SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dan moeten ze hem erop aanspreken en niet de gehele groep. Maar Leroy heeft wel zelfkennis.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die leroy zegt dat de hele tijd en op alles.
Ik las het ja. Echt heel triestquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:21 schreef Koos1958 het volgende:
amsterdam al dode gevallen door de storm.
Eigen schuldquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:21 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:22 schreef Dotteke het volgende:
het gaat lekker ter keer op de streams mooie SL stream wel
waarom hebben ze die shit vooraf niet even naar binnen gedaan?quote:
Hij komt uit Brabant, dus dan is het friet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:23 schreef Joyce-43 het volgende:
vorig jaar liet BB de kussen binnen zetten nu zijn ze nog buiten slim hoor
en mafkees Leroy wij zeggen patat geen friet
ja hun weten niet dat er een storm komtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
waarom hebben ze die shit vooraf niet even naar binnen gedaan?
Ze werden naar binnen geroepen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
waarom hebben ze die shit vooraf niet even naar binnen gedaan?
haha.. het FOK anti-fr1et filter doet het weer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:23 schreef Joyce-43 het volgende:
vorig jaar liet BB de kussen binnen zetten nu zijn ze nog buiten slim hoor
en mafkees Leroy wij zeggen patat geen friet
IK had de buitenstreams, ging goed te keer daarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
draait ook stuk sneller dan normaal
oh okquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij komt uit Brabant, dus dan is het friet.
de productie kon ze het toch even melden?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hun weten niet dat er een storm komt
en ik maar editten , wat niet wildequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had de buitenstreams, ging goed te keer daar
Die zitten aan de vrijdagmiddagborrel, geen tijd voorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
de productie kon ze het toch even melden?
ja deden ze vorig jaar wel snap het ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
de productie kon ze het toch even melden?
Daarom zijn ze geheel off topic aan het lullen ineens.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:25 schreef Koos1958 het volgende:
Vera rood gezicht en kristof ook, bb vast even iets gezegd in de sl
Met een Chinees als eigenaar.quote:
Je had een keer de img code te veel staan had het even voor je goed gezet ;pquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
en ik maar editten , wat niet wilde![]()
Omgevallen boom. Ook net verstandig om naar buiten te gaan nu. Ze waarschuwen de mensen nog. Blijf binnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:21 schreef Koos1958 het volgende:
En Belgische mayonaisequote:
Kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:22 schreef lonneberga het volgende:
Zeggen ze toch schuimpjes,was bij utopia ook zo
Amsterdammers en luisteren....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omgevallen boom. Ook net verstandig om naar buiten te gaan nu. Ze waarschuwen de mensen nog. Blijf binnen.
Doe maar wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:28 schreef Joyce-43 het volgende:
twijfel of ik mijn scooter in de schuur zal zetten die eigenlijk al best vol is, en mijn netjes afgedekte tuinset met zeil blaast helemaal open
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Amsterdammers en luisteren....
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had zij ook iets verkeerds geroepen dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef Koos1958 het volgende:
Je ziet echt dat vera zich ongemakkelijk voelt
quote:
ja ik het zo wel even doenquote:
Waar hadden ze het dan over ??quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef Koos1958 het volgende:
Die vroeg of de anderen ook te horen hadden gekregen dat ze een bepaald woord niet meer mochten zeggen. Want ze snapte het niet want ze dacht iets verkeerds te hebben gezegd. Daarom ook zo dom van BB dat ze het niet goed uitleggen bij iedereenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Had zij ook iets verkeerds geroepen dan?
Ik hoor echt heel veel dom gelul.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias, patatje oorlog is niet met curry saus. Alleen mayonaise en pindasaus met ui
Okay. Dat verklaard dan ietsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die vroeg of de anderen ook te horen hadden gekregen dat ze een bepaald woord niet meer mochten zeggen. Want ze snapte het niet want ze dacht iets verkeerds te hebben gezegd. Daarom ook zo dom van BB dat ze het niet goed uitleggen bij iedereen
Vandaag zou het moeten lukken. De Afsluitdijk in zee zien zinken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
wat dan ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef Koos1958 het volgende:
Jij loopt echt een eindje voor bij de streams hierquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieroj gaat een verhaal vertellen![]()
Is regiogebonden. Bij ons is oorlog ook zoals Tobias beschreef (mayo, curry, pindasaus, uitjes).quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias, patatje oorlog is niet met curry saus. Alleen mayonaise en pindasaus met ui
Ze moeten allemaal het kussen voor hun gezicht doen en hij loopt heen en weer met zijn armen over elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nouch en Vera luisteren aandachtig
Blijf maar binnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:28 schreef Joyce-43 het volgende:
twijfel of ik mijn scooter in de schuur zal zetten die eigenlijk al best vol is, en mijn netjes afgedekte tuinset met zeil blaast helemaal open
Mongolen zijn toch een normale bevolkingsgroep?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
Welk woord mogen ze niet meer zeggen dan
Was er niet rouwig omquote:
Ja: "Hoe noem je iemand die uit Mongolië komt?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mongolen zijn toch een normale bevolkingsgroep?
krijg ook wel zin aan een patatje nuquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is regiogebonden. Bij ons is oorlog ook zoals Tobias beschreef (mayo, curry, pindasaus, uitjes).
Mayo en pindasaus = Patat Flip.
Mayo, pindasaus en ui = Flip met uitjes.
Ik vermoed dat het alleen maar saaier gaat worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
De grote vraag voor alle Streamkijkers, gaat er morgen met weer 1 eraf nog iets veranderen met die resterende zooi vervelende giebelkutten en géén spelletjes voor de streamers?
Tot nu toe is het al 6 weken bagger, met nog 6 weken bagger te gaan... tenzij Regie niet snel tot bezinning komt
Ik vind het eigenlijk leuker dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
De grote vraag voor alle Streamkijkers, gaat er morgen met weer 1 eraf nog iets veranderen met die resterende zooi vervelende giebelkutten en géén spelletjes voor de streamers?
Tot nu toe is het al 6 weken bagger, met nog 6 weken bagger te gaan... tenzij Regie niet snel tot bezinning komt
Je bent wel een echte "diehard" hè, ondanks al die bagger hou je het goed vol.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
Gôh.. dat zegt veel meer over U dan over BB22quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk leuker dan vorig jaar.
30j geleden op bezoek in Breda, Den Haag en Rotterdam kreeg ik telkens mayo, ketchup en ajuin als ik patatje oorlog vroeg. Hoe heet dit dan nu in NL ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is regiogebonden. Bij ons is oorlog ook zoals Tobias beschreef (mayo, curry, pindasaus, uitjes).
Mayo en pindasaus = Patat Flip.
Mayo, pindasaus en ui = Flip met uitjes.
Neuhh , niet echt, hooguit 30% van wat het ooit wasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent wel een echte "diehard" hè, ondanks al die bagger hou je het goed vol.![]()
![]()
Dat maakt toch niets uit? Voor mij heeft BB22 dus beter z'n best gedaan. Voor jou niet. Dus dan zegt het ook iets over jouquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gôh.. dat zegt veel meer over U dan over BB22
wat had jij anders willen zien dan aan BB?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ja er gaat iets zwaar veranderen... het wordt saaier en ellendiger met dag op dag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
kan hij ook een ander model danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieroj is weer calimero-mutsjes aan het maken.
nog even afwachten hoe het buiten gaat. als hij haar daar net zo behandeld als in het huis, dan gun ik haar echt wel iemand anders.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:49 schreef Daana316 het volgende:
Even voor de niet gelovers.
Er staat een leuk filmpje bij Dimi op instagram, samen met Peter.
Hij is echt serieus met Vera hoor.
Hij heeft zelfs al een beetje rondgekeken waar te gaan wonen om dichter bij elkaar te zijn, of zelfs samen.
is patatje speciaal hierquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:52 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
30j geleden op bezoek in Breda, Den Haag en Rotterdam kreeg ik telkens mayo, ketchup en ajuin als ik patatje oorlog vroeg. Hoe heet dit dan nu in NL ?
Hij kan het niet mooi af laten lopen van lang naar kort.....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waar komt eigenlijk die achterlijke bloempotkapsel vandaan vind het echt geen potje zoals we hier zeggen
Was vrij populair tijdens 40-45 in Duitsland.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waar komt eigenlijk die achterlijke bloempotkapsel vandaan vind het echt geen potje zoals we hier zeggen
Volgens mij kan hij dat prima maar willen ze zelf de zijkanten kaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij kan het niet mooi af laten lopen van lang naar kort.....
Dan komt het zeker uit peaky blinders op hoe je het ook schrijftquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was vrij populair tijdens 40-45 in Duitsland.
100% SL's op alles wat een streamer verwacht.. beroerde streamregie voor wat de streamer wél mag zien.. en dan 1 Live uitzending met 80% herhalingen van de slappe ouwehoer bagger die de streamers de hele week mochten meekijken, snel 1 bewoner eruit schoppen en weer 6 dagen Same old Shitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat maakt toch niets uit? Voor mij heeft BB22 dus beter z'n best gedaan. Voor jou niet. Dus dan zegt het ook iets over jou
Waarom kijk je dan nog?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
100% SL's op alles wat een streamer verwacht.. beroerde streamregie voor wat de streamer wél mag zien.. en dan 1 Live uitzending met 80% herhalingen van de slappe ouwehoer bagger die de streamers de hele week mochten meekijken, snel 1 bewoner eruit schoppen en weer 6 dagen Same old Shit
BB22 beter?
En weer terug in de modequote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was vrij populair tijdens 40-45 in Duitsland.
Genotquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
100% SL's op alles wat een streamer verwacht.. beroerde streamregie voor wat de streamer wél mag zien.. en dan 1 Live uitzending met 80% herhalingen van de slappe ouwehoer bagger die de streamers de hele week mochten meekijken, snel 1 bewoner eruit schoppen en weer 6 dagen Same old Shit
BB22 beter?
Kan het mij niet voorstellen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef Sofia35 het volgende:
Grace zat net met nawel in de slaapkamer te fluisteren over Tobias. Nawel zegt bijna 100% dat Tobias verliefd is op haar - en ze hadden het zelfs over toekomstige kinderen enzo.
Denken jullie dat Tobias verliefd is? Want volgens mij was hij heel duidelijk naar Vera dat vrouwen met wie hij vrienden is altijd meer willen en hij haar wss gaat kwetsen
Tobias is helemaal niet verliefd. Die heeft volgens mij allang spijt dat hij in het begin misschien iets te veel heeft gedaan alsof hij verliefd was op Grace, nu komt hij niet meer van haar af.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef Sofia35 het volgende:
Grace zat net met nawel in de slaapkamer te fluisteren over Tobias. Nawel zegt bijna 100% dat Tobias verliefd is op haar - en ze hadden het zelfs over toekomstige kinderen enzo.
Denken jullie dat Tobias verliefd is? Want volgens mij was hij heel duidelijk naar Vera dat vrouwen met wie hij vrienden is altijd meer willen en hij haar wss gaat kwetsen
spannender en uitdagender dan ooitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB22 beter?
Nou dat is ook een prima redenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies DIE vraag kreeg ik al 86x eerder de afgelopen 12 jaar![]()
Iets met COS en Commentaar enzo
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB22 beter?
Maat toch zoekt hij haar ook vaak opquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Tobias is helemaal niet verliefd. Die heeft volgens mij allang spijt dat hij in het begin misschien iets te veel heeft gedaan alsof hij verliefd was op Grace, nu komt hij niet meer van haar af.
Maar jij, net als ik blijven vast hopen dat Regie Het Licht gaan zien voor het Einde vd Tunnel... toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Niets aan toe te voegen. Rubbish is het
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom iemand kijkt. Ik kijk bijvoorbeeld, omdat de interactie met de cos leuk is.quote:
ja , nee , maar , jij bent ook net heel zwaar ziek geweest, dus ik denk dat je het niet zo goed kan inschatten hoe leuk het wel niet isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Niets aan toe te voegen. Rubbish is het
Ik vroeg alleen watquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom iemand kijkt. Ik kijk bijvoorbeeld, omdat de interactie met de cos leuk is.
Wat ben je rebels vanmiddag. Portie klapuh hebbe jonguh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Proestquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
spannender en uitdagender dan ooit
Absoluutquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar jij, net als ik blijven vast hopen dat Regie Het Licht gaan zien voor het Einde vd Tunnel... toch?
Die blijft het vuurtje nog even opsteuken tussen haar en Tobias. Terwijl Tobias toch vrij nuchter en duidelijk hier over was. Maar blijkbaar heeft ze van de FEBO door gekregen om nog even door te stoken. Wie weet gebeurd er dan nog wel wat tussen die 2.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef Sofia35 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Is eigenlijk interessante voer voor een ultra photoshopper om een foto maken met allen zo'n omgekeerde sla-kom-kapsel.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja , nee , maar , jij bent ook net heel zwaar ziek geweest, dus ik denk dat je het niet zo goed kan inschatten hoe leuk het wel niet is
Het viel mij ook op in de uitzending van gister dat ze niet samen gedanst hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die blijft het vuurtje nog even opsteuken tussen haar en Tobias. Terwijl Tobias toch vrij nuchter en duidelijk hier over was. Maar blijkbaar heeft ze van de FEBO door gekregen om nog even door te stoken. Wie weet gebeurd er dan nog wel wat tussen die 2.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen wat
Voor nu vergeven, bij een volgend vergrijp billenkoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dat wilde hij blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:07 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Het viel mij ook op in de uitzending van gister dat ze niet samen gedanst hebben
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
Spannender en uitdagender dan ooit is het niet echt nee.
Kun je nagaan hoe slecht het vorig jaar was en nog niet geleerd hebben van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Krijg er slaap vanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gaat Vera nou ook al fil.s vertellen
Hij is wel het voorbeeld van het sterke ras. Blond en blauwe ogen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Misschien dacht hij het zelf ook wel, er was een grote aantrekkingskracht....maar denk dat hij duidelijk nog geen relatie wil en als het te dichtbij komt hij afhaakt of hij moet eentje tegen komen waarbij hij helemaal hoteldebotel van is....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Tobias is helemaal niet verliefd. Die heeft volgens mij allang spijt dat hij in het begin misschien iets te veel heeft gedaan alsof hij verliefd was op Grace, nu komt hij niet meer van haar af.
Met dit weer best actueel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Net alsof hij een dakpan op z'n hoofd heeft
Ken de subtitels voor volgend jaar alquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
spannender en uitdagender dan ooit
Als ik hier nu naar buiten loop, moet ik ook oppassenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Net alsof hij een dakpan op z'n hoofd heeft
Tja, het alternatief is slapen op de zetel...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:03 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Maat toch zoekt hij haar ook vaak op
Dat begin ik ook te vermoeden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:10 schreef Hendrik83 het volgende:
Vera vind Dwayne (The Rock) Johnson een leuke acteur denk ik zo. Ze heeft het er al een uur over films van hem.
Oké ik stop alvast kranten in m'n broek.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor nu vergeven, bij een volgend vergrijp billenkoek
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké ik stop alvast kranten in m'n broek.
Best wel ja.quote:
Kan ze dat uur voor de spiegel ook in bed doorbrengenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou Nawel niet zo'n kapsel willen. Ben best wel benieuwd hoe het haar zou staan
ToBeAs anno 2041 : Ik ga nog even wachten, wie weet kom ik mijn ideale vrouw wel tegen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien dacht hij het zelf ook wel, er was een grote aantrekkingskracht....maar denk dat hij duidelijk nog geen relatie wil en als het te dichtbij komt hij afhaakt of hij moet eentje tegen komen waarbij hij helemaal hoteldebotel van is....
schrok me kapot, is volgens mij nog nooit geweest voor het weerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef zodeju het volgende:
Schrik me het lazerus.....op mob krijg ik een alarm....op dit moment is het niet verantwoord om naar buiten te gaan. Blijf binnen.
Idem ik ook. Was aan t cossen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef zodeju het volgende:
Schrik me het lazerus.....op mob krijg ik een alarm....op dit moment is het niet verantwoord om naar buiten te gaan. Blijf binnen.
Je merkt het hier ook, het is niet echt drukquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB22 beter?
Nawel did it.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef Krambo het volgende:
Wat is er met de wenkbrauwen van Grace gebeurd
Patat speciaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:52 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
30j geleden op bezoek in Breda, Den Haag en Rotterdam kreeg ik telkens mayo, ketchup en ajuin als ik patatje oorlog vroeg. Hoe heet dit dan nu in NL ?
Als ik het zo lees krijgt alles bij en boven Amsterdam de hogere temperaturen en zal de piek nu ongeveer binnenkomen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
schrok me kapot, is volgens mij nog nooit geweest voor het weer
Dat was jou dus ook opgevallen. Het zijn niet meer de gouden tijden ten tijde van De gouden(om maar in die termen te blijven) kooi. Zelfs Utopia was nog leuk om naar te kijken. Daar gebeurde ook altijd wel iets en waren leuke costijden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wees je een beetje zuinig op de Cossertjes? ze worden zeldzaam
Wat een onzin allemaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:19 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Als ik het zo lees krijgt alles bij en boven Amsterdam de hogere temperaturen en zal de piek nu ongeveer binnenkomen.
Vind je het gek, er is van Zondags tot Donderdags niets te doen daar in het BB huis waar de streamer iets aan heeft.. rottige streamregie van oeverloze Giebelkutten en NarcissenBoys , nauwelijks te COS'nquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je merkt het hier ook, het is niet echt druk
Ik schrik er zelfs van omdat jij er van schrikt. Het is wel even schrikken geblazen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef zodeju het volgende:
Nee vindt het niet gekquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vind je het gek, er is van Zondags tot Donderdags niets te doen daar in het BB huis waar de streamer iets aan heeft.. rottige streamregie van oeverloze Giebelkutten en NarcissenBoys , nauwelijks te COS'n
Nee volgens mij ook niet was aan telefoon met Joyce schrok ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
schrok me kapot, is volgens mij nog nooit geweest voor het weer
Klaaaaar.quote:
is de zoveelste keer dat ze dat verteld tegen iemandquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:25 schreef Sofia35 het volgende:
Grace vertelt aan Tobias dat ze porno kijkt ?
zucht
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klaaaaar.
OT: Wel grappig dat de stream gewoon wiebelt
Lijkt wel een verslavingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:25 schreef Sofia35 het volgende:
zucht
Om een gespreksonderwerp met Tobias te hebben ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:30 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ik denkt dat ze alles probeert uit wanhoop.
Kickt ze op omdat steeds te melden...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:25 schreef Sofia35 het volgende:
zucht
Nee op hem op te geilen. Ze zit hele dag aan hem te plakken en giechelen als een puberquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Om een gespreksonderwerp met Tobias te hebben ?
Oh ze wil dus eigenlijk gewoon een beurt van hem hebben, als ze dat dan zegt is het tenminste duidelijk. loopt Tobias meteen weg.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:32 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nee op hem op te geilen. Ze zit hele dag aan hem te plakken en giechelen als een puber
Volgens mij knapt hij eerder af op die dingenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:32 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nee op hem op te geilen. Ze zit hele dag aan hem te plakken en giechelen als een puber
Lol hij voelt echt wel aan dat ze dit wil hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Oh ze wil dus eigenlijk gewoon een beurt van hem hebben, als ze dat dan zegt is het tenminste duidelijk. Rent Tobias meteen weg.
Hoeven we ook niet langer naar dit ongemakkelijke gedoe tussen die 2 te kijken
In het begin was het nog leuk, maar het begint nu inderdaad wel irritant te worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:35 schreef Verida het volgende:
Tobias en Grace zijn vervelend samen. Ik zie echt geen aantrekkingskracht of vriendschap.
Het is voor haar toch niet leuk om steeds als eerste met dit soort dingen te komen...1 keer ok, kous op de kop en dan nooit meer hier mee komen. Ander lijk je zo wanhopig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:30 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ik denkt dat ze alles probeert uit wanhoop.
Ik vraag me serieus af of Toob geen aangifte kan doen van Kleven/Stalken van medebewoners....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:35 schreef Verida het volgende:
Tobias en Grace zijn vervelend samen. Ik zie echt geen aantrekkingskracht of vriendschap.
ja deze week praten ze veel meer met elkaar. En julio en leroy waren gister boos op nawel en je zag dat ze zich ergerde aan leroyquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:37 schreef C.A.I het volgende:
Veer en Nawel hebben elkaar ook wel echt gevonden de laatste dagen hebben een goede klik ook
Play van Nawel om mensen op Leroy te laten gaan i.p.v. haarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:37 schreef C.A.I het volgende:
Veer en Nawel hebben elkaar ook wel echt gevonden de laatste dagen hebben een goede klik ook
Vera is al 50 dagen leuk en gezellig, maar ze laten alleen maar die saaie lui zienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Vera kletst er inderdaad lekker op los deze week
6 boterhammen en 2 bakken kwark noem ik niet weinig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias ik ben wel simpel, heb niet veel nodig, maar moet wel eten.
Er is nog tijd om er Vers Vlees in te gooienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace bevalt het niet meer, opzouten naar huis dan.
Alleen maar happy birthday liedjes voor the queenquote:
Die comments.quote:
Vrees met grote vrezen. Maar gekozen voor oldschool 80's en 90's disco en dance.quote:
Dapper, wetende dat je er geen moer van te zien of te horen krijgtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vrees met grote vrezen. Maar gekozen voor oldschool 80's en 90's disco en dance.
Als het in de Gameroom is zeker niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dapper, wetende dat je er geen moer van te zien of te horen krijgt
Ik voor Marco B ,Glennis Grace,Ali B en lil Kleine.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vrees met grote vrezen. Maar gekozen voor oldschool 80's en 90's disco en dance.
sinds gister is het opquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:43 schreef engine het volgende:
Tobias klaagt dat ze geen eieren krijgen. Die zijn er wel hoor.
Dier inderdaad...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:47 schreef Angelique61 het volgende:
Wat zit er nou in dier Bechamel saus voor stukjes?
Niet goed geklopt,dus bloem.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:47 schreef Angelique61 het volgende:
Wat zit er nou in dier Bechamel saus voor stukjes?
Die gaan samen een plaat opnemen "we SLaan ons er wel doorheen"quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik voor Marco B ,Glennis Grace,Ali B en lil Kleine.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Die gaan samen een plaat opnemen "we SLaan ons er wel doorheen"
Dacht dat je dit bedoelde.quote:
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:50 schreef odie22 het volgende:
waarom heb ik geen stemmen voor welke muziek voor het feestje morgen
Nee donkere stukjesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht dat je dit bedoelde.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:50 schreef odie22 het volgende:
waarom heb ik geen stemmen voor welke muziek voor het feestje morgen
Moet je voor op IG zijn:quote:
Heb ook op Vera gestemd.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahah .. wij bepalen niks .. mp3s staan al lang klaar.
Wij de playlist maken en dan een streamlock krijgen, mij niet bellenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Moet je voor op IG zijn:
[ afbeelding ]
Met andere woorden , we weten al wie blijft!! Ze krijgt haar verjaardagsfeestje..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Moet je voor op IG zijn:
[ afbeelding ]
dan gaan we daar even heenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Moet je voor op IG zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom verbaast het me niks dat Nawel alles van de Kardashians weet.
Er zijn al 3 doden in A ,dam..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou het is te hopen dat het BB huis stand houd
Idem wie genomineerd zou worden... alsof Wij, Het KlootjesVolk hun geprogrameerde TV-Show kan gaan lopen verstierenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahah .. wij bepalen niks .. mp3s staan al lang klaar.
Weet ik , en het is heel erg. Maar daar kan je keuvelen in NWS of WKN hier in BB spreken we over BB dingen. Dus ik hoop dat het huisje stand houdquote:
No worries.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
En anders maken ze er maar een Rebuild Week van. "Bewoners, in de voorraadkamer ligt het nodige gereedschap. Als jullie voor zondag het huis weer bewoonbaar hebben gemaakt, komt er 5000 bij in de jackpot".quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zeker bij Tobias, dat is nog de enige die geen potdeksel heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy heeft een schaar en geen tondeuse vast ! Ik herhaal.. een schaar!
tjongejonge, mod aspiraties?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet ik , en het is heel erg. Maar daar kan je keuvelen in NWS of WKN hier in BB spreken we over BB dingen. Dus ik hoop dat het huisje stand houd
Be back later.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Alle influencers in Nederland hebben BBL volgens Nawel... whatever that is..
Dat is 1 van de reden dat ik enkel op vrijdag en zaterdag naar de stream kijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
De zinloosheid druipt eruit..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is 1 van de reden dat ik enkel op vrijdag en zaterdag naar de stream kijk.
ik volg alle TV afleveringen nu
gaat zeker niet staat op 1 va de 3quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zolang Vera maar niet naar huis gaat ben ik een tevreden man, morgen!
En zij begint gelijk over cocaïne.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:15 schreef Silves het volgende:
Wat zijn je neusgaten groot, zegt Salar...
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En zij begint gelijk over cocaïne.
Gelukkig is het JOU persoonlijke ranglijstquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vrijdag is tussenstand dag voor mij. iedere vrijdag beoordeel ik de bewoners op een score van 10. Van alle weken houd ik de score netjes bij.
En we hebben een nieuwe (gedeelde nummer 1) Tobias komt naast Veertje op de eerste plaats. Nouchine volgt snel op plek 3. De hele top 7 staat al zo goed als vast voor mij. Er is een grote verschil tussen nummer 7 en 8. Salar en Grace blijven klimmen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vrijdag is tussenstand dag voor mij. iedere vrijdag beoordeel ik de bewoners op een score van 10. Van alle weken houd ik de score netjes bij.
En we hebben een nieuwe (gedeelde nummer 1) Tobias komt naast Veertje op de eerste plaats. Nouchine volgt snel op plek 3. De hele top 7 staat al zo goed als vast voor mij. Er is een grote verschil tussen nummer 7 en 8. Salar en Grace blijven klimmen![]()
[ afbeelding ]
Maar de vraag is, kan je je een beetje in de ranglijst vindenquote:
Waarom heeft ze haar imperfecte tieten dan verbouwd?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
Imperfectie is mooi volgens Hanne behalve rimpels.
Ik durfde het niet te posten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Waarom heeft ze haar imperfecte tieten dan verbouwd?
Jij zoekt de term wat dieperquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mongo only pawn in game of life
Ik wilde er niet over beginnen...RondBorstjes veel te grote ballen in dat te kleine trollelichaampjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Waarom heeft ze haar imperfecte tieten dan verbouwd?
De eerste keer werden de bakkenbaarden al afgeschoren, zo lelijk, ook zo,n bolletje overgebleven..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:27 schreef zodeju het volgende:
He jammer, bij Tobias wordt er ook steeds hoger geschoren.....zo zonde.
Nee totaal niet, maar dat heeft niets met jou ranglijst te maken. Het zal mij echt boeien wie favo is of niet. Als de streams maar leuk zijn en die zijn geen ruk aan, dus is de keuze niet zo moeilijk. Maar doe je ding als jij daar plezier aan beleeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar de vraag is, kan je je een beetje in de ranglijst vinden
dus jij zet Leroy, boven Vera? Echt, jij bent gewoon af! 👎🏻🧐quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zolang Vera maar niet naar huis gaat ben ik een tevreden man, morgen!
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar dat heeft niets met jou ranglijst te maken. Het zal mij echt boeien wie favo is of niet. Als de streams maar leuk zijn en die zijn geen ruk aan, dus is de keuze niet zo moeilijk. Maar doe je ding als jij daar plezier aan beleeft.
Die memmen zijn te groot in verhouding met haar lichaam. Ik snap al die misvormingen niet. Het is een modehype geworden. Wanneer je te grote borsten hebt en je krijgt serieuze rugklachten, kan ik mij er nog iets bij voorstellen. Wat Nawel met haar gebit heeft gedaan, vind ik ronduit belachelijk en ook totaal onnodig. Die gaat daar later nog wel achter komen.quote:
Ik vroeg me ook serieus al hoeveel tanden er in een normaal bekkie passen... bij Nawee lopen ze tot achterin haar nek lijkt hetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die memmen zijn te groot in verhouding met haar lichaam. Ik snap al die misvormingen niet. Het is een modehype geworden. Wanneer je te grote borsten hebt en je krijgt serieuze rugklachten, kan ik mij er nog iets bij voorstellen. Wat Nawel met haar gebit heeft gedaan, vind ik ronduit belachelijk en ook totaal onnodig. Die gaat daar later nog wel achter komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |