quote:
First Bloodquote:Op maandag 21 februari 2022 00:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
First Blood? Als ik naast Jaws, en Friday the 13th één film vaak heb gekeken uit die tijd is het die wel.
Oh, sorry, ik dacht dat je een jongetje wasquote:Op maandag 21 februari 2022 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
First Blood![]()
Heb ik nog herinneringen aan.
quote:
Lul.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik dacht dat je een jongetje was
quote:Op maandag 21 februari 2022 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul.
We zouden voor mijn verjaardagsfeestje naar 101 delmatiers gaan maar die draaide die dag nog niet. De bioscoop raadde First Blood aan want dat zouden de jongens wel een goede film vinden. Een vriend en ik vonden het idd een toffe film, de rest kwam lijkbleek uit de bioscoop. Mijn moeder kreeg een heel boos telefoontje van één van mijn vriendjes die zeer beschermt werd opgevoed. Die hadden al vooraf gebeld en mijn moeder had gezegd dat het een Disneyfilm zou worden.
quote:
Welke serie?quote:Op maandag 21 februari 2022 00:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet nog even serie afkijken![]()
30 minuutjes nog
Horror heb ik nooit wat aan gevonden.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:19 schreef B00STER het volgende:
[..]![]()
ik keek op mijn 7e horrors. Ik zeg niet dat dat verstandig was, maar ik was wel wat gewend zeg maar
Geef mijn bier terug, nu!quote:Op maandag 21 februari 2022 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Horror heb ik nooit wat aan gevonden.
Als klein badeendje vond ik ze eng.quote:
Ah, snap ik!quote:Op maandag 21 februari 2022 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als klein badeendje vond ik ze eng.
En? Een aanrader?quote:Op maandag 21 februari 2022 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
over water
https://www.netflix.com/nl/title/81236051
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |