Kim Lian wordt veel teveel als mol door de redactie gepusht, die is het zeker nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had dus ook 100 punten op Welmoed verloren.
Ik erger me overigens kapot aan Kim Lian, ik hoop echt dat zij er asap uit gaat.
Precies, en ook al heeft ze altijd een passende outfit aan... Dan nog trap ik er niet in!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kim Lian wordt veel teveel als mol door de redactie gepusht, die is het zeker niet
Het kan gewoon een kandidaat zijn die om het publiek te verwarren af en toe iets ingefluisterd krijgtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies, en ook al heeft ze altijd een passende outfit aan... Dan nog trap ik er niet in!
Of ze krijgen gewoon een speluitleg en kunnen daarna nog omkledenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het kan gewoon een kandidaat zijn die om het publiek te verwarren af en toe iets ingefluisterd krijgt
Meh, met die schapen leken ze wel oprecht verbaasd te zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of ze krijgen gewoon een speluitleg en kunnen daarna nog omkleden
ik kijk het niet.quote:
Ze had anders wel een perfecte rok aan. Ze leek wel heidi. En met lasergamen ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh, met die schapen leken ze wel oprecht verbaasd te zijn
Ze had vooraf toch al 'het gevoel' dat ze iets met schapen gingen doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze had anders wel een perfecte rok aan. Ze leek wel heidi. En met lasergamen ook.
Ja, dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze had vooraf toch al 'het gevoel' dat ze iets met schapen gingen doen?
Dat zei Gianni ook al ja. KSC is drukker.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:34 schreef Koen66 het volgende:
Een echt druk topic is het hier helaas niet meer @:moeraskat Moet ook eerlijk bekennen dat ik hier ook aan meewerk
KSC is drukker, Maar ook daar kom ik minder de laatste tijdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zei Gianni ook al ja. KSC is drukker.
Huehuequote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze had vooraf toch al 'het gevoel' dat ze iets met schapen gingen doen?
Beetje jammer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is drukker, Maar ook daar kom ik minder de laatste tijd
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Loopt nu ook wel wat storende externe invloed haha
Sterkte maatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Loopt nu ook wel wat storende externe invloed haha
De feromonen vliegen weer in het rond?quote:
Hij krijgt geen aandacht. Dat is het probleem.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De feromonen vliegen weer in het rond?
Voor je het weet komen er scheve schaatsen aan te pasquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De feromonen vliegen weer in het rond?
Ook datquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij krijgt geen aandacht. Dat is het probleem.
kan best leuk zijn, scheve schaatsenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Voor je het weet komen er scheve schaatsen aan te pas
Erg spannendquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan best leuk zijn, scheve schaatsen
Scheef skeeleren dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
Er is geen ijs nu, dus ik schaats niet.
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij krijgt geen aandacht. Dat is het probleem.
Ik weet gewoon dingenquote:
Zoiets jaquote:
Wat een ingewikkelde post. Geen idee wat je nou bedoelt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je wil gewoon weer gedrag horen die je niet moet tonen om in broekjes te komen hè
Kost ook weer geld zeker.quote:
Dit keer nietquote:
Nou, vertel...quote:
Ok moeraskatquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een ingewikkelde post. Geen idee wat je nou bedoelt.
Dat was hetquote:
quote:
quote:
Wat een bijzonder type hequote:
scrupuleus? Moeraskat? Allebei?quote:
Zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt erg veel liefde te geven
Ieder op z'n eigen manierquote:
Als ik mag kiezen dan kies ik voor jou natuurlijk.quote:
Cutequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen dan kies ik voor jou natuurlijk.
quote:
Hoe is het met je vloeren- en schuttingdrama?quote:
Lucky you. Hier officieel joggingbroek dag afgekondigd. Geen buitenweer vandaag.quote:
Idd. Al ga ik zo pannenkoeken maken ipv pizza. Al heb ik ook alle ingrediënten voor die laatste in huis. Mmmm... Why not both?quote:
Ik heb op Twitter allemaal mensen geblokkeerd die tweeten dat het prima weer is om de hele dag Horizon Forbidden West te spelen.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:35 schreef DrMarten het volgende:
Net ook maar de moeite genomen om te douchen en aan te kleden. Geen idee waarom eigenlijk. Nu lam op de bank voetbal kijken.
De hoeveelste keer in ruim 10 jaar is dit?quote:
Dstis precies het probleem. Ik heb er nog geen.quote:
Kan die op het werk wel meenemen.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dstis precies het probleem. Ik heb er nog geen.
Liefquote:Op zondag 20 februari 2022 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan die op het werk wel meenemen.
Helaasquote:Op zondag 20 februari 2022 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb op Twitter allemaal mensen geblokkeerd die tweeten dat het prima weer is om de hele dag Horizon Forbidden West te spelen.
Laatste jaren stuk minder leuk inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:20 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk ook geen WIDM meer sinds ik me jaren geleden besefte dat je toch alleen de edit krijgt te zien waarin iedereen de mol zou kunnen zijn. Zo kun je natuurlijk blijven speculeren.
Naast de dakpannen bedoel je?quote:Op maandag 21 februari 2022 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt ie niet bij je schutting?
Nee, niet bij mij niet bij de achterburen en niet bij de buren naast mij :’)quote:Op maandag 21 februari 2022 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt ie niet bij je schutting?
Hoogvlieger dus.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, niet bij mij niet bij de achterburen en niet bij de buren naast mij :’)
Balen Lot, een beetje een rotweek dus.quote:Op maandag 21 februari 2022 08:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, niet bij mij niet bij de achterburen en niet bij de buren naast mij :’)
quote:Op maandag 21 februari 2022 09:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Balen Lot, een beetje een rotweek dus.![]()
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb op Twitter allemaal mensen geblokkeerd die tweeten dat het prima weer is om de hele dag Horizon Forbidden West te spelen.
Jaquote:
Het is prima weer om de hele dag Horizon te spelen op de PS5. Hele weekend niets anders gedaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helpt het een beetje tegen de stress nu je weer naar kantoor moet omdat Corona voorbij is?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is prima weer om de hele dag Horizon te spelen op de PS5. Hele weekend niets anders gedaan.
Zo last heb ik het niet gemaakt. Wel in de kroeg geweest afgelopen weekend. Was fijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Het was het hele weekend idd prima weer om thuis te blijven en te gamen.
Dus ben ik de kroeg in geweest, en fucking hell wat is iedereen in de roaring 20ies mood.
1:00 dicht, dus gordijnen dicht en met 20 mensen tot 3:30 doorzakken.
Het was echt zo'n opluchting, dat merkte je aan iedereen, personeel en gasten. De sfeer was zo gemoedelijk en open, iedereen was gewoon blij om weer eens echt los te kunnen.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo last heb ik het niet gemaakt. Wel in de kroeg geweest afgelopen weekend. Was fijn.
Daar heb ik drank voor.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helpt het een beetje tegen de stress nu je weer naar kantoor moet omdat Corona voorbij is?
Bij personeel zeker gemerkt. Zoveel klantvriendelijkheid en rondjes van de zaak.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was echt zo'n opluchting, dat merkte je aan iedereen, personeel en gasten. De sfeer was zo gemoedelijk en open, iedereen was gewoon blij om weer eens echt los te kunnen.
En dat hele metoo gedoe heeft gelukkig nog niet gezorgd voor een flirtverbod.
Nou ja, ik was er om mijn verjaardag te vieren, dus het heeft me sowieso niet al te veel gekost en nog een dik speciaalbierpakket mee naar huis van de zaakquote:Op maandag 21 februari 2022 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij personeel zeker gemerkt. Zoveel klantvriendelijkheid en rondjes van de zaak.
Nee hoor, dit wordt het beste decennium ooit!quote:Op maandag 21 februari 2022 11:55 schreef Barbusse het volgende:
Die Roaring 20's mood is een heel slecht teken voor de nabije toekomst he?
You must be fun at partiesquote:Op maandag 21 februari 2022 11:55 schreef Barbusse het volgende:
En dat zonder Great War nog wel.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:55 schreef Barbusse het volgende:
Dat de loopgraven niet in Europa liggen betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat zonder Great War nog wel.
Wees eens niet zo realistisch!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat de loopgraven niet in Europa liggen betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijk.
20 jaar Afghanistan net voorbij, Oekraïne kan binnenkort beginnen, we komen net uit een pandemie, de economie loopt als een tierelier maar burgers merken er niks van, het vertrouwen in democratie erodeert langzaam, ongelijkheid neemt enorm toe, truly Interbellum times
Ik hou niet zo van dansen, laat staan op een vulkaanquote:
Nog.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat zonder Great War nog wel.
Oh de de wereld naar de kloten gaat ben ik wel met je eensquote:Op maandag 21 februari 2022 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat de loopgraven niet in Europa liggen betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijk.
20 jaar Afghanistan net voorbij, Oekraïne kan binnenkort beginnen, we komen net uit een pandemie, de economie loopt als een tierelier maar burgers merken er niks van, het vertrouwen in democratie erodeert langzaam, ongelijkheid neemt enorm toe, truly Interbellum times
Alweer?quote:
Some men just want to watch the world learnquote:Op maandag 21 februari 2022 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Wees eens niet zo realistisch!Gewoon optimistisch blijven tegen beter weten in, dat is Nederlands!
Mensen die zoveel vrienden hebben dat ze het zich kunnen veroorloven om anderen uit te sluiten.quote:
Eens. Tegenspraak, onzin en andere meningen is goed voor je relativerend vermogen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik block niemand, je snapt dan soms helemaal niets meer van topics omdat je allerlei reacties mist etc.
En ik hou niet van censuur, ook niet van mensen waar ik het pertinent mee oneens ben.
En op FOK! gewoon de grootste bron van vermaak, rellenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens. Tegenspraak, onzin en andere meningen is goed voor je relativerend vermogen.
Die zijn ook niet meer zo heftig en/of leuk als vroeger.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:29 schreef HeatWave het volgende:
En op FOK! gewoon de grootste bron van vermaak, rellen.
Ik had het niet mooier kunnen verwoorden.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
En het blijft toch ook belangrijk om je te realiseren dat er heel veel mensen bestaan met een achterlijke mening, anders valt het echte leven zo tegen.
True, het is natuurlijk sowieso min of meer uitgestorven vergeleken met een paar jaar geleden en een hoop smaakmakers posten al tijden niet meer.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zijn ook niet meer zo heftig en/of leuk als vroeger.
Nee ik benijd mezelf ook nietquote:Op maandag 21 februari 2022 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja
Al benijd ik jou ook niet met je TV-gedoe.
Dat we voor een rel van jou afhankelijk zijn ipv een echt smaakmaker zegt al genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:33 schreef HeatWave het volgende:
True, het is natuurlijk sowieso min of meer uitgestorven vergeleken met een paar jaar geleden en een hoop smaakmakers posten al tijden niet meer.
Maar er is nog genoeg over om me mee te vermaken als ik in een bui ben.
Riep er iemand op tot rellen?!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat we voor een rel van jou afhankelijk zijn ipv een echt smaakmaker zegt al genoeg natuurlijk.
Fair, FOK! is doodquote:Op maandag 21 februari 2022 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat we voor een rel van jou afhankelijk zijn ipv een echt smaakmaker zegt al genoeg natuurlijk.
Ik had het niet achter je gezocht.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik benijd mezelf ook niet
Ik ben daar echt zo slecht mee ook.
Ik heb er NUL verstand van al die kabels en TV's (PS topic mensen hebben me echt geholpen) dus dan sta je al niet zo zeker in de schoenen om zelf te zien waar t dan aan kan liggen. En ik heb ook nog "mensen bellen en vreemden zien" Anxieties en ik ben single dus t komt wel op mij aan
![]()
Dus die twee samen, dan is t gewoon fijn als je nieuwe TV het GEWOON DOET EN BLIJFT DOEN GVD!!!
Ik was al blij dat registratie en verzoek tot monteur allemaal online kon
Fok est mort, vive le... ja wie dan?!quote:
Vroeger was alles beter.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zijn ook niet meer zo heftig en/of leuk als vroeger.
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fok est mort, vive le... ja wie dan?!
Vroeger was jij ook al een huilstruik (dank @Moeraskat) dus niet alles was beter.quote:
Heel veel mensen niet, omdat ik daarbuiten best wel los en outgoing ben, op toneel sta, zing etc. Maar met dit soort dingen, bellen, instanties, vreemden, klap ik altijd helemaal dichtquote:Op maandag 21 februari 2022 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het niet achter je gezocht.![]()
![]()
quote:Had je in de buurt gewoond had ik wel ff een handje komen helpen hoor.
Never change a winning team.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger was jij ook al een huilstruik (dank @:Moeraskat) dus niet alles was beter.
Instanties bellen enzo is dan ook gewoon kut.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel veel mensen niet, omdat ik daarbuiten best wel los en outgoing ben, op toneel sta, zing etc. Maar met dit soort dingen, bellen, instanties, vreemden, klap ik altijd helemaal dicht![]()
Moet mezelf dan echt dwingen, anders is t uitstelgedrag to the max. Ik zou bijna eerder een nieuwe TV kopen
Ik heb t van geen vreemdequote:Op maandag 21 februari 2022 12:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Instanties bellen enzo is dan ook gewoon kut.
Presenteren vind (nou ja, vond, pre-pandemie) ik dan wel weer leuk om te doen. Nu vast niet meer. Afgelopen twee jaar heeft dat wel veranderd.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t van geen vreemde
Bellen, de telefoon opnemen (ik google wel wie me belde), daten, presenteren, dat soort dingen.VER buiten mijn comfortzone.
Waarvoor bedank je me?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger was jij ook al een huilstruik (dank @:Moeraskat) dus niet alles was beter.
Zal ik je handje vasthouden?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Presenteren kan ik dan wel weer, hell ik heb improv gedaan voor publiek. Maar bellen.....
Sure, vrouwen ben ik nog nooit bang voor geweestquote:
Jij noemde 'm laatst hier en ik kende 'm nog niet.quote:
Ik wilde eerst voorstellen om je hoorn vast te houdenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, vrouwen ben ik nog nooit bang voor geweest.
Ah!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij noemde 'm laatst hier en ik kende 'm nog niet.
En als ik achter je ga staan om te kijken hoe jij een telefoongesprek voert?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beterquote:Op maandag 21 februari 2022 12:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wilde eerst voorstellen om je hoorn vast te houdenmaar toen toch maar gekozen voor handje.
Hou opquote:Op maandag 21 februari 2022 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als ik achter je ga staan om te kijken hoe jij een telefoongesprek voert?
Ik heb ook een hekel aan bellen hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter.
Ach, het is geen angst, als het moet doe ik het wel zonder aarzelen hoor. Ik haat het gewoon, altijd al gehad. Sociaal bellen doe ik ook niet.
Zal wel komen uit de tijd dat je nog naar de huistelefoon van het schoolgenootje waar je verliefd op was moest bellen en dan aan dr vader vragen of ze je wil spreken. Ofzo.
Ik geloof dat nieuwe generaties ook geen fan zijn van bellen en die hebben dat soort dingen nooit meegemaakt.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter.
Ach, het is geen angst, als het moet doe ik het wel zonder aarzelen hoor. Ik haat het gewoon, altijd al gehad. Sociaal bellen doe ik ook niet.
Zal wel komen uit de tijd dat je nog naar de huistelefoon van het schoolgenootje waar je verliefd op was moest bellen en dan aan dr vader vragen of ze je wil spreken. Ofzo.
Concurrentie ben ik ook nooit bang voor geweestquote:Op maandag 21 februari 2022 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als ik achter je ga staan om te kijken hoe jij een telefoongesprek voert?
Die lopen de hele dag met hun telefoon horizontaal te facetimen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof dat nieuwe generaties ook geen fan zijn van bellen en die hebben dat soort dingen nooit meegemaakt.
Maar wel voor elke poep en scheet facetimenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof dat nieuwe generaties ook geen fan zijn van bellen en die hebben dat soort dingen nooit meegemaakt.
Lekker geruststellend toch?quote:
Of gewoon op't werk. En niet beseffen dat dit not done isquote:Op maandag 21 februari 2022 12:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar wel voor elke poep en scheet facetimen![]()
of bellen op speaker in openbare ruimtes
Serieus? dat is ook gewoon raarquote:Op maandag 21 februari 2022 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of gewoon op't werk. En niet beseffen dat dit not done is
Not done is zoooo 2010s.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, echt.quote:
Get with the times, opa.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja waar dat speakerbellen opeens vandaan is gekomen, geen idee.
Als ik al bel in het openbaar hoeft echt niemand mee te luisteren lijkt me....
Doe ikquote:
Waarom vergelijk jij Discord met TikTokquote:Op maandag 21 februari 2022 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe ik.
Maar voorkeur blijft voorkeur. Verder ben ik gewoon bij qua Tiktok, discord, NFTs etc.
Vergeet dogecoin niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe ik.
Maar voorkeur blijft voorkeur. Verder ben ik gewoon bij qua Tiktok, discord, NFTs etc.
Is dit een 'raad hier wat voor werk Moeraskat doet en/of wat voor collega's zij heeft?'quote:Op maandag 21 februari 2022 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind dat juist het nadeel, ik kan mensen niet zien, in de ogen kijken, niet inschatten of ze oprecht zijn etc.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel goed in bellen juist, hoef je mensen niet aan te kijken en het kan in je pyjama.
Neequote:Op maandag 21 februari 2022 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit een 'raad hier wat voor werk Moeraskat doet en/of wat voor collega's zij heeft?'
Mensen zijn nooit oprecht.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind dat juist het nadeel, ik kan mensen niet zien, in de ogen kijken, niet inschatten of ze oprecht zijn etc.
Ik vergelijk niets, ik som opquote:Op maandag 21 februari 2022 12:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom vergelijk jij Discord met TikTok
Heb ik. Al schiet het niet echt op de laatste tijdquote:
Wait. Wat IRC WAS?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vergelijk niets, ik som op.
En Discord is op dit moment wat IRC voor ons oudere FOK!kers was.
En Discord is de nieuwe Teamspeakquote:Op maandag 21 februari 2022 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vergelijk niets, ik som op.
En Discord is op dit moment wat IRC voor ons oudere FOK!kers was.
Nou ja, het is vast nog in leven, maar echt druk zal het er niet zijn vergeleken met de hoogtijdagen van FOK!quote:
Het is maar goed dat ik niet meer jong ben.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het is vast nog in leven, maar echt druk zal het er niet zijn vergeleken met de hoogtijdagen van FOK!.
En discord is gewoon de standaard, heb je geen discord hoor je er echt niet bij als je jong bent. En IRC hebben ze nog nooit van gehoord.
Ik zie dat echt heel andersquote:Op maandag 21 februari 2022 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het is vast nog in leven, maar echt druk zal het er niet zijn vergeleken met de hoogtijdagen van FOK!.
En discord is gewoon de standaard, heb je geen discord hoor je er echt niet bij als je jong bent. En IRC hebben ze nog nooit van gehoord.
Ik ben ook niet jongquote:Op maandag 21 februari 2022 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet meer jong ben.Nieuwerwetsch gedoe allemaal.
Vast het soort volk wat ook geen ICQ of SMS meer gebruikt.
Ik was heel oprecht anders toen ik zojuist zei dat ik je een huilstruik vind.quote:
Dat magquote:
Is ook zo.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was heel oprecht anders toen ik zojuist zei dat ik je een huilstruik vind.
Ik hoor er nog bij.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan. Maar ik weet niet beter en zie niet anders dan dat Discord gewoon de opvolger is van Teamspeak, en vooral door gamers wordt gebruikt. Of voor dingen zoals WIDM en BB.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag.
Maar dit is oa wat ik zie bij mijn oppaskinderen en de bakken vriendjes en vriendinnetjes die over de vloer komen daar.
Gamers idd, en wat is op dit moment de nummer 1 hobby bij de jeugd? Preciesquote:Op maandag 21 februari 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan. Maar ik weet niet beter en zie niet anders dan dat Discord gewoon de opvolger is van Teamspeak, en vooral door gamers wordt gebruikt. Of voor dingen zoals WIDM en BB.
Gamen doe je in je eentje.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan. Maar ik weet niet beter en zie niet anders dan dat Discord gewoon de opvolger is van Teamspeak, en vooral door gamers wordt gebruikt. Of voor dingen zoals WIDM en BB.
Dat nog niet. Meer team midlife crisis.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Gamen doe je in je eentje.Nieuwerwetse gedoe, dat multiplayer.
Eensquote:Op maandag 21 februari 2022 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat doe je denigrerend ineens.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gamers idd, en wat is op dit moment de nummer 1 hobby bij de jeugd? Precies.
Echt al die koters gamen, fanatiek. Van Roblox bij de jongsten tot MMORPGs bij de oudsten.
Wel nog steeds het chillste.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh nee, dan lees je mijn posts echt he-le-maal verkeerd. Oprecht.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat doe je denigrerend ineens.![]()
Kan wel weer mijn mening geven maar laat maar
Kom op. Dit zou in theorie het begin van een rel kunnen zijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
Hm vooruit danquote:Op maandag 21 februari 2022 13:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, dan lees je mijn posts echt he-le-maal verkeerd. Oprecht.
Ik rel nooit, weet je tochquote:Op maandag 21 februari 2022 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom op. Dit zou in theorie het begin van een rel kunnen zijn.
Zo is opa HW tegenwoordig, niet persoonlijk opvattenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik probeer je ongelijk ofzo niet te bewijzen, als het zo overkomt, sorryquote:
Wie heeft HW dat aangedaanquote:Op maandag 21 februari 2022 13:07 schreef STING het volgende:
[..]
Zo is opa HW tegenwoordig, niet persoonlijk opvatten
Deed in het begin nog wel eens Fortnite maar ik kan op mn oude dag niet meekomen. Laat mij maar lekker mn eigen ding doen in singleplayer games hoor. Doe ik op mn 43e nog elke dag en zal ik op mn 63e ook nog gewoon elke dag doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel nog steeds het chillste.
Al ben ik dan wel weer zodanig bejaard dat ik me recent eens heb gewaagd aan Fortnite. Geen grap.
Hij geeft net toe dat 'ie Fortnite speelt, de eckte elitaire gamert zou dat niet doen.quote:
Patience is al intensief genoeg hoor.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens.
Ik speel mijn potjes Fortnite wel mee, maar verder haat ik het. Vond WoW al nooit iets.
Vandaar de 'in theorie'.quote:
Die moeten dan ook keihard doodquote:
Jaquote:Op maandag 21 februari 2022 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik probeer je ongelijk ofzo niet te bewijzen, als het zo overkomt, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Door het kijken van ST: Discovery S3 kan ik niet bepaald zeggen dat ik het oneens met je benquote:Op maandag 21 februari 2022 13:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die moeten dan ook keihard dood.
Ik kloot vooral aan met vrienden en ik poog vooral veel tegenstanders plat te rijden. Best kans dat ik er over een maand weer klaar mee ben, maar hey, kost niks verder.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Deed in het begin nog wel eens Fortnite maar ik kan op mn oude dag niet meekomen. Laat mij maar lekker mn eigen ding doen in singleplayer games hoor. Doe ik op mn 43e nog elke dag en zal ik op mn 63e ook nog gewoon elke dag doen.
Truequote:Op maandag 21 februari 2022 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij geeft net toe dat 'ie Fortnite speelt, de eckte elitaire gamert zou dat niet doen.
Misschien moeten we een reddingsactie beginnen.quote:
Welke speel je momenteel?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Deed in het begin nog wel eens Fortnite maar ik kan op mn oude dag niet meekomen. Laat mij maar lekker mn eigen ding doen in singleplayer games hoor. Doe ik op mn 43e nog elke dag en zal ik op mn 63e ook nog gewoon elke dag doen.
Als je daar bij S3 pas last van kreeg ben je al besmet met het woke-virus.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:09 schreef STING het volgende:
Door het kijken van ST: Discovery S3 kan ik niet bepaald zeggen dat ik het oneens met je ben
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jazo voelde het een beetje.
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
OKé kusje eropquote:Op maandag 21 februari 2022 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen denk ik.
Breek me de bek niet openquote:Op maandag 21 februari 2022 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Door het kijken van ST: Discovery S3 kan ik niet bepaald zeggen dat ik het oneens met je ben
Lijkt me best uitdagend om die grassen en gewassen te zien groeienquote:Op maandag 21 februari 2022 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn meest recent gespeelde spel is farming simulator 2017.
Het is maar goed dat seizoen 4 niet op netflix kwam, bespaart me weer een hoop frustratie.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ben jij Nijntje van ''vroeger''?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Lijkt me best uitdagend om die grassen en gewassen te zien groeien
Ik kon het eerst nog wel een beetje tolereren, maar nu krijg ik echt kokhalsneigingen. So happy en bubbly en non-binary all in your face.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je daar bij S3 pas last van kreeg ben je al besmet met het woke-virus.
En aan je biggen te voerenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Lijkt me best uitdagend om die grassen en gewassen te zien groeien
Ik moet eerst een nieuwe videokaart voordat ik Cyberpunk wil gaan spelen.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:12 schreef HeatWave het volgende:
Zo veel game ik niet meer hoor. Het laatste spel dat ik daadwerkelijk echt gespeeld heb, en dan ook afgemaakt is Cyberpunk.
Banishedquote:Op maandag 21 februari 2022 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kocht een paar weken geleden Settlement Survival.Het begon wel leuk. Maar op een of andere manier begint het heel raar te lopen.
Grafisch wel een betere game dan Banished. Maar je moet ook maar van de stijl houden.
Horizon Forbidden West.quote:
Foundation vond ik ook best leukquote:Op maandag 21 februari 2022 13:13 schreef STING het volgende:
[..]
Banished
Tot nu toe nog geen goede vervanging gevonden, een hoop kloons van gemaakt die het allemaal net niet zijn, jammer is dat.
Dat hadden al die LFBQTWTFFBBQ figuren vroeger met al die witte cis-mannen prominent in beeld.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:12 schreef STING het volgende:
Ik kon het eerst nog wel een beetje tolereren, maar nu krijg ik echt kokhalsneigingen. So happy en bubbly en non-binary all in your face.
Ja, maar die is alleen voor de PonySlaystationquote:Op maandag 21 februari 2022 13:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Horizon Forbidden West.Was ook bezig met Dying Light 2 maar toen kwam Horizon.
Nieuwe gaming pc hier met 3070 Ti maar gebruik hem vooral voor Twitter etc.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet eerst een nieuwe videokaart voordat ik Cyberpunk wil gaan spelen.
Dus ik kan toch zeggen: Hey! dat is lang geleden?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, ik had een ander account vroeger
Nou, succes daarmee op dit momentquote:Op maandag 21 februari 2022 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet eerst een nieuwe videokaart voordat ik Cyberpunk wil gaan spelen.
Van beide walletjes eten FTW!quote:Op maandag 21 februari 2022 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar die is alleen voor de PonySlaystation
Je mag hem donerenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Nieuwe gaming pc hier met 3070 Ti maar gebruik hem vooral voor Twitter etc.Gamen doe ik op mn Xbox Series X of PS5.
Ja, daarom wacht ik nog een hortje.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, succes daarmee op dit moment, damn wat is de markt vertieft op het moment.
Ik heb ook niet meer de allernieuwste, een 1080ti, die kan nog wel redelijk mee, maar geen RTX en DLSS uiteraard.
Maar ik vertik het om een 3070 te kopen voor 3 keer de prijs die ik voor mijn 1080ti betaald heb.
Laat dat nu net een kloon zijn die ik heb gekochtquote:Op maandag 21 februari 2022 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Foundation vond ik ook best leuk
Krijg je mijn huidige PCquote:
Oh, dat deel kan ik nog snappen. Maar inmiddels zijn die 10% voor 80% vertegenwoordigd in de mediaquote:Op maandag 21 februari 2022 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hadden al die LFBQTWTFFBBQ figuren vroeger met al die witte cis-mannen prominent in beeld.
Ik probeer m'n 1080Ti op het moment te verkopen, kijken of ik er nog iets van rond de 500-600 EUR voor kan krijgenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, succes daarmee op dit moment, damn wat is de markt vertieft op het moment.
Ik heb ook niet meer de allernieuwste, een 1080ti, die kan nog wel redelijk mee, maar geen RTX en DLSS uiteraard.
Maar ik vertik het om een 3070 te kopen voor 3 keer de prijs die ik voor mijn 1080ti betaald heb.
Ja, het is wel verbeterd hoor. Ik heb het ook een paar keer in de hoek gesmeten. Maar ze hebben inmiddels best wat updates uitgebracht.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Laat dat nu net een kloon zijn die ik heb gekochtMaar nog niet kunnen aarden, met eerste potjes gelijk in een 'lock', omdat ik een standaard regio zonder steen o.i.d. had gekozen, en dan kun je niet verder. Daarna weer links laten liggen. Maar wellicht is het inmiddels al wat verbeterd
Damn! Al nieuwe pc gekocht?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer m'n 1080Ti op het moment te verkopen, kijken of ik er nog iets van rond de 500-600 EUR voor kan krijgen
Dat moet lukken, maar wat ga je er dan voor terug kopen. Een 3050?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer m'n 1080Ti op het moment te verkopen, kijken of ik er nog iets van rond de 500-600 EUR voor kan krijgen
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
FTFYquote:Op maandag 21 februari 2022 13:15 schreef Q. het volgende:
Kan niet, moet er op Facebooken crypto minen.
Voodoo 3!quote:Op maandag 21 februari 2022 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet lukken, maar wat ga je er dan voor terug kopen. Een 3050?.
Met die zwaarlijvige erop wel jaquote:
Oudere kaarten (ok, die niet helaas ) heb ik nog in bakken liggenquote:
HP Omen (met 3080 Ti) retour gezonden, ik hoef geen Boeing 747 in huisquote:
Ik ga wel weer.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met die zwaarlijvige erop wel ja
Je mag wel blijven hoorquote:
Ja, hij kan aardig loeien, die Omen. Then again, ik speel er alleen 90s games op dus zoveel hoeft ie niet te doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
HP Omen (met 3080 Ti) retour gezonden, ik hoef geen Boeing 747 in huis
Nu weer een good ol' Alternate custom built PC, met 'maar' een 3070 Ti, maar toch niet meer nodig op het moment als vervent Indie gamerWel hoofdprijs voor de GPU, maar lekker boeiend.
Ja, da's wel weer de ironie hier, PC met best goede specs en dan nu dit spelenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, hij kan aardig loeien, die Omen. Then again, ik speel er alleen 90s games op dus zoveel hoeft ie niet te doen.
Dit had een post van mij kunnen zijn. Ok, ik game op een laptop, dus helemaal serieus nemen kan je het niet, maar hij is wel flink overpowered voor wat ik ermee doe.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, da's wel weer de ironie hier, PC met best goede specs en dan nu dit spelen
https://store.steampowered.com/app/1794680/Vampire_Survivors/
Wel lekker spel in de categorie verstand op nul
Er zijn ook genoeg prima gamelaptops hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit had een post van mij kunnen zijn. Ok, ik game op een laptop, dus helemaal serieus nemen kan je het niet, maar hij is wel flink overpowered voor wat ik ermee doe.
Tieten in games?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Mag het weer over tetten gaan? Stelletje nerds.
Daarom koop ik waarschijnlijk gewoon een nieuwe kast. Dan kan m'n huidige naar Kittenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:
De enige manier om nog een beetje redelijk te kunnen gamen zonder een nier te verkopen zijn idd pre builds en laptops. Losse videokaarten zijn gewoon niet tot nauwelijks te krijgen en als ze er zijn kosten ze gewoon meer dan het dubbele tot erger.
Of gewoon een console.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:
De enige manier om nog een beetje redelijk te kunnen gamen zonder een nier te verkopen zijn idd pre builds en laptops. Losse videokaarten zijn gewoon niet tot nauwelijks te krijgen en als ze er zijn kosten ze gewoon meer dan het dubbele tot erger.
Niets mis mee, zeker op dit moment niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarom koop ik waarschijnlijk gewoon een nieuwe kast. Dan kan m'n huidige naar Kitten
O ja hoor, maar als ik dan aanbied je penis vast te houden is t ineens een probleem!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben er ook serieus blij mee.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg prima gamelaptops hoor
Jep. Al was de nier niet perse de belangrijkste factor, ik wilde vooral overal in huis kunnen zitten met m'n pc en dan is een desktop gewoon niet praktisch.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor, dat mag jij prima aanbiedenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja hoor, maar als ik dan aanbied je penis vast te houden is t ineens een probleem!
Gotta catch 'm all.quote:
Tijdens een presentatie?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag jij prima aanbieden.
Daar heb ik moonlight voor, kan ik vanaf mijn hoofdPC games streamen naar oa laptop, maar ook Psvita etc.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben er ook serieus blij mee.
[..]
Jep. Al was de nier niet perse de belangrijkste factor, ik wilde vooral overal in huis kunnen zitten met m'n pc en dan is een desktop gewoon niet praktisch.
Als ik hem aan je presenteer zeker jaquote:
Daar heb je wel een power point.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik hem aan je presenteer zeker ja.
Nou ja, of het power is weet ik nog zo net niet als jij het bentquote:
Oh cool!quote:Op maandag 21 februari 2022 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik moonlight voor, kan ik vanaf mijn hoofdPC games streamen naar oa laptop, maar ook Psvita etc.
Idd, toen was deze hele ellende al bezig.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh cool!
Maar goed, halverwege 2020 dus die laptop gekocht, dus de kans dat er toch geen kaart te krijgen was, is flink aanwezig.
Nee, het woord 'tetten' is ook gecanceld inmiddels.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Mag het weer over tetten gaan? Stelletje nerds.
Daarom zit ik in het anti-woke-verzet. Al tijden trouwens, goed te zien dat mensen inmiddels doorhebben dat ik een punt hebquote:Op maandag 21 februari 2022 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het woord 'tetten' is ook gecanceld inmiddels.
Als we jou toch niet hadden...quote:Op maandag 21 februari 2022 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Daarom zit ik in het anti-woke-verzet. Al tijden trouwens, goed te zien dat mensen inmiddels doorhebben dat ik een punt heb.
Niet door mijquote:Op maandag 21 februari 2022 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het woord 'tetten' is ook gecanceld inmiddels.
Tegenwoordig voel ik een drempel om het woord te gebruiken. Dat was een tijdje terug niet het geval.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegenwoordig voel ik een drempel om het woord te gebruiken. Dat was een tijdje terug niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |