Wij de playlist maken en dan een streamlock krijgen, mij niet bellenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Moet je voor op IG zijn:
[ afbeelding ]
Met andere woorden , we weten al wie blijft!! Ze krijgt haar verjaardagsfeestje..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Moet je voor op IG zijn:
[ afbeelding ]
dan gaan we daar even heenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Moet je voor op IG zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom verbaast het me niks dat Nawel alles van de Kardashians weet.
Er zijn al 3 doden in A ,dam..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou het is te hopen dat het BB huis stand houd
Idem wie genomineerd zou worden... alsof Wij, Het KlootjesVolk hun geprogrameerde TV-Show kan gaan lopen verstierenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahah .. wij bepalen niks .. mp3s staan al lang klaar.
Weet ik , en het is heel erg. Maar daar kan je keuvelen in NWS of WKN hier in BB spreken we over BB dingen. Dus ik hoop dat het huisje stand houdquote:
No worries.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
En anders maken ze er maar een Rebuild Week van. "Bewoners, in de voorraadkamer ligt het nodige gereedschap. Als jullie voor zondag het huis weer bewoonbaar hebben gemaakt, komt er 5000 bij in de jackpot".quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zeker bij Tobias, dat is nog de enige die geen potdeksel heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy heeft een schaar en geen tondeuse vast ! Ik herhaal.. een schaar!
tjongejonge, mod aspiraties?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet ik , en het is heel erg. Maar daar kan je keuvelen in NWS of WKN hier in BB spreken we over BB dingen. Dus ik hoop dat het huisje stand houd
Be back later.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Alle influencers in Nederland hebben BBL volgens Nawel... whatever that is..
Dat is 1 van de reden dat ik enkel op vrijdag en zaterdag naar de stream kijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
De grote vraag voor alle Streamkijkers, gaat er morgen met weer 1 eraf nog iets veranderen met die resterende zooi vervelende giebelkutten en géén spelletjes voor de streamers?
Tot nu toe is het al 6 weken bagger, met nog 6 weken bagger te gaan... tenzij Regie niet snel tot bezinning komt
De zinloosheid druipt eruit..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is 1 van de reden dat ik enkel op vrijdag en zaterdag naar de stream kijk.
ik volg alle TV afleveringen nu
gaat zeker niet staat op 1 va de 3quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zolang Vera maar niet naar huis gaat ben ik een tevreden man, morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |