Ja tuurlijk. Ik haal dit niet van de grappenfruitkwekerquote:
lekker woke zijnquote:Op maandag 21 februari 2022 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
Las net een column waarin echo's gezien worden als schending van de privacy van de ongeboren vrucht
Speld zekerquote:Op maandag 21 februari 2022 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
Las net een column waarin echo's gezien worden als schending van de privacy van de ongeboren vrucht
Alsof daar Überhaupt iemand op zou klikkenquote:
Ik wel daarom vraag ik t tochquote:Op maandag 21 februari 2022 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof daar Überhaupt iemand op zou klikken
Toe maar eens evenquote:Op maandag 21 februari 2022 15:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff kieken of ik 't terug kan vinden
Iedereen weet dat je links op FOK! nimmer mag vertrouwenquote:Op maandag 21 februari 2022 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wel daarom vraag ik t toch
Ah, u is een rechtse rakker?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je links op FOK! nimmer mag vertrouwen
Sommige wel toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je links op FOK! nimmer mag vertrouwen
Welke serie kijk je?quote:Op maandag 21 februari 2022 00:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet nog even serie afkijken![]()
30 minuutjes nog
Ik ben al benedenquote:Op maandag 21 februari 2022 16:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scroll verder naar beneden en je hebt het antwoord
Nee niet top, benedenquote:
Is dat wat?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga vanavond weer verder met One of us is lying
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:45 schreef ToT het volgende:
"Je moet wel wat eten, jongen! Wat wil je eten?"
- "Konijntje."Ehhhh......
Tot nu toe welquote:Op maandag 21 februari 2022 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat wat?
Ik heb Iventing Anne net uitgekeken.
Zei hij ook al een keer in een supermarkt. Ik zei dat ze hier waarschijnlijk geen konijntjes verkochten om te eten.quote:
Ik vond het echt een goede serie.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tot nu toe wel
Inventing Anne moet ik nog kijken
Niet de moeite waard dusquote:Op maandag 21 februari 2022 16:42 schreef ToT het volgende:
Wij hebben gisteren de eerste aflevering van Ratched gekeken.
Op zich redelijk interessant, maar je moet niet de illusie hebben dat het ook maar IETS te maken heeft met die zuster uit One flew over the cuckoo's nest.
Zwaar over de top.
Kijk ik die na deze seriequote:Op maandag 21 februari 2022 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het echt een goede serie.
Ga nu dan one of us maar checken.
Moet opeens aan een liedje denken.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:45 schreef ToT het volgende:
"Je moet wel wat eten, jongen! Wat wil je eten?"
- "Konijntje."Ehhhh......
Wiebel konijnquote:Op maandag 21 februari 2022 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet opeens aan een liedje denken.
Als je van stijl boven verhaal houdt, is het zeer zeker een aanrader!quote:
Van een kalende kerel met een brilletje?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet opeens aan een liedje denken.
Sla wel overquote:Op maandag 21 februari 2022 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je van stijl boven verhaal houdt, is het zeer zeker een aanrader!
Of dat een kil machtswellustig secreet blijkbaar enorm intelligent is en alles en iedereen weet te manipuleren voor haar doeleinden. Het is gewoon too much. Afpersingen, levens verwoesten, bijna een moord begaan voor een plannetje, iemand tot zelfmoord aanzetten....en dat allemaal in de eerste aflevering.
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Van een kalende kerel met een brilletje?
Ik heb deze wel gezien,maar kijk vaak on the side.Dan doe ik andere dingen erbij.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je van stijl boven verhaal houdt, is het zeer zeker een aanrader!
Of dat een kil machtswellustig secreet blijkbaar enorm intelligent is en alles en iedereen weet te manipuleren voor haar doeleinden. Het is gewoon too much. Afpersingen, levens verwoesten, bijna een moord begaan voor een plannetje, iemand tot zelfmoord aanzetten....en dat allemaal in de eerste aflevering.
Bij sommige series kan dat welquote:Op maandag 21 februari 2022 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb deze wel gezien,maar kijk vaak on the side.Dan doe ik andere dingen erbij.
quote:Op maandag 21 februari 2022 17:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sla wel over![]()
Hoe is met Mini-ToT?
quote:
Dat komt vast dan wel weerquote:Op maandag 21 februari 2022 17:04 schreef ToT het volgende:
Zit weer vol ondeugden, maar niet met eten.
Vanavond konijn op het menu?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:04 schreef ToT het volgende:
Zit weer vol ondeugden, maar niet met eten.
Heb je geen pasta figuurtjes voor pasen in de vorm van konijntjes?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee ik heb pasta klaargemaakt, maar hij heeft er nog geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |