Omgekeerde versie van die Mcdonalds reclamequote:
Het houdt wel redelijk de idioten buiten de deur.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
klinkt prima
maar ViV heb ik ook geen probleem mee
Mijn zegen heb je.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
klinkt prima
maar ViV heb ik ook geen probleem mee
jepquote:Op zondag 20 februari 2022 20:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omgekeerde versie van die Mcdonalds reclame
Gen X hè?quote:
we zochten gewoon een plekquote:Op zondag 20 februari 2022 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je.
Een subforum kapen is weer eens wat anders dan een topic innemen…
"We" doen hier ook niet aan "gatekeeping" godzijdankquote:Op zondag 20 februari 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zochten gewoon een plek
waar we gezellig konden posten
en andere SC zitten daar niet altijd op te wachten
vandaar dat we dit leegstaande pand zijn betrokken
en zo nu en dan druppelen er nieuwe users bij
en dan vinden wij allemaal helemaal top
En dat moet een heel forum opeisen?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Any body is welkom, geheel in Viva stijl…quote:Op zondag 20 februari 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom zou je een goedlopende en gezellige sc willen sluiten?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je.
Een subforum kapen is weer eens wat anders dan een topic innemen…
Niemand houd je tegen om er één te starten.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie liever dat er wat actuele topics bij komen in VF
nee vreselijkquote:Op zondag 20 februari 2022 20:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"We" doen hier ook niet aan "gatekeeping" godzijdank
er is niet echt een andere SC die niet gebruikt wordtquote:Op zondag 20 februari 2022 20:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En dat moet een heel forum opeisen?
Verbeter het subforum, begin bij jezelf zou ik zeggenquote:Op zondag 20 februari 2022 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
Dan krijg ik een ban voor trollen, net als op het officiële forumquote:Op zondag 20 februari 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niemand houd je tegen om er één te starten.
zoals?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
Daarom kan deze specifieke SC toch wel naar een ander forum?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is niet echt een andere SC die niet gebruikt wordt
zolang het geen ONZ onzin is of KLB gedoequote:Op zondag 20 februari 2022 20:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban voor trollen, net als op het officiële forum
Geen idee, ik ben geen ex VIVA userquote:
Ja dat kan dus niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom kan deze specifieke SC toch wel naar een ander forum?
dan heb je een forum met 2 sc's?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wil het dronken worden al een beetje vorderen?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
hoef je toch ook niet te zijnquote:Op zondag 20 februari 2022 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen ex VIVA user
Er zijn meerdere fora's met meer dan één SCquote:Op zondag 20 februari 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heb je een forum met 2 sc's?
er zijn ook andere delen waar enkel de SC vaak bezocht is
quote:Op zondag 20 februari 2022 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wil het dronken worden al een beetje vorderen?
welke?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere fora's met meer dan één SC
Ik word met de minuut gevatterquote:Op zondag 20 februari 2022 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wil het dronken worden al een beetje vorderen?
En ook zonder, sluit die maar.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere fora's met meer dan één SC
GCquote:Op zondag 20 februari 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke?
geen idee namelijk'
oprecht benieuwd
dts is geen sc( bijna vloeken in de kerkquote:
Dat kan, er zijn daar wel meerdere SC's, dus het kan welquote:Op zondag 20 februari 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dts is geen sc( bijna vloeken in de kerk
GC (KSC)ben je niet welkom als ex DTS-er
VBL kom ik niet
Verveling ofzoquote:Op zondag 20 februari 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom die drang om het te verplaatsen
wult je niet in viva gezien worden ofzo
ik zie in GC alleen KSCquote:Op zondag 20 februari 2022 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kan, er zijn daar wel meerdere SC's, dus het kan wel
Ik wil helemaal niks, leven en laten leven…quote:Op zondag 20 februari 2022 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom zou je een goedlopende en gezellige sc willen sluiten?
40+ zou ook tijdelijk zijn. Na protest dat we het daar zo leuk hadden is het blijven bestaan ook al hadden de subtopics ook in mln gekund.
Ik ga nu voor de derde keer zeggen dat ik het zo prima vind, maar de kans is aanwezig dat men het anders wil omdat het buiten de SC een dood forum is.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom die drang om het te verplaatsen
wult je niet in viva gezien worden ofzo
beter een levende SC met een dood deel dan een dode FOKquote:Op zondag 20 februari 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga nu voor de derde keer zeggen dat ik het zo prima vind, maar de kans is aanwezig dat men het anders wil omdat het buiten de SC een dood forum is.
oke topquote:Op zondag 20 februari 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga nu voor de derde keer zeggen dat ik het zo prima vind, maar de kans is aanwezig dat men het anders wil omdat het buiten de SC een dood forum is.
Is dit hier de overlevering van DTS?quote:Op zondag 20 februari 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dts is geen sc( bijna vloeken in de kerk
GC (KSC)ben je niet welkom als ex DTS-er
VBL kom ik niet
GC / Turken op FOK! #1392 Hello darkness my old friend.quote:
MENquote:Op zondag 20 februari 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is niet echt een andere SC die niet gebruikt wordt
Ja.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Is dit hier de overlevering van DTS?
Je vergeet een ding, de meeste zijn uit onz/dts weggelopen vanwege het belijd en de irritante kuttrollen daar. Een groep van gezellige mensen wouden het tof met elkaar hebben. We zitten hier nu al een jaar en het is rete gezellig, ik heb hier nog nooit een opmerking gezien die niet door de beugel kan.quote:
Ja prima, maar dat is het punt niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je vergeet een ding, de meeste zijn uit onz/dts weggelopen vanwege het belijd en de irritante kuttrollen daar. Een groep van gezellige mensen wouden het tof met elkaar hebben. We zitten hier nu al een jaar en het is rete gezellig, ik heb hier nog nooit een opmerking gezien die niet door de beugel kan.
hmm ja en neequote:Op zondag 20 februari 2022 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit hier de overlevering van DTS?
Dat kende ik ook niet, totdat het op slot ging…
User @driepink (RIP) heeft daar ook ooit eens een SC gestartquote:Op zondag 20 februari 2022 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer wel, de MEN AKQ SC staat ook zo goed als leeg…
Koester dat.quote:Op zondag 20 februari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm ja en nee
deel wel deel niet
maar vooral op zoek naar gezelligheid
geen gezeur
geen gekat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |