
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 13:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik word n beetje moe van hem, controlled opposition?
Kees of the Duitse dokter ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203831573
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Kees of the Duitse dokter ?
Die Duitse advocaat? Veel praten weinig resultaat, dat idee krijg ik n beetje. Trust the plan!
pi_203831893
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:01 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Overheidstrol. Die man begint elke dag tussen 6:00 en 7:00 hier te posten en gaat door tot hij naar bed gaat. Dag in, dag uit. Die wordt gewoon betaald door Ernst…of George. :P
Grappig, enige tijd geleden kreeg ik het verwijt dat ik steeds 1xin de 2 weken iets postte :7
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203832193
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Grappig, enige tijd geleden kreeg ik het verwijt dat ik steeds 1xin de 2 weken iets postte :7
Jij maakt wel dingen mee hoor.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 25 februari 2022 @ 16:02:15 #232
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203833056
twitter


goh?
zouden ze dat nu vaker doen?????
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 16:06:41 #233
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203833134
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203833712
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:55 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Jij maakt wel dingen mee hoor.
Ja, ik krijg hier volop belangstelling *)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203833727
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

goh?
zouden ze dat nu vaker doen?????
Geen idee,ik volg geen Spaanse nieuwsbronnen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203834555
A National Vaccine Pass Has Quietly Rolled Out - And Red States Are Getting On Board

https://www.forbes.com/si(...)e-quietly-rolled-out
pi_203834672
twitter
pi_203834854
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:07 schreef yinxs het volgende:
[ twitter ]
Deze ellende is niet meer te stoppen als ik dit zo lees :{ en dan te weten dat heel veel mensen blind zijn voor deze ontwikkelingen....
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203834874
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

goh?
zouden ze dat nu vaker doen?????
Meer dan 100 jaar geleden WWI aerial dogfights ook gefaked waren dus ja, heel lang bezig met dit soort dingen zijn.

Edit: You could say that we have all been told massive lies all of our lives.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tingo op 25-02-2022 18:45:03 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 19:44:36 #240
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203836324
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 18:23 schreef Tingo het volgende:

[..]
Meer dan 100 jaar geleden WWI aerial dogfights ook gefaked waren dus ja, heel lang bezig met dit soort dingen zijn.

Edit: You could say that we have all been told massive lies all of our lives.
:Y

We've been properly fucked all our lives :) Unless you're awake by know and seeing where we are heading as a society.
Lach met een schone bips
  vrijdag 25 februari 2022 @ 20:13:29 #241
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203837033
twitter


:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203839088
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 19:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
:Y

We've been properly fucked all our lives :) Unless you're awake by know and seeing where we are heading as a society.
Klopt, ruimtevaart is fake en kernwapens bestaan niet.
Ontwaakt!
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203839253
Bill Gates: ‘If every country does what Australia did,’ the world could prevent the next pandemic

https://www.cnbc.com/2022(...)t-next-pandemic.html

8)7
pi_203839275
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 22:20 schreef yinxs het volgende:
Bill Gates: ‘If every country does what Australia did,’ the world could prevent the next pandemic

https://www.cnbc.com/2022(...)t-next-pandemic.html

8)7
Gevaar voor de wereld deze idioten.

Hoewel, als het vliegende ebola is...

Maar dan was Australië niet strikt genoeg.

F
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 22:29:39 #245
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203839409
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 22:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, ruimtevaart is fake en kernwapens bestaan niet.
Ontwaakt!
Filteren is niet jouw sterkste punt geloof ik? Zwart is zwart en wit is wit, geen tussenvorm mogelijk?

Maar dat heb je hier al vaak genoeg laten zien :) Daarom heeft voor mij geen enkele respons van jou nog een meerwaarde voor mij. Maar wel respect voor je doorzettingsvermogen.
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 22:30:57 #246
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203839433
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 22:20 schreef yinxs het volgende:
Bill Gates: ‘If every country does what Australia did,’ the world could prevent the next pandemic

https://www.cnbc.com/2022(...)t-next-pandemic.html

8)7
Als de hele wereld dit soort gekken zou negeren zijn we ook wel klaar toch? :)
Lach met een schone bips
pi_203839520
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Filteren is niet jouw sterkste punt geloof ik? Zwart is zwart en wit is wit, geen tussenvorm mogelijk?

Maar dat heb je hier al vaak genoeg laten zien :) Daarom heeft voor mij geen enkele respons van jou nog een meerwaarde voor mij. Maar wel respect voor je doorzettingsvermogen.
Grappig, ik herhaal de visie van Tingo, en dan sla je op tilt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 22:37:14 #248
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203839552
Overigens vrij bizar vandaag wel, mondkapjes hoeven niet meer en in de supermarkt droeg ook niemand die meer. Hoewel mensen toch nog wel afstand van elkaar hielden. Nou ja sommigen dan. Waar ik mij het meest over verbaast heb, Ik ging terug via het marktplein en daar staat op vrijdag altijd een Turkse eet kraam. Daar stonden die usefull idiots gewoon nog netjes in een rij op anderhalve meter minimaal te wachten tot ze aan de beurt waren |:(

Gehoorzaamheidstraining geslaagd dacht ik nog..
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 22:38:08 #249
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203839575
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 22:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Grappig, ik herhaal de visie van Tingo, en dan sla je op tilt...
Neen gappie, ik sla niet op tilt. Ik gaf alleen een opsomming van wat jij al maanden doet hier. :W
Lach met een schone bips
pi_203839678
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Neen gappie, ik sla niet op tilt. Ik gaf alleen een opsomming van wat jij al maanden doet hier. :W
Het was tegen je zere been.
Geeft niks hoor :W :W
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 25 februari 2022 @ 22:47:17 #251
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203839720
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 22:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het was tegen je zere been.
Geeft niks hoor :W :W
Daar zul je beter je best voor moeten doen :) En mij uit de tent proberen te lokken gaat je ook niet lukken.. Wel aandoenlijk hoe je het blijft proberen hier bij iedereen en daarmee ook dit topic verziekt. Maar goed, zal wel aan je karakter liggen en kun je niks aan doen. Hey, misschien heeft die mRNA je wel zo gemaakt. No judgement from me :*
Lach met een schone bips
pi_203840473
ukraine (een false flag zelf zoals spottend voorspeld door Biden?) lijkt afleiding:
Feb 24, 2022,10:40am EST
A National Vaccine Pass Has Quietly Rolled Out - And Red States Are Getting On Board
https://www.forbes.com/si(...)out/?sh=66f746ae6be6
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  Moderator zaterdag 26 februari 2022 @ 00:02:52 #253
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203840529
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 23:56 schreef Alarmonoff het volgende:
ukraine (een false flag zelf zoals spottend voorspeld door Biden?) lijkt afleiding:
Feb 24, 2022,10:40am EST
A National Vaccine Pass Has Quietly Rolled Out - And Red States Are Getting On Board
https://www.forbes.com/si(...)out/?sh=66f746ae6be6

Uit het artikel: "Today the main threat to our health and economy remains the omicron variant, says Anderson. “But it's going to be pi in a couple months, and it's going to be the same situation. Yes, we're going to get to an endemic phase of all of this, but that doesn't change the need to continue to protect the citizens of a nation from highly transmissible and communicable diseases.”

Heerlijk toch dat ze het al weten? In stonecoal Englisch it's a puppetcase :)
Lach met een schone bips
  zaterdag 26 februari 2022 @ 00:07:10 #254
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203840563
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jaja, ook Poetin hoort bij de geheime elite :Y
Wij zijn zo gek om het te laten gebeuren, maar nog veel erger is het deel van de bevolking om het allemaal maar blindelings te geloven.. We duikelen steeds verder het afvoerputje in, en deze 'oorlog' geeft nog een lief, mooi zetje.

Gewoon voor de fun een simpele vraag waarmee je het eigenlijk al een beetje kan zien hoe debiel het is geen vraagtekens te plaatsen met dat wat gaande is;
Komt er lastenverlichting om alle aanstormende ellende te verzachten? Particulier én bedrijf gaan enorme klappen krijgen. Gaan we o.a. wat van die miljarden klimaathoax-poen afsnoepen? Wat wordt er gedaan?

Niets :D
Mai pben rai~!
pi_203841003
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als de hele wereld dit soort gekken zou negeren zijn we ook wel klaar toch? :)
helaas zijn het gekken met te veel geld..
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203841021
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:07 schreef KNAK het volgende:

[..]
Wij zijn zo gek om het te laten gebeuren, maar nog veel erger is het deel van de bevolking om het allemaal maar blindelings te geloven.. We duikelen steeds verder het afvoerputje in, en deze 'oorlog' geeft nog een lief, mooi zetje.

Gewoon voor de fun een simpele vraag waarmee je het eigenlijk al een beetje kan zien hoe debiel het is geen vraagtekens te plaatsen met dat wat gaande is;
Komt er lastenverlichting om alle aanstormende ellende te verzachten? Particulier én bedrijf gaan enorme klappen krijgen. Gaan we o.a. wat van die miljarden klimaathoax-poen afsnoepen? Wat wordt er gedaan?

Niets :D
Tuurlijk doen ze niks. Dit versnelt de great reset alleen maar. Die oorlog is afleiding (Zwaar kut voor de mensen die er middenin zitten :{ )klimaat nonsense gaat gewoon door ondanks dat oorlogen millieu/klimaat vervuild.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zaterdag 26 februari 2022 @ 08:12:18 #257
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203841627
voor de technici

Intracellular Reverse Transcription of Pfizer BioNTech COVID-19 mRNA Vaccine BNT162b2 In Vitro in Human Liver Cell Line

Abstract
Preclinical studies of COVID-19 mRNA vaccine BNT162b2, developed by Pfizer and BioNTech, showed reversible hepatic effects in animals that received the BNT162b2 injection. Furthermore, a recent study showed that SARS-CoV-2 RNA can be reverse-transcribed and integrated into the genome of human cells. In this study, we investigated the effect of BNT162b2 on the human liver cell line Huh7 in vitro. Huh7 cells were exposed to BNT162b2, and quantitative PCR was performed on RNA extracted from the cells. We detected high levels of BNT162b2 in Huh7 cells and changes in gene expression of long interspersed nuclear element-1 (LINE-1), which is an endogenous reverse transcriptase. Immunohistochemistry using antibody binding to LINE-1 open reading frame-1 RNA-binding protein (ORFp1) on Huh7 cells treated with BNT162b2 indicated increased nucleus distribution of LINE-1. PCR on genomic DNA of Huh7 cells exposed to BNT162b2 amplified the DNA sequence unique to BNT162b2. Our results indicate a fast up-take of BNT162b2 into human liver cell line Huh7, leading to changes in LINE-1 expression and distribution. We also show that BNT162b2 mRNA is reverse transcribed intracellularly into DNA in as fast as 6 h upon BNT162b2 exposure. View Full-Text

https://www.mdpi.com/1467-3045/44/3/73
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 08:14:24 #258
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203841639
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 08:18:47 #259
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203841664
twitter


en of het nu COVID is of de oorlog
Fake it must be

(daarmee niet willen zeggen dat de oorlog fake is maar wel het beeldmateriaal wat sommige kranten etc ons voorschotelen)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 08:32:00 #260
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203841785
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203841871
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 08:12 schreef greysbones het volgende:
voor de technici

Intracellular Reverse Transcription of Pfizer BioNTech COVID-19 mRNA Vaccine BNT162b2 In Vitro in Human Liver Cell Line

Abstract
Preclinical studies of COVID-19 mRNA vaccine BNT162b2, developed by Pfizer and BioNTech, showed reversible hepatic effects in animals that received the BNT162b2 injection. Furthermore, a recent study showed that SARS-CoV-2 RNA can be reverse-transcribed and integrated into the genome of human cells. In this study, we investigated the effect of BNT162b2 on the human liver cell line Huh7 in vitro. Huh7 cells were exposed to BNT162b2, and quantitative PCR was performed on RNA extracted from the cells. We detected high levels of BNT162b2 in Huh7 cells and changes in gene expression of long interspersed nuclear element-1 (LINE-1), which is an endogenous reverse transcriptase. Immunohistochemistry using antibody binding to LINE-1 open reading frame-1 RNA-binding protein (ORFp1) on Huh7 cells treated with BNT162b2 indicated increased nucleus distribution of LINE-1. PCR on genomic DNA of Huh7 cells exposed to BNT162b2 amplified the DNA sequence unique to BNT162b2. Our results indicate a fast up-take of BNT162b2 into human liver cell line Huh7, leading to changes in LINE-1 expression and distribution. We also show that BNT162b2 mRNA is reverse transcribed intracellularly into DNA in as fast as 6 h upon BNT162b2 exposure. View Full-Text

https://www.mdpi.com/1467-3045/44/3/73
Mja ik kan er geen soep van maken. Een medisch middel heeft invloed op op je lijf, duidelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 26 februari 2022 @ 08:56:01 #262
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203841989
quote:
Beste greysbones, ga nou alsjeblieft eens "je eigen onderzoek" doen en zoek dat paper erbij. Dan snap je (hopelijk 8)7 ) dat wat er in die suffe tweet van je gesteld wordt werkelijk op geen enkele manier volgt uit dat onderzoek. Sterker nog: ze zeggen expliciet dat wat er in die tweet gesteld wordt niet waargenomen is. Kwestie van lezen.

Voor reverse-transcriptie is namelijk een enzym benodigd (reverse-transcriptase) dat wij mensen niet maken. Weet je hoe we wel aan dat enzym kunnen komen? Door een corona-infectie! Reverse-transcriptase maakt deel uit van het genoom van het virus.
Huilen dan.
pi_203842100
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:07 schreef KNAK het volgende:

[..]
Wij zijn zo gek om het te laten gebeuren, maar nog veel erger is het deel van de bevolking om het allemaal maar blindelings te geloven.. We duikelen steeds verder het afvoerputje in, en deze 'oorlog' geeft nog een lief, mooi zetje.

Gewoon voor de fun een simpele vraag waarmee je het eigenlijk al een beetje kan zien hoe debiel het is geen vraagtekens te plaatsen met dat wat gaande is;
Komt er lastenverlichting om alle aanstormende ellende te verzachten? Particulier én bedrijf gaan enorme klappen krijgen. Gaan we o.a. wat van die miljarden klimaathoax-poen afsnoepen? Wat wordt er gedaan?

Niets :D
Er is afgelopen jaren voor miljarden aan lastenverlichting uitgegeven vanwege covid en er is een lastenverlichting vanwege de hoge gasprijs voor dit jaar.

Wat de oorlog in Oekraïne betreft: daar kunnen we verder weinig aan doen dan het laten gebeuren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203842110
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Daar zul je beter je best voor moeten doen :) En mij uit de tent proberen te lokken gaat je ook niet lukken.. Wel aandoenlijk hoe je het blijft proberen hier bij iedereen en daarmee ook dit topic verziekt. Maar goed, zal wel aan je karakter liggen en kun je niks aan doen. Hey, misschien heeft die mRNA je wel zo gemaakt. No judgement from me :*
Nee, je bent duidelijk uit het lood geschoten.
Ik zal je maar even laten...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203842148
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 23:56 schreef Alarmonoff het volgende:
ukraine (een false flag zelf zoals spottend voorspeld door Biden?) lijkt afleiding:
Feb 24, 2022,10:40am EST
A National Vaccine Pass Has Quietly Rolled Out - And Red States Are Getting On Board
https://www.forbes.com/si(...)out/?sh=66f746ae6be6

Een oorlog in Oekraïne als false flag om stiekem een vaccinatiepas in de VS in te voeren?

Bijzondere theorie :7
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:50:04 #266
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203842621
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 11:59:10 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203844617
Ernst Kuipers: ‘Meer bedden is het láátste waar je op moet inzetten’

quote:
De vraag is ook of hij het had aangedurfd om de versoepelingen die hij zelf afkondigde te benutten, terwijl tienduizenden mensen per dag besmet raken. „Tuurlijk”, zegt Kuipers. „Maar dat we versoepelen betekent niet dat het virus er niet meer is. We moeten ons gezonde verstand blijven gebruiken.” Door een zelftestje te doen voor een bezoek aan oma bijvoorbeeld, zegt hij.

De WHO waarschuwde vorige week voor het „valse narratief” dat de pandemie voorbij zou zijn en voor een opleving van het virus in het najaar. Hoe bereidt Nederland zich daarop voor?
„Die waarschuwing onderschrijf ik helemaal. Dat we nu versoepelen is iets heel anders dan zeggen dat het virus niets meer voorstelt, dat het maar een verkoudheidje is geworden. Het virus gaat niet meer weg. We moeten er rekening mee houden dat er een ziekmakender variant komt. We weten het niet zeker, maar je moet je erop voorbereiden.”

Hoe?
„Je moet nieuwe varianten monitoren, je moet testen, je moet klaar staan om zo nodig een nieuwe boostercampagne te organiseren: aan iedereen of aan een specifieke doelgroep. Dat moet je kunnen doen met een korte vooraankondiging en versnelde uitvoering.”

:+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203845574
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203846464
quote:
Eens. Ik zet me ook liever als eerste in op een compleet vernieuwde regering. Eentje zonder D66 en VVD...

...als van origine vooral klassiek liberaal had ik overigens nooit verwacht ooit zoiets te zeggen...

Oh, en voor de zekerheid ook geen CDA, Volt, PvdA.. Ik neig ook naar GL, want dat was ooit zelfs mijn meest verachtte partij, maar Lisa Westerveld lijkt me best ok. Schijnt dat er net als bij de VVD intern ook een opsplitsing aan het ontstaan is, maar details weet ik verder niet. Het klonk in ieder geval positief.
pi_203846867
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:31 schreef yinxs het volgende:
...als van origine vooral klassiek liberaal had ik overigens nooit verwacht ooit zoiets te zeggen...

?
Wat heeft VVD met liberalisme te maken en wat heeft D66 buiten medisch ethische principes met liberalisme te maken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203846880
Groenlinks, lol, als het aan hun ligt is iedereen arm, en hakt iedereen zijn genetaliën af zodat er geen verschillen meer zijn tussen man en vrouw.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203847505
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
?
Wat heeft VVD met liberalisme te maken en wat heeft D66 buiten medisch ethische principes met liberalisme te maken?
Vraag je dat serieus?

Dat het beide ooit de enige liberale partijen waren van Nederland. Op papier beweren ze het nog steeds, maar daar is niks meer van over.
pi_203847573
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef yinxs het volgende:

[..]
Vraag je dat serieus?

Dat het beide ooit de enige liberale partijen waren van Nederland. Op papier beweren ze het nog steeds, maar daar is niks meer van over.
Daarom de vraag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203847592
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:52 schreef ludovico het volgende:

[..]
Daarom de vraag.
Het antwoord zat in mijn eerste uitleg.
pi_203848382
quote:
Bank of England tells ministers to intervene on digital currency 'programming'

Digital cash could be programmed to ensure it is only spent on essentials, or goods which an employer or Government deems to be sensible

https://www.telegraph.co.(...)urrency-programming/

https://www.bankofengland.co.uk/research/digital-currencies
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:10:16 #276
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203848423
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:16:11 #277
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203848499
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 14:31 schreef yinxs het volgende:

Lisa Westerveld
^O^

O.a. voor de jeugdzorg veel betekend.
Huilen dan.
pi_203848514
Volgens mij is het al eerder gepost maar dit maal uitgelegd in laymans terms

twitter


Wat is het kern van het verhaal ?



Een Indische dokter die het onderzoek ontleed


Als je geen trek hebt om de hele filmpje te bekijken , check dan de eerste 6 min ^^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:18:06 #279
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203848529
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:17 schreef Ali_boo het volgende:
Volgens mij is het al eerder gepost maar dit maal uitgelegd in laymans terms

[ twitter ]

Korste samenvatting van het onderzoek

[ afbeelding ]

Op zon manier uitgelegd dat iedereen het kan begrijpen

[ afbeelding ]

Een Indische dokter die het onderzoek ontleed


Als je geen trek hebt om de hele filmpje te bekijken , check dan de eerste 6 min ^^
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 08:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Beste greysbones, ga nou alsjeblieft eens "je eigen onderzoek" doen en zoek dat paper erbij. Dan snap je (hopelijk 8)7 ) dat wat er in die suffe tweet van je gesteld wordt werkelijk op geen enkele manier volgt uit dat onderzoek. Sterker nog: ze zeggen expliciet dat wat er in die tweet gesteld wordt niet waargenomen is. Kwestie van lezen.

Voor reverse-transcriptie is namelijk een enzym benodigd (reverse-transcriptase) dat wij mensen niet maken. Weet je hoe we wel aan dat enzym kunnen komen? Door een corona-infectie! Reverse-transcriptase maakt deel uit van het genoom van het virus.
Huilen dan.
pi_203848573
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
[..]

Mijn naam is niet Greysbones
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203848697
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:17 schreef Ali_boo het volgende:
Volgens mij is het al eerder gepost maar dit maal uitgelegd in laymans terms

[ twitter ]

Wat is het kern van het verhaal ?

[ afbeelding ]

Een Indische dokter die het onderzoek ontleed


Als je geen trek hebt om de hele filmpje te bekijken , check dan de eerste 6 min ^^
Het komt de cel in, zet de cel aan om eiwitten te maken zoals het virus ook zou doen....

Waarom zou het DNA aangepast worden? Zou kunnen hoor, ik kan het niet lezen, en ik acht onze "experts" niet kundig genoeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:37:57 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203848752
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Mijn naam is niet Greysbones
Volgens mijn bronnen wel.
Huilen dan.
pi_203848795
quote:
Tja, waar kun je beter op inzetten,meer gezondheid of meer ziekte?
Het verwijt was dat teveel op het laatste werd ingezet, ter sponsoring van de Pharma...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203848800
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het komt de cel in, zet de cel aan om eiwitten te maken zoals het virus ook zou doen....

Waarom zou het DNA aangepast worden? Zou kunnen hoor, ik kan het niet lezen, en ik acht onze "experts" niet kundig genoeg.
De Indische dokter legt dat haarfijn uit , kan wel zijn argumenten herkauwen maar moet eerlijk bekennen dat het mijn verstand te boven gaat . Als iemand zou doorvragen zou ik zo door te mand vallen :@

Anyways ik ga door naar nws om te kijken wat ik gemist heb mbt het Oekraine conflict :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 18:42:38 #285
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203849552
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Mijn naam is niet Greysbones
Hé !!!
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 18:43:37 #286
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203849565
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Volgens mijn bronnen wel.
Dacht het niet
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 18:46:12 #287
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203849597
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 17:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, waar kun je beter op inzetten,meer gezondheid of meer ziekte?
Het verwijt was dat teveel op het laatste werd ingezet, ter sponsoring van de Pharma...
Leuk hè alles net zo lang draaien tot het jou uitkomt ..
Hier is nooit gezegd dat er minder bedden moeten komen..
En ja gezonder leven zou voor een groot deel helpen .. maar nog steeds heb je voldoende bedden nodig . De bevolking in NL is niet 10 x gezonder dan de bevolking in bijvoorbeeld Duitsland of een Scandinavisch land
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203853246
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
Leuk hè alles net zo lang draaien tot het jou uitkomt ..
Hier is nooit gezegd dat er minder bedden moeten komen..
En ja gezonder leven zou voor een groot deel helpen .. maar nog steeds heb je voldoende bedden nodig . De bevolking in NL is niet 10 x gezonder dan de bevolking in bijvoorbeeld Duitsland of een Scandinavisch land
Ik dacht dat je mij geblokkeerd had }:|

Anyway, ik zeg ook niet dat hier gezegd wordt dat we minder bedden moeten hebben.
Dat maak jij ervan.
En 10 X gezonder?
Normaliter hebben we hier geen bedden tekort. De wachtlijsten waren acceptabel en alleen bij een piek in de zorg liep het wat minder. Onze zorg is gericht op efficiëntie, niet op mensen lang op bed te houden. Tegenwoordig ben je dezelfde dag of na enkele dagen alweer thuis of in een zorghotel, etc. Terwijl je vroeger veel langer in het ziekenhuis bleef.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203855372
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203856053
Terwijl iedereen afgeleid is met de Oekraine crisis, slaat de WHO keihard toe

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203857901
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 23:55 schreef Ali_boo het volgende:
Terwijl iedereen afgeleid is met de Oekraine crisis, slaat de WHO keihard toe

[ twitter ]
Pff...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 februari 2022 @ 08:09:50 #292
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203858019
twitter


twitter

totaal off topic
maar ik vraag me werkelijk af waarom dit noodzakelijk is??
waarom worden er zoveel valse beelden gebruikt?
Is gewoon oorlog niet erg genoeg?

[ Bericht 29% gewijzigd door greysbones op 27-02-2022 08:22:01 ]
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 27 februari 2022 @ 08:13:41 #293
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203858029
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203858463
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2022 08:13 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Oh, dat is al aan bod gekomen hier.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203858480
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
totaal off topic
maar ik vraag me werkelijk af waarom dit noodzakelijk is??
waarom worden er zoveel valse beelden gebruikt?
Is gewoon oorlog niet erg genoeg?
In een oorlog zijn er altijd belangen om de informatievoorziening zoveel mogelijk te verstoren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203858801
quote:
Prikken doen meer schade dan goed voor letterlijk de gehele 40- groep.

We komen het alleen misschien nooit te weten want het vaccin is veilig(!!) dogma wereld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 februari 2022 @ 09:59:31 #297
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203858842
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 27 februari 2022 @ 10:04:15 #298
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203858884
twitter


1 van onze politici,.. die mensen die zo met ons meeleven weet u wel
Wie zou dat nu zijn??
nou
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 27 februari 2022 @ 10:11:53 #299
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203858960
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 27 februari 2022 @ 10:12:51 #300
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203858968
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 09:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Prikken doen meer schade dan goed voor letterlijk de gehele 40- groep.
Hoe weet jij dit?
quote:
We komen het alleen misschien nooit te weten
Oh, dus we weten dat toch niet?

:?
Huilen dan.
pi_203860221
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Ah, die organisatie zoekt naar een nieuwe voorman?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')