quote:Op maandag 21 februari 2022 11:38 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen als er wat te saufen valt kom ik naar kantoor
Auquote:Op maandag 21 februari 2022 12:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Bevroren penis voor Finse langlaufer door extreme kou.
De horror.
ik dacht net ook vlokjes door de regen te zienquote:
Blijft gelukkig niet liggenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht net ook vlokjes door de regen te zien
Zand en nu sneeuw er opquote:Op maandag 21 februari 2022 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
Buitenramen zijn echt bizar smerig na die stormen..
Ik zie regelmatig sneeuwvlokjes wanneer ik op straat loopquote:Op maandag 21 februari 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht net ook vlokjes door de regen te zien
daar hoef ik alleen fok maar voor te openenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig sneeuwvlokjes wanneer ik op straat loop
oja dat ookquote:Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar hoef ik alleen fok maar voor te openen
ik ben niet zo veroordelendquote:Op maandag 21 februari 2022 12:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met paars haar?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah dan was het vast ToTquote:Op maandag 21 februari 2022 13:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb maar 1tje gepost hoor.
Als je hem niet snapt dan weet je het pas zekerquote:
@Pinnenmutskequote:
Goede bekomst.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
Dat was lekkere lunchgenot, volkorenpasta van gisteren even opgewarmd![]()
Zelfs een maffe Oostenrijker.quote:
Nu even niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs een maffe Oostenrijker.
Heeft hij weer vakantie?quote:
Yep.quote:
Dat word morgenvroeg stevig hopen onder de baas zijn tijd met een volkoren bittergarnituurtjequote:Op maandag 21 februari 2022 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
Dat was lekkere lunchgenot, volkorenpasta van gisteren even opgewarmd![]()
Hoe krijgt hij het weer voor elkaar.quote:
Groot feest.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
Over een weekje vier ik mijn 1 jarig jubileum op werk, tijd gaat hard. Voelt nog als gisteren dat ik net aan de slag ben gegaan.
Gefeliciteerd man.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
Over een weekje vier ik mijn 1 jarig jubileum op werk, tijd gaat hard. Voelt nog als gisteren dat ik net aan de slag ben gegaan.
ik heb wel dat je dan gaat Tuutterenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
En ik vier dat met haus hoeren zonder hoersoepsidie vaarwel te zeggen
ftfyquote:Op maandag 21 februari 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb wel dat je dan gaat Tuutteren
want tuutteren is je cultuur coeltoer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
Hoer iesh voor mij koeltoer en grote blij
Maar hoer iesh doer kannie betalen, geen hoersoepsidie.
Ik ga kahlaght indienen bij hoerdersvereniging
Iesh toch terechter kahlaght?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |