Je hebt murp net gemistquote:Op zondag 20 februari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
we kunnen allerlei BS verzinnen
maar ja is niet echt nodig toch
ik hoor echt wat andersquote:Op zondag 20 februari 2022 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
ik hoor Davina Michelle ook steeds zingen 'now i go and precum' in hyper hyper..
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Toch zou het ze het zusje van Josje huisman kunnen zijn..
En dan samen zouden het dochters van kim Holland kunnen wezen
Ow toch nietquote:Op zondag 20 februari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
he murp
wilde je al een cadeautje sturen maar was niet nodig volgens woudje
mens wil even rustig roken en issie al weer wegquote:
zelfde users bedoel je?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil met dat andere SC topic, waar ik net ook postte?
Ik zie wat overlap…
Gewoon 2 gezellige plekken.quote:
Er zijn niet heel veel verschillen, wel een paar overeenkomsten, zoals sommige users en dat het subforum (vooral) uit de sc bestaat.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil met dat andere SC topic, waar ik net ook postte?
Ik zie wat overlap…
Vrijwel, ook dezelfde onderwerpen.quote:
Stop dan ook.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
mens wil even rustig roken en issie al weer weg
we zijn ook krakersquote:Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrijwel, ook dezelfde onderwerpen.
Heti s dat ToT me hier opriep, anders had ik dit niet eens gekend…
Ik kom alleen hierquote:Op zondag 20 februari 2022 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrijwel, ook dezelfde onderwerpen.
Heti s dat ToT me hier opriep, anders had ik dit niet eens gekend…
mijn huisarts was helemaal perplexquote:
Maar dan gewassen en zonder dreads en herdershondenquote:
* greysbones zet snel de hond buiten de deurquote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar dan gewassen en zonder dreads en herdershonden
Hier ben ik het ergens wel mee eens, deze SC zou in principe ook in een ander forum kunnenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie bezetten een leegstaand subforum, ik begrijp het.
No place to go…
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hè, en toch is het nog steeds open
there's no place like homequote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
No place to go…
En zonder rellen.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar dan gewassen en zonder dreads en herdershonden
we blijven wel lekker hierquote:Op zondag 20 februari 2022 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ben ik het ergens wel mee eens, deze SC zou in principe ook in een ander forum kunnen
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
No place to go…
MZF, ook een leuke titel…quote:Op zondag 20 februari 2022 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* dud0r zegt niks over zijn sub forum
Bijna Pasenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* dud0r zegt niks over zijn sub forum
nergens gewoon lekker hierquote:Op zondag 20 februari 2022 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
Maar goed, ik zou ook niet weten waar deze SC heen zou moeten
Jammer genoeg wel jaquote:Op zondag 20 februari 2022 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, die hebben we ook nog gehad…
Als dit forum dicht gaat, zou het toch ergens heen moetenquote:
ik denk dat Viv beter loopt dan menig ander deel op FOKquote:Op zondag 20 februari 2022 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als dit forum dicht gaat, zou het toch ergens heen moeten
Schakeltjeeeeequote:Op zondag 20 februari 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
HIER ZULLEN WIJ BLIJVEN [ afbeelding ]
uitstekende keus jongedamequote:Op zondag 20 februari 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schakeltjeeeee
ik heb Pozza gegeten![]()
![]()
Hij zoekt ruzie.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Viv beter loopt dan menig ander deel op FOK
dus waarom zou je het sluiten
Hernoemen naar LIV?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:
Dit is het enige actieve topic, dus de kans is aanwezig dat ze er uiteindelijk iets anders mee willen doen.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
klinkt primaquote:Op zondag 20 februari 2022 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hernoemen naar LIV?
Klinkt fonetisch wel goed…
goed baasquote:Op zondag 20 februari 2022 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is het enige actieve topic, dus de kans is aanwezig dat ze er uiteindelijk iets anders mee willen doen.
Ik zeg toch niet dat dit forum binnenkort dicht gaat? Ik spreek uit hypothetische zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |