Gamen doe je in je eentje.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan. Maar ik weet niet beter en zie niet anders dan dat Discord gewoon de opvolger is van Teamspeak, en vooral door gamers wordt gebruikt. Of voor dingen zoals WIDM en BB.
Dat nog niet. Meer team midlife crisis.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Gamen doe je in je eentje.Nieuwerwetse gedoe, dat multiplayer.
Eensquote:Op maandag 21 februari 2022 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat doe je denigrerend ineens.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gamers idd, en wat is op dit moment de nummer 1 hobby bij de jeugd? Precies.
Echt al die koters gamen, fanatiek. Van Roblox bij de jongsten tot MMORPGs bij de oudsten.
Wel nog steeds het chillste.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh nee, dan lees je mijn posts echt he-le-maal verkeerd. Oprecht.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat doe je denigrerend ineens.![]()
Kan wel weer mijn mening geven maar laat maar
Kom op. Dit zou in theorie het begin van een rel kunnen zijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
Hm vooruit danquote:Op maandag 21 februari 2022 13:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, dan lees je mijn posts echt he-le-maal verkeerd. Oprecht.
Ik rel nooit, weet je tochquote:Op maandag 21 februari 2022 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom op. Dit zou in theorie het begin van een rel kunnen zijn.
Zo is opa HW tegenwoordig, niet persoonlijk opvattenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik probeer je ongelijk ofzo niet te bewijzen, als het zo overkomt, sorryquote:
Wie heeft HW dat aangedaanquote:Op maandag 21 februari 2022 13:07 schreef STING het volgende:
[..]
Zo is opa HW tegenwoordig, niet persoonlijk opvatten
Deed in het begin nog wel eens Fortnite maar ik kan op mn oude dag niet meekomen. Laat mij maar lekker mn eigen ding doen in singleplayer games hoor. Doe ik op mn 43e nog elke dag en zal ik op mn 63e ook nog gewoon elke dag doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel nog steeds het chillste.
Al ben ik dan wel weer zodanig bejaard dat ik me recent eens heb gewaagd aan Fortnite. Geen grap.
Hij geeft net toe dat 'ie Fortnite speelt, de eckte elitaire gamert zou dat niet doen.quote:
Patience is al intensief genoeg hoor.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens.
Ik speel mijn potjes Fortnite wel mee, maar verder haat ik het. Vond WoW al nooit iets.
Vandaar de 'in theorie'.quote:
Die moeten dan ook keihard doodquote:
Jaquote:Op maandag 21 februari 2022 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik probeer je ongelijk ofzo niet te bewijzen, als het zo overkomt, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Door het kijken van ST: Discovery S3 kan ik niet bepaald zeggen dat ik het oneens met je benquote:Op maandag 21 februari 2022 13:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die moeten dan ook keihard dood.
Ik kloot vooral aan met vrienden en ik poog vooral veel tegenstanders plat te rijden. Best kans dat ik er over een maand weer klaar mee ben, maar hey, kost niks verder.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Deed in het begin nog wel eens Fortnite maar ik kan op mn oude dag niet meekomen. Laat mij maar lekker mn eigen ding doen in singleplayer games hoor. Doe ik op mn 43e nog elke dag en zal ik op mn 63e ook nog gewoon elke dag doen.
Truequote:Op maandag 21 februari 2022 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij geeft net toe dat 'ie Fortnite speelt, de eckte elitaire gamert zou dat niet doen.
Misschien moeten we een reddingsactie beginnen.quote:
Welke speel je momenteel?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Deed in het begin nog wel eens Fortnite maar ik kan op mn oude dag niet meekomen. Laat mij maar lekker mn eigen ding doen in singleplayer games hoor. Doe ik op mn 43e nog elke dag en zal ik op mn 63e ook nog gewoon elke dag doen.
Als je daar bij S3 pas last van kreeg ben je al besmet met het woke-virus.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:09 schreef STING het volgende:
Door het kijken van ST: Discovery S3 kan ik niet bepaald zeggen dat ik het oneens met je ben
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jazo voelde het een beetje.
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
OKé kusje eropquote:Op maandag 21 februari 2022 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen denk ik.
Breek me de bek niet openquote:Op maandag 21 februari 2022 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Door het kijken van ST: Discovery S3 kan ik niet bepaald zeggen dat ik het oneens met je ben
Lijkt me best uitdagend om die grassen en gewassen te zien groeienquote:Op maandag 21 februari 2022 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn meest recent gespeelde spel is farming simulator 2017.
Het is maar goed dat seizoen 4 niet op netflix kwam, bespaart me weer een hoop frustratie.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ben jij Nijntje van ''vroeger''?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Lijkt me best uitdagend om die grassen en gewassen te zien groeien
Ik kon het eerst nog wel een beetje tolereren, maar nu krijg ik echt kokhalsneigingen. So happy en bubbly en non-binary all in your face.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je daar bij S3 pas last van kreeg ben je al besmet met het woke-virus.
En aan je biggen te voerenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Lijkt me best uitdagend om die grassen en gewassen te zien groeien
Ik moet eerst een nieuwe videokaart voordat ik Cyberpunk wil gaan spelen.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:12 schreef HeatWave het volgende:
Zo veel game ik niet meer hoor. Het laatste spel dat ik daadwerkelijk echt gespeeld heb, en dan ook afgemaakt is Cyberpunk.
Banishedquote:Op maandag 21 februari 2022 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kocht een paar weken geleden Settlement Survival.Het begon wel leuk. Maar op een of andere manier begint het heel raar te lopen.
Grafisch wel een betere game dan Banished. Maar je moet ook maar van de stijl houden.
Horizon Forbidden West.quote:
Foundation vond ik ook best leukquote:Op maandag 21 februari 2022 13:13 schreef STING het volgende:
[..]
Banished
Tot nu toe nog geen goede vervanging gevonden, een hoop kloons van gemaakt die het allemaal net niet zijn, jammer is dat.
Dat hadden al die LFBQTWTFFBBQ figuren vroeger met al die witte cis-mannen prominent in beeld.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:12 schreef STING het volgende:
Ik kon het eerst nog wel een beetje tolereren, maar nu krijg ik echt kokhalsneigingen. So happy en bubbly en non-binary all in your face.
Ja, maar die is alleen voor de PonySlaystationquote:Op maandag 21 februari 2022 13:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Horizon Forbidden West.Was ook bezig met Dying Light 2 maar toen kwam Horizon.
Nieuwe gaming pc hier met 3070 Ti maar gebruik hem vooral voor Twitter etc.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet eerst een nieuwe videokaart voordat ik Cyberpunk wil gaan spelen.
Dus ik kan toch zeggen: Hey! dat is lang geleden?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, ik had een ander account vroeger
Nou, succes daarmee op dit momentquote:Op maandag 21 februari 2022 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet eerst een nieuwe videokaart voordat ik Cyberpunk wil gaan spelen.
Van beide walletjes eten FTW!quote:Op maandag 21 februari 2022 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar die is alleen voor de PonySlaystation
Je mag hem donerenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Nieuwe gaming pc hier met 3070 Ti maar gebruik hem vooral voor Twitter etc.Gamen doe ik op mn Xbox Series X of PS5.
Ja, daarom wacht ik nog een hortje.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, succes daarmee op dit moment, damn wat is de markt vertieft op het moment.
Ik heb ook niet meer de allernieuwste, een 1080ti, die kan nog wel redelijk mee, maar geen RTX en DLSS uiteraard.
Maar ik vertik het om een 3070 te kopen voor 3 keer de prijs die ik voor mijn 1080ti betaald heb.
Laat dat nu net een kloon zijn die ik heb gekochtquote:Op maandag 21 februari 2022 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Foundation vond ik ook best leuk
Krijg je mijn huidige PCquote:
Oh, dat deel kan ik nog snappen. Maar inmiddels zijn die 10% voor 80% vertegenwoordigd in de mediaquote:Op maandag 21 februari 2022 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hadden al die LFBQTWTFFBBQ figuren vroeger met al die witte cis-mannen prominent in beeld.
Ik probeer m'n 1080Ti op het moment te verkopen, kijken of ik er nog iets van rond de 500-600 EUR voor kan krijgenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, succes daarmee op dit moment, damn wat is de markt vertieft op het moment.
Ik heb ook niet meer de allernieuwste, een 1080ti, die kan nog wel redelijk mee, maar geen RTX en DLSS uiteraard.
Maar ik vertik het om een 3070 te kopen voor 3 keer de prijs die ik voor mijn 1080ti betaald heb.
Ja, het is wel verbeterd hoor. Ik heb het ook een paar keer in de hoek gesmeten. Maar ze hebben inmiddels best wat updates uitgebracht.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Laat dat nu net een kloon zijn die ik heb gekochtMaar nog niet kunnen aarden, met eerste potjes gelijk in een 'lock', omdat ik een standaard regio zonder steen o.i.d. had gekozen, en dan kun je niet verder. Daarna weer links laten liggen. Maar wellicht is het inmiddels al wat verbeterd
Damn! Al nieuwe pc gekocht?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer m'n 1080Ti op het moment te verkopen, kijken of ik er nog iets van rond de 500-600 EUR voor kan krijgen
Dat moet lukken, maar wat ga je er dan voor terug kopen. Een 3050?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer m'n 1080Ti op het moment te verkopen, kijken of ik er nog iets van rond de 500-600 EUR voor kan krijgen
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
FTFYquote:Op maandag 21 februari 2022 13:15 schreef Q. het volgende:
Kan niet, moet er op Facebooken crypto minen.
Voodoo 3!quote:Op maandag 21 februari 2022 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet lukken, maar wat ga je er dan voor terug kopen. Een 3050?.
Met die zwaarlijvige erop wel jaquote:
Oudere kaarten (ok, die niet helaas ) heb ik nog in bakken liggenquote:
HP Omen (met 3080 Ti) retour gezonden, ik hoef geen Boeing 747 in huisquote:
Ik ga wel weer.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met die zwaarlijvige erop wel ja
Je mag wel blijven hoorquote:
Ja, hij kan aardig loeien, die Omen. Then again, ik speel er alleen 90s games op dus zoveel hoeft ie niet te doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
HP Omen (met 3080 Ti) retour gezonden, ik hoef geen Boeing 747 in huis
Nu weer een good ol' Alternate custom built PC, met 'maar' een 3070 Ti, maar toch niet meer nodig op het moment als vervent Indie gamerWel hoofdprijs voor de GPU, maar lekker boeiend.
Ja, da's wel weer de ironie hier, PC met best goede specs en dan nu dit spelenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, hij kan aardig loeien, die Omen. Then again, ik speel er alleen 90s games op dus zoveel hoeft ie niet te doen.
Dit had een post van mij kunnen zijn. Ok, ik game op een laptop, dus helemaal serieus nemen kan je het niet, maar hij is wel flink overpowered voor wat ik ermee doe.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, da's wel weer de ironie hier, PC met best goede specs en dan nu dit spelen
https://store.steampowered.com/app/1794680/Vampire_Survivors/
Wel lekker spel in de categorie verstand op nul
Er zijn ook genoeg prima gamelaptops hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit had een post van mij kunnen zijn. Ok, ik game op een laptop, dus helemaal serieus nemen kan je het niet, maar hij is wel flink overpowered voor wat ik ermee doe.
Tieten in games?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Mag het weer over tetten gaan? Stelletje nerds.
Daarom koop ik waarschijnlijk gewoon een nieuwe kast. Dan kan m'n huidige naar Kittenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:
De enige manier om nog een beetje redelijk te kunnen gamen zonder een nier te verkopen zijn idd pre builds en laptops. Losse videokaarten zijn gewoon niet tot nauwelijks te krijgen en als ze er zijn kosten ze gewoon meer dan het dubbele tot erger.
Of gewoon een console.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:
De enige manier om nog een beetje redelijk te kunnen gamen zonder een nier te verkopen zijn idd pre builds en laptops. Losse videokaarten zijn gewoon niet tot nauwelijks te krijgen en als ze er zijn kosten ze gewoon meer dan het dubbele tot erger.
Niets mis mee, zeker op dit moment niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarom koop ik waarschijnlijk gewoon een nieuwe kast. Dan kan m'n huidige naar Kitten
O ja hoor, maar als ik dan aanbied je penis vast te houden is t ineens een probleem!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, vrouwen ben ik nog nooit bang voor geweest.
Weet ik, ik ben er ook serieus blij mee.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg prima gamelaptops hoor
Jep. Al was de nier niet perse de belangrijkste factor, ik wilde vooral overal in huis kunnen zitten met m'n pc en dan is een desktop gewoon niet praktisch.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor, dat mag jij prima aanbiedenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja hoor, maar als ik dan aanbied je penis vast te houden is t ineens een probleem!
Gotta catch 'm all.quote:
Tijdens een presentatie?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag jij prima aanbieden.
Daar heb ik moonlight voor, kan ik vanaf mijn hoofdPC games streamen naar oa laptop, maar ook Psvita etc.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben er ook serieus blij mee.
[..]
Jep. Al was de nier niet perse de belangrijkste factor, ik wilde vooral overal in huis kunnen zitten met m'n pc en dan is een desktop gewoon niet praktisch.
Als ik hem aan je presenteer zeker jaquote:
Daar heb je wel een power point.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik hem aan je presenteer zeker ja.
Nou ja, of het power is weet ik nog zo net niet als jij het bentquote:
Oh cool!quote:Op maandag 21 februari 2022 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik moonlight voor, kan ik vanaf mijn hoofdPC games streamen naar oa laptop, maar ook Psvita etc.
Idd, toen was deze hele ellende al bezig.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh cool!
Maar goed, halverwege 2020 dus die laptop gekocht, dus de kans dat er toch geen kaart te krijgen was, is flink aanwezig.
Nee, het woord 'tetten' is ook gecanceld inmiddels.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Mag het weer over tetten gaan? Stelletje nerds.
Daarom zit ik in het anti-woke-verzet. Al tijden trouwens, goed te zien dat mensen inmiddels doorhebben dat ik een punt hebquote:Op maandag 21 februari 2022 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het woord 'tetten' is ook gecanceld inmiddels.
Als we jou toch niet hadden...quote:Op maandag 21 februari 2022 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Daarom zit ik in het anti-woke-verzet. Al tijden trouwens, goed te zien dat mensen inmiddels doorhebben dat ik een punt heb.
Niet door mijquote:Op maandag 21 februari 2022 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het woord 'tetten' is ook gecanceld inmiddels.
Tegenwoordig voel ik een drempel om het woord te gebruiken. Dat was een tijdje terug niet het geval.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegenwoordig voel ik een drempel om het woord te gebruiken. Dat was een tijdje terug niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |