Ja ik heb daar geen notificatie voor nodig hoorquote:
Zal nog een keer mijn best doen voor je!quote:Op zondag 20 februari 2022 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik heb daar geen notificatie voor nodig hoorik zie dat gewoon
Je bent lief !quote:Op zondag 20 februari 2022 23:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zal nog een keer mijn best doen voor je!![]()
Ik zal me proberen in te houdenquote:Op zondag 20 februari 2022 23:45 schreef B00STER het volgende:
Rustig aan he Foshi, er zijn kleine eendjes bij. Rode oortjes zijn dodelijk voor hen, want ze hebben geen oren.
Ik ook. FAILquote:Op zondag 20 februari 2022 23:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zal me proberen in te houden
quote:
Zal ik dat dan ook maar blijven doen?quote:Op zondag 20 februari 2022 23:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zal me proberen in te houden
Nee hoor, ben wel benieuwd naar wat je allemaal te zeggen hebtquote:Op zondag 20 februari 2022 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik dat dan ook maar blijven doen?
Die kuikenkeutels kunnen we heus wel hebben hoorquote:Op zondag 20 februari 2022 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik dat dan ook maar blijven doen?
Overigens mag je dit lezen als:quote:Op zondag 20 februari 2022 23:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee hoor, ben wel benieuwd naar wat je allemaal te zeggen hebt![]()
Ja maar ik mag van de Dees hier alleen maar posten als ik lief doe.quote:Op zondag 20 februari 2022 23:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee hoor, ben wel benieuwd naar wat je allemaal te zeggen hebt![]()
@Deisyy is lievquote:Op zondag 20 februari 2022 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ik mag van de Dees hier alleen maar posten als ik lief doe.
Ben je toch ook meestalquote:Op zondag 20 februari 2022 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ik mag van de Dees hier alleen maar posten als ik lief doe.
Ahhh...zo ver zou ik ook niet gaan hoor...moet me gewoon geen trut noemenquote:
Kom jij eens even mee naar het tuinhuisje. We moeten even "praten".quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 23:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ahhh...zo ver zou ik ook niet gaan hoor...moet me gewoon geen trut noemen
Ja maar...quote:Op zondag 20 februari 2022 23:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ahhh...zo ver zou ik ook niet gaan hoor...moet me gewoon geen trut noemen
Prima....quote:Op zondag 20 februari 2022 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom jij eens even mee naar het tuinhuisje. We moeten even "praten".
Tis al goed johquote:
Ken jij ook nog de film, Iron Eagle?quote:
Zeker! Chappy!! Fantastisch. Volgens mij waren er drie toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken jij ook nog de film, Iron Eagle?
quote:
Fuck it, jij vriend.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zeker! Chappy!! Fantastisch. Volgens mij waren er drie toch?
Ik heb hem thuis op dvd, echt een jeugdherinnering.quote:
Ik heb hem echt al 20 jaar niet meer gezien, maar daar gaat dankzij jou deze week verandering in komen! Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 21 februari 2022 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem thuis op dvd, echt een jeugdherinnering.
quote:
Zo te horen kan ik je nog wel plezieren met films uit die tijd.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb hem echt al 20 jaar niet meer gezien, maar daar gaat dankzij jou deze week verandering in komen! Bedankt voor de tip!
First Blood? Als ik naast Jaws, en Friday the 13th één film vaak heb gekeken uit die tijd is het die wel.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo te horen kan ik je nog wel plezieren met films uit die tijd.
quote:
First Bloodquote:Op maandag 21 februari 2022 00:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
First Blood? Als ik naast Jaws, en Friday the 13th één film vaak heb gekeken uit die tijd is het die wel.
Oh, sorry, ik dacht dat je een jongetje wasquote:Op maandag 21 februari 2022 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
First Blood![]()
Heb ik nog herinneringen aan.
quote:
Lul.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik dacht dat je een jongetje was
quote:Op maandag 21 februari 2022 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul.
We zouden voor mijn verjaardagsfeestje naar 101 delmatiers gaan maar die draaide die dag nog niet. De bioscoop raadde First Blood aan want dat zouden de jongens wel een goede film vinden. Een vriend en ik vonden het idd een toffe film, de rest kwam lijkbleek uit de bioscoop. Mijn moeder kreeg een heel boos telefoontje van één van mijn vriendjes die zeer beschermt werd opgevoed. Die hadden al vooraf gebeld en mijn moeder had gezegd dat het een Disneyfilm zou worden.
quote:
Welke serie?quote:Op maandag 21 februari 2022 00:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet nog even serie afkijken![]()
30 minuutjes nog
Horror heb ik nooit wat aan gevonden.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:19 schreef B00STER het volgende:
[..]![]()
ik keek op mijn 7e horrors. Ik zeg niet dat dat verstandig was, maar ik was wel wat gewend zeg maar
Geef mijn bier terug, nu!quote:Op maandag 21 februari 2022 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Horror heb ik nooit wat aan gevonden.
Als klein badeendje vond ik ze eng.quote:
Ah, snap ik!quote:Op maandag 21 februari 2022 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als klein badeendje vond ik ze eng.
En? Een aanrader?quote:Op maandag 21 februari 2022 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
over water
https://www.netflix.com/nl/title/81236051
quote:
Belgen, Code 37 ofzo was wel OK.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oké ik ben nog niet helemaal overtuigd.Maar kijk ze nog.
An American werewolf in London, klein badeendje die niet in het donker wou zijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ah, snap ik!
Je bent nog steeds een badeendje...
achja, als je niets meer te kijken heb kun je het een keer een kansje gevenquote:Op maandag 21 februari 2022 00:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oké ik ben nog niet helemaal overtuigd.Maar kijk ze nog.
Die heb ik ook heel jong gekeken, toen had ik ook wel wat slaapproblemen iddquote:Op maandag 21 februari 2022 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
An American werewolf in London, klein badeendje die niet in het donker wou zijn.
Gelukkig heeft John Landis ook de meest toffe film aller tijden gemaakt.
Ga ik opzoeken.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Belgen, Code 37 ofzo was wel OK.
Zeker doenquote:
Terugkijken waard of als nieuwquote:Op maandag 21 februari 2022 00:31 schreef Schakeltopia het volgende:
die koppen komen mij bekend voor van code 37
Ik was hooguit 12 jaar. Maar geef mij maar de Bleus Brothers van hem. Mijn inziens nog steeds één vd meest geniale films ooit gemaakt.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die heb ik ook heel jong gekeken, toen had ik ook wel wat slaapproblemen iddMaar ik vond dat ergens heerlijk. Ik vind het jammer dat ik dat gevoel nog zelden ervaar haha.
staat op videoland zie ik, 3 seizoenen!quote:Op maandag 21 februari 2022 00:32 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Terugkijken waard of als nieuw
Die film heeft wat hits voortgebracht hey. Ook geweldige film idd.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was hooguit 12 jaar. Maar geef mij maar de Bleus Brothers van hem. Mijn inziens nog steeds één vd meest geniale films ooit gemaakt.
YWquote:Op maandag 21 februari 2022 00:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
staat op videoland zie ik, 3 seizoenen!
Dat vind ik ook geweldig van die film. Het verhaal de acteurs en de muziek.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die film heeft wat hits voortgebracht hey. Ook geweldige film idd.
John Belushi en Dan Aykroyd waren ook echt de beste vrienden. Het schijnt dat 'Slimer' in Ghostbusters op John gebaseerd is, als ode.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook geweldig van die film. Het verhaal de acteurs en de muziek.
Klopt idd.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
John Belushi en Dan Aykroyd waren ook echt de beste vrienden. Het schijnt dat 'Slimer' in Ghostbusters op John gebaseerd is, als ode.
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 00:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die leek me wel toepasselijk vanavond
Trouwens SBE ... heb je gezien dat de Foo Fighters nu ook een horror hebben uitgebracht? Met muziek van niemand minder dan John Carpenter:quote:
Slaap lekker Schakel.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ja bedankt voor de tip nog pokkehandtas
ik ga wel lekker slipen. dag daag
quote:Op maandag 21 februari 2022 00:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ja bedankt voor de tip nog pokkehandtas
ik ga wel lekker slipen. dag daag
Nee, wist je dat dat nummer keihard geboycot werd vanwege een ander nummer?quote:Op maandag 21 februari 2022 00:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Trouwens SBE ... heb je gezien dat de Foo Fighters nu ook een horror hebben uitgebracht? Met muziek van niemand minder dan John Carpenter:
Nee, maar goed dat nummer (als we het over het getal hebben) is dan ook niet mijn favoriete nummerquote:Op maandag 21 februari 2022 00:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, wist je dat dat nummer keihard geboycot werd vanwege een ander nummer?
Wat is een Broodrooter?quote:Op maandag 21 februari 2022 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Een broodrooter voor degegene die weet om welk liedje lady of the dawn geboycot werd.
Iemand die brood aanmoedigt?quote:
Een BOOSTER met zijn slurfje in het sopkontakt.quote:
Wat is een sopkontakt?quote:Op maandag 21 februari 2022 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een BOOSTER met zijn slurfje in het sopkontakt.
Oh wacht, je bedoelde Foshi?quote:Op maandag 21 februari 2022 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een BOOSTER met zijn slurfje in het sopkontakt.
quote:
Pas op hèquote:
Goftedomme, +tquote:
Leer toch eens typen krengquote:Op maandag 21 februari 2022 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goftedomme, +t
Lady of the dawn leek te veel op een andere grootte hit:
Echt, die Garth en Fartfunkel jatten ook maar van alles hequote:Op maandag 21 februari 2022 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goftedomme, +t
Lady of the dawn leek te veel op een andere grootte hit:
En dan, als je dacht dat je niet meer kon:quote:
Ook jij kan te ver gaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 01:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Echt, die Garth en Fartfunkel jatten ook maar van alles heEerst al van Disturbed en nu deze.
Sorry vriend, dit is een van de zeer, zeer weinige voorbeelden waarbij ik een cover mooier vind dan het origineel.quote:Op maandag 21 februari 2022 01:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook jij kan te ver gaan.![]()
Wie kan er een mooi lied neerzetten met zijn handen in de broekzakken?
Het blijft een absolute nee voor mij.quote:Op maandag 21 februari 2022 01:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sorry vriend, dit is een van de zeer, zeer weinige voorbeelden waarbij ik een cover mooier vind dan het origineel.
Het gaat mij vooral om de absolute emotie in deze versie. Je ziet het groeien. Ieder zijn smaak he.quote:Op maandag 21 februari 2022 01:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het blijft een absolute nee voor mij.
Daarom zei ik ook nee voor mij.quote:Op maandag 21 februari 2022 01:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om de absolute emotie in deze versie. Je ziet het groeien. Ieder zijn smaak he.
El condor pasa van hun hun is al gebaseerd op een eeuwenoude melodie.quote:Op maandag 21 februari 2022 01:23 schreef B00STER het volgende:
Ik heb nog een cover die ik mooier vind dan het origineel, kun je dat handelen denk je SBE?
Conquistador als ik me niet vergis.quote:Op maandag 21 februari 2022 01:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
El condor pasa van hun hun is al gebaseerd op een eeuenoude melodie.
Die van mij zit in een sopkontakt. Maar niet doorvertellen.quote:Op maandag 21 februari 2022 01:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
Het ouwe lullen uurtje is begonnen zie ik...
Ja, zo gaan we het over Elvis hebben.quote:Op maandag 21 februari 2022 01:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
Het ouwe lullen uurtje is begonnen zie ik...
quote:Op maandag 21 februari 2022 01:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die van mij zit in een sopkontakt. Maar niet doorvertellen.
Joepiequote:Op maandag 21 februari 2022 01:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, zo gaan we het over Elvis hebben.
Volgens mij allang niet meerquote:Op maandag 21 februari 2022 01:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die van mij zit in een sopkontakt. Maar niet doorvertellen.
Ik zeg niets.quote:
Duurde zó langquote:Op maandag 21 februari 2022 01:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Lekker dan, sta ik net weer klaar.
quote:Op maandag 21 februari 2022 01:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Daar had je gisteren geen probleem mee
Ja ja, ik verzuip wel even in wat goede muziek.quote:Op maandag 21 februari 2022 01:47 schreef B00STER het volgende:
Slaap lekker Foshi![]()
Ik ga met haar mee SBE, jij ook welterusten!
quote:Op maandag 21 februari 2022 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ha die ToT. Hoe is het daar? Mini-ToT al weer wat beter?
Ja hequote:Op maandag 21 februari 2022 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, daar word je wel wakker van...
Dat maakt het helemaal af!quote:Op maandag 21 februari 2022 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu nog koffie om helemaal wakker te worden.
Ik kom hier net met een kop aangesjokt.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu nog koffie om helemaal wakker te worden.
Lekker dankjequote:Op maandag 21 februari 2022 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kom hier net met een kop aangesjokt.
onder in de hoek ToTquote:Op maandag 21 februari 2022 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan er serieus echt geen eend in zien!
je weet dat dit heel veel over jou zegt hequote:
nee hoor, die staan gewoon aan, alleen krijg ik er nogal veelquote:Op zondag 20 februari 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb @:danny er al een paar keer over getagd, maar ik denk dat hij zijn meldingen uit heeft staan.
quote:
hoeveel blijf je nu thuiswerken??quote:
99,9999% van de tijdquote:Op maandag 21 februari 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel blijf je nu thuiswerken??
Ja in de toekomst wel wat vaker nu de maatregelen echt losser gaan worden. Volgende week ben ik voor het eerst op locatie sinds lange tijd en dan niet eens naar ons kantoor, maar voor een overleg met een partnerquote:Op maandag 21 februari 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dus niet meer terug naar kantoor?
dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 21 februari 2022 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja in de toekomst wel wat vaker nu de maatregelen echt losser gaan worden. Volgende week ben ik voor het eerst op locatie sinds lange tijd en dan niet eens naar ons kantoor, maar voor een overleg met een partner
Maar meerdere keren per week op kantoor heeft voor mij geen meerwaardequote:Op maandag 21 februari 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook
nu de regels veranderen
quote:Op maandag 21 februari 2022 11:38 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen als er wat te saufen valt kom ik naar kantoor
Auquote:Op maandag 21 februari 2022 12:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Bevroren penis voor Finse langlaufer door extreme kou.
De horror.
ik dacht net ook vlokjes door de regen te zienquote:
Blijft gelukkig niet liggenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht net ook vlokjes door de regen te zien
Zand en nu sneeuw er opquote:Op maandag 21 februari 2022 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
Buitenramen zijn echt bizar smerig na die stormen..
Ik zie regelmatig sneeuwvlokjes wanneer ik op straat loopquote:Op maandag 21 februari 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht net ook vlokjes door de regen te zien
daar hoef ik alleen fok maar voor te openenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig sneeuwvlokjes wanneer ik op straat loop
oja dat ookquote:Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar hoef ik alleen fok maar voor te openen
ik ben niet zo veroordelendquote:Op maandag 21 februari 2022 12:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met paars haar?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah dan was het vast ToTquote:Op maandag 21 februari 2022 13:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb maar 1tje gepost hoor.
Als je hem niet snapt dan weet je het pas zekerquote:
@Pinnenmutskequote:
Goede bekomst.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
Dat was lekkere lunchgenot, volkorenpasta van gisteren even opgewarmd![]()
Zelfs een maffe Oostenrijker.quote:
Nu even niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs een maffe Oostenrijker.
Heeft hij weer vakantie?quote:
Yep.quote:
Dat word morgenvroeg stevig hopen onder de baas zijn tijd met een volkoren bittergarnituurtjequote:Op maandag 21 februari 2022 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
Dat was lekkere lunchgenot, volkorenpasta van gisteren even opgewarmd![]()
Hoe krijgt hij het weer voor elkaar.quote:
Groot feest.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
Over een weekje vier ik mijn 1 jarig jubileum op werk, tijd gaat hard. Voelt nog als gisteren dat ik net aan de slag ben gegaan.
Gefeliciteerd man.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
Over een weekje vier ik mijn 1 jarig jubileum op werk, tijd gaat hard. Voelt nog als gisteren dat ik net aan de slag ben gegaan.
ik heb wel dat je dan gaat Tuutterenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
En ik vier dat met haus hoeren zonder hoersoepsidie vaarwel te zeggen
ftfyquote:Op maandag 21 februari 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb wel dat je dan gaat Tuutteren
want tuutteren is je cultuur coeltoer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
Hoer iesh voor mij koeltoer en grote blij
Maar hoer iesh doer kannie betalen, geen hoersoepsidie.
Ik ga kahlaght indienen bij hoerdersvereniging
Iesh toch terechter kahlaght?
Bedenk je dit nou zelf?quote:
Ja tuurlijk. Ik haal dit niet van de grappenfruitkwekerquote:
lekker woke zijnquote:Op maandag 21 februari 2022 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
Las net een column waarin echo's gezien worden als schending van de privacy van de ongeboren vrucht
Speld zekerquote:Op maandag 21 februari 2022 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
Las net een column waarin echo's gezien worden als schending van de privacy van de ongeboren vrucht
Alsof daar Überhaupt iemand op zou klikkenquote:
Ik wel daarom vraag ik t tochquote:Op maandag 21 februari 2022 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof daar Überhaupt iemand op zou klikken
Toe maar eens evenquote:Op maandag 21 februari 2022 15:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff kieken of ik 't terug kan vinden
Iedereen weet dat je links op FOK! nimmer mag vertrouwenquote:Op maandag 21 februari 2022 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wel daarom vraag ik t toch
Ah, u is een rechtse rakker?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je links op FOK! nimmer mag vertrouwen
Sommige wel toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je links op FOK! nimmer mag vertrouwen
Welke serie kijk je?quote:Op maandag 21 februari 2022 00:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet nog even serie afkijken![]()
30 minuutjes nog
Scroll verder naar beneden en je hebt het antwoordquote:
Ik ben al benedenquote:Op maandag 21 februari 2022 16:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scroll verder naar beneden en je hebt het antwoord
Nee niet top, benedenquote:
Is dat wat?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga vanavond weer verder met One of us is lying
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:45 schreef ToT het volgende:
"Je moet wel wat eten, jongen! Wat wil je eten?"
- "Konijntje."Ehhhh......
Tot nu toe welquote:Op maandag 21 februari 2022 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat wat?
Ik heb Iventing Anne net uitgekeken.
Zei hij ook al een keer in een supermarkt. Ik zei dat ze hier waarschijnlijk geen konijntjes verkochten om te eten.quote:
Ik vond het echt een goede serie.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tot nu toe wel
Inventing Anne moet ik nog kijken
Niet de moeite waard dusquote:Op maandag 21 februari 2022 16:42 schreef ToT het volgende:
Wij hebben gisteren de eerste aflevering van Ratched gekeken.
Op zich redelijk interessant, maar je moet niet de illusie hebben dat het ook maar IETS te maken heeft met die zuster uit One flew over the cuckoo's nest.
Zwaar over de top.
Kijk ik die na deze seriequote:Op maandag 21 februari 2022 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het echt een goede serie.
Ga nu dan one of us maar checken.
Moet opeens aan een liedje denken.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:45 schreef ToT het volgende:
"Je moet wel wat eten, jongen! Wat wil je eten?"
- "Konijntje."Ehhhh......
Wiebel konijnquote:Op maandag 21 februari 2022 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet opeens aan een liedje denken.
Als je van stijl boven verhaal houdt, is het zeer zeker een aanrader!quote:
Van een kalende kerel met een brilletje?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet opeens aan een liedje denken.
Sla wel overquote:Op maandag 21 februari 2022 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je van stijl boven verhaal houdt, is het zeer zeker een aanrader!
Of dat een kil machtswellustig secreet blijkbaar enorm intelligent is en alles en iedereen weet te manipuleren voor haar doeleinden. Het is gewoon too much. Afpersingen, levens verwoesten, bijna een moord begaan voor een plannetje, iemand tot zelfmoord aanzetten....en dat allemaal in de eerste aflevering.
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Van een kalende kerel met een brilletje?
Ik heb deze wel gezien,maar kijk vaak on the side.Dan doe ik andere dingen erbij.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je van stijl boven verhaal houdt, is het zeer zeker een aanrader!
Of dat een kil machtswellustig secreet blijkbaar enorm intelligent is en alles en iedereen weet te manipuleren voor haar doeleinden. Het is gewoon too much. Afpersingen, levens verwoesten, bijna een moord begaan voor een plannetje, iemand tot zelfmoord aanzetten....en dat allemaal in de eerste aflevering.
Bij sommige series kan dat welquote:Op maandag 21 februari 2022 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb deze wel gezien,maar kijk vaak on the side.Dan doe ik andere dingen erbij.
quote:Op maandag 21 februari 2022 17:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sla wel over![]()
Hoe is met Mini-ToT?
quote:
Dat komt vast dan wel weerquote:Op maandag 21 februari 2022 17:04 schreef ToT het volgende:
Zit weer vol ondeugden, maar niet met eten.
Vanavond konijn op het menu?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:04 schreef ToT het volgende:
Zit weer vol ondeugden, maar niet met eten.
Heb je geen pasta figuurtjes voor pasen in de vorm van konijntjes?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee ik heb pasta klaargemaakt, maar hij heeft er nog geen zin in.
Haha, wel een idee!quote:Op maandag 21 februari 2022 17:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je geen pasta figuurtjes voor pasen in de vorm van konijntjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |