We moeten haar geen podium geven, gewoon niet kijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:29 schreef Caland het volgende:
Je moet die microfoon houden bij degene die praat, achterlijke teringhoer
Wat moet het toch heerlijk zijn om te leven zonder een vorm van geestelijke bagage.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:28 schreef Haags het volgende:
Sleur die mongool eruit en jaag een kogel door zijn harses. Even het goede voorbeeld geven.
#gewoondoen
Ik zat op FOK!quote:
Apple heeft gigantische wachtrijen voor M1 producten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:28 schreef raptorix het volgende:
cash denken te halen in appel winkel 🙄
je weet toch alle goede komt van de melk unie koeien , en dus niet uit Amsterdamquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Gun die AT5-stagiaire gewoon geen views.
AT5-stagiaires zijn buitengewoon getalenteerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:30 schreef Guanabana het volgende:
Gun die AT5-stagiaire gewoon geen views.
Alleen Mark Baanders.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:32 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
AT5-stagiaires zijn buitengewoon getalenteerd.
Foto??? Ik wil me ook graag irriterenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n mobiel aan een koord om je nek, daar heb ik echt een hele pittige mening over.
Jij zit dichtbij het vuur he?quote:
Dank je Jeroen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:32 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
AT5-stagiaires zijn buitengewoon getalenteerd.
De nieuwe Jimek.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:32 schreef Scrummie het volgende:
"wat voor gevoel wekt dat op bij jou"
Donder op kut interviewer. Afgezet. Nondeju wat een irritatie wekt dat mens op. Bij mij.
ga je koeien melken of zoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:32 schreef Zipportal het volgende:
Mensen met Stone Island kleren verdienen klapjes.
Het is niet op tvquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is echt hallucinante televisie.
https://www.bol.com/nl/nl(...)kfQZiMxoCEB0QAvD_BwEquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Foto??? Ik wil me ook graag irriteren
Wollahquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:33 schreef Caland het volgende:
Marokkaantjes met capuchon op willen niet in beeld
Zullen hun matties wel zijn die binnen staan te paraderen. Overmorgen liggen de daders op een vlucht richting RIF gebergte. Groetjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:33 schreef Caland het volgende:
Marokkaantjes met capuchon op willen niet in beeld
Carbidquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:35 schreef Caland het volgende:
Wij komen uit het noorden
Daar schieten ze niet
Wel met carbid.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:35 schreef Caland het volgende:
Wij komen uit het noorden
Daar schieten ze niet
Vlaanderen hoort gewoon bij ons, annexatie is een kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu zelfs op Belgisch nieuws!
dus internationaal nieuws
VN Veiligheidsraad al bij elkaar om sancties te bespreken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gijzelingen niet, maar voor schietpartijen kom ik mijn bed niet meer uit…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:35 schreef Zwansen het volgende:
Wij komen uit het Noorden! Alsof Amsterdammers dit dagelijks horen.
Er is verder ook geen nieuws te melden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog niet eens bij RTL nieuwsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaat een taai stagegesprek worden op de redactie bij AT5 morgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:34 schreef Caland het volgende:
Bij mensen aanbellen om te vragen of zij iets hebben gezien of gehoord
Nee
Nee dit kan niet
120 uurquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
Nou stel je voor dat de daders niet eindigen met lood in hun lichaam…. de straffen voor gijzeling zijn toch enorm hoog of niet? Vele malen hoger als een ‘simpel’ overvalletje, toch.
Volgens mij is er maar 1 daderquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
Nou stel je voor dat de daders niet eindigen met lood in hun lichaam…. de straffen voor gijzeling zijn toch enorm hoog of niet? Vele malen hoger als een ‘simpel’ overvalletje, toch.
"In deze tolerant stad is dit onmogelijk dus ik ontken dat dit gebeurd."quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:37 schreef superniger het volgende:
Heeft Halsema al een reactie gegeven?
Rusland.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:38 schreef Zwansen het volgende:
Waar zouden ze vandaan komen? Stadskanaal? Ter Apel?
Ik heb 7 jaar in Amsterdam gewoond, maar nooit een schietpartij gezien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gijzelingen niet, maar voor schietpartijen kom ik mijn bed niet meer uit…
Buiten de ring.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:38 schreef Zwansen het volgende:
Waar zouden ze vandaan komen? Stadskanaal? Ter Apel?
Dat leren ze echt op die kut-opleidingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat ging er door jullie heen GENOT
Is toch ook nutteloos ditquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:39 schreef Wicky15 het volgende:
Wat is die livestream van AT5 tenenkrommend slecht zeg.
Ik denk dat Vladimer eens goed zal lachen met die brilreusquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
Zou dit ook een Rus kunnen zijn? Rutte heeft wel aangekondigd dat hij Putin op het matje gaat roepen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Huidskleuren willen we. En wel nu.
die is gestoptquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:39 schreef Guanabana het volgende:
Je kan beter die livestreamer kijken dan dat AT5kutje.
Wel gehoord?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb 7 jaar in Amsterdam gewoond, maar nooit een schietpartij gezien.
Triest, want dat moet de enige reden zijn geweest dat je in Amsterdam woonde.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Of iemand even de Appie spullen uit die vrachtwagen wil halen, de volgende klant wil ook graag op tijd de boodschappen ontvangen…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk nu een livestreamer, kreeg as we speak politie aan de deur, die gaf aan dat die gast een bomvest aan heeft.
Hij moet het huis verlaten.
https://www.facebook.com/star.red.927980/videos/1311421409373238
matigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geef hem maar 2 miljoen shitcoin ofzo, en hoezo moeten medewerkers of klanten van een Apple die aan hem gaan geven.quote:
Stadsguerilla…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zo’n pak gaat wel helpen in de binnenstad van Amsterdam
Dan moeten ze toch nog wel een stukje verder zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:42 schreef Zwansen het volgende:
“Ik zie daar ook iemand die voor het raam staat.”
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Menno heeft een suggestie en heeft daar een donatie van 2 euro voor over
[ afbeelding ]
Mijn tante woont in Amsterdam. Komt wel erg dichtbij nu.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:43 schreef Dazalbest het volgende:
Wat gaat er nu door jullie heen hier ???
Aha, extreem rechts dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zo’n pak gaat wel helpen in de binnenstad van Amsterdam
Dit was het beste shot, eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:42 schreef Zwansen het volgende:
*Camera draait en richt op een man achter het raam
dogecoinquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef hem maar 2 miljoen shitcoin ofzo, en hoezo moeten medewerkers of klanten van een Apple die aan hem gaan geven.
ik 4 maanden geleden nogquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben weleens in die zaak geweest. Komt wel erg dichtbij zo.²
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:44 schreef Jemoederniet het volgende:
We zagen hier een man bezorgd uit het raam kijken.
Laten we aanbellen.
Karma.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zal maar een tijdje hebben gespaard om een iphone te halen. De dag heb je bereikt met het sparen en je gaat laaiend enthousiast naar de apple store op het leidse plein
Krijg je plots een wapen tegen je slaap
Normaal zie je alleen vrouwen achter ramen in Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:42 schreef Zwansen het volgende:
*Camera draait en richt op een man achter het raam
Het kan dus zijn dat een van die twee eerdere schoten je kunnen raken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik 4 maanden geleden nog
OMG
Die zijn toch allebei naar Roemenië gestuurd?quote:
Die zijn toch allebei naar Roemenië gestuurd?quote:
Gaat Tim Cook wel akkoord?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Pantservoertuig, gaan ze de gevel rammen?
Ik was in december in Amsterdam.... echt geluk gehad zeg!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Mijn tante woont in Amsterdam. Komt wel erg dichtbij nu.
Ik heb na 2 seconden van die stream al plaatsvervangende schaamte. Dit kan echt niet. Dit is iemand die zich journaliste waant maar echt tenenkrommend bezig is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:47 schreef Karina het volgende:
aan willekeurige mensen vragen wat gebeurt er
Ik vermoed dat ze van de schoolkrant isquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb na 2 seconden van die stream al plaatsvervangende schaamte. Dit kan echt niet. Dit is iemand die zich journaliste waant maar echt tenenkrommend bezig is.
Verslaggeefster functie elders.quote:
Oortje in: “Blijf mensen aanspreken, maak je onsterfelijk, pak je moment!”quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:48 schreef R-woud93 het volgende:
Meisje weet ook dat ze compleet voor lul staat
Het is wel de betere regiotv iddquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dat vrouwtje op AT5 geweldig.
De Hummer van Gordon is open aan de achterkant.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:47 schreef noodgang het volgende:
Is dat niet gewoon de Hummer van Gordon?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand een stream voor deze klassiek geschoolde boy?²
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:49 schreef HeatWave het volgende:
Je blaast iig je eigen carriere op vanavond.
Boetes uitdelen aan al die verkeerd geparkeerde wagens.quote:
Morgen doet ze live verslag vanuit de Donbas.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:49 schreef HeatWave het volgende:
Je blaast iig je eigen carriere op vanavond.
Hihi kijk een handgraat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Morgen doet ze live verslag vanuit de Donbas.
Dank je man. Kijk nu al 30 seconden. Ik heb last van plaatsvervangende schaamte. Dame doet alsof we in oorlog zijn.quote:
Jawel, het is kort benoemd na het Oekraïne verhaalquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:50 schreef praadje het volgende:
Niets over de gijzeling bij RTL nieuws.
Waar was jij toen het gebeurde?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je man. Kijk nu al 30 seconden. Ik heb last van plaatsvervangende schaamte. Dame doet alsof we in oorlog zijn.²
Oh, net gemist dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Jawel, het is kort benoemd na het Oekraïne verhaal
Jij staat er voor de deur?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:50 schreef Rianne84 het volgende:
Er wordt gedreigd het gebouw op te blazen.
*Blijft gezellig bij het gebouw staan*
Die hebben een andere agenda.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:50 schreef praadje het volgende:
Niets over de gijzeling bij RTL nieuws.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Nog enkele enthousiaste... ehh nieuwsgierige mensen"
Ja maar dat is vreemd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Jawel, het is kort benoemd na het Oekraïne verhaal
Onder de dekens. Had een intense voedzame maaltijd om. Ik kon niet anders.quote:
lol ja denkt die muts echt dat er mensen hun auto achterlaten vanwege een gijzelingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:51 schreef Landgeld het volgende:
Auto's van mensen die zo snel mogelijk weg moesten kom![]()
En dan Undercover auto's OMG![]()
![]()
Hawaii Five-0 is onderwegquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:53 schreef Nober het volgende:
Is er al attentie gevraagd aan eenheden in België of Duitsland, beide mag ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |