Je hebt murp net gemistquote:Op zondag 20 februari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
we kunnen allerlei BS verzinnen
maar ja is niet echt nodig toch
ik hoor echt wat andersquote:Op zondag 20 februari 2022 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
ik hoor Davina Michelle ook steeds zingen 'now i go and precum' in hyper hyper..
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Toch zou het ze het zusje van Josje huisman kunnen zijn..
En dan samen zouden het dochters van kim Holland kunnen wezen
Ow toch nietquote:Op zondag 20 februari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
he murp
wilde je al een cadeautje sturen maar was niet nodig volgens woudje
mens wil even rustig roken en issie al weer wegquote:
zelfde users bedoel je?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil met dat andere SC topic, waar ik net ook postte?
Ik zie wat overlap…
Gewoon 2 gezellige plekken.quote:
Er zijn niet heel veel verschillen, wel een paar overeenkomsten, zoals sommige users en dat het subforum (vooral) uit de sc bestaat.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil met dat andere SC topic, waar ik net ook postte?
Ik zie wat overlap…
Vrijwel, ook dezelfde onderwerpen.quote:
Stop dan ook.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
mens wil even rustig roken en issie al weer weg
we zijn ook krakersquote:Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrijwel, ook dezelfde onderwerpen.
Heti s dat ToT me hier opriep, anders had ik dit niet eens gekend…
Ik kom alleen hierquote:Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrijwel, ook dezelfde onderwerpen.
Heti s dat ToT me hier opriep, anders had ik dit niet eens gekend…
mijn huisarts was helemaal perplexquote:
Maar dan gewassen en zonder dreads en herdershondenquote:
* greysbones zet snel de hond buiten de deurquote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar dan gewassen en zonder dreads en herdershonden
Hier ben ik het ergens wel mee eens, deze SC zou in principe ook in een ander forum kunnenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie bezetten een leegstaand subforum, ik begrijp het.
No place to go…
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hè, en toch is het nog steeds open
there's no place like homequote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie bezetten een leegstaand subforum, ik begrijp het.
No place to go…
En zonder rellen.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar dan gewassen en zonder dreads en herdershonden
we blijven wel lekker hierquote:Op zondag 20 februari 2022 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ben ik het ergens wel mee eens, deze SC zou in principe ook in een ander forum kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |