Het lijkt me slimmer om naar absolute bedragen te kijken, dan naar percentages.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja joh, lekker naar absolute bedragen kijken...
Wat voor werk doe jij precies? Misschien moet jij ook maar naar Liberiaanse standaarden betaald worden dan.
Jaja, maar wat dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Een zwakke mindset. Eigen straatje schoon houden, etc.
Je bent nu aan het trollen toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:55 schreef luxerobots het volgende:
Het lijkt me slimmer om naar absolute bedragen te kijken, dan naar percentages.
Een hoog percentage van een klein bedrag, blijft namelijk een klein bedrag.
Dat Duitsland hun materieel en onderhoud slecht op orde heeft. En al sinds napoleon bepaalt de logistiek en dergelijke hoe goed inzetbaar en krachtig je leger is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Leg jij maar uit wat er zo interessant is aan de info achter de link.
Ik ook niet, ben de draad ondertussen volledig kwijt...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef sp3c het volgende:
ik snap hier geen reet meer van
wat doet Duitsland fout hier dan?
Ze sturen helmen i.p.v. wapens. Ze stralen naar mijn mening gewoon geen kracht uit momenteel. Het hoeven geen oorloghitsers te worden, maar een duidelijke statement als vliegtuigen, militairen en een shitload aan wapens beschikbaar stellen zou wenselijk zijnquote:
Waaorm zou Duitsland dat wel moeten doen en Spanje bv. niet? Of hoe zie jij dat voor je?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Ze sturen helmen i.p.v. wapens. Ze stralen naar mijn mening gewoon geen kracht uit momenteel. Het hoeven geen oorloghitsers te worden, maar een duidelijke statement als vliegtuigen, militairen en een shitload aan wapens beschikbaar stellen zou wenselijk zijn
Spanje zou dat ook moeten doenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waaorm zou Duitsland dat wel moeten doen en Spanje bv. niet? Of hoe zie jij dat voor je?
Eerste alinea laat al zien hoe gedateerd de bron is:quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat Duitsland hun materieel en onderhoud slecht op orde heeft. En al sinds napoleon bepaalt de logistiek en dergelijke hoe goed inzetbaar en krachtig je leger is.
En Duitse soldaten zijn duur dus absolute getallen zeggen niets. Zelfs NL zou zonder veel moeite het Russische defensie budget kunnen evenaren zonder dat hier de economie naar de verdoemenis gaat.
Nee dat ook niet inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof wat wij sturen gewicht in schaal legt...![]()
Die hebben al wat rotzooi die kant op gestuurdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
En Nederland? De administratie ofzo?
60 miljoen voor defensie?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat Duitsland hun materieel en onderhoud slecht op orde heeft. En al sinds napoleon bepaalt de logistiek en dergelijke hoe goed inzetbaar en krachtig je leger is.
En Duitse soldaten zijn duur dus absolute getallen zeggen niets. Zelfs NL zou zonder veel moeite het Russische defensie budget kunnen evenaren zonder dat hier de economie naar de verdoemenis gaat.
Wij sturen helemaal geen F35's naar Oekraine... We gaan air policing doen in Bulgarije, hebben we al eens eerder gedaan in de Baltics (BAP)... Niet heel spannend allemaal.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Nee dat ook niet inderdaadMaar 150 snipergeweren en 2 F35's (1 kapotte begreep ik
) en nog wat andere kneut is beter dan niets
Bulgarije inderdaad. Maar uiteindelijk wel met het doel op wat toestellen dichterbij te hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij sturen helemaal geen F35's naar Oekraine... We gaan air policing doen in Bulgarije, hebben we al eens eerder gedaan in de Baltics... Niet heel spannend allemaal.
helmen zijn wapens voor de gasten die ze op moetenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze sturen helmen i.p.v. wapens. Ze stralen naar mijn mening gewoon geen kracht uit momenteel. Het hoeven geen oorloghitsers te worden, maar een duidelijke statement als vliegtuigen, militairen en een shitload aan wapens beschikbaar stellen zou wenselijk zijn
Miljardquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
60 miljoen voor defensie?
...
...
yassssss
[ afbeelding ]
De Duitsers zitten in Roemenie... Is ook gewoon om de hoek.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Bulgarije inderdaad. Maar uiteindelijk wel met het doel op wat toestellen dichterbij te hebben
Plausibelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
helmen zijn wapens voor de gasten die ze op moeten
ook om soep in te makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |