Ja hequote:Op maandag 21 februari 2022 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, daar word je wel wakker van...
En nu nog koffie om helemaal wakker te worden.quote:
Dat maakt het helemaal af!quote:Op maandag 21 februari 2022 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu nog koffie om helemaal wakker te worden.
Ik kom hier net met een kop aangesjokt.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu nog koffie om helemaal wakker te worden.
Lekker dankjequote:Op maandag 21 februari 2022 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kom hier net met een kop aangesjokt.
onder in de hoek ToTquote:Op maandag 21 februari 2022 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan er serieus echt geen eend in zien!
je weet dat dit heel veel over jou zegt hequote:
nee hoor, die staan gewoon aan, alleen krijg ik er nogal veelquote:Op zondag 20 februari 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb @:danny er al een paar keer over getagd, maar ik denk dat hij zijn meldingen uit heeft staan.
quote:
hoeveel blijf je nu thuiswerken??quote:
99,9999% van de tijdquote:Op maandag 21 februari 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel blijf je nu thuiswerken??
quote:
Ja in de toekomst wel wat vaker nu de maatregelen echt losser gaan worden. Volgende week ben ik voor het eerst op locatie sinds lange tijd en dan niet eens naar ons kantoor, maar voor een overleg met een partnerquote:Op maandag 21 februari 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dus niet meer terug naar kantoor?
dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 21 februari 2022 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja in de toekomst wel wat vaker nu de maatregelen echt losser gaan worden. Volgende week ben ik voor het eerst op locatie sinds lange tijd en dan niet eens naar ons kantoor, maar voor een overleg met een partner
Maar meerdere keren per week op kantoor heeft voor mij geen meerwaardequote:Op maandag 21 februari 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook
nu de regels veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |