abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203795239
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar kan ik die bewijzen vinden?
[..]
Hierboven staat verder niets.
Waar wij ze ook gevonden hebben, je bent toch zo slim, waarom moeten wij dan dingen voor je opzoeken? En dat is trouwens als een paar keer gedaan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:30:46 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795262
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waar wij ze ook gevonden hebben, je bent toch zo slim, waarom moeten wij dan dingen voor je opzoeken? En dat is trouwens als een paar keer gedaan.
:')

Dat er contact is geweest? Nou jeetje, bewezen slechte invloed van het WEF hoor.
Huilen dan.
pi_203795265
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:26 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Onvoorstelbaar, een discussie willen voeren zonder enige vorm van verdieping.

Je kunt veel zeggen van de gemiddelde BNW-er maar je kunt ze geen gebrek aan een open mind verwijten.
Een discussie over voetbal beginnen zonder de spelregels te weten . Je moet het maar durven *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203795270
Australie ... camera's verborgen in bomen :')

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:31:35 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795271
"hurpdurp er is bewijs!!! Maar dat ga ik je niet laten zien hoor dat moet je zelf opzoeken!!!"

Huilen dan.
pi_203795273
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat er contact is geweest? Nou jeetje, bewezen slechte invloed van het WEF hoor.

Heb ik al een keer gepost, en NEE, niets geen gejank over de bron, gewoon nee.

Negeer de podcasters, noem hen meningen fout etc etc, maar hier kan je gewoon zien wat die engnekken al gedaan hebben, ze leggen het uit, zijn er trots op. En hoe invloedrijk ze zijn en wie er allemaal in hun zak zit.

Die paar min, doe het op 2 keer speed, moet je aankunnen toch?
Get woke, go broke!
pi_203795275
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:31 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Een discussie over voetbal beginnen zonder de spelregels te weten . Je moet het maar durven *O*
En jezelf buitenspel zetten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203795278
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:31 schreef Isdatzo het volgende:
"hurpdurp er is bewijs!!! Maar dat ga ik je niet laten zien hoor dat moet je zelf opzoeken!!!"

Trol of WEFlid dus.
Get woke, go broke!
pi_203795286
Maar zoals ik eerder zei, al duw je ze de stront recht door de neus dan ruiken ze nog niets.

Misschien is het long covid?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:33:02 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795290
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Heb ik al een keer gepost, en NEE, niets geen gejank over de bron, gewoon nee.

Negeer de podcasters, noem hen meningen fout etc etc, maar hier kan je gewoon zien wat die engnekken al gedaan hebben, ze leggen het uit, zijn er trots op. En hoe invloedrijk ze zijn en wie er allemaal in hun zak zit.

Die paar min, doe het op 2 keer speed, moet je aankunnen toch?
Prima. Zal het eens bekijken.
Huilen dan.
pi_203795293
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je kan het dus niet uitleggen. Duidelijk.
Je kunt toch zelf je research doen? Waarom wil je omtrent dit onderwerp users aan de tand voelen? Want daar komt het wel op neer. Het onderliggende idee is hier dat jij bepaalde ophef en theorieën over het WEF eigenlijk belachelijk vindt en daarom mogen andere users die hier wel in geloven even richting jou hun standpunten op tafel leggen zodat jij deze vervolgens kunt bespotten, ridiculiseren en weerleggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203795299
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:31 schreef Isdatzo het volgende:

ja bij jullie wordt het dagelijks over de tv gepompt ... veel makkelijker natuurlijk :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203795310
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ja bij jullie wordt het dagelijks over de tv gepompt ... veel makkelijker natuurlijk :P
Whehe. :D
[..]
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:35:06 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795315
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:31 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Tja, makkelijke reactie van iemand die nu al een paar keer gezegd heeft erop terug te komen nadat ik ergens inhoudelijk op in ben gegaan maar dat vervolgens niet doet.

Over durven gesproken...
Huilen dan.
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:35:58 #90
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203795329
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je kunt toch zelf je research doen? Waarom wil je omtrent dit onderwerp users aan de tand voelen? Want daar komt het wel op neer. Het onderliggende idee is hier dat jij bepaalde ophef en theorieën over het WEF eigenlijk belachelijk vindt en daarom mogen andere users die hier wel in geloven even richting jou hun standpunten op tafel leggen zodat jij deze vervolgens kunt bespotten, ridiculiseren en weerleggen.
_O_ _O_ _O_
en als hij nu na al die tijd dus nog niets heeft gelezen of gekeken wat hier elke keer weer wordt geplaatst komt hij dus enkel om te trollen
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:39:13 #91
421867 greysbones
pi_203795367
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203795411
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Tja, makkelijke reactie van iemand die nu al een paar keer gezegd heeft erop terug te komen nadat ik ergens inhoudelijk op in ben gegaan maar dat vervolgens niet doet.

Over durven gesproken...
Ik stuur je wel een dm met een uitgebreid antwoord als jij bereidt bent om mijn docu te bekijken , deal?
Die van mijn duurt maar een uur , en is daarnaast makkelijk verteerbaar voor een scepticus als jezelf
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203795497
auto immuun ziektes door het eten van verkeerd voedsel

twitter

Heil science _O_
pi_203795513
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Prima. Zal het eens bekijken.
Top, en ik snap best dat je na het kijken niet meteen 180 graden draait. Maar ik hoop dat je er wel uit meekrijgt dat het allemaal net ff dieper zit dan een praatclubje dat we niet serieus hoeven te nemen :).
Get woke, go broke!
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:54:12 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795593
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik stuur je wel een dm met een uitgebreid antwoord als jij bereidt bent om mijn docu te bekijken , deal?
Die van mijn duurt maar een uur , en is daarnaast makkelijk verteerbaar voor een scepticus als jezelf
Ik ben niet zo'n fan van dit soort koehandel. Wil best kijken of een documentaire bekijken de moeite waard is, maar niet als voorwaarde om een reactie te krijgen.
Huilen dan.
  woensdag 23 februari 2022 @ 12:57:47 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795639
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Top, en ik snap best dat je na het kijken niet meteen 180 graden draait. Maar ik hoop dat je er wel uit meekrijgt dat het allemaal net ff dieper zit dan een praatclubje dat we niet serieus hoeven te nemen :).
Kijk, ik denk ook niet dat die fossielen daar absoluut geen invloed hebben hoor. En of die invloed wel of niet wenselijk is, is een legitieme vraag. Maar dat hele "het WEF wil een supranationale controlestaat uitrollen ten behoeve van dE eLiTe en Rutte en Kaag werken daar willens en wetens aan mee", dat geloof ik niet zo.

Vanavond Ajax, maar ik zal binnenkort je filmpje bekijken ^O^ .
Huilen dan.
pi_203795670
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Kijk, ik denk ook niet dat die fossielen daar absoluut geen invloed hebben hoor. En of die invloed wel of niet wenselijk is, is een legitieme vraag. Maar dat hele "het WEF wil een supranationale controlestaat uitrollen ten behoeve van dE eLiTe en Rutte en Kaag werken daar doelbewust aan mee", dat geloof ik niet zo.

En ik denk ook niet alles maar 100% zeker te weten, daarom post ik mee in BNW. Omdat ik er ook vast regelmatig naast zit hoor. Maar dit is wel meer en meer bekend aan het worden, Rutte liegt er over, in het canadese parlement mag er niet over gesproken worden etc etc.

Ik kijk ook Ajax, succes en veel plezier, ook met de video, die gasten zijn redelijk Brits droog ook al zal je het met ze oneens zijn, het is iig vermakelijker dan een droge docu (met alle respect Ali ;)).
Get woke, go broke!
pi_203795695
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Kijk, ik denk ook niet dat die fossielen daar absoluut geen invloed hebben hoor. En of die invloed wel of niet wenselijk is, is een legitieme vraag. Maar dat hele "het WEF wil een supranationale controlestaat uitrollen ten behoeve van dE eLiTe en Rutte en Kaag werken daar doelbewust aan mee", dat geloof ik niet zo.

Waarom schrijf je 'de elite' op zo'n rare manier?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:11:29 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203795775
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En ik denk ook niet alles maar 100% zeker te weten, daarom post ik mee in BNW. Omdat ik er ook vast regelmatig naast zit hoor. Maar dit is wel meer en meer bekend aan het worden, Rutte liegt er over, in het canadese parlement mag er niet over gesproken worden etc etc.
Over het gebrek aan transparantie, de (al dan niet) 'nieuwe' bestuurscultuur, en het selectieve geheugen van onze minister president is al genoeg geschreven en ik denk dat we het daar in elk geval redelijk over eens zijn. Bij gebrek aan transparantie is moeilijk vast te stellen of er schimmige zaken bekokstoofd worden of niet, ook al is er niks aan de hand. Wat de overheid betreft: vertrouwen is goed, controleren is beter.

Nu heeft de overheid wat dat betreft ook niet zo'n goed track record. Zo ook dit bericht van gister, waaruit blijkt dat een ministerie de uitspraak van een rechter over het aanleveren van documenten gewoon naast zich neerlegt: https://eenvandaag.avrotr(...)iphol-bewust-achter/
Huilen dan.
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:13:24 #100
421867 greysbones
pi_203795795
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom schrijf je 'de elite' op zo'n rare manier?
is woke :+
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')