Bleh, nog steeds verkouden. Dat duurt ook alweer een week ofzo toch? Beterschap!quote:Op zondag 20 februari 2022 19:41 schreef Tuindier het volgende:
Wij hadden vegan turkse pizza’s. Ben nog steeds flink verkouden, met hoofdpijn, veel hoesten en geen stem, dus de rest van de dag heb ik op de bank doorgebracht.
Ik bestelde wel eens bij Domino’s maar die zijn gestopt met gorgonzola. Toen een keer bij New York Pizza besteld en dat was een heel verschil, veel lekkerderquote:Op zondag 20 februari 2022 20:02 schreef Sarabi het volgende:
Wij hadden New York Pizza vanavond (en morgen want te veel besteld)De Italianen moeten er vast niets van hebben maar ik vind het altijd erg lekker. In tegenstelling tot Domino's.
Zal misschien ook per stad verschillen, maar hier is New York echt lekkerder dan Domino's.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik bestelde wel eens bij Domino’s maar die zijn gestopt met gorgonzola. Toen een keer bij New York Pizza besteld en dat was een heel verschil, veel lekkerder
Ristorante pollo is ook nog steeds favoriet hier.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:31 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind hier de Dominos beter te eten, hoewel ze in Wilrijk nog net weer wat beter waren.
Maar eigenlijk haal ik tegenwoordig liever zo'n diepvriespizza van Oetker.
Of gewoon zelf beleggen
Big Americans zijn echt niet mijn smaak. Mijn man houdt er wel van.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zowel bij Domino's als New Yorker eigenlijk niet snel bestellen. Als ik zin zou hebben in zo'n Amerikaanse pizza dan vind ik de Big American met spinazie wel lekker fout.
Ik heb het ook al jaren niet op, maar we aten het vroeger thuis dus het blijft toch een soort nostalgie.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:37 schreef Sarabi het volgende:
Big Americans zijn echt niet mijn smaak. Mijn man houdt er wel van.
Onze aangetrouwde (Amerikaanse) tante is het trouwens totaal niet eens met de naam van die pizzas.
De lekkerste pizza’s bezorgen ze niet en tot voor kort kon je ze wel afhalen, maar dan was het al koud voordat ik thuis was. Wel meteen in de hete oven gedaan, maar de bodem was niet meer lekker knapperigquote:Op zondag 20 februari 2022 20:39 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben geluk dat de snackbar hier ook pizza doet. Ze hebben echt zo'n steenoven staan. Geweldige pizza.
New York en domino vind ik dan wel echt goor. Rare beleg ook allemaal brrr.
De bodem bij New York Pizza is niet alle zo'n Big Americanquote:Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zowel bij Domino's als New Yorker eigenlijk niet snel bestellen. Als ik zin zou hebben in zo'n Amerikaanse pizza dan vind ik de Big American met spinazie wel lekker fout.
Bbrr rij voorzichtigquote:Op zondag 20 februari 2022 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mweh nu naar huis van West naar Oost Brabant is niet zo leuk. 10km gereden nu al misselijk.
Ik vind de meeste diepvriespizza's ook maar vettig en zonde, maar de nieuwe Good Baker van Dr Oetker vind ik echt een heel andere categoriequote:Op zondag 20 februari 2022 21:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De bodem bij New York Pizza is niet alle zo'n Big American
Diepvriespizza hoef ik niet. Vind ik zonde van m'n calorieën.
Was je al niet lekker of heb je last van wagenziekte?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mweh nu naar huis van West naar Oost Brabant is niet zo leuk. 10km gereden nu al misselijk.
Kleine week nu ja. Ben er wel klaar mee. Mijn man slaapt in de logeerkamer omdat ik zo hard snurk nuquote:Op zondag 20 februari 2022 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bleh, nog steeds verkouden. Dat duurt ook alweer een week ofzo toch? Beterschap!
Welke Turkse pizza had je? Ik heb laatst die van Lekker & Anders gekocht maar weet niet of die vega of vegan was. Wel erg lekker, dat viel me mee. Ik heb nog wat tzaziki dus ik denk dat ik er komende week weer één neem
Mee eens! Het heeft misschien niet zo veel meer met pizza te maken, maar het is een goed diepvriesalternatief.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind de meeste diepvriespizza's ook maar vettig en zonde, maar de nieuwe Good Baker van Dr Oetker vind ik echt een heel andere categorie.
Wij aten hier overigens tempeh. Morgen op het werk nog wat cilli 'non' carneen ik denk thuis in de middag nog een kopje linzensoep met stokbroodjes, nu al zin in
Heel eerlijk hebben die Restaurante pizza's ook niet zoveel met pizza te makenquote:Op zondag 20 februari 2022 22:22 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Mee eens! Het heeft misschien niet zo veel meer met pizza te maken, maar het is een goed diepvriesalternatief.
Ik vind de "salami mozzarella pesto" heel goed eetbaarquote:Op zondag 20 februari 2022 23:00 schreef Isabeau het volgende:
De dr Oetker pizza's zijn prima. Hoezo heeft het niets met pizza te maken? Deegbodem, tomatensaus, (nep)kaas en eventueel wat andere ingrediënten = pizza. Niet zo elitair doen
Ik heb mijn smerigste pizza ooit in Italië gehadDie was taai en smaakloos.
Ik denk nu vooral "laat me aub pas corona krijgen nadat ik ingewerkt ben, want ik zou niet weten wat ik nu 10 dagen lang thuis zou moeten gaan zitten doen" + ik heb over een week een sportwedstrijd waar ik fit voor zou willen zijn. In een duo dus anders zou ik diegene ook laten zitten.quote:Op maandag 21 februari 2022 07:22 schreef Lonaa het volgende:
Bij mezelf herken ik wel een gevoel van "Oh, alweer negatief?". Er zijn zoveel mensen die kerona hebben (gehad). Ik hink af en toe wel op de gedachte "Laat m maar positief zijn, dan ben ik er vanaf".
Ja, ook wel herkenbaar. Het komt me iedere keer namelijk ook wel "slecht uit"quote:Op maandag 21 februari 2022 07:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk nu vooral "laat me aub pas corona krijgen nadat ik ingewerkt ben, want ik zou niet weten wat ik nu 10 dagen lang thuis zou moeten gaan zitten doen" + ik heb over een week een sportwedstrijd waar ik fit voor zou willen zijn. In een duo dus anders zou ik diegene ook laten zitten.
Maar verder, inderdaad. Ik ben stiekem ook wel blij dat de meeste collega's het al gehad hebben, dan zit je niet meer met wanneer iemand het nog gaat krijgen
Waar ben je dan vanaf? Ik ken ondertussen mensen die ondanks vaccinatie toch al drie keer corona gehad hebben.quote:Op maandag 21 februari 2022 07:22 schreef Lonaa het volgende:
Bij mezelf herken ik wel een gevoel van "Oh, alweer negatief?". Er zijn zoveel mensen die kerona hebben (gehad). Ik hink af en toe wel op de gedachte "Laat m maar positief zijn, dan ben ik er vanaf".
Ja ik hoop dan wel dat ik niet tot die groep behoorquote:Op maandag 21 februari 2022 07:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar ben je dan vanaf? Ik ken ondertussen mensen die ondanks vaccinatie toch al drie keer corona gehad hebben.
Dan kun je toch net zo goed tot de groep behoren die gewoon helemaal geen corona krijgt.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:17 schreef Lonaa het volgende:
Ja ik hoop dan wel dat ik niet tot die groep behoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Vandaag? Vooral kijken hoe we de schade in de logeerkamer kunnen beperken, maar dat is een utopie ben ik bangquote:Op maandag 21 februari 2022 08:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mogge!
Zijn jullie er klaar voor? Wat staat er allemaal op het programma?
quote:Op maandag 21 februari 2022 10:17 schreef sigme het volgende:
Ik krijg een foto'tje uit Nederland.
Dit is mijn schapenweide. Hier lopen 11 schapen.
[ afbeelding ]Ah....ik dacht even dat ze zwemles gingen krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
[ afbeelding ]Ws vertekent het beeld: in het weiland lijkt waterstand hoger dan in de beek!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneu voor de schapen zeg.
Heb je eerder deze situatie gehad?
En P. ook al wateroverlast. Blijft het logeerbed wèl droog?
Ondertussen zit ik te bedenken hoe ik 40 boeken in zo’n boodschappenmandje -op-wielen droog verplaats van auto naar schoolbieb 100 m verderop…een omslachtige situatie met parkeren daar.
Ik bedoel dat heel niet elitairquote:Op zondag 20 februari 2022 23:00 schreef Isabeau het volgende:
De dr Oetker pizza's zijn prima. Hoezo heeft het niets met pizza te maken? Deegbodem, tomatensaus, (nep)kaas en eventueel wat andere ingrediënten = pizza. Niet zo elitair doen
Ik heb mijn smerigste pizza ooit in Italië gehadDie was taai en smaakloos.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei, jij ging voor een moeras?
En bagger @PdeHoog . Die dakdekkers hebben nu werk te over ja.
Same.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:00 schreef Candaasje het volgende:
(Nu heb ik toevallig een quilty pleasure voor Knorr's Burrito's![]()
Ik dacht altijd deeg. Daar is meer van dan van saus op zo'n pizza. Dacht (misschien totaal verkeerd waarschijnlijk) dat het nog aan een soort van narijzen is in je maag.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:14 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja, het deeg zou ook kunnen @:Kaatje1 maar om een of andere reden verdenk ik de saus.![]()
Van de week kaasfondue gehadquote:Op maandag 21 februari 2022 11:19 schreef Myraela het volgende:
Is het niet gewoon het vet van de kaas? Dat geef ik juist de schuld.
De beek is momenteel integraal onderdeel van het weiland. Geen niveauverschil mogelijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ws vertekent het beeld: in het weiland lijkt waterstand hoger dan in de beek!?
Sneu voor de schapen zeg.
Heb je eerder deze situatie gehad?
Boodschappenkar lenen van een nabijgelegen supermarkt?quote:En P. ook al wateroverlast. Blijft het logeerbed wèl droog?
Ondertussen zit ik te bedenken hoe ik 40 boeken in zo’n boodschappenmandje -op-wielen droog verplaats van auto naar schoolbieb 100 m verderop…een omslachtige situatie met parkeren daar.
Bij kaasfonduemeetquote:
Oh daar heb ik ook wel last van, maar dat is het wel waard.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Van de week kaasfondue gehad. Da's ook best veel kaas en vet. Nergens last van
Ja soms is buitpijn het lekkere eten waard.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook wel last van, maar dat is het wel waard.
Inderdaad iets vergelijkbaars bedacht: de auto onder de overkapping bij buren: dat is makkelijker en droog overpakken in een big shopper en die in het karretje over het smalle bruggetje 100 m verderop naar schoolplein.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:
@:AnneX de boeken in een vuilniszak doen en dan in zo'n karretje?
Voor het laatste moet je tot woensdag wachten begrijp ikquote:Op maandag 21 februari 2022 12:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Inderdaad iets vergelijkbaars bedacht: de auto onder de overkapping bij buren: dat is makkelijker en droog overpakken in een big shopper en die in het karretje over het smalle bruggetje 100 m verderop naar schoolplein.
Of het wordt gewoon droog en zonnig
Nou maar hopen dat dit voorlopig de laatste stormen zijn. Begin er nu wel genoeg van te krijgenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze hebben we weer kunnen maken. Hopelijk blijft ie ook nog even staan.
Zeg dat wel...quote:Op maandag 21 februari 2022 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat dit voorlopig de laatste stormen zijn. Begin er nu wel genoeg van te krijgen
Kan het niet op alles dan?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog iets ontdekt waar de portobello-olie op kan: pannenkoek met champignons, lenteui en meegebakken kaar
Dat was hier een utopie.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:14 schreef Sarabi het volgende:
Deze hebben we weer kunnen maken. Hopelijk blijft ie ook nog even staan.
Da's jammer. Is de buurman wel zo dat hij meedoet met een nieuwe plaatsen? Of doet de verhuurder dat?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat was hier een utopie.
Het touwtje hield het nog wel, maar nu is ie verderop ook gebroken en ligt helemaal naar de buurman.
Die het 'wel had gezien' maar niet de moeite neemt om even te waarschuwen
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig @spoiler!
De schutting die vrijdag omging is hier ook niet meer te redden. Maar deze houdt het denk ik nog wel tot de volgende stormquote:Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat was hier een utopie.
Het touwtje hield het nog wel, maar nu is ie verderop ook gebroken en ligt helemaal naar de buurman.
Die het 'wel had gezien' maar niet de moeite neemt om even te waarschuwen of de boel een beetje te stutten met iets zodat ie niet helemaal omlazerd.
Sowieso is dat de buurman die helemaal niets doet aan huis/tuin/omgeving/zichzelf
Is voor ons zelf, dingen in je tuin.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Da's jammer. Is de buurman wel zo dat hij meedoet met een nieuwe plaatsen? Of doet de verhuurder dat?
Samen wordt dus nog een dingquote:Op maandag 21 februari 2022 12:45 schreef Sarabi het volgende:
De schutting die vrijdag omging is hier ook niet meer te redden. Maar deze houdt het denk ik nog wel tot de volgende storm![]()
Dus nu samen met de buurman een nieuwe kopen?
Succes met het samenwerken.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Samen wordt dus nog een ding
We hebben al iemand op het oog voor reparatie, die heeft de andere kant gedaan en een deur gemaakt. Echt een vakman.
Verzekering ook al geappt. Vorige keer kregen we wel iets terug, maar we zien nu nergens meer dat er schuttingen vervangen mogen worden bij stormschade.
Ja, da's zo naar. Enig idee waar dat vandaan komt?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:43 schreef Blues het volgende:
Ik blijf nog de hele week thuis. Die duizeligheid is een bitch
Zou ik zeker doen!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes met het samenwerken.
Wij gaan ook maar eens kijken of we iets terug krijgen van de verzekering. In al die jaren nog nooit iets gevraagd dus even uitzoeken hoe het werkt
Aah, hoe kom je zoquote:Op maandag 21 februari 2022 12:43 schreef Blues het volgende:
Ik blijf nog de hele week thuis. Die duizeligheid is een bitch
Ja, ik was 2 weken geleden mega-mega moe.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, da's zo naar. Enig idee waar dat vandaan komt?
Zie mijn antwoord aan Kaat hierbovenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah, hoe kom je zo![]()
Sterkte voor de mensen met stormschade. Voor de rest hoop ik dat het met iedereen goed gaat en leuke dingen doet enzo.
Wil zeggen dat ik sinds vorige week dinsdag mij ziek heb gemeld. Word straks gebeld door de dokter en dan zal ze denk ik wel een briefje schrijven, als dit nodig is. Woensdag weer door bedrijf en dan zal ik wel moeten zeggen wat er aan de hand is. Laatste dagen vooral benauwd/kortademig en hartkloppingen. Daardoor slecht slapen maar zit nu met een boek op de bank en net dit topic gelezen.
Fijne dag/werkweek eenieder
Aah ok. Kwestie van rustig aan doen tot je weer beter bent. Gelukkig niks ernstigs.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, ik was 2 weken geleden mega-mega moe.
Vorige week voelde ik me iets minder moe, maar wel kapot na maandag gewerkt te hebben (echt lichamelijk moe, geen stress) en woensdag heb ik met koorts in lijf en beroerd gewerkt (en tig x getest neg). Woensdag eerder naar huis en vanaf 's avonds die duizeligheid.
Alles bij elkaar opgeteld heb ik gewoon een virale infectie die ook op je evenwichtsorgaan kan gaan zitten.
Alle boxjes qua symptomen tik ik aan.
Dus rust en vlg week maar weer aan het werk. Ik heb van al die therapie wel geleerd dat je eigen gezondheid altijd voor al het andere gaat.
Hé jasses, pas goed op jezelf. Neem de rust die je nodig hebtquote:Op maandag 21 februari 2022 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah ok. Kwestie van rustig aan doen tot je weer beter bent. Gelukkig niks ernstigs.
Wist niet of ik het al had gezegd maar blijkbaar kwam dat slechte slapen vanwege dat ik overspannen was. Alleen ik bleef iedere keer proberen en bleef werken en was dan kapot in het weekend. Moet nu dubbele medicijnen innemen en donderdag dokter bellen hoe dat bevalt.
Bedrijf weet het nog niet maar zal niet lang duren.
Ooh, daar wilden wij precorona al op bezoek.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:30 schreef derLudolf het volgende:
Oeh, Woudagemaal komt ook onder stoom
Dag @FutureFairytale , heb je de slaapcoach verteld van de hartkloppingen en benauwd voelen?!quote:Op maandag 21 februari 2022 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah ok. Kwestie van rustig aan doen tot je weer beter bent. Gelukkig niks ernstigs.
Wist niet of ik het al had gezegd maar blijkbaar kwam dat slechte slapen vanwege dat ik overspannen was. Alleen ik bleef iedere keer proberen en bleef werken en was dan kapot in het weekend. Moet nu dubbele medicijnen innemen en donderdag dokter bellen hoe dat bevalt.
Ach wat ellendig. Maar eerst aan jezelf denken en daarna pas aan andere mensen en op z'n laatst aan je werkquote:Op maandag 21 februari 2022 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je kunt nu kaartjes kopen online. Gaaf hoor als zij aan het werk is.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ooh, daar wilden wij precorona al op bezoek.
Neem alle tijd en hulp om je beter te gaan voelenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Hier geen last van. En ik heb geen premium. Zit je Fitbit wel goed? Want soms heb ik dat ook eens een nachtje en dan heeft ie gewoon niet goed gezeten.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:16 schreef Tuindier het volgende:
Zijn er nog meer mensen met een fitbit hier? Ik kan ineens van de afgelopen week geen uitgebreide details mbt slaap meer zien. 'Niet genoeg informatie beschikbaar' zegt ie, terwijl het er eerder wel was. Hebben ze dit onder de premium functie gestopt of? Hebben meer mensen dit?
Dat mijn nacht bagger was dankzij regelmatig hoesten weet ik trouwens zonder fitbit ook wel.
Oja en nog een dikke knuffel voor FFTquote:Op maandag 21 februari 2022 14:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Neem alle tijd en hulp om je beter te gaan voelen
Gaan jullie nu de dubbele hoeveelheid brouwen?quote:Op maandag 21 februari 2022 15:03 schreef Sarabi het volgende:
Ondertussen beginnen hier de kriebels al weer te komen.
Morgen en overmorgen gaan we weer brouwen![]()
De 2e dag zal het mij wel niet meer lukken om alle zakken te tillen
Sterktequote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef borisz het volgende:
Ooms en moeder hebben besloten dat oma niet meer alleen mag zijn.... Morgen gesprek met eigen HA. The end is near.
Yesquote:Op maandag 21 februari 2022 15:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gaan jullie nu de dubbele hoeveelheid brouwen?
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef borisz het volgende:
Ooms en moeder hebben besloten dat oma niet meer alleen mag zijn.... Morgen gesprek met eigen HA. The end is near.
Ach, sterktequote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef borisz het volgende:
Zoals je schreef over je werkdruk verbaast het me niets… ‘Fijn’ dat het nu duidelijk is, neem goed je rust en houd de lijntjes met de professionals kort. Er loopt hier een succesverhaal rond over hoe je goed uit zo’n burn out kunt komenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 21 februari 2022 13:30 schreef derLudolf het volgende:
Oeh, Woudagemaal komt ook onder stoom
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef borisz het volgende:
Sterkte boriszquote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef borisz het volgende:
O..quote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef borisz het volgende:
Nee al sinds begin niet meer (maart 2020). Denk ook niet meer dat het gebeurt.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:34 schreef Isabeau het volgende:
O WoudagemaalDaar wil ik zo graag een keer kijken
![]()
@:FutureFairyTale beterschapDans je eigenlijk nog? Of is dat door corona helemaal plat komen te liggen?
@:sigme ah, dat beeld past goed bij het nieuwsbericht dat ik vanmorgen las over record hoeveelheid water gevallen in Drenthe. Was er verder nog stormschade rond je huis?
[..]
Sterkte boriszGaat iedereen nu om de beurt bij je oma waken?
Goed bezig👍🏼 Gun jezelf de tijd.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee al sinds begin niet meer (maart 2020). Denk ook niet meer dat het gebeurt.
@:AnneX; is idd ook ademcoach en doe/krijg daar oefeningen mee.
Sterktequote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef borisz het volgende:
Heb mams nog niet gesproken. Ze liet wel weten dat zij er vannacht slaapt.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte boriszGaat iedereen nu om de beurt bij je oma waken?
Hij lijkt inderdaad al een week geen hartslag te meten. Vond het al zo raar dat die constant bleef terwijl ik me zo beroerd voel.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier geen last van. En ik heb geen premium. Zit je Fitbit wel goed? Want soms heb ik dat ook eens een nachtje en dan heeft ie gewoon niet goed gezeten.
Dat is niet voor het eerst, meen ik mij te herinneren 🤓quote:Op maandag 21 februari 2022 17:29 schreef Barreltje het volgende:
Tevens al 3 dagen zin in stoofvlees, dus vandaag eens recept ingericht voor boeuf bourgigon .. alle ingrediënten op het lijstje gezet..
Behalve het vlees..
Dus. Nu beginnen en.. geen vlees in huis
Dat is wel een eh basis voor een boeuf bourgignonquote:Op maandag 21 februari 2022 17:29 schreef Barreltje het volgende:
Tevens al 3 dagen zin in stoofvlees, dus vandaag eens recept ingericht voor boeuf bourgigon .. alle ingrediënten op het lijstje gezet..
Behalve het vlees..
quote:Op maandag 21 februari 2022 17:29 schreef Barreltje het volgende:
Behalve het vlees..
quote:Op maandag 21 februari 2022 17:29 schreef Barreltje het volgende:
Behalve het vlees..
Oh boy..quote:Op maandag 21 februari 2022 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik dronk slivovitch. Professioneel gestookt maar wel van eigen pruimen. 51%. Pittig spul wel.
Heftig spul ja. Ik dronk het op een Servische uitvaart.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik dronk slivovitch. Professioneel gestookt maar wel van eigen pruimen. 51%. Pittig spul wel.
Sta je morgen met een kater?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, dit was best te doen. Ik had dan ook maar de helft van de portie die de rest dronkquote:Op maandag 21 februari 2022 19:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh boy..wij hebben dat spul eens gedronken eigen gestookte toen we op scouting kamp waren naar Tsjechië. Groep die ook op kamp waren en op hetzelfde terrein stonden hadden dat meegenomen. Niet te drinken. Wel goed om de boel te ontsmetten.
OM 15:55 verzamelen bij het stadhuis, kletspraatje aanhoren, ringen uitwisselen, zoenen, nog meer geblabla aanhoren, felicitaties in ontvangst nemen, foto's maken, iedereen gebak in de handen stoppen, naar huis, wachten op het buffet onder het genot van, ik vermoed, drank, eten, iedereen de deur uitschoppen en slapenquote:Op maandag 21 februari 2022 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heftig spul ja. Ik dronk het op een Servische uitvaart.
Ik bedoelde trouwens eerder vandaag wat de trouwplanning is
Goed planquote:Op maandag 21 februari 2022 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OM 15:55 verzamelen bij het stadhuis, kletspraatje aanhoren, ringen uitwisselen, zoenen, nog meer geblabla aanhoren, felicitaties in ontvangst nemen, foto's maken, iedereen gebak in de handen stoppen, naar huis, wachten op het buffet onder het genot van, ik vermoed, drank, eten, iedereen de deur uitschoppen en slapen
En vermoedelijk thuis direct pak uit en spijkerbroek met overhemd aan
Klinkt dikke prima. Veel plezier!quote:Op maandag 21 februari 2022 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
OM 15:55 verzamelen bij het stadhuis, kletspraatje aanhoren, ringen uitwisselen, zoenen, nog meer geblabla aanhoren, felicitaties in ontvangst nemen, foto's maken, iedereen gebak in de handen stoppen, naar huis, wachten op het buffet onder het genot van, ik vermoed, drank, eten, iedereen de deur uitschoppen en slapen
Die aandacht ontgaat je morgen. Mijn man en ik zagen daar ook tegenop. Maar niks van meegekregenquote:Op maandag 21 februari 2022 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
Dank jullie welVoorlopig heb ik er nog niet echt zin in eigenlijk. Iets met aandacht en zo.
Iets heel anders:
Hoe cool wonen zou dit zijn? https://www.funda.nl/koop(...)0-pernisse-hoofd-15/
quote:Op maandag 21 februari 2022 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
Komt morgen vanzelf als je je nieuwbakken vrouw in haar gelukkige ogen kijkt en haar zoentquote:Op maandag 21 februari 2022 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
Dank jullie welVoorlopig heb ik er nog niet echt zin in eigenlijk. Iets met aandacht en zo.
Die vrouw heeft hij nu ook alquote:Op maandag 21 februari 2022 22:28 schreef Blues het volgende:
Komt morgen vanzelf als je je nieuwbakken vrouw in haar gelukkige ogen kijkt en haar zoent![]()
Hele fijn ringuitwisseling inclusief zoenen dus maar!![]()
![]()
Heel veel plezier en geluk en liefde! ❤😍🎊🍾🥂quote:Op maandag 21 februari 2022 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We gaan de zon zien, heeft de wind hem weer tevoorschijn getoverd?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:08 schreef sigme het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar niet veel kantoorwerk ga doen.
[ afbeelding ]
Sigme zit in Spanje...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan de zon zien, heeft de wind hem weer tevoorschijn getoverd?
Oquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook dom van mij natuurlijk. Als ik naar de temperaturen had gekeken had ik kunnen weten dat het niet in Nederland was
Ik zag alleen de zonnetjes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oik was al jaloers, hier ziet het er zo uit
Dit snap ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook dom van mij natuurlijk. Als ik naar de temperaturen had gekeken had ik kunnen weten dat het niet in Nederland was
Ik zag alleen de zonnetjes![]()
![]()
Sterkheidsbaas van alles.
Zaterdag zag ik hier bij de woensdag ook allemaal zonnetjes staan, het had gekundquote:
Dat hoort er bijquote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:08 schreef PdeHoog het volgende:
Dank jullie wel allemaalHet leven was een stuk fijner geweest als ik niet vannacht wakker was geworden van schoonpa en 1,5 uur wakker had gelegen
Haha, ja ik heb toen geloof ik ook ieder uur op de klok voorbij zien komenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:08 schreef PdeHoog het volgende:
Dank jullie wel allemaalHet leven was een stuk fijner geweest als ik niet vannacht wakker was geworden van schoonpa en 1,5 uur wakker had gelegen
Nou, ik sliep best lekker…tot er allerlei geluiden uit de badkamer kwamenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha, ja ik heb toen geloof ik ook ieder uur op de klok voorbij zien komenkomt goed
Je kunt er nog onderuit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
En nu verpest de beste man zijn relatie met me door vegan havermelk in mijn lekkere koffie te gooienDit gaat niet meer goed komen
Och erm.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
En nu verpest de beste man zijn relatie met me door vegan havermelk in mijn lekkere koffie te gooienDit gaat niet meer goed komen
Awwwquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ah nee. Wat nu?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:51 schreef Clubsoda het volgende:
Mooie dag gewenst P!![]()
Mijn kind heeft een positieve zelftestWe zouden vrijdag op vakantie
Tja.
Och, da’s helemaal niet handigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:51 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kind heeft een positieve zelftestWe zouden vrijdag op vakantie
Tja.
Tja, geen idee, hangt er vanaf hoe het verder gaat. Hij zou zondag uit quarantaine mogen als hij dan klachtenvrij is, misschien gaan we dan alsnog. Maar als hij mij nog aansteekt ergens de komende dagen, dan wordt het weer een ander verhaal. We gaan eerst maar eens naar de GGD en dan wachten we de komende dagen maar af.quote:
Wat voor vakantie zou je gaan club?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Tja, geen idee, hangt er vanaf hoe het verder gaat. Hij zou zondag uit quarantaine mogen als hij dan klachtenvrij is, misschien gaan we dan alsnog. Maar als hij mij nog aansteekt ergens de komende dagen, dan wordt het weer een ander verhaal. We gaan eerst maar eens naar de GGD en dan wachten we de komende dagen maar af.
Niets kan jullie belangrijke dag verpesten! Zelfs vegan melk niet!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
Wintersport. En ik heb zooooooo'n zin. Vorig jaar ook al niet geweest. Allemaal first world problems, maar ik geniet zo intens van bergen en sneeuw en er even uit zijn, dat ik echt hard moet slikken als het helemaal niet zou gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat voor vakantie zou je gaan club?
En ga je dan in een huisje met je eigen gezin ? En met de auto?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wintersport. En ik heb zooooooo'n zin. Vorig jaar ook al niet geweest. Allemaal first world problems, maar ik geniet zo intens van bergen en sneeuw en er even uit zijn, dat ik echt hard moet slikken als het helemaal niet zou gaan.
Je kunt nog nee zeggen. Maar waarom heb je het überhaupt in huisquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
Klopt. Ik hoef alleen maar nee te zeggenquote:
Dat is buiten mijn weten om aangeschaft tijdens een tochtje naar de supermarktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kunt nog nee zeggen. Maar waarom heb je het überhaupt in huis
Melk in koffie? Ieuw!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ik las "waarop heb je heM in huis" wat het wel weer curieus maaktequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is buiten mijn weten om aangeschaft tijdens een tochtje naar de supermarkt
Cappuccinoquote:
*ril*quote:
Lattequote:
Daarmee bespaar je weer op het buffetquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LatteKoffie Verkeerd
Irish Coffee
Maar goed….twee uur in de auto om cakejes op te halen in Rijswijk. De cakejes bleken gewoon normale gebakjes te zijn
Er zijn er 120. Inmiddels nog 119 want ik wilde proeven voor we wegreden uit Rijswijk. En er komen vandaag 25 personen. Ik bespeur hier overkill maar volgens G klopt het helemaal met onze plannen. “Ok, schatje“
Ik weet niet hoe vegan buffetten werken, maar het idee is dat je voor een vast bedrag zoveel mag eten als je kunt/wiltquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Daarmee bespaar je weer op het buffet
Wel met eigen auto en een huisje, maar met mijn ouders. Dus we kunnen pas als hij/wij geen risico meer zijn voor hen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En ga je dan in een huisje met je eigen gezin ? En met de auto?
Ik zit nog niet helemaal lekker in mijn vel iddquote:
Hoe gaat het met mini-G, is die door het huis aan het stuiteren?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit nog niet helemaal lekker in mijn vel iddMaar als ik G zie genieten, dan is mijn dag goed
Mooi zoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit nog niet helemaal lekker in mijn vel iddMaar als ik G zie genieten, dan is mijn dag goed
Ah nee, kunnen jullie nu niet meer? Dinsdag positief is zondag pas naar buiten dacht ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wintersport. En ik heb zooooooo'n zin. Vorig jaar ook al niet geweest. Allemaal first world problems, maar ik geniet zo intens van bergen en sneeuw en er even uit zijn, dat ik echt hard moet slikken als het helemaal niet zou gaan.
Klopt. Dus eventueel zondag vertrekken, maar dan moet hij mij niet alsnog aansteken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ah nee, kunnen jullie nu niet meer? Dinsdag positief is zondag pas naar buiten dacht ik.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Ah nee, kunnen jullie nu niet meer? Dinsdag positief is zondag pas naar buiten dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Die gamet en laat opa en oma af en toe uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met mini-G, is die door het huis aan het stuiteren?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuurt niemand diegene weg? Van wie moest ie komen werken dan. Lekker toch al verzwakte mensen aansteken
Zo irritant soms he, te klein zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Grrrr...5 langer zijn was zo fijn geweest.
Lamp in het toilet is stuk en ik kan 'm, op de trap staan, net aanraken. Maar ik kan de schroefjes niet losdraaien, net te veel boven mijn macht.
Gelukkig komt een van de buren straks helpen. En maar springen of op tenen staan en dan nog niks kunnen.
Weet niet waarvoor maar *schop* voor Lonaa. Ik ga even een luchtje scheppen.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hup Lonaa. Aai.
Ohja, verhip. Ik ben te lang niet meer uit eten geweest geloof ikquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vegan buffetten werken, maar het idee is dat je voor een vast bedrag zoveel mag eten als je kunt/wilt
Weinig eten drukt de prijs niet ofzo
Bleuh, dat is wel een heel beroerde timingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wel met eigen auto en een huisje, maar met mijn ouders. Dus we kunnen pas als hij/wij geen risico meer zijn voor hen.
Wist ie dat het vegan havermelk was of denkt 'ie nu onterecht dat je smerige koffie zet?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had eigenlijk andere besteld, maar die bleken niet goed te zitten. (Ander merk dat er vanuit lijkt te gaan dat als je lange tenen hebt zoals ik (of dat figuurlijk is of letterlijk laat ik aan jullie) dat je ook gelijk een drie keer zo hoge wreef en brede enkels hebt).
Maar deze zijn eigenlijk wel toffer![]()
(Enkel geen verstelbare 'toestop', maar goed, das meer voor de pro's. Ik flikkerde net al bijna voorover. Wordt even wennen dit)
Polsberscherms wel ja. Misschien in het begin ook wel kniebeschermers. Maar verder doe ik rustig aan en ik ga het buiten uitproberen in een park met mooie brede paden waar geen auto's mogen komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:23 schreef AnneX het volgende:
Tijdens alle inspanning moest ik wel denken aan G’s 120 sorry 119 gebakjes. Evt. kan het worden ingevroren toch?
@:Candaasje pas jij op! Rollerskate je met Alle bescherming?
Ondertussen zou ik ook best wel eens willen. En zó verstandig: doe ik het niet.
Schaatsen en skiën is wel 20 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:23 schreef fietsie het volgende:
Nou ik wilde me niet branden aan jouw teenlengte, noch aan of lange tenen in combinatie met een toe-stop enig effect op de toekomstige teenlengte zouden hebben, of de huidige, en meer van die dilemma's
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:17 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb mijn nieuwe rollerskates binnen
Cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had eigenlijk andere besteld, maar die bleken niet goed te zitten. (Ander merk dat er vanuit lijkt te gaan dat als je lange tenen hebt zoals ik (of dat figuurlijk is of letterlijk laat ik aan jullie) dat je ook gelijk een drie keer zo hoge wreef en brede enkels hebt).
(Enkel geen verstelbare 'toestop', maar goed, das meer voor de pro's. Ik flikkerde net al bijna voorover. Wordt even wennen dit)
Ik heb mijn rolschaatsen weer verkocht. Tweedehands gekocht, en 2 jaar later voor meer weer verkocht.
Ik kan het niet en vrees dat ik het ook nooit ga leren.
please not, ik zit al op 44...groter wordt echt onmogelijk...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Er mag best een stukje af eigenlijk. Ik had ooit de illusie dat ik maat 39, hoogstens 40 had, maar kennelijk loop je voeten uit gedurende het leven, want mooi dat ik tegenwoordig eerder op de 40-41 zit
Ik heb al zolang ik me kan herinneren dezelfde maat. Maar mijn tactiek is om er zo min mogelijk op te staan en ze zoveel mogelijk hoog te houden. Misschien helpt dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:27 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Er mag best een stukje af eigenlijk. Ik had ooit de illusie dat ik maat 39, hoogstens 40 had, maar kennelijk loop je voeten uit gedurende het leven, want mooi dat ik tegenwoordig eerder op de 40-41 zit
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]Wat absurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:17 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb mijn nieuwe rollerskates binnen
Wat gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had eigenlijk andere besteld, maar die bleken niet goed te zitten. (Ander merk dat er vanuit lijkt te gaan dat als je lange tenen hebt zoals ik (of dat figuurlijk is of letterlijk laat ik aan jullie) dat je ook gelijk een drie keer zo hoge wreef en brede enkels hebt).
Spoilers!
Lengtemaat. Niet de breedte.quote:
Deze vraag is niet vervelend bedoeld, maar als je al tig keer (snot)verkouden bent geweest maar zo goed als niet getest hebt in de afgelopen twee jaar, dan weet je toch helemaal niet of je het hebt weten te vermijden of allang gehad hebt?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:14 schreef AnneX het volgende:
Dat zou but zijn, Clubsoda.
Nou heb ik/wij het weten te vermijden als de pest. hear hear.
Langzamerhand ga ik twijfelen of het ‘slim’??? zou zijn om alsnog besmet te raken.
Nu is de booster nog aardig actief, mag ik hopen.
Aan de andere kant: bij het idee alleen, krijg ik het al benauwd.
En leven met de handrem erop, begint aardig vervelend te worden.
En dan hoef ik niet eens naar festivals etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende cliënt is aan het verbouwen, ik moest onder de linten met !WEGBLIJVEN ASBEST! door kruipen om bij de deur te komen.
Werken is gezond joh
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Duimtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Klopt. Dus eventueel zondag vertrekken, maar dan moet hij mij niet alsnog aansteken.
Nou hier is het alleen maar natter aan het worden. Vanochtend even op de fiets boodschappen gedaan en op de terugweg begon het te hozen (veel eerder dan buienalarm had voorspeld) en daarna is het niet meer droog geweest.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:18 schreef z80 het volgende:
Hele dag zo goed als droog. Mag je eindelijk naar buiten regent het.![]()
Beetje geluk wordt het over een kwartiertje wat droger en kom ik niet als een verzopen kat bij de sportschool. Naar huis vind ik natregenen wat minder erg.
Mja, valspositief is mijn droomscenario natuurlijk, maar hij is echt niet lekker, dus ik acht de kans niet zo groot.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:10 schreef Tele6 het volgende:
@:Clubsoda ik hoop dat het meevalt!
Een van m'n collega's had een positieve zelftest maar een negatieve PCR-test. Dus wie weet heeft je zoon het toch niet?
(dat was trouwens niet de collega waardoor ik zondag zelf voor een test moest. Die heeft wel echte corona.)
Oh dearquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:36 schreef Clubsoda het volgende:
Mja, valspositief is mijn droomscenario natuurlijk, maar hij is echt niet lekker, dus ik acht de kans niet zo groot.
Ik had vandaag hetzelfde probleem. Als de bui zich netjes aan de voorspelling had gehouden dan had ik er geen last van gehad. Maar nee hoor, moest zo nodig een half uur te vroeg beginnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou hier is het alleen maar natter aan het worden. Vanochtend even op de fiets boodschappen gedaan en op de terugweg begon het te hozen (veel eerder dan buienalarm had voorspeld) en daarna is het niet meer droog geweest.
Hij wilde zelf liever niet komen, maar leidinggevende had gezegd dat het moest. Tsja. Je zal er maar naast in de bus/trein zitten en er vanuit gaan dat mensen die positief zijn netjes thuis blijven. Maar ik zag dat in de UK dit beleid (binnenkort?) normaal wordt. Je hoeft bij een positieve test niet meer in quarantaine. https://www.theguardian.c(...)ovid-test-in-englandquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Stuurt niemand diegene weg? Van wie moest ie komen werken dan. Lekker toch al verzwakte mensen aansteken
Vandaar dat ik een FFP2 masker in het OV helemaal geen verkeerd idee vind. De kans wordt op overdracht is vele malen kleiner wanneer iedereen zijn masker draagt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Je zal er maar naast in de bus/trein zitten en er vanuit gaan dat mensen die positief zijn netjes thuis blijven.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, het is gebeurd hoor. Foto’s volgen binnenkort.
Beterquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:56 schreef sigme het volgende:
Ik had vanmiddag nog een vergadering, anderhalf uur, alleen luisteren. Dus ik lag in mijn togus op een bankje in de zon. Afgewisseld met rechtop zitten op dat bankje, met een glaasje rode wijn.
En daar dan voor betaald krijgen
Zwaar levenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:56 schreef sigme het volgende:
Ik had vanmiddag nog een vergadering, anderhalf uur, alleen luisteren. Dus ik lag in mijn togus op een bankje in de zon. Afgewisseld met rechtop zitten op dat bankje, met een glaasje rode wijn.
En daar dan voor betaald krijgen
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, het is gebeurd hoor. Foto’s volgen binnenkort.
Lol.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zwaar leven![]()
Ik was gisteren ook even net een echte werknemer. Ik had een stembureautraining, door zo'n lean managementbureau. Samen met medewerkers van het gemeentehuis die over elk stapje allemaal hun zegje wilden doen. Je verwacht het niet.
Dat is niet heel leanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
die over elk stapje allemaal hun zegje wilden doen.
Nee, dat was het zeker niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was de laatste les van paaldansen voor beginners. Ik ga me meteen inschrijven voor de cursus van het volgende niveau![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:54 schreef Tele6 het volgende:
Kijk, zonder handen!Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was de laatste les van paaldansen voor beginners. Ik ga me meteen inschrijven voor de cursus van het volgende niveau![]()
Kijk, zonder handen!WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was de laatste les van paaldansen voor beginners. Ik ga me meteen inschrijven voor de cursus van het volgende niveau
We have far more in common than that which devides us..
Kijk, zonder handen!ZOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was de laatste les van paaldansen voor beginners. Ik ga me meteen inschrijven voor de cursus van het volgende niveau![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kijk, zonder handen!You did itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was de laatste les van paaldansen voor beginners. Ik ga me meteen inschrijven voor de cursus van het volgende niveau![]()
Kijk, zonder handen!Wat een superleuke foto ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was de laatste les van paaldansen voor beginners. Ik ga me meteen inschrijven voor de cursus van het volgende niveauEn
want volgens mij is het heeeeel moeilijk en vereist heel veel kracht!
Dankjewelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een superleuke foto ookEn
want volgens mij is het heeeeel moeilijk en vereist heel veel kracht!
Knap zeg! Sexy hoeft niet persé toch, of heb je voor sexy/show gekozen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dankjewel
Het is een combinatie van het trucje begrijpen, kracht en huidoppervlak waarmee je aan die paal blijft hangen. We hebben het eerst in andere houdingen geoefend en ik heb héél hard geoefend want ik wilde héél graag voor het eind van de cursus ondersteboven kunnen. En dat is dus gelukt![]()
![]()
![]()
Houd me op de hoogte als je wil. Lijkt me een leuke plek om verjaardagsneef mee naartoe te nemen. Een vegetarisch restaurant hebben we nog niet gehad.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Myraela en @:Candaasje (en anderen) in het voorjaar opent “Konijnenvoer 2.0” . Waar en wanneer weet ik nog niet.
Gaaf he!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dankjewel
Het is een combinatie van het trucje begrijpen, kracht en huidoppervlak waarmee je aan die paal blijft hangen. We hebben het eerst in andere houdingen geoefend en ik heb héél hard geoefend want ik wilde héél graag voor het eind van de cursus ondersteboven kunnen. En dat is dus gelukt![]()
![]()
![]()
Doe ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Houd me op de hoogte als je wil. Lijkt me een leuke plek om verjaardagsneef mee naartoe te nemen. Een vegetarisch restaurant hebben we nog niet gehad.
Lekker in het zonnetje zitten en wachten totdat je door kanquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben gevraagd een systeem als superuser uit te testen tijdens een stresstest vandaag.
Systeem accepteert mijn admin inlog niet (wel die als gewone user maar voor dat teststuk zijn al zat mensen). Kom de inlog vandaag pas testen omdat er tot het laatste moment aan het systeem getweaked is.
Ik WIST dat dit een goede dag ging worden![]()
Ik kan zat andere dingen doen (zoals bij voorbeeld mijn normale werkquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lekker in het zonnetje zitten en wachten totdat je door kan
Kijk, zonder handen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was de laatste les van paaldansen voor beginners. Ik ga me meteen inschrijven voor de cursus van het volgende niveau
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Degene die deze cursus geeft, legt er wel altijd een nadruk op om de poses en bewegingen op een elegante sexy manier te doen. Ik denk dat dat ook is omdat het de beginnerscursus is, en ook al ben je een beginner en doe je alleen maar een paar makkelijke bewegingen, dan kun je het er alsnog leuk uit laten zien als je mooi beweegt. Ik vind het zelf leuker om meer acrobatiek-achtige dingen te doen dus ik ben blij dat we ondersteboven mochten klimmen deze week ipv pirouetjes draaien en zoquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Knap zeg! Sexy hoeft niet persé toch, of heb je voor sexy/show gekozen?
Gaaf dat je je doel van de beginnerscursus al bereikt hebt
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
Echt een leuke foto. Mini-G met een zeer verantwoordelijke taak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
Lief zeg @P. Alle drieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Ik weet dat gisteren een van de referenties is gebeld.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:53 schreef AnneX het volgende:
Ga je deze week nog iets horen @:kaatje1?
Waarom niet? Je bent werkloos...je hebt geen andere verplichtingenquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet dat gisteren een van de referenties is gebeld.
Maar 1 maart beginnen lijkt me sterk.
Er is mij nog geen aanbod of wat dan ook gedaan. En het is een overheidsinstantie, zijn die zo snel met contracten enzo?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent werkloos...je hebt geen andere verplichtingenJij kan wel vrij rap beginnen.
De vraag stellen…quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er is mij nog geen aanbod of wat dan ook gedaan. En het is een overheidsinstantie, zijn die zo snel met contracten enzo?
Er is nog niet gesproken over salaris, arbeidsvoorwaarden, hoeveel uur. Maar goed, ik kan dinsdag welquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:44 schreef Myraela het volgende:
Bij ons gaat het eigenlijk wel altijd zo snel. Al beginnen mensen vaak gewoon al voordat het op papier helemaal rond is, maar dat loopt altijd wel los.
Oeh, benieuwd! Goede om in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Myraela en @:Candaasje (en anderen) in het voorjaar opent “Konijnenvoer 2.0” . Waar en wanneer weet ik nog niet.
Kijk, zonder handen!Supertof! En superknap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was de laatste les van paaldansen voor beginners. Ik ga me meteen inschrijven voor de cursus van het volgende niveau![]()
En sexy komt vanzelf, als je er steeds meer vertrouwen en bovendien lol in hebt. Dus dat komt wel goed zo te zien!quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
Gefeliciteerd P ! Toch nog een beetje van jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag kunnen genieten?(Kan me voorstellen dat het ver uit je comfortzone is hoor, al die aandacht enzo
)
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:49 schreef fietsie het volgende:
In verband met de verjaardag van uk heb ik een baktopique gemaakt!
[ afbeelding ]Jouw uk is al helemaal niet zo'n uk meer joh!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |