Een fokker met sociaal leven, hoezee! Geniet ervan mien jong!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:40 schreef Discombobulate het volgende:
Reddit livetread is rustig. Er gebeuren weinig nieuwe dingen atm. Ik ga de deur uit en zie vannacht wel weer.![]()
Dan niet joh. Met je hurdur $52.8 miljard geouwehoer...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:39 schreef luxerobots het volgende:
Leg jij maar uit wat er zo interessant is aan de info achter de link.
En waarom dit, dat, alles... Wat loop je nou te wauwelen en wat is je punt nou precies?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:41 schreef luxerobots het volgende:
En waarom zou Duitsland een groot traditioneel leger nodig hebben?
Europese defensie uitgaven:quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan niet joh. Met je hurdur $52.8 miljard geouwehoer...
Als het je verder niet interesseert bemoei je er dan niet mee..
Verwacht er niet teveel van. Hij gaat waarschijnlijk gewoon een frietje halen of even bij z'n moeder langsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Een fokker met sociaal leven, hoezee! Geniet ervan mien jong!
Ook echt he.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:43 schreef AchJa het volgende:
2% Is gewoon de afspraak. En het Duitse leger is geen schim van wat het geweest is,
Maar die 3 bedragen van de UK, DE en FR kun je bij elkaar tellen als NAVO-leden he? Dus die 3 landen zijn al goed voor $164.7 billionquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Europese defensie uitgaven:
Russia ($61.7 billion)
United Kingdom ($59.2 billion)
Germany ($52.8 billion)
France ($52.7 billion)
Dit laat niet zien dat het slecht gesteld is met de uitgaven wat betreft defensie in Duitsland.
Daarbij was de laatste keer dat ze in Duitsland een groot deel van hun bruto binnenlands product aan het leger besteedde ook geen succes...
Ja joh, lekker naar absolute bedragen kijken...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Russia ($61.7 billion)
Germany ($52.8 billion)
France ($52.7 billion)
Dit laat niet zien dat het slecht gesteld is met de uitgaven wat betreft defensie in Duitsland.
Daarbij was de laatste keer dat ze in Duitsland een groot deel van hun bruto binnenlands product aan het leger besteedde ook geen succes...
een Duitser krijgt wel ff wat meer betaald dan een Rusquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Russia ($61.7 billion)
Germany ($52.8 billion)
France ($52.7 billion)
De Duitse mentaliteit ook niet. Wat mij betreft worden ze uit de NAVO geflikkerdquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het Duitse leger is geen schim van wat het geweest is
Leuk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:45 schreef luxerobots het volgende:
Ook echt he.
Ik ben blij dat jij gewoon ''pang pang'' moet roepen met een geverfde bezemstok.
mentaliteit van die gasten is prima maar zonder goede spulletjes komen ze nergensquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De Duitse mentaliteit ook niet. Wat mij betreft worden ze uit de NAVO geflikkerd
Ik werk 100 keer liever met Duitse militairen dan bv. met Fransen of Amerikanen... En ja, ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:48 schreef Stoorzendert het volgende:
De Duitse mentaliteit ook niet. Wat mij betreft worden ze uit de NAVO geflikkerd
Het gaat niet om het materiaal, het gaat om de mindset van de Duitsers. Tuurlijk snap ik dat ze geen oorlog willen en dat ze hun energievoorziening in orde willen houden, maar ze gaan lijnrecht tegen de NAVO in. Ik denk ook niet dat ze dat in dank afgenomen gaat wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
mentaliteit van die gasten is prima maar zonder goede spulletjes komen ze nergens
ik heb me wel eens laten vertellen dat 10 a 20 procent van hun materiaal gemoderniseerd is, de rest ziet er nog hetzelfde uit als toen ze het aanschaften
in het leger werkt dat niet
Wat voor mindset dan? En wie heeft die mindset?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Het gaat niet om het materiaal, het gaat om de mindset van de Duitsers. Tuurlijk snap ik dat ze geen oorlog willen en dat ze hun energievoorziening in orde willen houden, maar ze gaan lijnrecht tegen de NAVO in. Ik denk ook niet dat ze dat in dank afgenomen gaat worden
navo heeft helemaal geen mening tot iedereen het met elkaar eens isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het gaat niet om het materiaal, het gaat om de mindset van de Duitsers. Tuurlijk snap ik dat ze geen oorlog willen en dat ze hun energievoorziening in orde willen houden, maar ze gaan lijnrecht tegen de NAVO in. Ik denk ook niet dat ze dat in dank afgenomen gaat worden
Dat zeker, dat is ook niet mijn punt. Ik werk ook met Duitsers, Fransen en Amerikanen. Al moet ik zeggen dat de Amerikanen ook wel fijn samenwerken is, maar alles gaat nogal traaaaag.... Maar ik heb het specifiek over de actuele situatiequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik werk 100 keer liever met Duitse militairen dan bv. met Fransen of Amerikanen... En ja, ik spreek uit ervaring.
En jij denkt dat de Russen effectief met hun geld omgaan? Hoger opgeleiden zijn het land massaal ontvlucht. De machthebbers verdelen het geld onderling. En corruptie wiert telig op alle niveaus.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
een Duitser krijgt wel ff wat meer betaald dan een Rus
dat staat er nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En jij denkt dat de Russen effectief met hun geld omgaan? Hoger opgeleiden zijn het land massaal ontvlucht. De machthebbers verdelen het geld onderling. En corruptie wiert telig op alle niveaus.
De NAVO is 1 blok. Die moeten 1 mening uitbrengen. Duitsland is momenteel een beetje tegendraads (onterechte schuldgevoelens, landsbelang e.d.) Dan moet je gewoon uit de NAVO stappen en je eigen boontjes gaan doppenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
navo heeft helemaal geen mening tot iedereen het met elkaar eens is
Waar gaat dit nou weer over?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:52 schreef luxerobots het volgende:
En jij denkt dat de Russen effectief met hun geld omgaan? Hoger opgeleiden zijn het land massaal ontvlucht. De machthebbers verdelen het geld onderling. En corruptie wiert telig op alle niveaus.
Onee, iemand bemoeit zich met me op een discussieforum.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Leuk.
Maar wat is jouw punt nou? Wat wil je ter discussie stellen?
Ik reageerde initieel op iemand anders en jij gaat je er plotseling mee bemoeien met niet terzake doende onzin. Dus vertel, wat wil je?
Een zwakke mindset. Eigen straatje schoon houden, etc.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat voor mindset dan? En wie heeft die mindset?
navo brengt ook 1 mening naar buitenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De NAVO is 1 blok. Die moeten 1 mening uitbrengen. Duitsland is momenteel een beetje tegendraads (onterechte schuldgevoelens, landsbelang e.d.) Dan moet je gewoon uit de NAVO stappen en je eigen boontjes gaan doppen
Tegendraads? In wat precies?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef Stoorzendert het volgende:
De NAVO is 1 blok. Die moeten 1 mening uitbrengen. Duitsland is momenteel een beetje tegendraads (onterechte schuldgevoelens, landsbelang e.d.) Dan moet je gewoon uit de NAVO stappen en je eigen boontjes gaan doppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |