quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:17 schreef Ali_boo het volgende:
Volgens mij is het al eerder gepost maar dit maal uitgelegd in laymans terms
[ twitter ]
Korste samenvatting van het onderzoek
[ afbeelding ]
Op zon manier uitgelegd dat iedereen het kan begrijpen
[ afbeelding ]
Een Indische dokter die het onderzoek ontleed
Als je geen trek hebt om de hele filmpje te bekijken , check dan de eerste 6 min ^^
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beste greysbones, ga nou alsjeblieft eens "je eigen onderzoek" doen en zoek dat paper erbij. Dan snap je (hopelijk) dat wat er in die suffe tweet van je gesteld wordt werkelijk op geen enkele manier volgt uit dat onderzoek. Sterker nog: ze zeggen expliciet dat wat er in die tweet gesteld wordt niet waargenomen is. Kwestie van lezen.
Voor reverse-transcriptie is namelijk een enzym benodigd (reverse-transcriptase) dat wij mensen niet maken. Weet je hoe we wel aan dat enzym kunnen komen? Door een corona-infectie! Reverse-transcriptase maakt deel uit van het genoom van het virus.
Mijn naam is niet Greysbonesquote:
Het komt de cel in, zet de cel aan om eiwitten te maken zoals het virus ook zou doen....quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:17 schreef Ali_boo het volgende:
Volgens mij is het al eerder gepost maar dit maal uitgelegd in laymans terms
[ twitter ]
Wat is het kern van het verhaal ?
[ afbeelding ]
Een Indische dokter die het onderzoek ontleed
Als je geen trek hebt om de hele filmpje te bekijken , check dan de eerste 6 min ^^
Tja, waar kun je beter op inzetten,meer gezondheid of meer ziekte?quote:
De Indische dokter legt dat haarfijn uit , kan wel zijn argumenten herkauwen maar moet eerlijk bekennen dat het mijn verstand te boven gaat . Als iemand zou doorvragen zou ik zo door te mand vallenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het komt de cel in, zet de cel aan om eiwitten te maken zoals het virus ook zou doen....
Waarom zou het DNA aangepast worden? Zou kunnen hoor, ik kan het niet lezen, en ik acht onze "experts" niet kundig genoeg.
Leuk hè alles net zo lang draaien tot het jou uitkomt ..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, waar kun je beter op inzetten,meer gezondheid of meer ziekte?
Het verwijt was dat teveel op het laatste werd ingezet, ter sponsoring van de Pharma...
Ik dacht dat je mij geblokkeerd hadquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuk hè alles net zo lang draaien tot het jou uitkomt ..
Hier is nooit gezegd dat er minder bedden moeten komen..
En ja gezonder leven zou voor een groot deel helpen .. maar nog steeds heb je voldoende bedden nodig . De bevolking in NL is niet 10 x gezonder dan de bevolking in bijvoorbeeld Duitsland of een Scandinavisch land
Pff...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:55 schreef Ali_boo het volgende:
Terwijl iedereen afgeleid is met de Oekraine crisis, slaat de WHO keihard toe
[ twitter ]
In een oorlog zijn er altijd belangen om de informatievoorziening zoveel mogelijk te verstoren.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
totaal off topic
maar ik vraag me werkelijk af waarom dit noodzakelijk is??
waarom worden er zoveel valse beelden gebruikt?
Is gewoon oorlog niet erg genoeg?
Prikken doen meer schade dan goed voor letterlijk de gehele 40- groep.quote:
Hoe weet jij dit?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Prikken doen meer schade dan goed voor letterlijk de gehele 40- groep.
Oh, dus we weten dat toch niet?quote:We komen het alleen misschien nooit te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |