Is dit hier de overlevering van DTS?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dts is geen sc( bijna vloeken in de kerk
GC (KSC)ben je niet welkom als ex DTS-er
VBL kom ik niet
GC / Turken op FOK! #1392 Hello darkness my old friend.quote:
MENquote:Op zondag 20 februari 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is niet echt een andere SC die niet gebruikt wordt
Ja.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Is dit hier de overlevering van DTS?
Je vergeet een ding, de meeste zijn uit onz/dts weggelopen vanwege het belijd en de irritante kuttrollen daar. Een groep van gezellige mensen wouden het tof met elkaar hebben. We zitten hier nu al een jaar en het is rete gezellig, ik heb hier nog nooit een opmerking gezien die niet door de beugel kan.quote:
Ja prima, maar dat is het punt niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je vergeet een ding, de meeste zijn uit onz/dts weggelopen vanwege het belijd en de irritante kuttrollen daar. Een groep van gezellige mensen wouden het tof met elkaar hebben. We zitten hier nu al een jaar en het is rete gezellig, ik heb hier nog nooit een opmerking gezien die niet door de beugel kan.
hmm ja en neequote:Op zondag 20 februari 2022 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit hier de overlevering van DTS?
Dat kende ik ook niet, totdat het op slot ging…
User @driepink (RIP) heeft daar ook ooit eens een SC gestartquote:Op zondag 20 februari 2022 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer wel, de MEN AKQ SC staat ook zo goed als leeg…
Koester dat.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm ja en nee
deel wel deel niet
maar vooral op zoek naar gezelligheid
geen gezeur
geen gekat
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koester dat.
In MUZ is het Radio49 ook een rustig ons kent ons topic…
Stond die niet ooit in ONZ of sla ik compleet de plank misquote:Op zondag 20 februari 2022 20:27 schreef MadMaster het volgende:
In MUZ is het Radio49 ook een rustig ons kent ons topic…
MEN heeft dus ook twee sc's, ik vind dit prima hier maar het zou er een keer van kunnen komen dat het subforum dichtgaat. Fijn om te weten dat er dan verhuisd kan worden.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer wel, de MEN AKQ SC staat ook zo goed als leeg…
In MEN?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
User @:driepink (RIP) heeft daar ook ooit eens een SC gestart
die is er nog steeds @Specialequote:Op zondag 20 februari 2022 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
User @:driepink (RIP) heeft daar ook ooit eens een SC gestart
Ik ben om te kopen hoor!quote:Op zondag 20 februari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
he murp
wilde je al een cadeautje sturen maar was niet nodig volgens woudje
Ja, Radio 49 komt voort uit ONZ (subforum 49), maar dat is van ver voor mijn tijd.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stond die niet ooit in ONZ of sla ik compleet de plank mis
aah das mooi om te wetenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Radio 49 komt voort uit ONZ (subforum 49), maar dat is van ver voor mijn tijd.
ONZ en KLB heb ik al jaren geblockt, COR sinds een tijdje ook…
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In MEN?
Ik ken alleen de MEN AKQ SC, daar hebben we ooit zelfs nog gezamenlijk Sinterkerst gevierd…
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die is er nog steeds @:speciale
We kunnen niet eens zomaar verhuizen, het tuinhuisje staat op de lijst van werelderfgoed vd Unesco.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
maar wie regelt dan de verhuizers?
Ja want in die tijd heb ik wel gepost, ik ben van oudsher een ONZ/KLB user, lang lang geledenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Radio 49 komt voort uit ONZ (subforum 49), maar dat is van ver voor mijn tijd.
ONZ en KLB heb ik al jaren geblockt, COR sinds een tijdje ook…
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
Is dit een ideetje voor jou @:r-woud93
In zekere zin doe ik dat ookquote:Op zondag 20 februari 2022 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
Is dit een ideetje voor jou @:r-woud93
lekkerquote:Op zondag 20 februari 2022 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
Ik maakte net nog een pannetje carbonara
lekker nat geregend???quote:
Ik hang hier rond sinds 2001, maar in ONZ heb ik misschien 10 posts gedaan (ToT's Paint topics zitten daar, geloof ik) en KLB heb ik nooit begrepen…quote:Op zondag 20 februari 2022 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja want in die tijd heb ik wel gepost, ik ben van oudsher een ONZ/KLB user, lang lang geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |