Presenteren vind (nou ja, vond, pre-pandemie) ik dan wel weer leuk om te doen. Nu vast niet meer. Afgelopen twee jaar heeft dat wel veranderd.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t van geen vreemde
Bellen, de telefoon opnemen (ik google wel wie me belde), daten, presenteren, dat soort dingen.VER buiten mijn comfortzone.
Waarvoor bedank je me?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger was jij ook al een huilstruik (dank @:Moeraskat) dus niet alles was beter.
Zal ik je handje vasthouden?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Presenteren kan ik dan wel weer, hell ik heb improv gedaan voor publiek. Maar bellen.....
Sure, vrouwen ben ik nog nooit bang voor geweestquote:
Jij noemde 'm laatst hier en ik kende 'm nog niet.quote:
Ik wilde eerst voorstellen om je hoorn vast te houdenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, vrouwen ben ik nog nooit bang voor geweest.
Ah!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij noemde 'm laatst hier en ik kende 'm nog niet.
En als ik achter je ga staan om te kijken hoe jij een telefoongesprek voert?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, vrouwen ben ik nog nooit bang voor geweest.
Beterquote:Op maandag 21 februari 2022 12:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wilde eerst voorstellen om je hoorn vast te houdenmaar toen toch maar gekozen voor handje.
Hou opquote:Op maandag 21 februari 2022 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als ik achter je ga staan om te kijken hoe jij een telefoongesprek voert?
Ik heb ook een hekel aan bellen hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter.
Ach, het is geen angst, als het moet doe ik het wel zonder aarzelen hoor. Ik haat het gewoon, altijd al gehad. Sociaal bellen doe ik ook niet.
Zal wel komen uit de tijd dat je nog naar de huistelefoon van het schoolgenootje waar je verliefd op was moest bellen en dan aan dr vader vragen of ze je wil spreken. Ofzo.
Ik geloof dat nieuwe generaties ook geen fan zijn van bellen en die hebben dat soort dingen nooit meegemaakt.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter.
Ach, het is geen angst, als het moet doe ik het wel zonder aarzelen hoor. Ik haat het gewoon, altijd al gehad. Sociaal bellen doe ik ook niet.
Zal wel komen uit de tijd dat je nog naar de huistelefoon van het schoolgenootje waar je verliefd op was moest bellen en dan aan dr vader vragen of ze je wil spreken. Ofzo.
Concurrentie ben ik ook nooit bang voor geweestquote:Op maandag 21 februari 2022 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als ik achter je ga staan om te kijken hoe jij een telefoongesprek voert?
Die lopen de hele dag met hun telefoon horizontaal te facetimen.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof dat nieuwe generaties ook geen fan zijn van bellen en die hebben dat soort dingen nooit meegemaakt.
Maar wel voor elke poep en scheet facetimenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof dat nieuwe generaties ook geen fan zijn van bellen en die hebben dat soort dingen nooit meegemaakt.
Lekker geruststellend toch?quote:
Of gewoon op't werk. En niet beseffen dat dit not done isquote:Op maandag 21 februari 2022 12:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar wel voor elke poep en scheet facetimen![]()
of bellen op speaker in openbare ruimtes
Serieus? dat is ook gewoon raarquote:Op maandag 21 februari 2022 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of gewoon op't werk. En niet beseffen dat dit not done is
Not done is zoooo 2010s.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of gewoon op't werk. En niet beseffen dat dit not done is
Ja, echt.quote:
Get with the times, opa.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja waar dat speakerbellen opeens vandaan is gekomen, geen idee.
Als ik al bel in het openbaar hoeft echt niemand mee te luisteren lijkt me....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |