Ik denk dat ik die dirndl alweer zo'n 8 jaar heb en toen was ik inderdaad nog zwart, je hebt een gavequote:Op zondag 20 februari 2022 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij was jij dat toen nog niet eens.
Maar ik had een vooruitziende blik, quasi onwetend preventieve actie ondernemen…
Op de trekhaak?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja mag ze laten meerijden, maar daar moet je het ook bij laten
ken er wel een aantal die dat niet doenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:35 schreef R-woud93 het volgende:
Mod zijn is wel leuk, draag graag iets bij enz.
Maar om eerlijk te zijn mis het het user zijn ook wel, ik kom vaak dingen tegen waar ik ''ludiek'' op wil reageren maar moet mij dan toch inhouden
Er zijn echt wel modjes met trollkloontjes.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:35 schreef R-woud93 het volgende:
Maar om eerlijk te zijn mis het het user zijn ook wel, ik kom vaak dingen tegen waar ik ''ludiek'' op wil reageren maar moet mij dan toch inhouden
Het iets kunnen bijdragen wint het voorlopig van het trollenquote:
Dit mis ik ook, steeds meer eigenlijk. En dat veel users me vooral als mod zien in plaats van user.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:35 schreef R-woud93 het volgende:
Die heb ik ook, maar heeft een ONZ ban dus daar heb ik verder nooit meer naar omgekekenquote:Op zondag 20 februari 2022 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn echt wel modjes met trollkloontjes.
Inderdaad jaquote:Op zondag 20 februari 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit mis ik ook, steeds meer eigenlijk. En dat veel users me vooral als mod zien in plaats van user.
De Michael Jackson van FOK! ?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die dirndl alweer zo'n 8 jaar heb en toen was ik inderdaad nog zwart, je hebt een gave
heb je dat idee hier ook?quote:Op zondag 20 februari 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit mis ik ook, steeds meer eigenlijk. En dat veel users me vooral als mod zien in plaats van user.
quote:
Ik moet alleen nog een beetje oefenen op de moonwalk, maar heb ook maar één operatie gehad.quote:
Zolang je neus er nog niet af valtquote:Op zondag 20 februari 2022 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog een beetje oefenen op de moonwalk, maar heb ook maar één operatie gehad.
*checkquote:Op zondag 20 februari 2022 19:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zolang je neus er nog niet af valt
Ik zal je demonstratie volgende week even beoordelen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog een beetje oefenen op de moonwalk, maar heb ook maar één operatie gehad.
Dit forum is eigenlijk alleen nog maar deze SCquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zolang je neus er nog niet af valt
Ow boyquote:Op zondag 20 februari 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal je demonstratie volgende week even beoordelen.
Mooi hè, en toch is het nog steeds openquote:Op zondag 20 februari 2022 19:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit forum is eigenlijk alleen nog maar deze SC
Dit subforum was al dood, voordat het is ontstaan…quote:Op zondag 20 februari 2022 19:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit forum is eigenlijk alleen nog maar deze SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |