abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203759008
Plaatje is weggewaaid..... Sorry.... ;)
pi_203759016
En @Tuindier beterschap!!! :* klinkt oncomfortabel.
pi_203759152
Wij hadden New York Pizza vanavond (en morgen want te veel besteld) :9 De Italianen moeten er vast niets van hebben maar ik vind het altijd erg lekker. In tegenstelling tot Domino's.
pi_203759289
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 19:41 schreef Tuindier het volgende:
Wij hadden vegan turkse pizza’s. Ben nog steeds flink verkouden, met hoofdpijn, veel hoesten en geen stem, dus de rest van de dag heb ik op de bank doorgebracht.
Bleh, nog steeds verkouden. Dat duurt ook alweer een week ofzo toch? Beterschap!

Welke Turkse pizza had je? Ik heb laatst die van Lekker & Anders gekocht maar weet niet of die vega of vegan was. Wel erg lekker, dat viel me mee. Ik heb nog wat tzaziki dus ik denk dat ik er komende week weer één neem :9
Spoilers!
pi_203759320
Die Lekker en Anders Turkse pizza's zijn erg lekker. :9 Echt favoriet om in de vriezer te hebben liggen.
pi_203759483
Met de trein als Duitser naar Utrecht.
Voor de Nederlanders in het Duitse. De verwondering.😎
pi_203759493
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:02 schreef Sarabi het volgende:
Wij hadden New York Pizza vanavond (en morgen want te veel besteld) :9 De Italianen moeten er vast niets van hebben maar ik vind het altijd erg lekker. In tegenstelling tot Domino's.
Ik bestelde wel eens bij Domino’s maar die zijn gestopt met gorgonzola. Toen een keer bij New York Pizza besteld en dat was een heel verschil, veel lekkerder
We have far more in common than that which devides us..
pi_203759568
Ik vind hier de Dominos beter te eten, hoewel ze in Wilrijk nog net weer wat beter waren.

Maar eigenlijk haal ik tegenwoordig liever zo'n diepvriespizza van Oetker.

Of gewoon zelf beleggen :9
pi_203759648
Ik zou zowel bij Domino's als New Yorker eigenlijk niet snel bestellen. Als ik zin zou hebben in zo'n Amerikaanse pizza dan vind ik de Big American met spinazie wel lekker fout. :9
pi_203759662
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik bestelde wel eens bij Domino’s maar die zijn gestopt met gorgonzola. Toen een keer bij New York Pizza besteld en dat was een heel verschil, veel lekkerder
Zal misschien ook per stad verschillen, maar hier is New York echt lekkerder dan Domino's.

quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:31 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind hier de Dominos beter te eten, hoewel ze in Wilrijk nog net weer wat beter waren.

Maar eigenlijk haal ik tegenwoordig liever zo'n diepvriespizza van Oetker.

Of gewoon zelf beleggen :9
Ristorante pollo is ook nog steeds favoriet hier.

Zelf maken is natuurlijk lekkerder (zeker van de bbq), maar ook wel meer werk.
pi_203759687
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zowel bij Domino's als New Yorker eigenlijk niet snel bestellen. Als ik zin zou hebben in zo'n Amerikaanse pizza dan vind ik de Big American met spinazie wel lekker fout. :9
Big Americans zijn echt niet mijn smaak. Mijn man houdt er wel van.

Onze aangetrouwde (Amerikaanse) tante is het trouwens totaal niet eens met de naam van die pizzas.
  zondag 20 februari 2022 @ 20:39:07 #12
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203759714
Wij hebben geluk dat de snackbar hier ook pizza doet. Ze hebben echt zo'n steenoven staan. Geweldige pizza.

New York en domino vind ik dan wel echt goor. Rare beleg ook allemaal brrr.
pi_203759750
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:37 schreef Sarabi het volgende:
Big Americans zijn echt niet mijn smaak. Mijn man houdt er wel van.

Onze aangetrouwde (Amerikaanse) tante is het trouwens totaal niet eens met de naam van die pizzas.
Ik heb het ook al jaren niet op, maar we aten het vroeger thuis dus het blijft toch een soort nostalgie. :D Net als de Restorante tonno. O+ Heeft weinig te maken met een pizza tonijn, maar is toch superlekker. :9
pi_203759787
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:39 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben geluk dat de snackbar hier ook pizza doet. Ze hebben echt zo'n steenoven staan. Geweldige pizza.

New York en domino vind ik dan wel echt goor. Rare beleg ook allemaal brrr.
De lekkerste pizza’s bezorgen ze niet en tot voor kort kon je ze wel afhalen, maar dan was het al koud voordat ik thuis was. Wel meteen in de hete oven gedaan, maar de bodem was niet meer lekker knapperig
pi_203759891
Mweh nu naar huis van West naar Oost Brabant is niet zo leuk. 10km gereden nu al misselijk.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 21:06:38 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203760089
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef Myraela het volgende:
De bodem bij New York Pizza is niet alle zo'n Big American :N

Diepvriespizza hoef ik niet. Vind ik zonde van m'n calorieën.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203760091
Ah, nichtje belt net.
Vierde etentje van de dag in tha pocket :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 21:07:45 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203760100
Grieks restaurant was niet zonde van de calorieën trouwens, lekker gegeten.
pi_203760216
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mweh nu naar huis van West naar Oost Brabant is niet zo leuk. 10km gereden nu al misselijk.
Bbrr rij voorzichtig
pi_203760633
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 21:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]
De bodem bij New York Pizza is niet alle zo'n Big American :N

Diepvriespizza hoef ik niet. Vind ik zonde van m'n calorieën.
Ik vind de meeste diepvriespizza's ook maar vettig en zonde, maar de nieuwe Good Baker van Dr Oetker vind ik echt een heel andere categorie :Y .

Wij aten hier overigens tempeh. Morgen op het werk nog wat cilli 'non' carne :D en ik denk thuis in de middag nog een kopje linzensoep met stokbroodjes, nu al zin in :9
pi_203760718
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Was je al niet lekker of heb je last van wagenziekte? :o
pi_203761039
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Bleh, nog steeds verkouden. Dat duurt ook alweer een week ofzo toch? Beterschap!

Welke Turkse pizza had je? Ik heb laatst die van Lekker & Anders gekocht maar weet niet of die vega of vegan was. Wel erg lekker, dat viel me mee. Ik heb nog wat tzaziki dus ik denk dat ik er komende week weer één neem :9
Kleine week nu ja. Ben er wel klaar mee. Mijn man slaapt in de logeerkamer omdat ik zo hard snurk nu }:| en 's nachts ook regelmatig hoest.

De Turkse pizza was verse van picnic. Per ongeluk hebben ze twee pakjes bezorgd, maar dat komt wel op :9.
pi_203761050
quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2022 21:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik vind de meeste diepvriespizza's ook maar vettig en zonde, maar de nieuwe Good Baker van Dr Oetker vind ik echt een heel andere categorie :Y .

Wij aten hier overigens tempeh. Morgen op het werk nog wat cilli 'non' carne :D en ik denk thuis in de middag nog een kopje linzensoep met stokbroodjes, nu al zin in :9
Mee eens! Het heeft misschien niet zo veel meer met pizza te maken, maar het is een goed diepvriesalternatief.
pi_203761124
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 22:22 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Mee eens! Het heeft misschien niet zo veel meer met pizza te maken, maar het is een goed diepvriesalternatief.
Heel eerlijk hebben die Restaurante pizza's ook niet zoveel met pizza te maken :P

Dat vind ik dan weer het nadeel van dit jaar wsl naar Corsica gaan en niet naar Italië ; de pizza's kunnen niet tippen aan die van mijn favo pizzatentje 'Milano' ('t ziet er niet uit, met plastic tuinstoelen enzo buiten op het terras, incusief TL verlichting) vlakbij het Lago d'Idro O+ :9
pi_203761411
De dr Oetker pizza's zijn prima. Hoezo heeft het niets met pizza te maken? Deegbodem, tomatensaus, (nep)kaas en eventueel wat andere ingrediënten = pizza. Niet zo elitair doen :P

Ik heb mijn smerigste pizza ooit in Italië gehad :Y) Die was taai en smaakloos.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 februari 2022 @ 23:18:33 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203761546
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 23:00 schreef Isabeau het volgende:
De dr Oetker pizza's zijn prima. Hoezo heeft het niets met pizza te maken? Deegbodem, tomatensaus, (nep)kaas en eventueel wat andere ingrediënten = pizza. Niet zo elitair doen :P

Ik vind de "salami mozzarella pesto" heel goed eetbaar :Y
Al gooi ik de tomaatjes eraf :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 06:54:18 #27
388664 crew  Dotteke
pi_203762303
Morguh c_/ inderdaad zoals de TT zegt al zegt wat een gewoei :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_203762341
M'n test is negatief *G* *G* *G*
pi_203762347
Tele *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203762348
Bij mezelf herken ik wel een gevoel van "Oh, alweer negatief?". Er zijn zoveel mensen die kerona hebben (gehad). Ik hink af en toe wel op de gedachte "Laat m maar positief zijn, dan ben ik er vanaf".
pi_203762355
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:22 schreef Lonaa het volgende:
Bij mezelf herken ik wel een gevoel van "Oh, alweer negatief?". Er zijn zoveel mensen die kerona hebben (gehad). Ik hink af en toe wel op de gedachte "Laat m maar positief zijn, dan ben ik er vanaf".
Ik denk nu vooral "laat me aub pas corona krijgen nadat ik ingewerkt ben, want ik zou niet weten wat ik nu 10 dagen lang thuis zou moeten gaan zitten doen" + ik heb over een week een sportwedstrijd waar ik fit voor zou willen zijn. In een duo dus anders zou ik diegene ook laten zitten.

Maar verder, inderdaad. Ik ben stiekem ook wel blij dat de meeste collega's het al gehad hebben, dan zit je niet meer met wanneer iemand het nog gaat krijgen _O-
pi_203762368
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik denk nu vooral "laat me aub pas corona krijgen nadat ik ingewerkt ben, want ik zou niet weten wat ik nu 10 dagen lang thuis zou moeten gaan zitten doen" + ik heb over een week een sportwedstrijd waar ik fit voor zou willen zijn. In een duo dus anders zou ik diegene ook laten zitten.

Maar verder, inderdaad. Ik ben stiekem ook wel blij dat de meeste collega's het al gehad hebben, dan zit je niet meer met wanneer iemand het nog gaat krijgen _O-
Ja, ook wel herkenbaar. Het komt me iedere keer namelijk ook wel "slecht uit" :')
pi_203762391
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:22 schreef Lonaa het volgende:
Waar ben je dan vanaf? Ik ken ondertussen mensen die ondanks vaccinatie toch al drie keer corona gehad hebben.
pi_203762549
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:40 schreef Myraela het volgende:

[..]
Waar ben je dan vanaf? Ik ken ondertussen mensen die ondanks vaccinatie toch al drie keer corona gehad hebben.
Ja ik hoop dan wel dat ik niet tot die groep behoor :+
pi_203762592
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203762639
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O
Mogge!

Zijn jullie er klaar voor? Wat staat er allemaal op het programma?
Spoilers!
pi_203762698
Dagbesteding
Werewolf
pi_203762744
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:17 schreef Lonaa het volgende:
Ja ik hoop dan wel dat ik niet tot die groep behoor :+
Dan kun je toch net zo goed tot de groep behoren die gewoon helemaal geen corona krijgt. :D Ik had zowel de eerste als de tweede keer graag willen missen. Al komt dat voor een groot deel ook voornamelijk door de quarantaine.
  maandag 21 februari 2022 @ 09:42:13 #39
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203763237
Ik kan geloof ik wel een weekje ongegeneerd thuisblijven gebruiken nu.. :+

Over een maand of 2 liever niet meer.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203763296
Andere schutting is nu ook overleden -O-
pi_203763322
Mogge!

Hier leek het lekker zonnig maar het licht is al weer uit.

Hoe gaat het met de logeerkamer @PdeHoog? Lekkage kunnen maken?
pi_203763501
Ik krijg een foto'tje uit Nederland.
Dit is mijn schapenweide. Hier lopen 11 schapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203763537
Goed....vijf dakdekkers gebeld. Ik heb er twee daadwerkelijk aan de lijn gekregen. De een belt me misschien vandaag terug. De ander geeft gewoon aan geen tijd te hebben en ook geen zicht op wanneer wel. De overige drie gaan gewoon direct naar voicemail.

Dit schiet op :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203763557
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mogge!

Zijn jullie er klaar voor? Wat staat er allemaal op het programma?
Vandaag? Vooral kijken hoe we de schade in de logeerkamer kunnen beperken, maar dat is een utopie ben ik bang -O- Geen dakdekker te vinden. En we gaan straks met de schoonouders even het dorp in. Moet nog een nieuwe riem hebben :P

Morgen gebakjes halen voor de goodie-bags die G graag wil maken en mee wil geven aan iedere bezoeker. En dan zouden we klaar moeten zijn :P
pi_203763563
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:17 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah....ik dacht even dat ze zwemles gingen krijgen :D
pi_203763893
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Ws vertekent het beeld: in het weiland lijkt waterstand hoger dan in de beek!?
Sneu voor de schapen zeg.
Heb je eerder deze situatie gehad?

En P. ook al wateroverlast. Blijft het logeerbed wèl droog?

Ondertussen zit ik te bedenken hoe ik 40 boeken in zo’n boodschappenmandje -op-wielen droog verplaats van auto naar schoolbieb 100 m verderop…een omslachtige situatie met parkeren daar.
pi_203763945
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 23:00 schreef Isabeau het volgende:

Ik bedoel dat heel niet elitair :D Ik schaar alleen de meeste diepvriespizza's echt wel in dezelfde categorie als Knorr Wereldgerechten en 'Chinees' zoals we die afhalen.
(Nu heb ik toevallig een quilty pleasure voor Knorr's Burrito's :@ , dus het is verder geen waardeoordeel in de zin van goed/fout.)

En natuurlijk, niet elke Italiaan kan goede pizza's bakken. Ik noemde ook heel bewust dat ene zaakje, dat absoluut niet duur is. Je zit er op plastic tuinstoelen onder de TL verlichting, niks elitairs aan. Behalve dan dat je naar Italië moet, maar ok, detail :P

Mijn smerigste pizza was overigens ook gelijk de duurste pizza die ik denk ik gegeten heb, bij een van der Valk restaurant. Godnondeju wat een klootzakken waren dat ;(
Dan wel liever dus een diepvries hoor. Of Domino's. Of New Yorker.
pi_203763968
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
:o Oei, jij ging voor een moeras?

En bagger @PdeHoog . Die dakdekkers hebben nu werk te over ja.
pi_203763974
Ik krijg brandend maagzuur van sommige diepvriespizza's, van de saus. Sindsdien durf ik niet meer. :+

De beste pizza at ik in Berlijn, bij zo'n zaakje met houten stoelen, geruite plastic tafelkleedjes en witte plavuizen. Met een ouderwetse TV met Italiaans voetbal en zo'n grote donkerhouten bar. :+
pi_203763986
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:00 schreef Candaasje het volgende:
(Nu heb ik toevallig een quilty pleasure voor Knorr's Burrito's :@
Same. :9
pi_203763992
Ik zou nu wel een diepvriespizza lusten, overigens.
pi_203764079
Ik zit over 3 maanden weer in Italië voor pizza's. *O* Al mis ik dan stiekem wel extra dat ik geen vlees meer eet, want een lekkere ham op pizza is toch wel erg fijn.
pi_203764173
Oef @sigme dat ziet er vochtig uit daar. Arme schapen.

Balen @PdeHoog Best logisch dat ze het druk hebben, de dakdekkers. Is er nog wel te slapen in de kamer, desnoods met emmers?

@Lonaa Dat heb ik dus ook. Kon het eerst niet thuisbrengen want zo vaak eet ik die dingen niet, maar opeens dacht ik dat het dat wel eens kon zijn. Maar wat dat nou veroorzaakt, geen idee, ik dacht dat het misschien met het deeg te maken had, maar de saus kan natuurlijk ook.

@AnneX de boeken in een vuilniszak doen en dan in zo'n karretje?
pi_203764184
Oh ja, het deeg zou ook kunnen @Kaatje1 maar om een of andere reden verdenk ik de saus. :') :D
pi_203764234
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:14 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja, het deeg zou ook kunnen @:Kaatje1 maar om een of andere reden verdenk ik de saus. :') :D
Ik dacht altijd deeg. Daar is meer van dan van saus op zo'n pizza. Dacht (misschien totaal verkeerd waarschijnlijk) dat het nog aan een soort van narijzen is in je maag. :D
pi_203764256
Is het niet gewoon het vet van de kaas? Dat geef ik juist de schuld.
pi_203764264
:D
pi_203764272
Nou, ik heb verder eigenlijk nooit brandend maagzuur. En ik eet verder wel vet. En kaas. En deeg. Maar nooit kant en klare tomatensaus.
pi_203764312
Ik heb wel snel brandend maagzuur, bij mij is de combinatie van suiker en vet vaak funest. Maar bij die diepvriespizza wel sneller dan een normale pizza, al kun je mij bij een 4 kazen pizza van de Italiaan ook wel afschrijven. :D
pi_203764319
Ik had het vooral met de Pizza Funghi . Geen idee waar het precies aan lag, mogelijk wel het enorme vetgehalte.
(Want daar heb ik nog steeds wel snel last van)
pi_203764340
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:19 schreef Myraela het volgende:
Is het niet gewoon het vet van de kaas? Dat geef ik juist de schuld.
Van de week kaasfondue gehad :9~ . Da's ook best veel kaas en vet. Nergens last van ;)
pi_203764353
Bohh. Zin in kaasfondue.
pi_203764407
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ws vertekent het beeld: in het weiland lijkt waterstand hoger dan in de beek!?
Sneu voor de schapen zeg.
Heb je eerder deze situatie gehad?
De beek is momenteel integraal onderdeel van het weiland. Geen niveauverschil mogelijk.
Je ziet het slootje (dat gewoonlijk droog staat) tussen weg en haag.

Zo veel water op ons land hebben we niet meer gehad sinds de hermeandering van de beek (2013). Daarvoor wel eens flink water, maar niet zó hoog als dit. Maar toen liep het sneller ons land op: de beek kon toen minder water bufferen en ons land was toen ook op delen iets lager dan het nu is.

quote:
En P. ook al wateroverlast. Blijft het logeerbed wèl droog?

Ondertussen zit ik te bedenken hoe ik 40 boeken in zo’n boodschappenmandje -op-wielen droog verplaats van auto naar schoolbieb 100 m verderop…een omslachtige situatie met parkeren daar.
Boodschappenkar lenen van een nabijgelegen supermarkt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203764416
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:26 schreef Lonaa het volgende:
Bohh. Zin in kaasfondue.
Bij kaasfonduemeet :9~

Vanavond eetclub, dus afwachten wat er op tafel komt.
pi_203764434
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Van de week kaasfondue gehad :9~ . Da's ook best veel kaas en vet. Nergens last van ;)
Oh daar heb ik ook wel last van, maar dat is het wel waard. :9
pi_203764485
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:32 schreef Myraela het volgende:

[..]
Oh daar heb ik ook wel last van, maar dat is het wel waard. :9
Ja soms is buitpijn het lekkere eten waard.

Ik zou met liefde nog een weekend met buikpijn op de bank liggen van mijn vader's bami of mijn moeder's hachee. Daar at ik altijd teveel van, zo lekker was dat
pi_203764486
Ik gooi net een broccoli in de oven. En dan komt m'n vriend naar beneden dat er een schilder binnen nu en een half uur komt kijken. Toch stom hoe mijn eerste gedachte dan is 'oh, is het niet vreemd dan als ik broccoli eet'. :') Waarom voel ik een soort schaamte voor zulke dingen.
pi_203764551
Ik vind geloof ik niks zó lekker dat ik er achteraf buikpijn voor over heb.
Maar goed, ik doe mijn sterrenbeeld (Stier) ook niet echt eer aan geloof ik. In vrijwel elke beschrijving staat dat ik een materialistisch ingestelde bourgondiër zou moeten zijn... :')

Eet smakelijk @Myraela . Ik zou er gewoon lekker van genieten. Er zijn wel vreemdere dingen om te eten toch? :D
pi_203764751
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:

@:AnneX de boeken in een vuilniszak doen en dan in zo'n karretje?
Inderdaad iets vergelijkbaars bedacht: de auto onder de overkapping bij buren: dat is makkelijker en droog overpakken in een big shopper en die in het karretje over het smalle bruggetje 100 m verderop naar schoolplein.

Of het wordt gewoon droog en zonnig B-)
pi_203764809
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:00 schreef AnneX het volgende:

[..]
Inderdaad iets vergelijkbaars bedacht: de auto onder de overkapping bij buren: dat is makkelijker en droog overpakken in een big shopper en die in het karretje over het smalle bruggetje 100 m verderop naar schoolplein.

Of het wordt gewoon droog en zonnig B-)
Voor het laatste moet je tot woensdag wachten begrijp ik ;)
pi_203764932
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Andere schutting is nu ook overleden -O-
Deze hebben we weer kunnen maken. Hopelijk blijft ie ook nog even staan.
pi_203764992
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nou maar hopen dat dit voorlopig de laatste stormen zijn. Begin er nu wel genoeg van te krijgen
pi_203765012
Ik heb nog iets ontdekt waar de portobello-olie op kan: pannenkoek met champignons, lenteui en meegebakken kaar :9
Spoilers!
pi_203765088
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nou maar hopen dat dit voorlopig de laatste stormen zijn. Begin er nu wel genoeg van te krijgen
Zeg dat wel...
Het weer wordt natuurlijk ook alleen maar extremer.
pi_203765196
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog iets ontdekt waar de portobello-olie op kan: pannenkoek met champignons, lenteui en meegebakken kaar :9
Kan het niet op alles dan? :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203765292
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:14 schreef Sarabi het volgende:

Dat was hier een utopie.
Het touwtje hield het nog wel, maar nu is ie verderop ook gebroken en ligt helemaal naar de buurman.
Die het 'wel had gezien' maar niet de moeite neemt om even te waarschuwen of de boel een beetje te stutten met iets zodat ie niet helemaal omlazerd. }:|
Sowieso is dat de buurman die helemaal niets doet aan huis/tuin/omgeving/zichzelf :X
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 februari 2022 @ 12:42:32 #77
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203765330
Kaasfondue :9
Kaasfondue met ribben :9 bij Henk cc @Lucky_Strike
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203765331
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat was hier een utopie.
Het touwtje hield het nog wel, maar nu is ie verderop ook gebroken en ligt helemaal naar de buurman.
Die het 'wel had gezien' maar niet de moeite neemt om even te waarschuwen }:|
Da's jammer. Is de buurman wel zo dat hij meedoet met een nieuwe plaatsen? Of doet de verhuurder dat?
pi_203765344
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
:o
Gelukkig @spoiler!
pi_203765356
Ik blijf nog de hele week thuis. Die duizeligheid is een bitch o|O
pi_203765384
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat was hier een utopie.
Die het 'wel had gezien' maar niet de moeite neemt om even te waarschuwen of de boel een beetje te stutten met iets zodat ie niet helemaal omlazerd. }:|
Sowieso is dat de buurman die helemaal niets doet aan huis/tuin/omgeving/zichzelf :X
De schutting die vrijdag omging is hier ook niet meer te redden. Maar deze houdt het denk ik nog wel tot de volgende storm :')

Dus nu samen met de buurman een nieuwe kopen?
pi_203765400
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:

Da's jammer. Is de buurman wel zo dat hij meedoet met een nieuwe plaatsen? Of doet de verhuurder dat?
Is voor ons zelf, dingen in je tuin.
Allereerste keer liepen we al tegen een muur aan toen we de metershoge coniferen die als afscheiding dienden wilden vervangen voor een schutting en er meteen 5 meter tuin en veel licht bijkregen.
De 2e keer met die schutting die slecht geplaatst was en toen omging wilde hij ook niet meewerken.
Deze keer gaan we het gewoon 'eisen' al geeft hij er niks om. Er is zoiets als mandeligheid. Geleerd van de Rijdende Rechter. Hij is daartoe verplicht.
pi_203765432
Zo. Zeiknat geregend met Dora. Het was wel lekker rustig in het park. :7
pi_203765433
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:45 schreef Sarabi het volgende:

De schutting die vrijdag omging is hier ook niet meer te redden. Maar deze houdt het denk ik nog wel tot de volgende storm :')

Dus nu samen met de buurman een nieuwe kopen?
Samen wordt dus nog een ding :+
We hebben al iemand op het oog voor reparatie, die heeft de andere kant gedaan en een deur gemaakt. Echt een vakman.
Verzekering ook al geappt. Vorige keer kregen we wel iets terug, maar we zien nu nergens meer dat er schuttingen vervangen mogen worden bij stormschade.
pi_203765448
Balen @PdeHoog van het gedoe met de logeerkamer. Komt nooit uit, maar nu al helemaal niet :(
pi_203765495
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Samen wordt dus nog een ding :+
We hebben al iemand op het oog voor reparatie, die heeft de andere kant gedaan en een deur gemaakt. Echt een vakman.
Verzekering ook al geappt. Vorige keer kregen we wel iets terug, maar we zien nu nergens meer dat er schuttingen vervangen mogen worden bij stormschade.
Succes met het samenwerken.

Wij gaan ook maar eens kijken of we iets terug krijgen van de verzekering. In al die jaren nog nooit iets gevraagd dus even uitzoeken hoe het werkt :+
pi_203765536
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:43 schreef Blues het volgende:
Ja, da's zo naar. Enig idee waar dat vandaan komt?
pi_203765574
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Succes met het samenwerken.

Wij gaan ook maar eens kijken of we iets terug krijgen van de verzekering. In al die jaren nog nooit iets gevraagd dus even uitzoeken hoe het werkt :+
Zou ik zeker doen!

We hingen al bij Ditzo in de wacht en toen las ik online dat je ze kan appen met foto's. Maar wel meteen een automatisch botje met de mededeling dat het in behandeling wordt genomen maar door drukte etc etc etc :)
pi_203765595
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:43 schreef Blues het volgende:
Aah, hoe kom je zo -O-

Sterkte voor de mensen met stormschade. Voor de rest hoop ik dat het met iedereen goed gaat en leuke dingen doet enzo.
Wil zeggen dat ik sinds vorige week dinsdag mij ziek heb gemeld. Word straks gebeld door de dokter en dan zal ze denk ik wel een briefje schrijven, als dit nodig is. Woensdag weer door bedrijf en dan zal ik wel moeten zeggen wat er aan de hand is. Laatste dagen vooral benauwd/kortademig en hartkloppingen. Daardoor slecht slapen maar zit nu met een boek op de bank en net dit topic gelezen.
Fijne dag/werkweek eenieder :W
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_203765615
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:

Ja, da's zo naar. Enig idee waar dat vandaan komt?
Ja, ik was 2 weken geleden mega-mega moe.
Vorige week voelde ik me iets minder moe, maar wel kapot na maandag gewerkt te hebben (echt lichamelijk moe, geen stress) en woensdag heb ik met koorts in lijf en beroerd gewerkt (en tig x getest neg). Woensdag eerder naar huis en vanaf 's avonds die duizeligheid.
Alles bij elkaar opgeteld heb ik gewoon een virale infectie die ook op je evenwichtsorgaan kan gaan zitten.
Alle boxjes qua symptomen tik ik aan.
Dus rust en vlg week maar weer aan het werk. Ik heb van al die therapie wel geleerd dat je eigen gezondheid altijd voor al het andere gaat. :+
pi_203765657
Ach je @FutureFairytale Enig idee wat je hebt? Weer besmet?

En dat klinkt wel logisch @Blues "mak an" zou mijn moeder gezegd hebben (dit is ook voor FFT)
pi_203765669
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Aah, hoe kom je zo -O-

Sterkte voor de mensen met stormschade. Voor de rest hoop ik dat het met iedereen goed gaat en leuke dingen doet enzo.
Wil zeggen dat ik sinds vorige week dinsdag mij ziek heb gemeld. Word straks gebeld door de dokter en dan zal ze denk ik wel een briefje schrijven, als dit nodig is. Woensdag weer door bedrijf en dan zal ik wel moeten zeggen wat er aan de hand is. Laatste dagen vooral benauwd/kortademig en hartkloppingen. Daardoor slecht slapen maar zit nu met een boek op de bank en net dit topic gelezen.
Fijne dag/werkweek eenieder :W
Zie mijn antwoord aan Kaat hierboven ;)

En jij kiest nu ook eindelijk voor jezelf ^O^ Voor je eigen gezondheid, heel verstandig.
Heeft de slaapcoach toch niet alles kunnen oplossen zo te lezen? Hopelijk krijg je van de huisarts/bedrijfsarts (die geen briefjes schrijft hoor, maar digitaal adviezen geeft aan werkgever) doorverwijzing om door te zoeken en beter te worden! :* Alle sterkte!
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 13:30:33 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203766002
Oeh, Woudagemaal komt ook onder stoom O+
pi_203766097
Oke Good omens serie nu 2 keer gezien. Wat een feest om naar te kijken. En hoezo ziet die Sheen er met blond en kort haar er ineens zo appetijtelijk uit :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 21-02-2022 13:54:07 ]
pi_203766157
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja, ik was 2 weken geleden mega-mega moe.
Vorige week voelde ik me iets minder moe, maar wel kapot na maandag gewerkt te hebben (echt lichamelijk moe, geen stress) en woensdag heb ik met koorts in lijf en beroerd gewerkt (en tig x getest neg). Woensdag eerder naar huis en vanaf 's avonds die duizeligheid.
Alles bij elkaar opgeteld heb ik gewoon een virale infectie die ook op je evenwichtsorgaan kan gaan zitten.
Alle boxjes qua symptomen tik ik aan.
Dus rust en vlg week maar weer aan het werk. Ik heb van al die therapie wel geleerd dat je eigen gezondheid altijd voor al het andere gaat. :+
Aah ok. Kwestie van rustig aan doen tot je weer beter bent. Gelukkig niks ernstigs.

Wist niet of ik het al had gezegd maar blijkbaar kwam dat slechte slapen vanwege dat ik overspannen was. Alleen ik bleef iedere keer proberen en bleef werken en was dan kapot in het weekend. Moet nu dubbele medicijnen innemen en donderdag dokter bellen hoe dat bevalt.
Bedrijf weet het nog niet maar zal niet lang duren.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_203766243
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Aah ok. Kwestie van rustig aan doen tot je weer beter bent. Gelukkig niks ernstigs.

Wist niet of ik het al had gezegd maar blijkbaar kwam dat slechte slapen vanwege dat ik overspannen was. Alleen ik bleef iedere keer proberen en bleef werken en was dan kapot in het weekend. Moet nu dubbele medicijnen innemen en donderdag dokter bellen hoe dat bevalt.
Hé jasses, pas goed op jezelf. Neem de rust die je nodig hebt
pi_203766268
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 13:30 schreef derLudolf het volgende:
Oeh, Woudagemaal komt ook onder stoom O+
Ooh, daar wilden wij precorona al op bezoek.
pi_203766328
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dag @FutureFairytale , heb je de slaapcoach verteld van de hartkloppingen en benauwd voelen?!
Zeer ws. is zij ook “Ademcoach”. B-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')