abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203759008
Plaatje is weggewaaid..... Sorry.... ;)
pi_203759016
En @Tuindier beterschap!!! :* klinkt oncomfortabel.
pi_203759152
Wij hadden New York Pizza vanavond (en morgen want te veel besteld) :9 De Italianen moeten er vast niets van hebben maar ik vind het altijd erg lekker. In tegenstelling tot Domino's.
pi_203759289
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 19:41 schreef Tuindier het volgende:
Wij hadden vegan turkse pizza’s. Ben nog steeds flink verkouden, met hoofdpijn, veel hoesten en geen stem, dus de rest van de dag heb ik op de bank doorgebracht.
Bleh, nog steeds verkouden. Dat duurt ook alweer een week ofzo toch? Beterschap!

Welke Turkse pizza had je? Ik heb laatst die van Lekker & Anders gekocht maar weet niet of die vega of vegan was. Wel erg lekker, dat viel me mee. Ik heb nog wat tzaziki dus ik denk dat ik er komende week weer één neem :9
Spoilers!
pi_203759320
Die Lekker en Anders Turkse pizza's zijn erg lekker. :9 Echt favoriet om in de vriezer te hebben liggen.
pi_203759483
Met de trein als Duitser naar Utrecht.
Voor de Nederlanders in het Duitse. De verwondering.😎
pi_203759493
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:02 schreef Sarabi het volgende:
Wij hadden New York Pizza vanavond (en morgen want te veel besteld) :9 De Italianen moeten er vast niets van hebben maar ik vind het altijd erg lekker. In tegenstelling tot Domino's.
Ik bestelde wel eens bij Domino’s maar die zijn gestopt met gorgonzola. Toen een keer bij New York Pizza besteld en dat was een heel verschil, veel lekkerder
We have far more in common than that which devides us..
pi_203759568
Ik vind hier de Dominos beter te eten, hoewel ze in Wilrijk nog net weer wat beter waren.

Maar eigenlijk haal ik tegenwoordig liever zo'n diepvriespizza van Oetker.

Of gewoon zelf beleggen :9
pi_203759648
Ik zou zowel bij Domino's als New Yorker eigenlijk niet snel bestellen. Als ik zin zou hebben in zo'n Amerikaanse pizza dan vind ik de Big American met spinazie wel lekker fout. :9
pi_203759662
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik bestelde wel eens bij Domino’s maar die zijn gestopt met gorgonzola. Toen een keer bij New York Pizza besteld en dat was een heel verschil, veel lekkerder
Zal misschien ook per stad verschillen, maar hier is New York echt lekkerder dan Domino's.

quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:31 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind hier de Dominos beter te eten, hoewel ze in Wilrijk nog net weer wat beter waren.

Maar eigenlijk haal ik tegenwoordig liever zo'n diepvriespizza van Oetker.

Of gewoon zelf beleggen :9
Ristorante pollo is ook nog steeds favoriet hier.

Zelf maken is natuurlijk lekkerder (zeker van de bbq), maar ook wel meer werk.
pi_203759687
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zowel bij Domino's als New Yorker eigenlijk niet snel bestellen. Als ik zin zou hebben in zo'n Amerikaanse pizza dan vind ik de Big American met spinazie wel lekker fout. :9
Big Americans zijn echt niet mijn smaak. Mijn man houdt er wel van.

Onze aangetrouwde (Amerikaanse) tante is het trouwens totaal niet eens met de naam van die pizzas.
  zondag 20 februari 2022 @ 20:39:07 #12
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203759714
Wij hebben geluk dat de snackbar hier ook pizza doet. Ze hebben echt zo'n steenoven staan. Geweldige pizza.

New York en domino vind ik dan wel echt goor. Rare beleg ook allemaal brrr.
pi_203759750
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:37 schreef Sarabi het volgende:
Big Americans zijn echt niet mijn smaak. Mijn man houdt er wel van.

Onze aangetrouwde (Amerikaanse) tante is het trouwens totaal niet eens met de naam van die pizzas.
Ik heb het ook al jaren niet op, maar we aten het vroeger thuis dus het blijft toch een soort nostalgie. :D Net als de Restorante tonno. O+ Heeft weinig te maken met een pizza tonijn, maar is toch superlekker. :9
pi_203759787
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:39 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben geluk dat de snackbar hier ook pizza doet. Ze hebben echt zo'n steenoven staan. Geweldige pizza.

New York en domino vind ik dan wel echt goor. Rare beleg ook allemaal brrr.
De lekkerste pizza’s bezorgen ze niet en tot voor kort kon je ze wel afhalen, maar dan was het al koud voordat ik thuis was. Wel meteen in de hete oven gedaan, maar de bodem was niet meer lekker knapperig
pi_203759891
Mweh nu naar huis van West naar Oost Brabant is niet zo leuk. 10km gereden nu al misselijk.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 21:06:38 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203760089
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef Myraela het volgende:
De bodem bij New York Pizza is niet alle zo'n Big American :N

Diepvriespizza hoef ik niet. Vind ik zonde van m'n calorieën.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203760091
Ah, nichtje belt net.
Vierde etentje van de dag in tha pocket :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 21:07:45 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203760100
Grieks restaurant was niet zonde van de calorieën trouwens, lekker gegeten.
pi_203760216
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mweh nu naar huis van West naar Oost Brabant is niet zo leuk. 10km gereden nu al misselijk.
Bbrr rij voorzichtig
pi_203760633
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 21:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]
De bodem bij New York Pizza is niet alle zo'n Big American :N

Diepvriespizza hoef ik niet. Vind ik zonde van m'n calorieën.
Ik vind de meeste diepvriespizza's ook maar vettig en zonde, maar de nieuwe Good Baker van Dr Oetker vind ik echt een heel andere categorie :Y .

Wij aten hier overigens tempeh. Morgen op het werk nog wat cilli 'non' carne :D en ik denk thuis in de middag nog een kopje linzensoep met stokbroodjes, nu al zin in :9
pi_203760718
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Was je al niet lekker of heb je last van wagenziekte? :o
pi_203761039
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Bleh, nog steeds verkouden. Dat duurt ook alweer een week ofzo toch? Beterschap!

Welke Turkse pizza had je? Ik heb laatst die van Lekker & Anders gekocht maar weet niet of die vega of vegan was. Wel erg lekker, dat viel me mee. Ik heb nog wat tzaziki dus ik denk dat ik er komende week weer één neem :9
Kleine week nu ja. Ben er wel klaar mee. Mijn man slaapt in de logeerkamer omdat ik zo hard snurk nu }:| en 's nachts ook regelmatig hoest.

De Turkse pizza was verse van picnic. Per ongeluk hebben ze twee pakjes bezorgd, maar dat komt wel op :9.
pi_203761050
quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2022 21:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik vind de meeste diepvriespizza's ook maar vettig en zonde, maar de nieuwe Good Baker van Dr Oetker vind ik echt een heel andere categorie :Y .

Wij aten hier overigens tempeh. Morgen op het werk nog wat cilli 'non' carne :D en ik denk thuis in de middag nog een kopje linzensoep met stokbroodjes, nu al zin in :9
Mee eens! Het heeft misschien niet zo veel meer met pizza te maken, maar het is een goed diepvriesalternatief.
pi_203761124
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 22:22 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Mee eens! Het heeft misschien niet zo veel meer met pizza te maken, maar het is een goed diepvriesalternatief.
Heel eerlijk hebben die Restaurante pizza's ook niet zoveel met pizza te maken :P

Dat vind ik dan weer het nadeel van dit jaar wsl naar Corsica gaan en niet naar Italië ; de pizza's kunnen niet tippen aan die van mijn favo pizzatentje 'Milano' ('t ziet er niet uit, met plastic tuinstoelen enzo buiten op het terras, incusief TL verlichting) vlakbij het Lago d'Idro O+ :9
pi_203761411
De dr Oetker pizza's zijn prima. Hoezo heeft het niets met pizza te maken? Deegbodem, tomatensaus, (nep)kaas en eventueel wat andere ingrediënten = pizza. Niet zo elitair doen :P

Ik heb mijn smerigste pizza ooit in Italië gehad :Y) Die was taai en smaakloos.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 februari 2022 @ 23:18:33 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203761546
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 23:00 schreef Isabeau het volgende:
De dr Oetker pizza's zijn prima. Hoezo heeft het niets met pizza te maken? Deegbodem, tomatensaus, (nep)kaas en eventueel wat andere ingrediënten = pizza. Niet zo elitair doen :P

Ik vind de "salami mozzarella pesto" heel goed eetbaar :Y
Al gooi ik de tomaatjes eraf :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 06:54:18 #27
388664 crew  Dotteke
pi_203762303
Morguh c_/ inderdaad zoals de TT zegt al zegt wat een gewoei :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_203762341
M'n test is negatief *G* *G* *G*
pi_203762347
Tele *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203762348
Bij mezelf herken ik wel een gevoel van "Oh, alweer negatief?". Er zijn zoveel mensen die kerona hebben (gehad). Ik hink af en toe wel op de gedachte "Laat m maar positief zijn, dan ben ik er vanaf".
pi_203762355
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:22 schreef Lonaa het volgende:
Bij mezelf herken ik wel een gevoel van "Oh, alweer negatief?". Er zijn zoveel mensen die kerona hebben (gehad). Ik hink af en toe wel op de gedachte "Laat m maar positief zijn, dan ben ik er vanaf".
Ik denk nu vooral "laat me aub pas corona krijgen nadat ik ingewerkt ben, want ik zou niet weten wat ik nu 10 dagen lang thuis zou moeten gaan zitten doen" + ik heb over een week een sportwedstrijd waar ik fit voor zou willen zijn. In een duo dus anders zou ik diegene ook laten zitten.

Maar verder, inderdaad. Ik ben stiekem ook wel blij dat de meeste collega's het al gehad hebben, dan zit je niet meer met wanneer iemand het nog gaat krijgen _O-
pi_203762368
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik denk nu vooral "laat me aub pas corona krijgen nadat ik ingewerkt ben, want ik zou niet weten wat ik nu 10 dagen lang thuis zou moeten gaan zitten doen" + ik heb over een week een sportwedstrijd waar ik fit voor zou willen zijn. In een duo dus anders zou ik diegene ook laten zitten.

Maar verder, inderdaad. Ik ben stiekem ook wel blij dat de meeste collega's het al gehad hebben, dan zit je niet meer met wanneer iemand het nog gaat krijgen _O-
Ja, ook wel herkenbaar. Het komt me iedere keer namelijk ook wel "slecht uit" :')
pi_203762391
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:22 schreef Lonaa het volgende:
Waar ben je dan vanaf? Ik ken ondertussen mensen die ondanks vaccinatie toch al drie keer corona gehad hebben.
pi_203762549
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 07:40 schreef Myraela het volgende:

[..]
Waar ben je dan vanaf? Ik ken ondertussen mensen die ondanks vaccinatie toch al drie keer corona gehad hebben.
Ja ik hoop dan wel dat ik niet tot die groep behoor :+
pi_203762592
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203762639
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O
Mogge!

Zijn jullie er klaar voor? Wat staat er allemaal op het programma?
Spoilers!
pi_203762698
Dagbesteding
Werewolf
pi_203762744
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:17 schreef Lonaa het volgende:
Ja ik hoop dan wel dat ik niet tot die groep behoor :+
Dan kun je toch net zo goed tot de groep behoren die gewoon helemaal geen corona krijgt. :D Ik had zowel de eerste als de tweede keer graag willen missen. Al komt dat voor een groot deel ook voornamelijk door de quarantaine.
  maandag 21 februari 2022 @ 09:42:13 #39
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203763237
Ik kan geloof ik wel een weekje ongegeneerd thuisblijven gebruiken nu.. :+

Over een maand of 2 liever niet meer.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203763296
Andere schutting is nu ook overleden -O-
pi_203763322
Mogge!

Hier leek het lekker zonnig maar het licht is al weer uit.

Hoe gaat het met de logeerkamer @PdeHoog? Lekkage kunnen maken?
pi_203763501
Ik krijg een foto'tje uit Nederland.
Dit is mijn schapenweide. Hier lopen 11 schapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203763537
Goed....vijf dakdekkers gebeld. Ik heb er twee daadwerkelijk aan de lijn gekregen. De een belt me misschien vandaag terug. De ander geeft gewoon aan geen tijd te hebben en ook geen zicht op wanneer wel. De overige drie gaan gewoon direct naar voicemail.

Dit schiet op :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203763557
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 08:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mogge!

Zijn jullie er klaar voor? Wat staat er allemaal op het programma?
Vandaag? Vooral kijken hoe we de schade in de logeerkamer kunnen beperken, maar dat is een utopie ben ik bang -O- Geen dakdekker te vinden. En we gaan straks met de schoonouders even het dorp in. Moet nog een nieuwe riem hebben :P

Morgen gebakjes halen voor de goodie-bags die G graag wil maken en mee wil geven aan iedere bezoeker. En dan zouden we klaar moeten zijn :P
pi_203763563
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:17 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah....ik dacht even dat ze zwemles gingen krijgen :D
pi_203763893
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Ws vertekent het beeld: in het weiland lijkt waterstand hoger dan in de beek!?
Sneu voor de schapen zeg.
Heb je eerder deze situatie gehad?

En P. ook al wateroverlast. Blijft het logeerbed wèl droog?

Ondertussen zit ik te bedenken hoe ik 40 boeken in zo’n boodschappenmandje -op-wielen droog verplaats van auto naar schoolbieb 100 m verderop…een omslachtige situatie met parkeren daar.
pi_203763945
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 23:00 schreef Isabeau het volgende:

Ik bedoel dat heel niet elitair :D Ik schaar alleen de meeste diepvriespizza's echt wel in dezelfde categorie als Knorr Wereldgerechten en 'Chinees' zoals we die afhalen.
(Nu heb ik toevallig een quilty pleasure voor Knorr's Burrito's :@ , dus het is verder geen waardeoordeel in de zin van goed/fout.)

En natuurlijk, niet elke Italiaan kan goede pizza's bakken. Ik noemde ook heel bewust dat ene zaakje, dat absoluut niet duur is. Je zit er op plastic tuinstoelen onder de TL verlichting, niks elitairs aan. Behalve dan dat je naar Italië moet, maar ok, detail :P

Mijn smerigste pizza was overigens ook gelijk de duurste pizza die ik denk ik gegeten heb, bij een van der Valk restaurant. Godnondeju wat een klootzakken waren dat ;(
Dan wel liever dus een diepvries hoor. Of Domino's. Of New Yorker.
pi_203763968
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
:o Oei, jij ging voor een moeras?

En bagger @PdeHoog . Die dakdekkers hebben nu werk te over ja.
pi_203763974
Ik krijg brandend maagzuur van sommige diepvriespizza's, van de saus. Sindsdien durf ik niet meer. :+

De beste pizza at ik in Berlijn, bij zo'n zaakje met houten stoelen, geruite plastic tafelkleedjes en witte plavuizen. Met een ouderwetse TV met Italiaans voetbal en zo'n grote donkerhouten bar. :+
pi_203763986
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:00 schreef Candaasje het volgende:
(Nu heb ik toevallig een quilty pleasure voor Knorr's Burrito's :@
Same. :9
pi_203763992
Ik zou nu wel een diepvriespizza lusten, overigens.
pi_203764079
Ik zit over 3 maanden weer in Italië voor pizza's. *O* Al mis ik dan stiekem wel extra dat ik geen vlees meer eet, want een lekkere ham op pizza is toch wel erg fijn.
pi_203764173
Oef @sigme dat ziet er vochtig uit daar. Arme schapen.

Balen @PdeHoog Best logisch dat ze het druk hebben, de dakdekkers. Is er nog wel te slapen in de kamer, desnoods met emmers?

@Lonaa Dat heb ik dus ook. Kon het eerst niet thuisbrengen want zo vaak eet ik die dingen niet, maar opeens dacht ik dat het dat wel eens kon zijn. Maar wat dat nou veroorzaakt, geen idee, ik dacht dat het misschien met het deeg te maken had, maar de saus kan natuurlijk ook.

@AnneX de boeken in een vuilniszak doen en dan in zo'n karretje?
pi_203764184
Oh ja, het deeg zou ook kunnen @Kaatje1 maar om een of andere reden verdenk ik de saus. :') :D
pi_203764234
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:14 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja, het deeg zou ook kunnen @:Kaatje1 maar om een of andere reden verdenk ik de saus. :') :D
Ik dacht altijd deeg. Daar is meer van dan van saus op zo'n pizza. Dacht (misschien totaal verkeerd waarschijnlijk) dat het nog aan een soort van narijzen is in je maag. :D
pi_203764256
Is het niet gewoon het vet van de kaas? Dat geef ik juist de schuld.
pi_203764264
:D
pi_203764272
Nou, ik heb verder eigenlijk nooit brandend maagzuur. En ik eet verder wel vet. En kaas. En deeg. Maar nooit kant en klare tomatensaus.
pi_203764312
Ik heb wel snel brandend maagzuur, bij mij is de combinatie van suiker en vet vaak funest. Maar bij die diepvriespizza wel sneller dan een normale pizza, al kun je mij bij een 4 kazen pizza van de Italiaan ook wel afschrijven. :D
pi_203764319
Ik had het vooral met de Pizza Funghi . Geen idee waar het precies aan lag, mogelijk wel het enorme vetgehalte.
(Want daar heb ik nog steeds wel snel last van)
pi_203764340
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:19 schreef Myraela het volgende:
Is het niet gewoon het vet van de kaas? Dat geef ik juist de schuld.
Van de week kaasfondue gehad :9~ . Da's ook best veel kaas en vet. Nergens last van ;)
pi_203764353
Bohh. Zin in kaasfondue.
pi_203764407
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ws vertekent het beeld: in het weiland lijkt waterstand hoger dan in de beek!?
Sneu voor de schapen zeg.
Heb je eerder deze situatie gehad?
De beek is momenteel integraal onderdeel van het weiland. Geen niveauverschil mogelijk.
Je ziet het slootje (dat gewoonlijk droog staat) tussen weg en haag.

Zo veel water op ons land hebben we niet meer gehad sinds de hermeandering van de beek (2013). Daarvoor wel eens flink water, maar niet zó hoog als dit. Maar toen liep het sneller ons land op: de beek kon toen minder water bufferen en ons land was toen ook op delen iets lager dan het nu is.

quote:
En P. ook al wateroverlast. Blijft het logeerbed wèl droog?

Ondertussen zit ik te bedenken hoe ik 40 boeken in zo’n boodschappenmandje -op-wielen droog verplaats van auto naar schoolbieb 100 m verderop…een omslachtige situatie met parkeren daar.
Boodschappenkar lenen van een nabijgelegen supermarkt?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203764416
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:26 schreef Lonaa het volgende:
Bohh. Zin in kaasfondue.
Bij kaasfonduemeet :9~

Vanavond eetclub, dus afwachten wat er op tafel komt.
pi_203764434
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Van de week kaasfondue gehad :9~ . Da's ook best veel kaas en vet. Nergens last van ;)
Oh daar heb ik ook wel last van, maar dat is het wel waard. :9
pi_203764485
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:32 schreef Myraela het volgende:

[..]
Oh daar heb ik ook wel last van, maar dat is het wel waard. :9
Ja soms is buitpijn het lekkere eten waard.

Ik zou met liefde nog een weekend met buikpijn op de bank liggen van mijn vader's bami of mijn moeder's hachee. Daar at ik altijd teveel van, zo lekker was dat
pi_203764486
Ik gooi net een broccoli in de oven. En dan komt m'n vriend naar beneden dat er een schilder binnen nu en een half uur komt kijken. Toch stom hoe mijn eerste gedachte dan is 'oh, is het niet vreemd dan als ik broccoli eet'. :') Waarom voel ik een soort schaamte voor zulke dingen.
pi_203764551
Ik vind geloof ik niks zó lekker dat ik er achteraf buikpijn voor over heb.
Maar goed, ik doe mijn sterrenbeeld (Stier) ook niet echt eer aan geloof ik. In vrijwel elke beschrijving staat dat ik een materialistisch ingestelde bourgondiër zou moeten zijn... :')

Eet smakelijk @Myraela . Ik zou er gewoon lekker van genieten. Er zijn wel vreemdere dingen om te eten toch? :D
pi_203764751
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:

@:AnneX de boeken in een vuilniszak doen en dan in zo'n karretje?
Inderdaad iets vergelijkbaars bedacht: de auto onder de overkapping bij buren: dat is makkelijker en droog overpakken in een big shopper en die in het karretje over het smalle bruggetje 100 m verderop naar schoolplein.

Of het wordt gewoon droog en zonnig B-)
pi_203764809
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:00 schreef AnneX het volgende:

[..]
Inderdaad iets vergelijkbaars bedacht: de auto onder de overkapping bij buren: dat is makkelijker en droog overpakken in een big shopper en die in het karretje over het smalle bruggetje 100 m verderop naar schoolplein.

Of het wordt gewoon droog en zonnig B-)
Voor het laatste moet je tot woensdag wachten begrijp ik ;)
pi_203764932
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Andere schutting is nu ook overleden -O-
Deze hebben we weer kunnen maken. Hopelijk blijft ie ook nog even staan.
pi_203764992
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nou maar hopen dat dit voorlopig de laatste stormen zijn. Begin er nu wel genoeg van te krijgen
pi_203765012
Ik heb nog iets ontdekt waar de portobello-olie op kan: pannenkoek met champignons, lenteui en meegebakken kaar :9
Spoilers!
pi_203765088
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nou maar hopen dat dit voorlopig de laatste stormen zijn. Begin er nu wel genoeg van te krijgen
Zeg dat wel...
Het weer wordt natuurlijk ook alleen maar extremer.
pi_203765196
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog iets ontdekt waar de portobello-olie op kan: pannenkoek met champignons, lenteui en meegebakken kaar :9
Kan het niet op alles dan? :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203765292
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:14 schreef Sarabi het volgende:

Dat was hier een utopie.
Het touwtje hield het nog wel, maar nu is ie verderop ook gebroken en ligt helemaal naar de buurman.
Die het 'wel had gezien' maar niet de moeite neemt om even te waarschuwen of de boel een beetje te stutten met iets zodat ie niet helemaal omlazerd. }:|
Sowieso is dat de buurman die helemaal niets doet aan huis/tuin/omgeving/zichzelf :X
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 februari 2022 @ 12:42:32 #77
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203765330
Kaasfondue :9
Kaasfondue met ribben :9 bij Henk cc @Lucky_Strike
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203765331
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat was hier een utopie.
Het touwtje hield het nog wel, maar nu is ie verderop ook gebroken en ligt helemaal naar de buurman.
Die het 'wel had gezien' maar niet de moeite neemt om even te waarschuwen }:|
Da's jammer. Is de buurman wel zo dat hij meedoet met een nieuwe plaatsen? Of doet de verhuurder dat?
pi_203765344
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
:o
Gelukkig @spoiler!
pi_203765356
Ik blijf nog de hele week thuis. Die duizeligheid is een bitch o|O
pi_203765384
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat was hier een utopie.
Die het 'wel had gezien' maar niet de moeite neemt om even te waarschuwen of de boel een beetje te stutten met iets zodat ie niet helemaal omlazerd. }:|
Sowieso is dat de buurman die helemaal niets doet aan huis/tuin/omgeving/zichzelf :X
De schutting die vrijdag omging is hier ook niet meer te redden. Maar deze houdt het denk ik nog wel tot de volgende storm :')

Dus nu samen met de buurman een nieuwe kopen?
pi_203765400
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:

Da's jammer. Is de buurman wel zo dat hij meedoet met een nieuwe plaatsen? Of doet de verhuurder dat?
Is voor ons zelf, dingen in je tuin.
Allereerste keer liepen we al tegen een muur aan toen we de metershoge coniferen die als afscheiding dienden wilden vervangen voor een schutting en er meteen 5 meter tuin en veel licht bijkregen.
De 2e keer met die schutting die slecht geplaatst was en toen omging wilde hij ook niet meewerken.
Deze keer gaan we het gewoon 'eisen' al geeft hij er niks om. Er is zoiets als mandeligheid. Geleerd van de Rijdende Rechter. Hij is daartoe verplicht.
pi_203765432
Zo. Zeiknat geregend met Dora. Het was wel lekker rustig in het park. :7
pi_203765433
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:45 schreef Sarabi het volgende:

De schutting die vrijdag omging is hier ook niet meer te redden. Maar deze houdt het denk ik nog wel tot de volgende storm :')

Dus nu samen met de buurman een nieuwe kopen?
Samen wordt dus nog een ding :+
We hebben al iemand op het oog voor reparatie, die heeft de andere kant gedaan en een deur gemaakt. Echt een vakman.
Verzekering ook al geappt. Vorige keer kregen we wel iets terug, maar we zien nu nergens meer dat er schuttingen vervangen mogen worden bij stormschade.
pi_203765448
Balen @PdeHoog van het gedoe met de logeerkamer. Komt nooit uit, maar nu al helemaal niet :(
pi_203765495
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Samen wordt dus nog een ding :+
We hebben al iemand op het oog voor reparatie, die heeft de andere kant gedaan en een deur gemaakt. Echt een vakman.
Verzekering ook al geappt. Vorige keer kregen we wel iets terug, maar we zien nu nergens meer dat er schuttingen vervangen mogen worden bij stormschade.
Succes met het samenwerken.

Wij gaan ook maar eens kijken of we iets terug krijgen van de verzekering. In al die jaren nog nooit iets gevraagd dus even uitzoeken hoe het werkt :+
pi_203765536
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:43 schreef Blues het volgende:
Ja, da's zo naar. Enig idee waar dat vandaan komt?
pi_203765574
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Succes met het samenwerken.

Wij gaan ook maar eens kijken of we iets terug krijgen van de verzekering. In al die jaren nog nooit iets gevraagd dus even uitzoeken hoe het werkt :+
Zou ik zeker doen!

We hingen al bij Ditzo in de wacht en toen las ik online dat je ze kan appen met foto's. Maar wel meteen een automatisch botje met de mededeling dat het in behandeling wordt genomen maar door drukte etc etc etc :)
pi_203765595
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:43 schreef Blues het volgende:
Aah, hoe kom je zo -O-

Sterkte voor de mensen met stormschade. Voor de rest hoop ik dat het met iedereen goed gaat en leuke dingen doet enzo.
Wil zeggen dat ik sinds vorige week dinsdag mij ziek heb gemeld. Word straks gebeld door de dokter en dan zal ze denk ik wel een briefje schrijven, als dit nodig is. Woensdag weer door bedrijf en dan zal ik wel moeten zeggen wat er aan de hand is. Laatste dagen vooral benauwd/kortademig en hartkloppingen. Daardoor slecht slapen maar zit nu met een boek op de bank en net dit topic gelezen.
Fijne dag/werkweek eenieder :W
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_203765615
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:

Ja, da's zo naar. Enig idee waar dat vandaan komt?
Ja, ik was 2 weken geleden mega-mega moe.
Vorige week voelde ik me iets minder moe, maar wel kapot na maandag gewerkt te hebben (echt lichamelijk moe, geen stress) en woensdag heb ik met koorts in lijf en beroerd gewerkt (en tig x getest neg). Woensdag eerder naar huis en vanaf 's avonds die duizeligheid.
Alles bij elkaar opgeteld heb ik gewoon een virale infectie die ook op je evenwichtsorgaan kan gaan zitten.
Alle boxjes qua symptomen tik ik aan.
Dus rust en vlg week maar weer aan het werk. Ik heb van al die therapie wel geleerd dat je eigen gezondheid altijd voor al het andere gaat. :+
pi_203765657
Ach je @FutureFairytale Enig idee wat je hebt? Weer besmet?

En dat klinkt wel logisch @Blues "mak an" zou mijn moeder gezegd hebben (dit is ook voor FFT)
pi_203765669
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Aah, hoe kom je zo -O-

Sterkte voor de mensen met stormschade. Voor de rest hoop ik dat het met iedereen goed gaat en leuke dingen doet enzo.
Wil zeggen dat ik sinds vorige week dinsdag mij ziek heb gemeld. Word straks gebeld door de dokter en dan zal ze denk ik wel een briefje schrijven, als dit nodig is. Woensdag weer door bedrijf en dan zal ik wel moeten zeggen wat er aan de hand is. Laatste dagen vooral benauwd/kortademig en hartkloppingen. Daardoor slecht slapen maar zit nu met een boek op de bank en net dit topic gelezen.
Fijne dag/werkweek eenieder :W
Zie mijn antwoord aan Kaat hierboven ;)

En jij kiest nu ook eindelijk voor jezelf ^O^ Voor je eigen gezondheid, heel verstandig.
Heeft de slaapcoach toch niet alles kunnen oplossen zo te lezen? Hopelijk krijg je van de huisarts/bedrijfsarts (die geen briefjes schrijft hoor, maar digitaal adviezen geeft aan werkgever) doorverwijzing om door te zoeken en beter te worden! :* Alle sterkte!
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 13:30:33 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203766002
Oeh, Woudagemaal komt ook onder stoom O+
pi_203766097
Oke Good omens serie nu 2 keer gezien. Wat een feest om naar te kijken. En hoezo ziet die Sheen er met blond en kort haar er ineens zo appetijtelijk uit :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 21-02-2022 13:54:07 ]
pi_203766157
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 12:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja, ik was 2 weken geleden mega-mega moe.
Vorige week voelde ik me iets minder moe, maar wel kapot na maandag gewerkt te hebben (echt lichamelijk moe, geen stress) en woensdag heb ik met koorts in lijf en beroerd gewerkt (en tig x getest neg). Woensdag eerder naar huis en vanaf 's avonds die duizeligheid.
Alles bij elkaar opgeteld heb ik gewoon een virale infectie die ook op je evenwichtsorgaan kan gaan zitten.
Alle boxjes qua symptomen tik ik aan.
Dus rust en vlg week maar weer aan het werk. Ik heb van al die therapie wel geleerd dat je eigen gezondheid altijd voor al het andere gaat. :+
Aah ok. Kwestie van rustig aan doen tot je weer beter bent. Gelukkig niks ernstigs.

Wist niet of ik het al had gezegd maar blijkbaar kwam dat slechte slapen vanwege dat ik overspannen was. Alleen ik bleef iedere keer proberen en bleef werken en was dan kapot in het weekend. Moet nu dubbele medicijnen innemen en donderdag dokter bellen hoe dat bevalt.
Bedrijf weet het nog niet maar zal niet lang duren.
pi_203766243
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Aah ok. Kwestie van rustig aan doen tot je weer beter bent. Gelukkig niks ernstigs.

Wist niet of ik het al had gezegd maar blijkbaar kwam dat slechte slapen vanwege dat ik overspannen was. Alleen ik bleef iedere keer proberen en bleef werken en was dan kapot in het weekend. Moet nu dubbele medicijnen innemen en donderdag dokter bellen hoe dat bevalt.
Hé jasses, pas goed op jezelf. Neem de rust die je nodig hebt
pi_203766268
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 13:30 schreef derLudolf het volgende:
Ooh, daar wilden wij precorona al op bezoek.
pi_203766328
quote:

[..]

Dag @FutureFairytale , heb je de slaapcoach verteld van de hartkloppingen en benauwd voelen?!
Zeer ws. is zij ook “Ademcoach”. B-)
pi_203766354
quote:

[..]

Ach wat ellendig. Maar eerst aan jezelf denken en daarna pas aan andere mensen en op z'n laatst aan je werk

Is dit nog een uitwas van je vorige werk?
  Moderator maandag 21 februari 2022 @ 14:05:35 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203766386
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 13:56 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ooh, daar wilden wij precorona al op bezoek.
Je kunt nu kaartjes kopen online. Gaaf hoor als zij aan het werk is.
pi_203766497
Zijn er nog meer mensen met een fitbit hier? Ik kan ineens van de afgelopen week geen uitgebreide details mbt slaap meer zien. 'Niet genoeg informatie beschikbaar' zegt ie, terwijl het er eerder wel was. Hebben ze dit onder de premium functie gestopt of? Hebben meer mensen dit?

Dat mijn nacht bagger was dankzij regelmatig hoesten weet ik trouwens zonder fitbit ook wel.
pi_203766711
quote:

Neem alle tijd en hulp om je beter te gaan voelen :*
pi_203767008
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:16 schreef Tuindier het volgende:
Zijn er nog meer mensen met een fitbit hier? Ik kan ineens van de afgelopen week geen uitgebreide details mbt slaap meer zien. 'Niet genoeg informatie beschikbaar' zegt ie, terwijl het er eerder wel was. Hebben ze dit onder de premium functie gestopt of? Hebben meer mensen dit?

Dat mijn nacht bagger was dankzij regelmatig hoesten weet ik trouwens zonder fitbit ook wel.
Hier geen last van. En ik heb geen premium. Zit je Fitbit wel goed? Want soms heb ik dat ook eens een nachtje en dan heeft ie gewoon niet goed gezeten.
pi_203767016
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Neem alle tijd en hulp om je beter te gaan voelen :*
Oja en nog een dikke knuffel voor FFT :*
Rustig aan meis!
pi_203767081
Ondertussen beginnen hier de kriebels al weer te komen.
Morgen en overmorgen gaan we weer brouwen *O*
De 2e dag zal het mij wel niet meer lukken om alle zakken te tillen :')
pi_203767117
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 15:03 schreef Sarabi het volgende:
Ondertussen beginnen hier de kriebels al weer te komen.
Morgen en overmorgen gaan we weer brouwen *O*
De 2e dag zal het mij wel niet meer lukken om alle zakken te tillen :')
Gaan jullie nu de dubbele hoeveelheid brouwen?
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 februari 2022 @ 15:14:21 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203767248
Ooms en moeder hebben besloten dat oma niet meer alleen mag zijn.... Morgen gesprek met eigen HA. The end is near. ;(
  maandag 21 februari 2022 @ 15:17:49 #108
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203767295
quote:
9s.gif Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef borisz het volgende:
Ooms en moeder hebben besloten dat oma niet meer alleen mag zijn.... Morgen gesprek met eigen HA. The end is near. ;(
Sterkte ;(
pi_203767403
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 15:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gaan jullie nu de dubbele hoeveelheid brouwen?
Yes :) 2x 1000 liter. Wel weer spannend of we dit verkocht krijgen.

quote:
-O- sterkte
pi_203767456
quote:
Ach, sterkte
pi_203767520
quote:

[..]

Zoals je schreef over je werkdruk verbaast het me niets… ‘Fijn’ dat het nu duidelijk is, neem goed je rust en houd de lijntjes met de professionals kort. Er loopt hier een succesverhaal rond over hoe je goed uit zo’n burn out kunt komen ;)

Sterkte!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203767526
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 13:30 schreef derLudolf het volgende:
Oh O+
pi_203767539
quote:
;(
pi_203767582
O Woudagemaal _O_ Daar wil ik zo graag een keer kijken O+

@FutureFairytale beterschap :* Dans je eigenlijk nog? Of is dat door corona helemaal plat komen te liggen?

@sigme ah, dat beeld past goed bij het nieuwsbericht dat ik vanmorgen las over record hoeveelheid water gevallen in Drenthe. Was er verder nog stormschade rond je huis?

quote:
Sterkte borisz :* Gaat iedereen nu om de beurt bij je oma waken?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203767952
quote:
O.. ;(
Sterkte voor jullie
pi_203767970
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 15:34 schreef Isabeau het volgende:
O Woudagemaal _O_ Daar wil ik zo graag een keer kijken O+

@:FutureFairyTale beterschap :* Dans je eigenlijk nog? Of is dat door corona helemaal plat komen te liggen?

@:sigme ah, dat beeld past goed bij het nieuwsbericht dat ik vanmorgen las over record hoeveelheid water gevallen in Drenthe. Was er verder nog stormschade rond je huis?
[..]
Nee al sinds begin niet meer (maart 2020). Denk ook niet meer dat het gebeurt.
@AnneX; is idd ook ademcoach en doe/krijg daar oefeningen mee.
pi_203768046
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Nee al sinds begin niet meer (maart 2020). Denk ook niet meer dat het gebeurt.
@:AnneX; is idd ook ademcoach en doe/krijg daar oefeningen mee.
Goed bezig👍🏼 Gun jezelf de tijd.
Er is al een jarenlange voorgeschiedenis! :*

En @borisz ook sterkte met oma.
pi_203768069
Alle boeken kwamen droog aan.
De zon scheen zelfs tijdens de stormvlagen. B-)
pi_203768374
Nou, net een belletje van het taalinstituut. De teamleider is nog steeds ziek, misschien medio volgende week een eerste gesprek (er staan er 4 op de lijst overgebleven kandidaten en ik sta op 1, da's dan wel leuk).
Maar goed, wel gezegd dat ik nog meer gesprekken heb lopen, verder niets.
pi_203768811
quote:
Sterkte ;(
pi_203768815
Sterkte @borisz :*
en beterschap en sterkte @FutureFairytale ! :*
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 februari 2022 @ 17:13:58 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203768823
Thnx allen :)
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Heb mams nog niet gesproken. Ze liet wel weten dat zij er vannacht slaapt.
  maandag 21 februari 2022 @ 17:28:36 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203769038
Sterkte borisz :*
  maandag 21 februari 2022 @ 17:28:39 #124
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203769039
* fietsie kan zich weer wassen…

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203769055
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hier geen last van. En ik heb geen premium. Zit je Fitbit wel goed? Want soms heb ik dat ook eens een nachtje en dan heeft ie gewoon niet goed gezeten.
Hij lijkt inderdaad al een week geen hartslag te meten. Vond het al zo raar dat die constant bleef terwijl ik me zo beroerd voel.
  maandag 21 februari 2022 @ 17:29:54 #126
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203769060
Tevens al 3 dagen zin in stoofvlees, dus vandaag eens recept ingericht voor boeuf bourgigon .. alle ingrediënten op het lijstje gezet..

Behalve het vlees..
Dus. Nu beginnen en.. geen vlees in huis 8)7
pi_203769095
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:29 schreef Barreltje het volgende:
Tevens al 3 dagen zin in stoofvlees, dus vandaag eens recept ingericht voor boeuf bourgigon .. alle ingrediënten op het lijstje gezet..

Behalve het vlees..
Dat is niet voor het eerst, meen ik mij te herinneren 🤓
pi_203769104
quote:

Behalve het vlees..
Dat is wel een eh basis voor een boeuf bourgignon :+ Maar je moest het toch nog een paar uur stoven, winkel/slager dichtbij?
pi_203769269
quote:

Behalve het vlees..
:')

Tis nu al laat, kun je morgen evt maken en eten. Heb je urenlang om het te stoven.
  maandag 21 februari 2022 @ 17:52:29 #130
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203769357
Ik loop zo evennnaar de supermarkt om het alsnog te halen.. kan het fijn de hele avond opstaan ^O^
pi_203769409
quote:

Behalve het vlees..
_O-
Maar nou kan je er nog langer naar uitkijken en morgen nog meer genieten
pi_203769440
Ik eet rendang. Uit de vriezer. :7
pi_203769691

Ik heb deze. Voor binnenkort.
  maandag 21 februari 2022 @ 18:40:50 #134
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203770024
Ik eet pizza want de pompoen was rot _O-
pi_203770044
Wij aten Bulgogi, zie fotorep in wat eten we topic.
:9 :9
pi_203770795
Ik dronk slivovitch. Professioneel gestookt maar wel van eigen pruimen. 51%. Pittig spul wel.
pi_203770964
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik dronk slivovitch. Professioneel gestookt maar wel van eigen pruimen. 51%. Pittig spul wel.
Oh boy.. _O- wij hebben dat spul eens gedronken eigen gestookte toen we op scouting kamp waren naar Tsjechië. Groep die ook op kamp waren en op hetzelfde terrein stonden hadden dat meegenomen. Niet te drinken. Wel goed om de boel te ontsmetten.
pi_203771089
quote:
Heftig spul ja. Ik dronk het op een Servische uitvaart.

Ik bedoelde trouwens eerder vandaag wat de trouwplanning is :)
Spoilers!
pi_203772065
quote:
Sta je morgen met een kater? ^)
pi_203773028
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Oh boy.. _O- wij hebben dat spul eens gedronken eigen gestookte toen we op scouting kamp waren naar Tsjechië. Groep die ook op kamp waren en op hetzelfde terrein stonden hadden dat meegenomen. Niet te drinken. Wel goed om de boel te ontsmetten.
Nou, dit was best te doen. Ik had dan ook maar de helft van de portie die de rest dronk :P Want ik heb morgen liever geen koppijn :P

Overigens gebruiken wij ipv drinken de term desinfecteren om allerlei alcoholische versnaperingen weg te werken :9
pi_203773067
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Heftig spul ja. Ik dronk het op een Servische uitvaart.

Ik bedoelde trouwens eerder vandaag wat de trouwplanning is :)
OM 15:55 verzamelen bij het stadhuis, kletspraatje aanhoren, ringen uitwisselen, zoenen, nog meer geblabla aanhoren, felicitaties in ontvangst nemen, foto's maken, iedereen gebak in de handen stoppen, naar huis, wachten op het buffet onder het genot van, ik vermoed, drank, eten, iedereen de deur uitschoppen en slapen :Y

En vermoedelijk thuis direct pak uit en spijkerbroek met overhemd aan O+
pi_203773149
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
OM 15:55 verzamelen bij het stadhuis, kletspraatje aanhoren, ringen uitwisselen, zoenen, nog meer geblabla aanhoren, felicitaties in ontvangst nemen, foto's maken, iedereen gebak in de handen stoppen, naar huis, wachten op het buffet onder het genot van, ik vermoed, drank, eten, iedereen de deur uitschoppen en slapen :Y

Goed plan O+ O+

Veel plezier jullie :*
Spoilers!
pi_203773219
quote:

Klinkt dikke prima. Veel plezier!
pi_203773315
Dank jullie wel :) Voorlopig heb ik er nog niet echt zin in eigenlijk. Iets met aandacht en zo.

Iets heel anders:

Hoe cool wonen zou dit zijn? https://www.funda.nl/koop(...)0-pernisse-hoofd-15/ :o
pi_203773880
P. een mooie dag toegewenst morgen!
pi_203774290
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
Dank jullie wel :) Voorlopig heb ik er nog niet echt zin in eigenlijk. Iets met aandacht en zo.

Iets heel anders:

Hoe cool wonen zou dit zijn? https://www.funda.nl/koop(...)0-pernisse-hoofd-15/ :o
Die aandacht ontgaat je morgen. Mijn man en ik zagen daar ook tegenop. Maar niks van meegekregen _O-

Heeeeeeel veel plezier morgen O+
pi_203774366
quote:

quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:29 schreef PdeHoog het volgende:

Komt morgen vanzelf als je je nieuwbakken vrouw in haar gelukkige ogen kijkt en haar zoent O+ :Y
Hele fijn ringuitwisseling inclusief zoenen dus maar! *G* *O* ^)
pi_203774448
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:28 schreef Blues het volgende:

Komt morgen vanzelf als je je nieuwbakken vrouw in haar gelukkige ogen kijkt en haar zoent O+ :Y
Hele fijn ringuitwisseling inclusief zoenen dus maar! *G* *O* ^)
Die vrouw heeft hij nu ook al :7 Er komt alleen nog wat poespas kijken om het 'officieel' te maken.

P, ondanks dat je niet graag in het middelpunt van de belangstelling staat (wees niet bang, dat staat vooral de bruid 8-) ), wens ik je morgen toch een ontspannen dag toe, omringd met mensen waar jullie van houden en ik hoop dat je er vooral zelf toch ook van geniet O+ En anders hoop ik dat het eten heel lekker is en je daar van geniet *)
pi_203774466
Fijne dag morgen P *O* ^)
pi_203774802
Heel veel plezier morgen G en jij. Geniet ervan, trouwen met je liefste, samen zijn met je familie en vriend.
pi_203774898
Fijne en mooie dag gewenst morgen P. en G en mini G.
En de mensen om je heen. ^)
  maandag 21 februari 2022 @ 23:01:43 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203774974
quote:

[..]

Heel veel plezier en geluk en liefde! ❤😍🎊🍾🥂
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203776325
Goedemorgen :W

Heel veel plezier vandaag P! Geniet ervan O+

Ondertussen zijn wij alweer onderweg naar de 1e brouwdag :O Misschien moeten we naar Cat's woonplaats verhuizen, dat zou veel reistijd schelen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 februari 2022 @ 06:56:36 #154
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203776376
Moggels.
Geniet ervan P!
Brouwse Sarabi.
Back to work

Het is 22-2-22 vandaag :+. Op naar 22:22
pi_203776384
Mogge!

Hele fijne dag gewenst allemaal! Brouwend, trouwend, jullie *zien* maar :*
  dinsdag 22 februari 2022 @ 07:07:45 #156
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203776393
Veel plezier P!

Sterkte met het gebrouw Sarabi! :D
pi_203776397
Ik denk dat ik vandaag maar niet veel kantoorwerk ga doen.
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 07:15:34 #158
388664 crew  Dotteke
pi_203776414
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 07:08 schreef sigme het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar niet veel kantoorwerk ga doen.
[ afbeelding ]
We gaan de zon zien, heeft de wind hem weer tevoorschijn getoverd? :D
pi_203776424
@PdeHoog *G* *G* *G* fijne dag gewenst!
pi_203776425
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
We gaan de zon zien, heeft de wind hem weer tevoorschijn getoverd? :D
Sigme zit in Spanje... ;)
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 07:20:37 #161
388664 crew  Dotteke
pi_203776428
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 07:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Sigme zit in Spanje... ;)
O _O- ik was al jaloers, hier ziet het er zo uit
SPOILER
ook dom van mij natuurlijk. Als ik naar de temperaturen had gekeken had ik kunnen weten dat het niet in Nederland was
Ik zag alleen de zonnetjes _O-
pi_203776431
Geniet van vandaag P.!

Jaloers op Sigme. ;(
pi_203776438
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O _O- ik was al jaloers, hier ziet het er zo uit
SPOILER
ook dom van mij natuurlijk. Als ik naar de temperaturen had gekeken had ik kunnen weten dat het niet in Nederland was
Ik zag alleen de zonnetjes _O-

Dit snap ik wel :D :') ;(
pi_203776439
plz geef zon.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 07:53:48 #165
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203776542
Over 2 weken herkansing Sevilla *O*
pi_203776609
Dank jullie wel allemaal :) Het leven was een stuk fijner geweest als ik niet vannacht wakker was geworden van schoonpa en 1,5 uur wakker had gelegen :{
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 08:08:37 #167
388664 crew  Dotteke
pi_203776611
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 07:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dit snap ik wel :D :') ;(
Zaterdag zag ik hier bij de woensdag ook allemaal zonnetjes staan, het had gekund :P
Maar helaas zijn die zonnetje bij woensdag ook al verdwenen :{
  dinsdag 22 februari 2022 @ 08:26:09 #168
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203776714
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 08:08 schreef PdeHoog het volgende:
Dank jullie wel allemaal :) Het leven was een stuk fijner geweest als ik niet vannacht wakker was geworden van schoonpa en 1,5 uur wakker had gelegen :{
Dat hoort er bij ;)

Veel plezier!
*; ^)
pi_203776741
:o
Dora made a new dogfriend :o :'( :o O+
pi_203777025
Hele mooie dag P! O+
Het eten/borrel doen jullie dus thuis als ik het goed lees.
Veel zon en een liefdevolle gewenst.
pi_203777170
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 08:08 schreef PdeHoog het volgende:
Haha, ja ik heb toen geloof ik ook ieder uur op de klok voorbij zien komen _O- komt goed *O*
pi_203777211
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Haha, ja ik heb toen geloof ik ook ieder uur op de klok voorbij zien komen _O- komt goed *O*
Nou, ik sliep best lekker…tot er allerlei geluiden uit de badkamer kwamen :X
pi_203777223
En nu verpest de beste man zijn relatie met me door vegan havermelk in mijn lekkere koffie te gooien -O- Dit gaat niet meer goed komen -O-
pi_203777265
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
En nu verpest de beste man zijn relatie met me door vegan havermelk in mijn lekkere koffie te gooien -O- Dit gaat niet meer goed komen -O-
Je kunt er nog onderuit.
pi_203777266
quote:
Och erm.
Maar misschien is het best lekker
pi_203777319
quote:
Awww -O-
Het kan alleen maar beter worden vandaag ;)
pi_203777337
Hier ging het tilwerk goed.
Vandaag was het ook maar 15 zakken van 25 kilo. Morgen zijn het 25 zakken, daar nog maar even niet aan denken :')

Nu 1,5u wachten en vanaf dan is het vooral veel poetsen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 februari 2022 @ 09:44:19 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203777433
Kan iemand opletten of er in Delft niet ene P opduikt?
pi_203777529
Mooie dag gewenst P! *O*

Mijn kind heeft een positieve zelftest :') We zouden vrijdag op vakantie :( Tja.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_203777555
Fijne dag P! *;

quote:
:D _O-

(Als het de Oatly Barista is, dan valt het best mee, die schijnt wel goed te zijn. Nog nooit hier over iemand horen mopperen. Misschien durven ze dat niet :+ )
pi_203777582
Sterkte @borisz :*
Voor wat het waard is (en elke situatie is anders): ik heb ervaren dat het waken soms ook heel fijne, mooie momenten kent. Ondanks al het verdriet.
pi_203777846
Fijne dag vandaag P&G!
pi_203777931
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:51 schreef Clubsoda het volgende:
Mooie dag gewenst P! *O*

Mijn kind heeft een positieve zelftest :') We zouden vrijdag op vakantie :( Tja.
Ah nee. Wat nu?
Spoilers!
pi_203777998
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:51 schreef Clubsoda het volgende:

Och, da’s helemaal niet handig -O-
pi_203778382
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ah nee. Wat nu?
Tja, geen idee, hangt er vanaf hoe het verder gaat. Hij zou zondag uit quarantaine mogen als hij dan klachtenvrij is, misschien gaan we dan alsnog. Maar als hij mij nog aansteekt ergens de komende dagen, dan wordt het weer een ander verhaal. We gaan eerst maar eens naar de GGD en dan wachten we de komende dagen maar af.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:09:32 #186
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203778532
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Tja, geen idee, hangt er vanaf hoe het verder gaat. Hij zou zondag uit quarantaine mogen als hij dan klachtenvrij is, misschien gaan we dan alsnog. Maar als hij mij nog aansteekt ergens de komende dagen, dan wordt het weer een ander verhaal. We gaan eerst maar eens naar de GGD en dan wachten we de komende dagen maar af.
Wat voor vakantie zou je gaan club?
pi_203778557
quote:
Niets kan jullie belangrijke dag verpesten! Zelfs vegan melk niet! ;)
Fijne dag ^)
pi_203778603
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Wat voor vakantie zou je gaan club?
Wintersport. En ik heb zooooooo'n zin. Vorig jaar ook al niet geweest. Allemaal first world problems, maar ik geniet zo intens van bergen en sneeuw en er even uit zijn, dat ik echt hard moet slikken als het helemaal niet zou gaan.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:18:05 #189
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203778670
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wintersport. En ik heb zooooooo'n zin. Vorig jaar ook al niet geweest. Allemaal first world problems, maar ik geniet zo intens van bergen en sneeuw en er even uit zijn, dat ik echt hard moet slikken als het helemaal niet zou gaan.
En ga je dan in een huisje met je eigen gezin ? En met de auto?
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 11:21:37 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203778721
quote:
Je kunt nog nee zeggen. Maar waarom heb je het überhaupt in huis :P
pi_203778744
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 09:28 schreef Myraela het volgende:

[..]
Je kunt er nog onderuit.
Klopt. Ik hoef alleen maar nee te zeggen 8-)
pi_203778751
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Je kunt nog nee zeggen. Maar waarom heb je het überhaupt in huis :P
Dat is buiten mijn weten om aangeschaft tijdens een tochtje naar de supermarkt :D
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:33:18 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203778877
quote:
Melk in koffie? Ieuw!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:34:31 #194
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203778893
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Dat is buiten mijn weten om aangeschaft tijdens een tochtje naar de supermarkt :D
Ik las "waarop heb je heM in huis" wat het wel weer curieus maakte :P
pi_203778913
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Melk in koffie? Ieuw!
Cappuccino :9
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:41:38 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203778985
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Cappuccino :9
*ril*
pi_203779019
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:41 schreef fietsie het volgende:

[..]
*ril*
Latte :P Koffie Verkeerd :P Irish Coffee :P

Maar goed….twee uur in de auto om cakejes op te halen in Rijswijk. De cakejes bleken gewoon normale gebakjes te zijn _O-

Er zijn er 120. Inmiddels nog 119 want ik wilde proeven voor we wegreden uit Rijswijk. En er komen vandaag 25 personen. Ik bespeur hier overkill maar volgens G klopt het helemaal met onze plannen. “Ok, schatje :*
  dinsdag 22 februari 2022 @ 11:45:42 #198
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203779031
Man, al die calorieen *huivert*

(Zei de man die op zijn trouwen een heel geroosterd varken liet aanrukken, versierd met een ring van gebraden kippen eromheen)

[ Bericht 69% gewijzigd door fietsie op 22-02-2022 11:52:35 ]
pi_203779088
MopperP gaat trouwen :')
pi_203779093
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Latte :P Koffie Verkeerd :P Irish Coffee :P

Maar goed….twee uur in de auto om cakejes op te halen in Rijswijk. De cakejes bleken gewoon normale gebakjes te zijn _O-

Er zijn er 120. Inmiddels nog 119 want ik wilde proeven voor we wegreden uit Rijswijk. En er komen vandaag 25 personen. Ik bespeur hier overkill maar volgens G klopt het helemaal met onze plannen. “Ok, schatje :*
Daarmee bespaar je weer op het buffet :D
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 11:56:22 #201
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203779187
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Daarmee bespaar je weer op het buffet :D
Ik weet niet hoe vegan buffetten werken, maar het idee is dat je voor een vast bedrag zoveel mag eten als je kunt/wilt :P

Weinig eten drukt de prijs niet ofzo :+
pi_203779267
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:18 schreef Barreltje het volgende:

[..]
En ga je dan in een huisje met je eigen gezin ? En met de auto?
Wel met eigen auto en een huisje, maar met mijn ouders. Dus we kunnen pas als hij/wij geen risico meer zijn voor hen.
pi_203779402
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:49 schreef Blues het volgende:
MopperP gaat trouwen :')
Ik zit nog niet helemaal lekker in mijn vel idd _O- Maar als ik G zie genieten, dan is mijn dag goed ;)
pi_203779463
Trouwen en brouwen! Met zon vanuit Spanje hopelijk.
Hoe is het met miniG? Ook de hele week vrij van school plus krokusvakantie? w/

Dat zou but zijn, Clubsoda.
Nou heb ik/wij het weten te vermijden als de pest. hear hear.
Langzamerhand ga ik twijfelen of het ‘slim’??? zou zijn om alsnog besmet te raken.
Nu is de booster nog aardig actief, mag ik hopen.

Aan de andere kant: bij het idee alleen, krijg ik het al benauwd.
En leven met de handrem erop, begint aardig vervelend te worden.
En dan hoef ik niet eens naar festivals etc.
pi_203779548
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Ik zit nog niet helemaal lekker in mijn vel idd _O- Maar als ik G zie genieten, dan is mijn dag goed ;)
Hoe gaat het met mini-G, is die door het huis aan het stuiteren?
pi_203779604
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:11 schreef PdeHoog het volgende:

Mooi zo :)
Geniet ervan. Ook de mindere dingen want dat zijn dan weer annekedotes voor later *G*
pi_203779730
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ah nee, kunnen jullie nu niet meer? Dinsdag positief is zondag pas naar buiten dacht ik.
pi_203779751
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Ah nee, kunnen jullie nu niet meer? Dinsdag positief is zondag pas naar buiten dacht ik.
Klopt. Dus eventueel zondag vertrekken, maar dan moet hij mij niet alsnog aansteken.
pi_203779864
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILER
pi_203779870
P, ik lees je berichtjes met een grote grijns :D
pi_203780070
Kan iemand even een schop onder m'n hol uitdelen? Ik moet van alles maar geen zin.

Ok bedankt.
pi_203780098
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe gaat het met mini-G, is die door het huis aan het stuiteren?
Die gamet en laat opa en oma af en toe uit.
pi_203780508
Grrrr...5 langer zijn was zo fijn geweest.
Lamp in het toilet is stuk en ik kan 'm, op de trap staan, net aanraken. Maar ik kan de schroefjes niet losdraaien, net te veel boven mijn macht.
Gelukkig komt een van de buren straks helpen
pi_203780687
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
SPOILER
:o Stuurt niemand diegene weg? Van wie moest ie komen werken dan. Lekker toch al verzwakte mensen aansteken :%
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Grrrr...5 langer zijn was zo fijn geweest.
Lamp in het toilet is stuk en ik kan 'm, op de trap staan, net aanraken. Maar ik kan de schroefjes niet losdraaien, net te veel boven mijn macht.
Gelukkig komt een van de buren straks helpen
Zo irritant soms he, te klein zijn :{. En maar springen of op tenen staan en dan nog niks kunnen.

Weet niet waarvoor maar *schop* voor Lonaa. Ik ga even een luchtje scheppen.
pi_203781289
Best makkelijk twee volle rondes gedaan met 9 toestellen, én geroeid en uitgelopen.
Zelfs tijdens 4 toestellen met de schattige trainer gepraat èn ingespannen. Poeh!
Gelopen op een berg in NwZ.
SPOILER
Hup Lonaa. Aai.
pi_203781340
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe vegan buffetten werken, maar het idee is dat je voor een vast bedrag zoveel mag eten als je kunt/wilt :P

Weinig eten drukt de prijs niet ofzo :+
Ohja, verhip. Ik ben te lang niet meer uit eten geweest geloof ik :')
pi_203781344
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wel met eigen auto en een huisje, maar met mijn ouders. Dus we kunnen pas als hij/wij geen risico meer zijn voor hen.
Bleuh, dat is wel een heel beroerde timing :{
pi_203781356
quote:
Wist ie dat het vegan havermelk was of denkt 'ie nu onterecht dat je smerige koffie zet? oO<
En alvast *O* *O* *O* voor vanmiddag ^)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_203781408
Ik heb mijn nieuwe rollerskates binnen O+

SPOILER
Ik had eigenlijk andere besteld, maar die bleken niet goed te zitten. (Ander merk dat er vanuit lijkt te gaan dat als je lange tenen hebt zoals ik (of dat figuurlijk is of letterlijk laat ik aan jullie :+ ) dat je ook gelijk een drie keer zo hoge wreef en brede enkels hebt).

Maar deze zijn eigenlijk wel toffer 8-)
(Enkel geen verstelbare 'toestop', maar goed, das meer voor de pro's. Ik flikkerde net al bijna voorover. Wordt even wennen dit :D )
  dinsdag 22 februari 2022 @ 14:19:17 #220
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203781438
Wel vrolijk :)
pi_203781463
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:19 schreef fietsie het volgende:
Wel vrolijk :)
Is dat zoiets als 'Wat een lief kind' a la Herman Finkers? :D :P
pi_203781482
Tijdens alle inspanning moest ik wel denken aan G’s 120 sorry 119 gebakjes 8)7 . Evt. kan het worden ingevroren toch?

@Candaasje pas jij op! Rollerskate je met Alle bescherming?
Ondertussen zou ik ook best wel eens willen. En zó verstandig: doe ik het niet.
Schaatsen en skiën is wel 20 jaar geleden.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 14:23:20 #223
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203781484
Nou ik wilde me niet branden aan jouw teenlengte, noch aan of lange tenen in combinatie met een toe-stop enig effect op de toekomstige teenlengte zouden hebben, of de huidige, en meer van die dilemma's
pi_203781518
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:23 schreef AnneX het volgende:
Tijdens alle inspanning moest ik wel denken aan G’s 120 sorry 119 gebakjes 8)7 . Evt. kan het worden ingevroren toch?

@:Candaasje pas jij op! Rollerskate je met Alle bescherming?
Ondertussen zou ik ook best wel eens willen. En zó verstandig: doe ik het niet.
Schaatsen en skiën is wel 20 jaar geleden.
Polsberscherms wel ja. Misschien in het begin ook wel kniebeschermers. Maar verder doe ik rustig aan en ik ga het buiten uitproberen in een park met mooie brede paden waar geen auto's mogen komen. :)

Ik blijf met schaatsen en skeeleren ook wel overeind. (Nu helpt het wel dat ik niet meer short track, maar daar hoort vallen erbij. Dus een helm e.d. ook ;) )
pi_203781527
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:23 schreef fietsie het volgende:
Nou ik wilde me niet branden aan jouw teenlengte, noch aan of lange tenen in combinatie met een toe-stop enig effect op de toekomstige teenlengte zouden hebben, of de huidige, en meer van die dilemma's

Er mag best een stukje af eigenlijk. Ik had ooit de illusie dat ik maat 39, hoogstens 40 had, maar kennelijk loop je voeten uit gedurende het leven, want mooi dat ik tegenwoordig eerder op de 40-41 zit ;(
pi_203781653
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:17 schreef Candaasje het volgende:

SPOILER
Ik had eigenlijk andere besteld, maar die bleken niet goed te zitten. (Ander merk dat er vanuit lijkt te gaan dat als je lange tenen hebt zoals ik (of dat figuurlijk is of letterlijk laat ik aan jullie :+ ) dat je ook gelijk een drie keer zo hoge wreef en brede enkels hebt).

(Enkel geen verstelbare 'toestop', maar goed, das meer voor de pro's. Ik flikkerde net al bijna voorover. Wordt even wennen dit :D )
Cute. O+ Ik heb mijn rolschaatsen weer verkocht. Tweedehands gekocht, en 2 jaar later voor meer weer verkocht. :D Ik kan het niet en vrees dat ik het ook nooit ga leren.
pi_203781722
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Er mag best een stukje af eigenlijk. Ik had ooit de illusie dat ik maat 39, hoogstens 40 had, maar kennelijk loop je voeten uit gedurende het leven, want mooi dat ik tegenwoordig eerder op de 40-41 zit ;(
please not, ik zit al op 44...groter wordt echt onmogelijk...
pi_203781752
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:27 schreef Candaasje het volgende:

Ik heb al zolang ik me kan herinneren dezelfde maat. Maar mijn tactiek is om er zo min mogelijk op te staan en ze zoveel mogelijk hoog te houden. Misschien helpt dat. :7
pi_203782001
Wisselt een schoenmaat ook toch per merk, fabrikant van de schoen?
Het gaat bij mij van 38,5 tot 40.
pi_203782119
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
SPOILER
Wat absurd.

quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:17 schreef Candaasje het volgende:

SPOILER

Wat gaaf O+
Spoilers!
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 15:33:19 #231
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203782154
Ik heb slechts maat 12 :D
pi_203782694
Hippie-rolschaatsen _O_
pi_203782708
Ik 'moest' even uitgelaten worden, dus gewandeld over de Albert Cuyp en getoerd door Amsterdamse wijken. Hier en daar winkeltjes in en uit.
Blij dat ik thuis weer onder m'n dekentje zit, want ik voel dat ik toch niet aan het spijbelen ben van werk -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 22-02-2022 17:16:08 ]
  dinsdag 22 februari 2022 @ 16:28:18 #234
63722 z80
I fink you freaky
pi_203782755
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:33 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb slechts maat 12 :D
Lengtemaat. Niet de breedte.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203783083
Ik moest lachen om je berichten vandaag P! Hopelijk heb je een hele mooie dag gehad!

En Dora heeft een vriend gemaakt! O+ wat fijn @Lonaa!

En heerlijke zonnetjes voor sigme.. daar ben ik ook wel aan toe.

Club, wat klote zeg van jullie vakantie! Ik moet zeggen dat ik hem ook wel een beetje knijp, 14 tm 18 maart ga ik voor het eerst sinds juni 2019 een paar dagen op vakantie (überhaupt, ook geen weekendje weg of iets gehad tussendoor) en ik ben daar ZO aan toe. Even langs bij m'n ouders om te skiën. Ik zou het zo kut vinden als ik na twee jaar geen corona het dan nu nog te pakken krijg..

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:14 schreef AnneX het volgende:
Dat zou but zijn, Clubsoda.
Nou heb ik/wij het weten te vermijden als de pest. hear hear.
Langzamerhand ga ik twijfelen of het ‘slim’??? zou zijn om alsnog besmet te raken.
Nu is de booster nog aardig actief, mag ik hopen.

Aan de andere kant: bij het idee alleen, krijg ik het al benauwd.
En leven met de handrem erop, begint aardig vervelend te worden.
En dan hoef ik niet eens naar festivals etc.
Deze vraag is niet vervelend bedoeld, maar als je al tig keer (snot)verkouden bent geweest maar zo goed als niet getest hebt in de afgelopen twee jaar, dan weet je toch helemaal niet of je het hebt weten te vermijden of allang gehad hebt?

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 22-02-2022 17:14:57 ]
pi_203783084
De trouwdagverhalen van P O+ _O-

Pech voor Club -O-

Bij Isa nu dienstopdracht voor collega? Zulke tekorten? :X

Ik kwam vandaag redelijk onverwacht uit bij een nog niet herstelde COVID patiënt *O* Gelukkig wist ik van de besmetting, maar we dachten dat diegene symptoomvrij was. Lang leve de 1,5m bij binnenkomst en daarna pbm . En cliënt had zelf al mondmasker voorgedaan O+
SPOILER
Volgende cliënt is aan het verbouwen, ik moest onder de linten met !WEGBLIJVEN ASBEST! door kruipen om bij de deur te komen.

Werken is gezond joh :+
pi_203783121
@Clubsoda ik hoop dat het meevalt!

Een van m'n collega's had een positieve zelftest maar een negatieve PCR-test. Dus wie weet heeft je zoon het toch niet? :X
(dat was trouwens niet de collega waardoor ik zondag zelf voor een test moest. Die heeft wel echte corona.)
pi_203783164
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Klopt. Dus eventueel zondag vertrekken, maar dan moet hij mij niet alsnog aansteken.
Duimt *O*
  dinsdag 22 februari 2022 @ 17:18:11 #239
63722 z80
I fink you freaky
pi_203783184
Hele dag zo goed als droog. Mag je eindelijk naar buiten regent het. :')
Beetje geluk wordt het over een kwartiertje wat droger en kom ik niet als een verzopen kat bij de sportschool. Naar huis vind ik natregenen wat minder erg.
pi_203783193
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:18 schreef z80 het volgende:
Hele dag zo goed als droog. Mag je eindelijk naar buiten regent het. :')
Beetje geluk wordt het over een kwartiertje wat droger en kom ik niet als een verzopen kat bij de sportschool. Naar huis vind ik natregenen wat minder erg.
Nou hier is het alleen maar natter aan het worden. Vanochtend even op de fiets boodschappen gedaan en op de terugweg begon het te hozen (veel eerder dan buienalarm had voorspeld) en daarna is het niet meer droog geweest.
pi_203783348
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:10 schreef Tele6 het volgende:
@:Clubsoda ik hoop dat het meevalt!

Een van m'n collega's had een positieve zelftest maar een negatieve PCR-test. Dus wie weet heeft je zoon het toch niet? :X
(dat was trouwens niet de collega waardoor ik zondag zelf voor een test moest. Die heeft wel echte corona.)
Mja, valspositief is mijn droomscenario natuurlijk, maar hij is echt niet lekker, dus ik acht de kans niet zo groot.
pi_203783512
Kusje op Club.
Als ie ziek is, wordt het m sowieso niet -O-
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203783514
Gefeli P
pi_203783560
Blues, die ‘uitgelaten’ moest worden. 😂
Denk eraan: ik wil wel met jullie naar Bilbao! Daar schijnt vast meer zon.

@vlindertje89 en lekker de sneeuw in: op ‘hoogtestage’ noemde ik dat.👍🏼
Hopelijk heb je gelijk wat betreft “hebben gehad”. En dat zegt dan ook weer niet eens alles.

Verder deed ik een after sports herstel dutje. B-)
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 18:17:10 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203783847
Zo, al vijf overuren deze week. Als we er straks iemand bij hebben een het weer beter is, kan ik wat vaker vrij nemen *O*
pi_203784044
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:36 schreef Clubsoda het volgende:

Mja, valspositief is mijn droomscenario natuurlijk, maar hij is echt niet lekker, dus ik acht de kans niet zo groot.
Oh dear -O- Waarom nou nu :X
Het komt natuurlijk nooit echt uit, maar nu helemaal niet!

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:

Nou hier is het alleen maar natter aan het worden. Vanochtend even op de fiets boodschappen gedaan en op de terugweg begon het te hozen (veel eerder dan buienalarm had voorspeld) en daarna is het niet meer droog geweest.
Ik had vandaag hetzelfde probleem. Als de bui zich netjes aan de voorspelling had gehouden dan had ik er geen last van gehad. Maar nee hoor, moest zo nodig een half uur te vroeg beginnen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:

:o Stuurt niemand diegene weg? Van wie moest ie komen werken dan. Lekker toch al verzwakte mensen aansteken :%

Hij wilde zelf liever niet komen, maar leidinggevende had gezegd dat het moest. Tsja. Je zal er maar naast in de bus/trein zitten en er vanuit gaan dat mensen die positief zijn netjes thuis blijven. Maar ik zag dat in de UK dit beleid (binnenkort?) normaal wordt. Je hoeft bij een positieve test niet meer in quarantaine. https://www.theguardian.c(...)ovid-test-in-england
pi_203784058
You Only Live Dubbel is gebrouwen *O* een erg soepel brouwdag.
Dat zal morgen wel anders zijn want dat is een zwaarder bier.
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 18:36:36 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203784115
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:32 schreef Isabeau het volgende:

Je zal er maar naast in de bus/trein zitten en er vanuit gaan dat mensen die positief zijn netjes thuis blijven.
Vandaar dat ik een FFP2 masker in het OV helemaal geen verkeerd idee vind. De kans wordt op overdracht is vele malen kleiner wanneer iedereen zijn masker draagt.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:59:43 #249
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203784473
Hallon O+

pi_203784570
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:59 schreef Barreltje het volgende:
Hallon O+

[ afbeelding ]
ohhh
pi_203784633
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:59 schreef Barreltje het volgende:
Hallon O+

[ afbeelding ]
Lieffff O+
pi_203784736
Nou, het is gebeurd hoor. Foto’s volgen binnenkort.
pi_203784795
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
*O* *O* *O* *O* Gefeliciteerd!
pi_203784996
@Candaasje dit ligt zeker veel te ver uit de richting https://indebuurt.nl/arnh(...)8S-PJe4LIl9jri8BybI0
pi_203785965
Ik had vanmiddag nog een vergadering, anderhalf uur, alleen luisteren. Dus ik lag in mijn togus op een bankje in de zon. Afgewisseld met rechtop zitten op dat bankje, met een glaasje rode wijn.
En daar dan voor betaald krijgen :D
pi_203786675
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:56 schreef sigme het volgende:
Ik had vanmiddag nog een vergadering, anderhalf uur, alleen luisteren. Dus ik lag in mijn togus op een bankje in de zon. Afgewisseld met rechtop zitten op dat bankje, met een glaasje rode wijn.
Beter :D

Ondertussen kregen wij net her mailtje met de eerste ontwerpen voor de labels *O* toch wel een van de leukste momenten in het proces.
pi_203787007
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:56 schreef sigme het volgende:
Zwaar leven :Y

Ik was gisteren ook even net een echte werknemer. Ik had een stembureautraining, door zo'n lean managementbureau. Samen met medewerkers van het gemeentehuis die over elk stapje allemaal hun zegje wilden doen. Je verwacht het niet.
Spoilers!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 20:44:38 #258
63722 z80
I fink you freaky
pi_203787384
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
Gefeliciteerd!
pi_203788528
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zwaar leven :Y

Ik was gisteren ook even net een echte werknemer. Ik had een stembureautraining, door zo'n lean managementbureau. Samen met medewerkers van het gemeentehuis die over elk stapje allemaal hun zegje wilden doen. Je verwacht het niet.
Lol.

Ik ga morgen met een troepje mensen een systeem stresstesten. ICT heeft al aangegeven dat we het script moeten volgen en de enige juiste input is: werkt het of werkt het niet.
Voor wensen is geen ruimte :7

Gaat een goede dag worden *O* :+
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 21:37:38 #260
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203788705
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

die over elk stapje allemaal hun zegje wilden doen.
Dat is niet heel lean :+
pi_203788949
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat is niet heel lean :+
Nee, dat was het zeker niet.

Het toppunt was een kerel die maar bleef zeggen dat hij wilde dat de coördinator verkiezingen beslissingen nam over de dingen die de trainer ons vertelde. Dude, die coördinator heeft die trainer ingehuurd :')
Die trainer, lean als hij was, heeft die kerel bij de praktijkoefeningen een extra actieve rol gegeven.

Maar goed, ik heb weer 50 euro verdiend dus ik vond het allemaal best. Het was een fascinerende groep. 70% ambtenaren, 25% pensionado's en ik.
Spoilers!
pi_203789116
Kijk, zonder handen!

SPOILER
Dat was de laatste les van paaldansen voor beginners. Ik ga me meteen inschrijven voor de cursus van het volgende niveau *G*
pi_203789140
Ik moet nog werken aan de sexyheid. Vooralsnog is het alleen maar :D :D :D en dat is niet zozeer sexy maar ik heb wel lol.
pi_203789141
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:54 schreef Tele6 het volgende:
Kijk, zonder handen!

SPOILER
Dat was de laatste les van paaldansen voor beginners. Ik ga me meteen inschrijven voor de cursus van het volgende niveau *G*
Goed bezig :D
pi_203789426
quote:
Kijk, zonder handen!

SPOILER
Wauw _O_
pi_203789590
quote:
Kijk, zonder handen!

SPOILER
ZOMG _O_ _O_
pi_203789598
quote:
Kijk, zonder handen!

SPOILER
You did it _O_
pi_203789857
quote:
Kijk, zonder handen!

SPOILER
Wat een superleuke foto ook :D En _O_ want volgens mij is het heeeeel moeilijk en vereist heel veel kracht!
pi_203790241
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat een superleuke foto ook :D En _O_ want volgens mij is het heeeeel moeilijk en vereist heel veel kracht!
Dankjewel O+

Het is een combinatie van het trucje begrijpen, kracht en huidoppervlak waarmee je aan die paal blijft hangen. We hebben het eerst in andere houdingen geoefend en ik heb héél hard geoefend want ik wilde héél graag voor het eind van de cursus ondersteboven kunnen. En dat is dus gelukt *G* *G* *G* O+
pi_203790738
*O* *O* *O*
pi_203790790
@Myraela en @Candaasje (en anderen) in het voorjaar opent “Konijnenvoer 2.0” . Waar en wanneer weet ik nog niet.
  Moderator woensdag 23 februari 2022 @ 05:47:41 #272
388664 crew  Dotteke
pi_203792336
Morguh c_/
pi_203792362
Goedemorgen :W
Onderweg naar de 2e brouwdag, wel met wat spierpijn.
pi_203792478
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dankjewel O+

Het is een combinatie van het trucje begrijpen, kracht en huidoppervlak waarmee je aan die paal blijft hangen. We hebben het eerst in andere houdingen geoefend en ik heb héél hard geoefend want ik wilde héél graag voor het eind van de cursus ondersteboven kunnen. En dat is dus gelukt *G* *G* *G* O+
Knap zeg! Sexy hoeft niet persé toch, of heb je voor sexy/show gekozen?
Gaaf dat je je doel van de beginnerscursus al bereikt hebt *O*
pi_203792584
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Myraela en @:Candaasje (en anderen) in het voorjaar opent “Konijnenvoer 2.0” . Waar en wanneer weet ik nog niet.
Houd me op de hoogte als je wil. Lijkt me een leuke plek om verjaardagsneef mee naartoe te nemen. Een vegetarisch restaurant hebben we nog niet gehad.
pi_203792700
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dankjewel O+

Gaaf he! *O*
Ik kan dat niet hoor :D
pi_203792986
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 08:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Houd me op de hoogte als je wil. Lijkt me een leuke plek om verjaardagsneef mee naartoe te nemen. Een vegetarisch restaurant hebben we nog niet gehad.
Doe ik.
pi_203793242
Ik ben gevraagd een systeem als superuser uit te testen tijdens een stresstest vandaag.

Systeem accepteert mijn admin inlog niet (wel die als gewone user maar voor dat teststuk zijn al zat mensen). Kom de inlog vandaag pas testen omdat er tot het laatste moment aan het systeem getweaked is.

Ik WIST dat dit een goede dag ging worden *O* :')
pi_203793385
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben gevraagd een systeem als superuser uit te testen tijdens een stresstest vandaag.

Systeem accepteert mijn admin inlog niet (wel die als gewone user maar voor dat teststuk zijn al zat mensen). Kom de inlog vandaag pas testen omdat er tot het laatste moment aan het systeem getweaked is.

Ik WIST dat dit een goede dag ging worden *O* :')
Lekker in het zonnetje zitten en wachten totdat je door kan
pi_203793409
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Lekker in het zonnetje zitten en wachten totdat je door kan
Ik kan zat andere dingen doen (zoals bij voorbeeld mijn normale werk :+ ) en mail naar ICT is de deur uit. Maar die hebben nu vast 28485473 andere dingen te doen. En ik heb toch content nodig om goed te testen dus dat ga ik maar eens eerst aanleveren als user :)
pi_203793411
Lekker begin Cat! *O*

Ik begin een beetje op te knappen, want hoest niet meer alles bij elkaar. Gaat wel langzaam hoor.
pi_203793433
Gister @sigme:
twitter

Ga je deze week nog iets horen @Kaatje1?
pi_203793449
Hup @Tuindier dat zijn goeie berichten!
En Cat ook een zonnige dag.
pi_203793914
quote:
Kijk, zonder handen!

SPOILER
_O_
pi_203793939
SPOILER
pi_203794027
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 07:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Knap zeg! Sexy hoeft niet persé toch, of heb je voor sexy/show gekozen?
Gaaf dat je je doel van de beginnerscursus al bereikt hebt *O*
Degene die deze cursus geeft, legt er wel altijd een nadruk op om de poses en bewegingen op een elegante sexy manier te doen. Ik denk dat dat ook is omdat het de beginnerscursus is, en ook al ben je een beginner en doe je alleen maar een paar makkelijke bewegingen, dan kun je het er alsnog leuk uit laten zien als je mooi beweegt. Ik vind het zelf leuker om meer acrobatiek-achtige dingen te doen dus ik ben blij dat we ondersteboven mochten klimmen deze week ipv pirouetjes draaien en zo :D
pi_203794053
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 10:47 schreef Tele6 het volgende:
O+ @:PdeHoog
8-)
pi_203794061
O+
pi_203794062
Wat heeft G. ook een prachtige jurk. Zo feestelijk O+
  woensdag 23 februari 2022 @ 10:49:51 #291
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203794071
In verband met de verjaardag van uk heb ik een baktopique gemaakt!

pi_203794089
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
SPOILER
Echt een leuke foto. Mini-G met een zeer verantwoordelijke taak.
pi_203794299
quote:
SPOILER
Lief zeg @P. Alle drie >:)
pi_203794336
Feli @fietsie met grote Uk. w/
Krabbelt mevrouw Fiets ook een beetje overeind?
pi_203794369
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:53 schreef AnneX het volgende:

Ga je deze week nog iets horen @:kaatje1?
Geen idee. Ik weet dat gisteren een van de referenties is gebeld.
Maar 1 maart beginnen lijkt me sterk.
pi_203794634
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 11:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Geen idee. Ik weet dat gisteren een van de referenties is gebeld.
Maar 1 maart beginnen lijkt me sterk.
Waarom niet? Je bent werkloos...je hebt geen andere verplichtingen :D Jij kan wel vrij rap beginnen.
pi_203794661
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 11:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Waarom niet? Je bent werkloos...je hebt geen andere verplichtingen :D Jij kan wel vrij rap beginnen.
Er is mij nog geen aanbod of wat dan ook gedaan. En het is een overheidsinstantie, zijn die zo snel met contracten enzo?
pi_203794685
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 11:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Er is mij nog geen aanbod of wat dan ook gedaan. En het is een overheidsinstantie, zijn die zo snel met contracten enzo?
De vraag stellen…

@P. Hoe is het afgelopen met de overige 119 gebakjes?
pi_203794689
Bij ons gaat het eigenlijk wel altijd zo snel. Al beginnen mensen vaak gewoon al voordat het op papier helemaal rond is, maar dat loopt altijd wel los.
pi_203794718
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 11:44 schreef Myraela het volgende:
Bij ons gaat het eigenlijk wel altijd zo snel. Al beginnen mensen vaak gewoon al voordat het op papier helemaal rond is, maar dat loopt altijd wel los.
Er is nog niet gesproken over salaris, arbeidsvoorwaarden, hoeveel uur. Maar goed, ik kan dinsdag wel :D
pi_203794721
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Myraela en @:Candaasje (en anderen) in het voorjaar opent “Konijnenvoer 2.0” . Waar en wanneer weet ik nog niet.
Oeh, benieuwd! Goede om in de gaten te houden :9
Ik hoop dat Waku ook weer ooit eens open gaat, maar ik vrees dat dat pas zal zijn als de QR codes verdwijnen.

quote:
Kijk, zonder handen!

SPOILER
Supertof! En superknap! ^O^
En sexy komt vanzelf, als je er steeds meer vertrouwen en bovendien lol in hebt. Dus dat komt wel goed zo te zien!

quote:
SPOILER
Gefeliciteerd P ! Toch nog een beetje van jullie
dag kunnen genieten? O+ (Kan me voorstellen dat het ver uit je comfortzone is hoor, al die aandacht enzo :Y )

quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 10:49 schreef fietsie het volgende:
In verband met de verjaardag van uk heb ik een baktopique gemaakt!

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd *O* Jouw uk is al helemaal niet zo'n uk meer joh! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')