quote:Op maandag 21 februari 2022 00:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die leek me wel toepasselijk vanavond
Trouwens SBE ... heb je gezien dat de Foo Fighters nu ook een horror hebben uitgebracht? Met muziek van niemand minder dan John Carpenter:quote:
Slaap lekker Schakel.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ja bedankt voor de tip nog pokkehandtas
ik ga wel lekker slipen. dag daag
quote:Op maandag 21 februari 2022 00:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ja bedankt voor de tip nog pokkehandtas
ik ga wel lekker slipen. dag daag
Nee, wist je dat dat nummer keihard geboycot werd vanwege een ander nummer?quote:Op maandag 21 februari 2022 00:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Trouwens SBE ... heb je gezien dat de Foo Fighters nu ook een horror hebben uitgebracht? Met muziek van niemand minder dan John Carpenter:
Nee, maar goed dat nummer (als we het over het getal hebben) is dan ook niet mijn favoriete nummerquote:Op maandag 21 februari 2022 00:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, wist je dat dat nummer keihard geboycot werd vanwege een ander nummer?
Wat is een Broodrooter?quote:Op maandag 21 februari 2022 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Een broodrooter voor degegene die weet om welk liedje lady of the dawn geboycot werd.
Iemand die brood aanmoedigt?quote:
Een BOOSTER met zijn slurfje in het sopkontakt.quote:
Wat is een sopkontakt?quote:Op maandag 21 februari 2022 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een BOOSTER met zijn slurfje in het sopkontakt.
Oh wacht, je bedoelde Foshi?quote:Op maandag 21 februari 2022 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een BOOSTER met zijn slurfje in het sopkontakt.
quote:
Pas op hèquote:
Goftedomme, +tquote:
Leer toch eens typen krengquote:Op maandag 21 februari 2022 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goftedomme, +t
Lady of the dawn leek te veel op een andere grootte hit:
Echt, die Garth en Fartfunkel jatten ook maar van alles hequote:Op maandag 21 februari 2022 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goftedomme, +t
Lady of the dawn leek te veel op een andere grootte hit:
En dan, als je dacht dat je niet meer kon:quote:
Ook jij kan te ver gaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 01:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Echt, die Garth en Fartfunkel jatten ook maar van alles heEerst al van Disturbed en nu deze.
Sorry vriend, dit is een van de zeer, zeer weinige voorbeelden waarbij ik een cover mooier vind dan het origineel.quote:Op maandag 21 februari 2022 01:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook jij kan te ver gaan.![]()
Wie kan er een mooi lied neerzetten met zijn handen in de broekzakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |