Je mag hem donerenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Nieuwe gaming pc hier met 3070 Ti maar gebruik hem vooral voor Twitter etc.Gamen doe ik op mn Xbox Series X of PS5.
Ja, daarom wacht ik nog een hortje.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, succes daarmee op dit moment, damn wat is de markt vertieft op het moment.
Ik heb ook niet meer de allernieuwste, een 1080ti, die kan nog wel redelijk mee, maar geen RTX en DLSS uiteraard.
Maar ik vertik het om een 3070 te kopen voor 3 keer de prijs die ik voor mijn 1080ti betaald heb.
Laat dat nu net een kloon zijn die ik heb gekochtquote:Op maandag 21 februari 2022 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Foundation vond ik ook best leuk
Krijg je mijn huidige PCquote:
Oh, dat deel kan ik nog snappen. Maar inmiddels zijn die 10% voor 80% vertegenwoordigd in de mediaquote:Op maandag 21 februari 2022 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hadden al die LFBQTWTFFBBQ figuren vroeger met al die witte cis-mannen prominent in beeld.
Ik probeer m'n 1080Ti op het moment te verkopen, kijken of ik er nog iets van rond de 500-600 EUR voor kan krijgenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, succes daarmee op dit moment, damn wat is de markt vertieft op het moment.
Ik heb ook niet meer de allernieuwste, een 1080ti, die kan nog wel redelijk mee, maar geen RTX en DLSS uiteraard.
Maar ik vertik het om een 3070 te kopen voor 3 keer de prijs die ik voor mijn 1080ti betaald heb.
Ja, het is wel verbeterd hoor. Ik heb het ook een paar keer in de hoek gesmeten. Maar ze hebben inmiddels best wat updates uitgebracht.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Laat dat nu net een kloon zijn die ik heb gekochtMaar nog niet kunnen aarden, met eerste potjes gelijk in een 'lock', omdat ik een standaard regio zonder steen o.i.d. had gekozen, en dan kun je niet verder. Daarna weer links laten liggen. Maar wellicht is het inmiddels al wat verbeterd
Damn! Al nieuwe pc gekocht?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer m'n 1080Ti op het moment te verkopen, kijken of ik er nog iets van rond de 500-600 EUR voor kan krijgen
Dat moet lukken, maar wat ga je er dan voor terug kopen. Een 3050?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer m'n 1080Ti op het moment te verkopen, kijken of ik er nog iets van rond de 500-600 EUR voor kan krijgen
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
FTFYquote:Op maandag 21 februari 2022 13:15 schreef Q. het volgende:
Kan niet, moet er op Facebooken crypto minen.
Voodoo 3!quote:Op maandag 21 februari 2022 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet lukken, maar wat ga je er dan voor terug kopen. Een 3050?.
Met die zwaarlijvige erop wel jaquote:
Oudere kaarten (ok, die niet helaas ) heb ik nog in bakken liggenquote:
HP Omen (met 3080 Ti) retour gezonden, ik hoef geen Boeing 747 in huisquote:
Ik ga wel weer.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met die zwaarlijvige erop wel ja
Je mag wel blijven hoorquote:
Ja, hij kan aardig loeien, die Omen. Then again, ik speel er alleen 90s games op dus zoveel hoeft ie niet te doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
HP Omen (met 3080 Ti) retour gezonden, ik hoef geen Boeing 747 in huis
Nu weer een good ol' Alternate custom built PC, met 'maar' een 3070 Ti, maar toch niet meer nodig op het moment als vervent Indie gamerWel hoofdprijs voor de GPU, maar lekker boeiend.
Ja, da's wel weer de ironie hier, PC met best goede specs en dan nu dit spelenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, hij kan aardig loeien, die Omen. Then again, ik speel er alleen 90s games op dus zoveel hoeft ie niet te doen.
Dit had een post van mij kunnen zijn. Ok, ik game op een laptop, dus helemaal serieus nemen kan je het niet, maar hij is wel flink overpowered voor wat ik ermee doe.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, da's wel weer de ironie hier, PC met best goede specs en dan nu dit spelen
https://store.steampowered.com/app/1794680/Vampire_Survivors/
Wel lekker spel in de categorie verstand op nul
Er zijn ook genoeg prima gamelaptops hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit had een post van mij kunnen zijn. Ok, ik game op een laptop, dus helemaal serieus nemen kan je het niet, maar hij is wel flink overpowered voor wat ik ermee doe.
Tieten in games?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Mag het weer over tetten gaan? Stelletje nerds.
Daarom koop ik waarschijnlijk gewoon een nieuwe kast. Dan kan m'n huidige naar Kittenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:
De enige manier om nog een beetje redelijk te kunnen gamen zonder een nier te verkopen zijn idd pre builds en laptops. Losse videokaarten zijn gewoon niet tot nauwelijks te krijgen en als ze er zijn kosten ze gewoon meer dan het dubbele tot erger.
Of gewoon een console.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:
De enige manier om nog een beetje redelijk te kunnen gamen zonder een nier te verkopen zijn idd pre builds en laptops. Losse videokaarten zijn gewoon niet tot nauwelijks te krijgen en als ze er zijn kosten ze gewoon meer dan het dubbele tot erger.
Niets mis mee, zeker op dit moment niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarom koop ik waarschijnlijk gewoon een nieuwe kast. Dan kan m'n huidige naar Kitten
O ja hoor, maar als ik dan aanbied je penis vast te houden is t ineens een probleem!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, vrouwen ben ik nog nooit bang voor geweest.
Weet ik, ik ben er ook serieus blij mee.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg prima gamelaptops hoor
Jep. Al was de nier niet perse de belangrijkste factor, ik wilde vooral overal in huis kunnen zitten met m'n pc en dan is een desktop gewoon niet praktisch.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor, dat mag jij prima aanbiedenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja hoor, maar als ik dan aanbied je penis vast te houden is t ineens een probleem!
Gotta catch 'm all.quote:
Tijdens een presentatie?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag jij prima aanbieden.
Daar heb ik moonlight voor, kan ik vanaf mijn hoofdPC games streamen naar oa laptop, maar ook Psvita etc.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben er ook serieus blij mee.
[..]
Jep. Al was de nier niet perse de belangrijkste factor, ik wilde vooral overal in huis kunnen zitten met m'n pc en dan is een desktop gewoon niet praktisch.
Als ik hem aan je presenteer zeker jaquote:
Daar heb je wel een power point.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik hem aan je presenteer zeker ja.
Nou ja, of het power is weet ik nog zo net niet als jij het bentquote:
Oh cool!quote:Op maandag 21 februari 2022 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik moonlight voor, kan ik vanaf mijn hoofdPC games streamen naar oa laptop, maar ook Psvita etc.
Idd, toen was deze hele ellende al bezig.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh cool!
Maar goed, halverwege 2020 dus die laptop gekocht, dus de kans dat er toch geen kaart te krijgen was, is flink aanwezig.
Nee, het woord 'tetten' is ook gecanceld inmiddels.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Mag het weer over tetten gaan? Stelletje nerds.
Daarom zit ik in het anti-woke-verzet. Al tijden trouwens, goed te zien dat mensen inmiddels doorhebben dat ik een punt hebquote:Op maandag 21 februari 2022 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het woord 'tetten' is ook gecanceld inmiddels.
Als we jou toch niet hadden...quote:Op maandag 21 februari 2022 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Daarom zit ik in het anti-woke-verzet. Al tijden trouwens, goed te zien dat mensen inmiddels doorhebben dat ik een punt heb.
Niet door mijquote:Op maandag 21 februari 2022 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het woord 'tetten' is ook gecanceld inmiddels.
Tegenwoordig voel ik een drempel om het woord te gebruiken. Dat was een tijdje terug niet het geval.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegenwoordig voel ik een drempel om het woord te gebruiken. Dat was een tijdje terug niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |