Bleh, nog steeds verkouden. Dat duurt ook alweer een week ofzo toch? Beterschap!quote:Op zondag 20 februari 2022 19:41 schreef Tuindier het volgende:
Wij hadden vegan turkse pizza’s. Ben nog steeds flink verkouden, met hoofdpijn, veel hoesten en geen stem, dus de rest van de dag heb ik op de bank doorgebracht.
Ik bestelde wel eens bij Domino’s maar die zijn gestopt met gorgonzola. Toen een keer bij New York Pizza besteld en dat was een heel verschil, veel lekkerderquote:Op zondag 20 februari 2022 20:02 schreef Sarabi het volgende:
Wij hadden New York Pizza vanavond (en morgen want te veel besteld)De Italianen moeten er vast niets van hebben maar ik vind het altijd erg lekker. In tegenstelling tot Domino's.
Zal misschien ook per stad verschillen, maar hier is New York echt lekkerder dan Domino's.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik bestelde wel eens bij Domino’s maar die zijn gestopt met gorgonzola. Toen een keer bij New York Pizza besteld en dat was een heel verschil, veel lekkerder
Ristorante pollo is ook nog steeds favoriet hier.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:31 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind hier de Dominos beter te eten, hoewel ze in Wilrijk nog net weer wat beter waren.
Maar eigenlijk haal ik tegenwoordig liever zo'n diepvriespizza van Oetker.
Of gewoon zelf beleggen
Big Americans zijn echt niet mijn smaak. Mijn man houdt er wel van.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zowel bij Domino's als New Yorker eigenlijk niet snel bestellen. Als ik zin zou hebben in zo'n Amerikaanse pizza dan vind ik de Big American met spinazie wel lekker fout.
Ik heb het ook al jaren niet op, maar we aten het vroeger thuis dus het blijft toch een soort nostalgie.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:37 schreef Sarabi het volgende:
Big Americans zijn echt niet mijn smaak. Mijn man houdt er wel van.
Onze aangetrouwde (Amerikaanse) tante is het trouwens totaal niet eens met de naam van die pizzas.
De lekkerste pizza’s bezorgen ze niet en tot voor kort kon je ze wel afhalen, maar dan was het al koud voordat ik thuis was. Wel meteen in de hete oven gedaan, maar de bodem was niet meer lekker knapperigquote:Op zondag 20 februari 2022 20:39 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben geluk dat de snackbar hier ook pizza doet. Ze hebben echt zo'n steenoven staan. Geweldige pizza.
New York en domino vind ik dan wel echt goor. Rare beleg ook allemaal brrr.
De bodem bij New York Pizza is niet alle zo'n Big Americanquote:Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zowel bij Domino's als New Yorker eigenlijk niet snel bestellen. Als ik zin zou hebben in zo'n Amerikaanse pizza dan vind ik de Big American met spinazie wel lekker fout.
Bbrr rij voorzichtigquote:Op zondag 20 februari 2022 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mweh nu naar huis van West naar Oost Brabant is niet zo leuk. 10km gereden nu al misselijk.
Ik vind de meeste diepvriespizza's ook maar vettig en zonde, maar de nieuwe Good Baker van Dr Oetker vind ik echt een heel andere categoriequote:Op zondag 20 februari 2022 21:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De bodem bij New York Pizza is niet alle zo'n Big American
Diepvriespizza hoef ik niet. Vind ik zonde van m'n calorieën.
Was je al niet lekker of heb je last van wagenziekte?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mweh nu naar huis van West naar Oost Brabant is niet zo leuk. 10km gereden nu al misselijk.
Kleine week nu ja. Ben er wel klaar mee. Mijn man slaapt in de logeerkamer omdat ik zo hard snurk nuquote:Op zondag 20 februari 2022 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bleh, nog steeds verkouden. Dat duurt ook alweer een week ofzo toch? Beterschap!
Welke Turkse pizza had je? Ik heb laatst die van Lekker & Anders gekocht maar weet niet of die vega of vegan was. Wel erg lekker, dat viel me mee. Ik heb nog wat tzaziki dus ik denk dat ik er komende week weer één neem
Mee eens! Het heeft misschien niet zo veel meer met pizza te maken, maar het is een goed diepvriesalternatief.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind de meeste diepvriespizza's ook maar vettig en zonde, maar de nieuwe Good Baker van Dr Oetker vind ik echt een heel andere categorie.
Wij aten hier overigens tempeh. Morgen op het werk nog wat cilli 'non' carneen ik denk thuis in de middag nog een kopje linzensoep met stokbroodjes, nu al zin in
Heel eerlijk hebben die Restaurante pizza's ook niet zoveel met pizza te makenquote:Op zondag 20 februari 2022 22:22 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Mee eens! Het heeft misschien niet zo veel meer met pizza te maken, maar het is een goed diepvriesalternatief.
Ik vind de "salami mozzarella pesto" heel goed eetbaarquote:Op zondag 20 februari 2022 23:00 schreef Isabeau het volgende:
De dr Oetker pizza's zijn prima. Hoezo heeft het niets met pizza te maken? Deegbodem, tomatensaus, (nep)kaas en eventueel wat andere ingrediënten = pizza. Niet zo elitair doen
Ik heb mijn smerigste pizza ooit in Italië gehadDie was taai en smaakloos.
Ik denk nu vooral "laat me aub pas corona krijgen nadat ik ingewerkt ben, want ik zou niet weten wat ik nu 10 dagen lang thuis zou moeten gaan zitten doen" + ik heb over een week een sportwedstrijd waar ik fit voor zou willen zijn. In een duo dus anders zou ik diegene ook laten zitten.quote:Op maandag 21 februari 2022 07:22 schreef Lonaa het volgende:
Bij mezelf herken ik wel een gevoel van "Oh, alweer negatief?". Er zijn zoveel mensen die kerona hebben (gehad). Ik hink af en toe wel op de gedachte "Laat m maar positief zijn, dan ben ik er vanaf".
Ja, ook wel herkenbaar. Het komt me iedere keer namelijk ook wel "slecht uit"quote:Op maandag 21 februari 2022 07:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk nu vooral "laat me aub pas corona krijgen nadat ik ingewerkt ben, want ik zou niet weten wat ik nu 10 dagen lang thuis zou moeten gaan zitten doen" + ik heb over een week een sportwedstrijd waar ik fit voor zou willen zijn. In een duo dus anders zou ik diegene ook laten zitten.
Maar verder, inderdaad. Ik ben stiekem ook wel blij dat de meeste collega's het al gehad hebben, dan zit je niet meer met wanneer iemand het nog gaat krijgen
Waar ben je dan vanaf? Ik ken ondertussen mensen die ondanks vaccinatie toch al drie keer corona gehad hebben.quote:Op maandag 21 februari 2022 07:22 schreef Lonaa het volgende:
Bij mezelf herken ik wel een gevoel van "Oh, alweer negatief?". Er zijn zoveel mensen die kerona hebben (gehad). Ik hink af en toe wel op de gedachte "Laat m maar positief zijn, dan ben ik er vanaf".
Ja ik hoop dan wel dat ik niet tot die groep behoorquote:Op maandag 21 februari 2022 07:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar ben je dan vanaf? Ik ken ondertussen mensen die ondanks vaccinatie toch al drie keer corona gehad hebben.
Dan kun je toch net zo goed tot de groep behoren die gewoon helemaal geen corona krijgt.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:17 schreef Lonaa het volgende:
Ja ik hoop dan wel dat ik niet tot die groep behoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Vandaag? Vooral kijken hoe we de schade in de logeerkamer kunnen beperken, maar dat is een utopie ben ik bangquote:Op maandag 21 februari 2022 08:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mogge!
Zijn jullie er klaar voor? Wat staat er allemaal op het programma?
quote:Op maandag 21 februari 2022 10:17 schreef sigme het volgende:
Ik krijg een foto'tje uit Nederland.
Dit is mijn schapenweide. Hier lopen 11 schapen.
[ afbeelding ]Ah....ik dacht even dat ze zwemles gingen krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
[ afbeelding ]Ws vertekent het beeld: in het weiland lijkt waterstand hoger dan in de beek!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneu voor de schapen zeg.
Heb je eerder deze situatie gehad?
En P. ook al wateroverlast. Blijft het logeerbed wèl droog?
Ondertussen zit ik te bedenken hoe ik 40 boeken in zo’n boodschappenmandje -op-wielen droog verplaats van auto naar schoolbieb 100 m verderop…een omslachtige situatie met parkeren daar.
Ik bedoel dat heel niet elitairquote:Op zondag 20 februari 2022 23:00 schreef Isabeau het volgende:
De dr Oetker pizza's zijn prima. Hoezo heeft het niets met pizza te maken? Deegbodem, tomatensaus, (nep)kaas en eventueel wat andere ingrediënten = pizza. Niet zo elitair doen
Ik heb mijn smerigste pizza ooit in Italië gehadDie was taai en smaakloos.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei, jij ging voor een moeras?
En bagger @PdeHoog . Die dakdekkers hebben nu werk te over ja.
Same.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:00 schreef Candaasje het volgende:
(Nu heb ik toevallig een quilty pleasure voor Knorr's Burrito's![]()
Ik dacht altijd deeg. Daar is meer van dan van saus op zo'n pizza. Dacht (misschien totaal verkeerd waarschijnlijk) dat het nog aan een soort van narijzen is in je maag.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:14 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja, het deeg zou ook kunnen @:Kaatje1 maar om een of andere reden verdenk ik de saus.![]()
Van de week kaasfondue gehadquote:Op maandag 21 februari 2022 11:19 schreef Myraela het volgende:
Is het niet gewoon het vet van de kaas? Dat geef ik juist de schuld.
De beek is momenteel integraal onderdeel van het weiland. Geen niveauverschil mogelijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ws vertekent het beeld: in het weiland lijkt waterstand hoger dan in de beek!?
Sneu voor de schapen zeg.
Heb je eerder deze situatie gehad?
Boodschappenkar lenen van een nabijgelegen supermarkt?quote:En P. ook al wateroverlast. Blijft het logeerbed wèl droog?
Ondertussen zit ik te bedenken hoe ik 40 boeken in zo’n boodschappenmandje -op-wielen droog verplaats van auto naar schoolbieb 100 m verderop…een omslachtige situatie met parkeren daar.
Bij kaasfonduemeetquote:
Oh daar heb ik ook wel last van, maar dat is het wel waard.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Van de week kaasfondue gehad. Da's ook best veel kaas en vet. Nergens last van
Ja soms is buitpijn het lekkere eten waard.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook wel last van, maar dat is het wel waard.
Inderdaad iets vergelijkbaars bedacht: de auto onder de overkapping bij buren: dat is makkelijker en droog overpakken in een big shopper en die in het karretje over het smalle bruggetje 100 m verderop naar schoolplein.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:
@:AnneX de boeken in een vuilniszak doen en dan in zo'n karretje?
Voor het laatste moet je tot woensdag wachten begrijp ikquote:Op maandag 21 februari 2022 12:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Inderdaad iets vergelijkbaars bedacht: de auto onder de overkapping bij buren: dat is makkelijker en droog overpakken in een big shopper en die in het karretje over het smalle bruggetje 100 m verderop naar schoolplein.
Of het wordt gewoon droog en zonnig
Nou maar hopen dat dit voorlopig de laatste stormen zijn. Begin er nu wel genoeg van te krijgenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze hebben we weer kunnen maken. Hopelijk blijft ie ook nog even staan.
Zeg dat wel...quote:Op maandag 21 februari 2022 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat dit voorlopig de laatste stormen zijn. Begin er nu wel genoeg van te krijgen
Kan het niet op alles dan?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog iets ontdekt waar de portobello-olie op kan: pannenkoek met champignons, lenteui en meegebakken kaar
Dat was hier een utopie.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:14 schreef Sarabi het volgende:
Deze hebben we weer kunnen maken. Hopelijk blijft ie ook nog even staan.
Da's jammer. Is de buurman wel zo dat hij meedoet met een nieuwe plaatsen? Of doet de verhuurder dat?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat was hier een utopie.
Het touwtje hield het nog wel, maar nu is ie verderop ook gebroken en ligt helemaal naar de buurman.
Die het 'wel had gezien' maar niet de moeite neemt om even te waarschuwen
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig @spoiler!
De schutting die vrijdag omging is hier ook niet meer te redden. Maar deze houdt het denk ik nog wel tot de volgende stormquote:Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat was hier een utopie.
Het touwtje hield het nog wel, maar nu is ie verderop ook gebroken en ligt helemaal naar de buurman.
Die het 'wel had gezien' maar niet de moeite neemt om even te waarschuwen of de boel een beetje te stutten met iets zodat ie niet helemaal omlazerd.
Sowieso is dat de buurman die helemaal niets doet aan huis/tuin/omgeving/zichzelf
Is voor ons zelf, dingen in je tuin.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Da's jammer. Is de buurman wel zo dat hij meedoet met een nieuwe plaatsen? Of doet de verhuurder dat?
Samen wordt dus nog een dingquote:Op maandag 21 februari 2022 12:45 schreef Sarabi het volgende:
De schutting die vrijdag omging is hier ook niet meer te redden. Maar deze houdt het denk ik nog wel tot de volgende storm![]()
Dus nu samen met de buurman een nieuwe kopen?
Succes met het samenwerken.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Samen wordt dus nog een ding
We hebben al iemand op het oog voor reparatie, die heeft de andere kant gedaan en een deur gemaakt. Echt een vakman.
Verzekering ook al geappt. Vorige keer kregen we wel iets terug, maar we zien nu nergens meer dat er schuttingen vervangen mogen worden bij stormschade.
Ja, da's zo naar. Enig idee waar dat vandaan komt?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:43 schreef Blues het volgende:
Ik blijf nog de hele week thuis. Die duizeligheid is een bitch
Zou ik zeker doen!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes met het samenwerken.
Wij gaan ook maar eens kijken of we iets terug krijgen van de verzekering. In al die jaren nog nooit iets gevraagd dus even uitzoeken hoe het werkt
Aah, hoe kom je zoquote:Op maandag 21 februari 2022 12:43 schreef Blues het volgende:
Ik blijf nog de hele week thuis. Die duizeligheid is een bitch
Ja, ik was 2 weken geleden mega-mega moe.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, da's zo naar. Enig idee waar dat vandaan komt?
Zie mijn antwoord aan Kaat hierbovenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah, hoe kom je zo![]()
Sterkte voor de mensen met stormschade. Voor de rest hoop ik dat het met iedereen goed gaat en leuke dingen doet enzo.
Wil zeggen dat ik sinds vorige week dinsdag mij ziek heb gemeld. Word straks gebeld door de dokter en dan zal ze denk ik wel een briefje schrijven, als dit nodig is. Woensdag weer door bedrijf en dan zal ik wel moeten zeggen wat er aan de hand is. Laatste dagen vooral benauwd/kortademig en hartkloppingen. Daardoor slecht slapen maar zit nu met een boek op de bank en net dit topic gelezen.
Fijne dag/werkweek eenieder
Aah ok. Kwestie van rustig aan doen tot je weer beter bent. Gelukkig niks ernstigs.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, ik was 2 weken geleden mega-mega moe.
Vorige week voelde ik me iets minder moe, maar wel kapot na maandag gewerkt te hebben (echt lichamelijk moe, geen stress) en woensdag heb ik met koorts in lijf en beroerd gewerkt (en tig x getest neg). Woensdag eerder naar huis en vanaf 's avonds die duizeligheid.
Alles bij elkaar opgeteld heb ik gewoon een virale infectie die ook op je evenwichtsorgaan kan gaan zitten.
Alle boxjes qua symptomen tik ik aan.
Dus rust en vlg week maar weer aan het werk. Ik heb van al die therapie wel geleerd dat je eigen gezondheid altijd voor al het andere gaat.
Hé jasses, pas goed op jezelf. Neem de rust die je nodig hebtquote:Op maandag 21 februari 2022 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah ok. Kwestie van rustig aan doen tot je weer beter bent. Gelukkig niks ernstigs.
Wist niet of ik het al had gezegd maar blijkbaar kwam dat slechte slapen vanwege dat ik overspannen was. Alleen ik bleef iedere keer proberen en bleef werken en was dan kapot in het weekend. Moet nu dubbele medicijnen innemen en donderdag dokter bellen hoe dat bevalt.
Bedrijf weet het nog niet maar zal niet lang duren.
Ooh, daar wilden wij precorona al op bezoek.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:30 schreef derLudolf het volgende:
Oeh, Woudagemaal komt ook onder stoom
Dag @FutureFairytale , heb je de slaapcoach verteld van de hartkloppingen en benauwd voelen?!quote:Op maandag 21 februari 2022 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah ok. Kwestie van rustig aan doen tot je weer beter bent. Gelukkig niks ernstigs.
Wist niet of ik het al had gezegd maar blijkbaar kwam dat slechte slapen vanwege dat ik overspannen was. Alleen ik bleef iedere keer proberen en bleef werken en was dan kapot in het weekend. Moet nu dubbele medicijnen innemen en donderdag dokter bellen hoe dat bevalt.
Bedrijf weet het nog niet maar zal niet lang duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |