brrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 20 februari 2022 19:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dubbele wortelpunt behandeling gehad afgelopen augustus
Dat dacht ik ook, maar viel enorm mee, kon de volgende dag alweer aan het bier (had toen vakantie)quote:
En nu al controle?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dubbele wortelpunt behandeling gehad afgelopen augustus
Dat vind ik geen goede TT.quote:
Je post door het slotje heenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar viel enorm mee, kon de volgende dag alweer aan het bier (had toen vakantie)
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kaakchirurg meteen plat vanwege de napalm
Ja, half jaar later zeiden ze destijds, nou dat klopt welquote:
ik hoop nog steeds ooit de melding te krijgen "je staat op het punt door het slotje te posten, weet je zeker dat je dat wil?"quote:
Zo kennen we haar helemaal niet.quote:
Dat zou ik ook een goede toevoeging vinden jaquote:Op zondag 20 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik hoop nog steeds ooit de melding te krijgen "je staat op het punt door het slotje te posten, weet je zeker dat je dat wil?"
ik dacht meer zoiets alsquote:Op zondag 20 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik hoop nog steeds ooit de melding te krijgen "je staat op het punt door het slotje te posten, weet je zeker dat je dat wil?"
Dat heb ik al jaren geleden aangekaart.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, op de maand afquote:Op zondag 20 februari 2022 19:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, half jaar later zeiden ze destijds, nou dat klopt wel
schijnt dat ze daar onderzoek naar hebben gedaan en dat 52 % die namen een goed idee vondenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
@:Greysbones
https://www.knmi.nl/kenni(...)amgeving-van-stormen
+1 voor het Wilhelminaziekenhuis te Assenquote:
Ik heb @Danny er al een paar keer over getagd, maar ik denk dat hij zijn meldingen uit heeft staan.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook een goede toevoeging vinden ja
Tijd voor een topic achter de schermenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb @:danny er al een paar keer over getagd, maar ik denk dat hij zijn meldingen uit heeft staan.
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
allemaal even stil
dan kan @:ToT ook bij blijven
@B00STER deed het gisteravond andersomquote:Op zondag 20 februari 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht meer zoiets als
ALERT ALERT
wilt u net als @:B00ster een nieuw topic opzoeken
whaatttttttttttquote:Op zondag 20 februari 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:B00STER deed het gisteravond andersom
Mij ook niet anders had ik mijn eigen naam opgegevenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
schijnt dat ze daar onderzoek naar hebben gedaan en dat 52 % die namen een goed idee vonden
mij hebben ze nooit wat gevraagd
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mij ook niet anders had ik mijn eigen naam opgegeven
Succesquote:Op zondag 20 februari 2022 19:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijd voor een topic achter de schermen
Daar reed ik eind van de middag og, had ik even geluk.quote:Wateroverlast op de #A20 bij knp. Kleinpolderplein. Vanwege de veiligheid is de weg hier in beide richtingen dicht.
Ga flauw idee,ga meteen ff zoekenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hebben ze die niet al eens gebruikt?
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wordt een dagje ouder Tottie
misschien was je wel een vreselijke stormquote:Op zondag 20 februari 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga flauw idee,ga meteen ff zoeken
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
Hanne en Tobi weer hun darm problemen bespreken
Wie weet welquote:Op zondag 20 februari 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien was je wel een vreselijke storm![]()
ben een beetje moequote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [Paint] tong80 #5
Hipster zombies met topknots, baarden en bretelsquote:Op zondag 20 februari 2022 19:24 schreef ToT het volgende:
Waarom dragen zombies trouwens nooit wat hippere kleding en juwelen enzo?Altijd van die fletse kleuren ook....
Vanavond bijtijds nar bedje toequote:Op zondag 20 februari 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben een beetje moe
en dat gaat ten koste van mijn postkwaliteiten
Ja nou, bijvoorbeeld!quote:Op zondag 20 februari 2022 19:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hipster zombies met topknots, baarden en bretels
Wat gaan die dan eten?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou, bijvoorbeeld!Vegan zombies enzo!
Bloemig ruikende zombies? Dat klopt natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:24 schreef ToT het volgende:
Waarom dragen zombies trouwens nooit wat hippere kleding en juwelen enzo?Altijd van die fletse kleuren ook....
Kan iemand een paar flessen Robijn daar naar toe sturen?
Ik post al jaren al een debiel en ik ben mod op FOK!quote:Op zondag 20 februari 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben een beetje moe
en dat gaat ten koste van mijn postkwaliteiten
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze vond ik ook wel redelijk toepasselijk:
[ afbeelding ]
quote:
Zo doe je datquote:Op zondag 20 februari 2022 19:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik post al jaren al een debiel en ik ben mod op FOK!
ik ben alvast aan het oefenenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik post al jaren al een debiel en ik ben mod op FOK!
"Wat een beeldige blouse, meneer zombie!quote:Op zondag 20 februari 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bloemig ruikende zombies? Dat klopt natuurlijk niet.
Goed bezigquote:Op zondag 20 februari 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben alvast aan het oefenen
voor als ik later groot ben en mod mag zijn
Dat blouse ook, ik hoor het hem nog zeggenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
"Wat een beeldige blouse, meneer zombie!
Nieuw?"
[ afbeelding ]
Slijmen bij iedereen die hoger staatquote:
quote:
👊quote:Op zondag 20 februari 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slijmen bij de andere mods werkt altijd.
Beetje eelt op de tong kweken dusquote:Op zondag 20 februari 2022 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Slijmen bij iedereen die hoger staat
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga doorquote:Op zondag 20 februari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wist je al dat jij en woud en dudje echte leuke mods zijn
en @:Lavenderr ook![]()
![]()
Het kost je een dirndl, maar je krijgt er zoveel voor terug…quote:Op zondag 20 februari 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
aaahquote:Op zondag 20 februari 2022 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Slijmen bij iedereen die hoger staat
Hiquote:Op zondag 20 februari 2022 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kost je een dirndl, maar je krijgt er zoveel voor terug…
Inderdaad, het duurde even maar je bent nu ook blauwquote:Op zondag 20 februari 2022 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kost je een dirndl, maar je krijgt er zoveel voor terug…
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blouse ook, ik hoor het hem nog zeggen
Neuh, dat is over de topquote:Op zondag 20 februari 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah
DUs ook @:Murp een cadeautje kopen en @:Yvonne ook
Vuile klootzakquote:Op zondag 20 februari 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Alle mods zijn Kutmods behalve Deissy.Dat is een user met modrechten.
.
Volgens mij was jij dat toen nog niet eens.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, het duurde even maar je bent nu ook blauw
Ja mag ze laten meerijden, maar daar moet je het ook bij latenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
duss die Ferrari kan ik beter zelf houden
top tips woudjequote:Op zondag 20 februari 2022 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja mag ze laten meerijden, maar daar moet je het ook bij laten
Whehe, mevrouw ToT en ik vinden hem hartstikke tof, hoewel niet echt alles van hem idd even leuk is.quote:
dan doe je het blauw afquote:Op zondag 20 februari 2022 19:35 schreef R-woud93 het volgende:
Mod zijn is wel leuk, draag graag iets bij enz.
Maar om eerlijk te zijn mis het het user zijn ook wel, ik kom vaak dingen tegen waar ik ''ludiek'' op wil reageren maar moet mij dan toch inhouden
Ik denk dat ik die dirndl alweer zo'n 8 jaar heb en toen was ik inderdaad nog zwart, je hebt een gavequote:Op zondag 20 februari 2022 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij was jij dat toen nog niet eens.
Maar ik had een vooruitziende blik, quasi onwetend preventieve actie ondernemen…
Op de trekhaak?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja mag ze laten meerijden, maar daar moet je het ook bij laten
ken er wel een aantal die dat niet doenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:35 schreef R-woud93 het volgende:
Maar om eerlijk te zijn mis het het user zijn ook wel, ik kom vaak dingen tegen waar ik ''ludiek'' op wil reageren maar moet mij dan toch inhouden
Er zijn echt wel modjes met trollkloontjes.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:35 schreef R-woud93 het volgende:
Het iets kunnen bijdragen wint het voorlopig van het trollenquote:
Dit mis ik ook, steeds meer eigenlijk. En dat veel users me vooral als mod zien in plaats van user.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:35 schreef R-woud93 het volgende:
Die heb ik ook, maar heeft een ONZ ban dus daar heb ik verder nooit meer naar omgekekenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn echt wel modjes met trollkloontjes.
Inderdaad jaquote:Op zondag 20 februari 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit mis ik ook, steeds meer eigenlijk. En dat veel users me vooral als mod zien in plaats van user.
De Michael Jackson van FOK! ?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die dirndl alweer zo'n 8 jaar heb en toen was ik inderdaad nog zwart, je hebt een gave
heb je dat idee hier ook?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit mis ik ook, steeds meer eigenlijk. En dat veel users me vooral als mod zien in plaats van user.
quote:
Ik moet alleen nog een beetje oefenen op de moonwalk, maar heb ook maar één operatie gehad.quote:
Zolang je neus er nog niet af valtquote:Op zondag 20 februari 2022 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog een beetje oefenen op de moonwalk, maar heb ook maar één operatie gehad.
*checkquote:Op zondag 20 februari 2022 19:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zolang je neus er nog niet af valt
Ik zal je demonstratie volgende week even beoordelen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog een beetje oefenen op de moonwalk, maar heb ook maar één operatie gehad.
Dit forum is eigenlijk alleen nog maar deze SCquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zolang je neus er nog niet af valt
Ow boyquote:Op zondag 20 februari 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal je demonstratie volgende week even beoordelen.
Mooi hè, en toch is het nog steeds openquote:Op zondag 20 februari 2022 19:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit forum is eigenlijk alleen nog maar deze SC
Dit subforum was al dood, voordat het is ontstaan…quote:Op zondag 20 februari 2022 19:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar nu niet meerquote:Op zondag 20 februari 2022 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit subforum was al dood, voordat het is ontstaan…
Ja, ik vind het primaquote:Op zondag 20 februari 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hè, en toch is het nog steeds open
Mwa, niet helemaal, maar ja, toch wel eensquote:Op zondag 20 februari 2022 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit subforum was al dood, voordat het is ontstaan…
Ik stem voor, stem jij dan ook op mij?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:45 schreef R-woud93 het volgende:
Binnenkort functioneringsgesprek, ik neem toch aan dat ik binnenkort een FA ben
Ik zou niet weten op wie ik anders moet stemmenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik stem voor, stem jij dan ook op mij?
Nahquote:Op zondag 20 februari 2022 19:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten op wie in anders moet stemmen
Bestaat dat eigenlijk nog? Heb al in geen eeuwen meer de radio opgehadquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:47 schreef ToT het volgende:
Maar goed, mevrouw ToT wil weer family time!
Kijken of er nog wat op Netflix is.
Met The Sinner haken we af: seizoen 1 was best interessant en boeiend!
Seizoen 2.....ach het had wel wat momenten.
Op IMDB zie ik dat seizoen 3 zwakker is dan seizoen 2 en dat letterlijk iedere aflevering lager scoort dan de voorgaande met een 5,6 voor de finale van het seizoen.
Ehhh.....kijken we misschien als er ECHT niets anders te vinden is!
Seizoen 3 lijkt een beetje het zelfde niveau te zijn als seizoen 2. Dus.....mwah......
Geen idee, maar ik moest er hier weer ff door aan denken:quote:Op zondag 20 februari 2022 19:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bestaat dat eigenlijk nog? Heb al in geen eeuwen meer de radio opgehad
Laters kerel.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik moest er hier weer ff door aan denken:Hee laterz!
Seizoen 4 kom ik ook niet echt in.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:47 schreef ToT het volgende:
Maar goed, mevrouw ToT wil weer family time!
Kijken of er nog wat op Netflix is.
Met The Sinner haken we af: seizoen 1 was best interessant en boeiend!
Seizoen 2.....ach het had wel wat momenten.
Op IMDB zie ik dat seizoen 3 zwakker is dan seizoen 2 en dat letterlijk iedere aflevering lager scoort dan de voorgaande met een 5,6 voor de finale van het seizoen.
Ehhh.....kijken we misschien als er ECHT niets anders te vinden is!
Seizoen 3 lijkt een beetje het zelfde niveau te zijn als seizoen 2. Dus.....mwah......
Wtfquote:Op zondag 20 februari 2022 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
ik hoor Davina Michelle ook steeds zingen 'now i go and precum' in hyper hyper..
En bedankt, de volgende keer zal ik het dan ook wel horenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
ik hoor Davina Michelle ook steeds zingen 'now i go and precum' in hyper hyper..
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En bedankt, de volgende keer zal ik het dan ook wel horen
quote:
En ook in de camera kijken danquote:
we kunnen allerlei BS verzinnenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima zoquote:Op zondag 20 februari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
we kunnen allerlei BS verzinnen
maar ja is niet echt nodig toch
he murpquote:
quote:
Je hebt murp net gemistquote:Op zondag 20 februari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
we kunnen allerlei BS verzinnen
maar ja is niet echt nodig toch
ik hoor echt wat andersquote:Op zondag 20 februari 2022 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Toch zou het ze het zusje van Josje huisman kunnen zijn..
En dan samen zouden het dochters van kim Holland kunnen wezen
Ow toch nietquote:Op zondag 20 februari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
he murp
wilde je al een cadeautje sturen maar was niet nodig volgens woudje
mens wil even rustig roken en issie al weer wegquote:
zelfde users bedoel je?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil met dat andere SC topic, waar ik net ook postte?
Ik zie wat overlap…
Gewoon 2 gezellige plekken.quote:
Er zijn niet heel veel verschillen, wel een paar overeenkomsten, zoals sommige users en dat het subforum (vooral) uit de sc bestaat.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil met dat andere SC topic, waar ik net ook postte?
Ik zie wat overlap…
Vrijwel, ook dezelfde onderwerpen.quote:
Stop dan ook.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
mens wil even rustig roken en issie al weer weg
we zijn ook krakersquote:Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrijwel, ook dezelfde onderwerpen.
Heti s dat ToT me hier opriep, anders had ik dit niet eens gekend…
Ik kom alleen hierquote:Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrijwel, ook dezelfde onderwerpen.
Heti s dat ToT me hier opriep, anders had ik dit niet eens gekend…
mijn huisarts was helemaal perplexquote:
Maar dan gewassen en zonder dreads en herdershondenquote:
* greysbones zet snel de hond buiten de deurquote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar dan gewassen en zonder dreads en herdershonden
Hier ben ik het ergens wel mee eens, deze SC zou in principe ook in een ander forum kunnenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie bezetten een leegstaand subforum, ik begrijp het.
No place to go…
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hè, en toch is het nog steeds open
there's no place like homequote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
No place to go…
En zonder rellen.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar dan gewassen en zonder dreads en herdershonden
we blijven wel lekker hierquote:Op zondag 20 februari 2022 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ben ik het ergens wel mee eens, deze SC zou in principe ook in een ander forum kunnen
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
No place to go…
MZF, ook een leuke titel…quote:Op zondag 20 februari 2022 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* dud0r zegt niks over zijn sub forum
Bijna Pasenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* dud0r zegt niks over zijn sub forum
nergens gewoon lekker hierquote:Op zondag 20 februari 2022 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
Maar goed, ik zou ook niet weten waar deze SC heen zou moeten
Jammer genoeg wel jaquote:Op zondag 20 februari 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, die hebben we ook nog gehad…
Als dit forum dicht gaat, zou het toch ergens heen moetenquote:
ik denk dat Viv beter loopt dan menig ander deel op FOKquote:Op zondag 20 februari 2022 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als dit forum dicht gaat, zou het toch ergens heen moeten
Schakeltjeeeeequote:Op zondag 20 februari 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
HIER ZULLEN WIJ BLIJVEN [ afbeelding ]
uitstekende keus jongedamequote:Op zondag 20 februari 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schakeltjeeeee
ik heb Pozza gegeten![]()
![]()
Hij zoekt ruzie.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Viv beter loopt dan menig ander deel op FOK
dus waarom zou je het sluiten
Hernoemen naar LIV?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is het enige actieve topic, dus de kans is aanwezig dat ze er uiteindelijk iets anders mee willen doen.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
klinkt primaquote:Op zondag 20 februari 2022 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hernoemen naar LIV?
Klinkt fonetisch wel goed…
goed baasquote:Op zondag 20 februari 2022 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is het enige actieve topic, dus de kans is aanwezig dat ze er uiteindelijk iets anders mee willen doen.
Ik zeg toch niet dat dit forum binnenkort dicht gaat? Ik spreek uit hypothetische zin
Omgekeerde versie van die Mcdonalds reclamequote:
Het houdt wel redelijk de idioten buiten de deur.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
klinkt prima
maar ViV heb ik ook geen probleem mee
Mijn zegen heb je.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
klinkt prima
maar ViV heb ik ook geen probleem mee
jepquote:Op zondag 20 februari 2022 20:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omgekeerde versie van die Mcdonalds reclame
Gen X hè?quote:
we zochten gewoon een plekquote:Op zondag 20 februari 2022 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je.
Een subforum kapen is weer eens wat anders dan een topic innemen…
"We" doen hier ook niet aan "gatekeeping" godzijdankquote:Op zondag 20 februari 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zochten gewoon een plek
waar we gezellig konden posten
en andere SC zitten daar niet altijd op te wachten
vandaar dat we dit leegstaande pand zijn betrokken
en zo nu en dan druppelen er nieuwe users bij
en dan vinden wij allemaal helemaal top
En dat moet een heel forum opeisen?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Any body is welkom, geheel in Viva stijl…quote:Op zondag 20 februari 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom zou je een goedlopende en gezellige sc willen sluiten?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je.
Een subforum kapen is weer eens wat anders dan een topic innemen…
Niemand houd je tegen om er één te starten.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie liever dat er wat actuele topics bij komen in VF
nee vreselijkquote:Op zondag 20 februari 2022 20:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"We" doen hier ook niet aan "gatekeeping" godzijdank
er is niet echt een andere SC die niet gebruikt wordtquote:Op zondag 20 februari 2022 20:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En dat moet een heel forum opeisen?
Verbeter het subforum, begin bij jezelf zou ik zeggenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
Dan krijg ik een ban voor trollen, net als op het officiële forumquote:Op zondag 20 februari 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niemand houd je tegen om er één te starten.
zoals?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
Daarom kan deze specifieke SC toch wel naar een ander forum?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is niet echt een andere SC die niet gebruikt wordt
zolang het geen ONZ onzin is of KLB gedoequote:Op zondag 20 februari 2022 20:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban voor trollen, net als op het officiële forum
Geen idee, ik ben geen ex VIVA userquote:
Ja dat kan dus niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom kan deze specifieke SC toch wel naar een ander forum?
dan heb je een forum met 2 sc's?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wil het dronken worden al een beetje vorderen?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
hoef je toch ook niet te zijnquote:Op zondag 20 februari 2022 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen ex VIVA user
Er zijn meerdere fora's met meer dan één SCquote:Op zondag 20 februari 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heb je een forum met 2 sc's?
er zijn ook andere delen waar enkel de SC vaak bezocht is
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wil het dronken worden al een beetje vorderen?
welke?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere fora's met meer dan één SC
Ik word met de minuut gevatterquote:Op zondag 20 februari 2022 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wil het dronken worden al een beetje vorderen?
En ook zonder, sluit die maar.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere fora's met meer dan één SC
GCquote:Op zondag 20 februari 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke?
geen idee namelijk'
oprecht benieuwd
dts is geen sc( bijna vloeken in de kerkquote:
Dat kan, er zijn daar wel meerdere SC's, dus het kan welquote:Op zondag 20 februari 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dts is geen sc( bijna vloeken in de kerk
GC (KSC)ben je niet welkom als ex DTS-er
VBL kom ik niet
Verveling ofzoquote:Op zondag 20 februari 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom die drang om het te verplaatsen
wult je niet in viva gezien worden ofzo
ik zie in GC alleen KSCquote:Op zondag 20 februari 2022 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kan, er zijn daar wel meerdere SC's, dus het kan wel
Ik wil helemaal niks, leven en laten leven…quote:Op zondag 20 februari 2022 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom zou je een goedlopende en gezellige sc willen sluiten?
40+ zou ook tijdelijk zijn. Na protest dat we het daar zo leuk hadden is het blijven bestaan ook al hadden de subtopics ook in mln gekund.
Ik ga nu voor de derde keer zeggen dat ik het zo prima vind, maar de kans is aanwezig dat men het anders wil omdat het buiten de SC een dood forum is.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom die drang om het te verplaatsen
wult je niet in viva gezien worden ofzo
beter een levende SC met een dood deel dan een dode FOKquote:Op zondag 20 februari 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga nu voor de derde keer zeggen dat ik het zo prima vind, maar de kans is aanwezig dat men het anders wil omdat het buiten de SC een dood forum is.
oke topquote:Op zondag 20 februari 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga nu voor de derde keer zeggen dat ik het zo prima vind, maar de kans is aanwezig dat men het anders wil omdat het buiten de SC een dood forum is.
Is dit hier de overlevering van DTS?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dts is geen sc( bijna vloeken in de kerk
GC (KSC)ben je niet welkom als ex DTS-er
VBL kom ik niet
GC / Turken op FOK! #1392 Hello darkness my old friend.quote:
MENquote:Op zondag 20 februari 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is niet echt een andere SC die niet gebruikt wordt
Ja.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Is dit hier de overlevering van DTS?
Je vergeet een ding, de meeste zijn uit onz/dts weggelopen vanwege het belijd en de irritante kuttrollen daar. Een groep van gezellige mensen wouden het tof met elkaar hebben. We zitten hier nu al een jaar en het is rete gezellig, ik heb hier nog nooit een opmerking gezien die niet door de beugel kan.quote:
Ja prima, maar dat is het punt niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je vergeet een ding, de meeste zijn uit onz/dts weggelopen vanwege het belijd en de irritante kuttrollen daar. Een groep van gezellige mensen wouden het tof met elkaar hebben. We zitten hier nu al een jaar en het is rete gezellig, ik heb hier nog nooit een opmerking gezien die niet door de beugel kan.
hmm ja en neequote:Op zondag 20 februari 2022 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit hier de overlevering van DTS?
Dat kende ik ook niet, totdat het op slot ging…
User @driepink (RIP) heeft daar ook ooit eens een SC gestartquote:Op zondag 20 februari 2022 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer wel, de MEN AKQ SC staat ook zo goed als leeg…
Koester dat.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm ja en nee
deel wel deel niet
maar vooral op zoek naar gezelligheid
geen gezeur
geen gekat
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koester dat.
In MUZ is het Radio49 ook een rustig ons kent ons topic…
Stond die niet ooit in ONZ of sla ik compleet de plank misquote:Op zondag 20 februari 2022 20:27 schreef MadMaster het volgende:
In MUZ is het Radio49 ook een rustig ons kent ons topic…
MEN heeft dus ook twee sc's, ik vind dit prima hier maar het zou er een keer van kunnen komen dat het subforum dichtgaat. Fijn om te weten dat er dan verhuisd kan worden.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer wel, de MEN AKQ SC staat ook zo goed als leeg…
In MEN?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
User @:driepink (RIP) heeft daar ook ooit eens een SC gestart
die is er nog steeds @Specialequote:Op zondag 20 februari 2022 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
User @:driepink (RIP) heeft daar ook ooit eens een SC gestart
Ik ben om te kopen hoor!quote:Op zondag 20 februari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
he murp
wilde je al een cadeautje sturen maar was niet nodig volgens woudje
Ja, Radio 49 komt voort uit ONZ (subforum 49), maar dat is van ver voor mijn tijd.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stond die niet ooit in ONZ of sla ik compleet de plank mis
aah das mooi om te wetenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Radio 49 komt voort uit ONZ (subforum 49), maar dat is van ver voor mijn tijd.
ONZ en KLB heb ik al jaren geblockt, COR sinds een tijdje ook…
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In MEN?
Ik ken alleen de MEN AKQ SC, daar hebben we ooit zelfs nog gezamenlijk Sinterkerst gevierd…
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die is er nog steeds @:speciale
We kunnen niet eens zomaar verhuizen, het tuinhuisje staat op de lijst van werelderfgoed vd Unesco.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
maar wie regelt dan de verhuizers?
Ja want in die tijd heb ik wel gepost, ik ben van oudsher een ONZ/KLB user, lang lang geledenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Radio 49 komt voort uit ONZ (subforum 49), maar dat is van ver voor mijn tijd.
ONZ en KLB heb ik al jaren geblockt, COR sinds een tijdje ook…
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
Is dit een ideetje voor jou @:r-woud93
In zekere zin doe ik dat ookquote:Op zondag 20 februari 2022 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
Is dit een ideetje voor jou @:r-woud93
lekkerquote:Op zondag 20 februari 2022 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
Ik maakte net nog een pannetje carbonara
Ik hang hier rond sinds 2001, maar in ONZ heb ik misschien 10 posts gedaan (ToT's Paint topics zitten daar, geloof ik) en KLB heb ik nooit begrepen…quote:Op zondag 20 februari 2022 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja want in die tijd heb ik wel gepost, ik ben van oudsher een ONZ/KLB user, lang lang geleden
je hebt je smaak weerquote:Op zondag 20 februari 2022 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
Ik maakte net nog een pannetje carbonara
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou donders! maar wel weer 21,4 gelopen
DTS kan dus prima naar MENquote:Op zondag 20 februari 2022 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hang hier rond sinds 2001, maar in ONZ heb ik misschien 10 posts gedaan (ToT's Paint topics zitten daar, geloof ik) en KLB heb ik nooit begrepen…
De SC's in MEN zijn overigens ver jaar onderen gezakt, vrij ter overname…
wauwquote:Op zondag 20 februari 2022 20:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou donders! maar wel weer 21,4 gelopen
dat is al vaker voorgesteldquote:Op zondag 20 februari 2022 20:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
DTS kan dus prima naar MEN
@:swj @:paul @:murp @:boos
@Deisyy zal er blij mee zijn…quote:Op zondag 20 februari 2022 20:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
DTS kan dus prima naar MEN
@:swj @:paul @:murp @:boos
Weet ik, ik heb dit ook al 40/45 keer geopperdquote:
en toen gingen er een aantal uit hun pannetjequote:Op zondag 20 februari 2022 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb dit ook al 40/45 keer geopperd
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:40 schreef R-woud93 het volgende:
Tevens heb ik afgelopen vrijdag een 40/45 grapje gemaakt in WKN, geliked door 2 mods én een FA.
Verwijderd, ik ben nog steeds WOEDEND!
ja net snel even gecheckt echt nog nooit gepostquote:
Dat is mijn favo forum tijdens extreme weersomstandighedenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja net snel even gecheckt echt nog nooit gepost
ik kijk dan liever naar buitenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is mijn favo forum tijdens extreme weersomstandigheden
Ach, vlak voordat ik mod werd, werd een post van mij verwijderd omdat ik daarin een foto van een vaccinatie lokatie van binnen had geplaatst. Niemand herkenbaar in beeld, maar dat werd een dingetje omdat je geen foto's mag maken op GGD locaties.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:40 schreef R-woud93 het volgende:
Tevens heb ik afgelopen vrijdag een 40/45 grapje gemaakt in WKN, geliked door 2 mods én een FA.
Verwijderd, ik ben nog steeds WOEDEND!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |