SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:We’re excited to announce the Official Eurovision Song Contest Podcast has launched across all of your favourite streaming platforms - so make sure to listen to the trailer and subscribe, to be among the first to hear episode one when it goes live
Op zich leuk idee, maar hopelijk kraken ze daar ook wat kritische noten ipv alles maar fantastisch te vindenquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:01 schreef usagi414 het volgende:
Het kon bijna niet uitblijven nu iedereen een podcast maakt.
Maar de EBU komt met een eigen podcast.
Voorlopig staan er 2 delen klaar voor vrijdag 8 April en maandag 11 April.
[..]
Ik ben dus helemaal geen fan van podcastenquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:01 schreef usagi414 het volgende:
Het kon bijna niet uitblijven nu iedereen een podcast maakt.
Maar de EBU komt met een eigen podcast.
Voorlopig staan er 2 delen klaar voor vrijdag 8 April en maandag 11 April.
[..]
Geen idee wat de reden is, maar als Jamala wat wil hoeft een omroep daar niet per s naar te luisteren natuurlijk.quote:
Maar zeggen dat je geen kant wil kiezen slaat ook weer nergens op natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geen idee wat de reden is, maar als Jamala war wil hoeft een omroep daar niet per s naar te luisteren natuurlijk.
Zolang er geen formele reactie van RAI/EBU is hou ik wat dat betreft toch even een slag om de arm hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar zeggen dat je geen kant wil kiezen slaat ook weer nergens op natuurlijk
Is dit een freudiaanse vertyping?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geen idee wat de reden is, maar als Jamala war wil hoeft een omroep daar niet per s naar te luisteren natuurlijk.
Kut. Oepsquote:
Behalve de Zweden want die hebben op voorhand al een staging met cirkels bedachtquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:15 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet hoor maar ik vind dat cirkelgedoe en straks die fonteinen zo enorm opvallen dat volgens mij een heleboel delegaties wel licht gevloekt hebben toen ze de plannen zagen, en dat ze hun staging om die twee factoren heen moeten bouwen.
Toch maar eens Tiktok downloaden danquote:The TikTok community will also have access to backstage content from all the participating artists’ first rehearsals, exclusively on TikTok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |