quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vrijdag is tussenstand dag voor mij. iedere vrijdag beoordeel ik de bewoners op een score van 10. Van alle weken houd ik de score netjes bij.
En we hebben een nieuwe (gedeelde nummer 1) Tobias komt naast Veertje op de eerste plaats. Nouchine volgt snel op plek 3. De hele top 7 staat al zo goed als vast voor mij. Er is een grote verschil tussen nummer 7 en 8. Salar en Grace blijven klimmen![]()
[ afbeelding ]
Maar de vraag is, kan je je een beetje in de ranglijst vindenquote:
Waarom heeft ze haar imperfecte tieten dan verbouwd?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
Imperfectie is mooi volgens Hanne behalve rimpels.
Ik durfde het niet te posten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Waarom heeft ze haar imperfecte tieten dan verbouwd?
Jij zoekt de term wat dieperquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mongo only pawn in game of life
Ik wilde er niet over beginnen...RondBorstjes veel te grote ballen in dat te kleine trollelichaampjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Waarom heeft ze haar imperfecte tieten dan verbouwd?
De eerste keer werden de bakkenbaarden al afgeschoren, zo lelijk, ook zo,n bolletje overgebleven..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:27 schreef zodeju het volgende:
He jammer, bij Tobias wordt er ook steeds hoger geschoren.....zo zonde.
Nee totaal niet, maar dat heeft niets met jou ranglijst te maken. Het zal mij echt boeien wie favo is of niet. Als de streams maar leuk zijn en die zijn geen ruk aan, dus is de keuze niet zo moeilijk. Maar doe je ding als jij daar plezier aan beleeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar de vraag is, kan je je een beetje in de ranglijst vinden
dus jij zet Leroy, boven Vera? Echt, jij bent gewoon af! 👎🏻🧐quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zolang Vera maar niet naar huis gaat ben ik een tevreden man, morgen!
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar dat heeft niets met jou ranglijst te maken. Het zal mij echt boeien wie favo is of niet. Als de streams maar leuk zijn en die zijn geen ruk aan, dus is de keuze niet zo moeilijk. Maar doe je ding als jij daar plezier aan beleeft.
Die memmen zijn te groot in verhouding met haar lichaam. Ik snap al die misvormingen niet. Het is een modehype geworden. Wanneer je te grote borsten hebt en je krijgt serieuze rugklachten, kan ik mij er nog iets bij voorstellen. Wat Nawel met haar gebit heeft gedaan, vind ik ronduit belachelijk en ook totaal onnodig. Die gaat daar later nog wel achter komen.quote:
Ik vroeg me ook serieus al hoeveel tanden er in een normaal bekkie passen... bij Nawee lopen ze tot achterin haar nek lijkt hetquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die memmen zijn te groot in verhouding met haar lichaam. Ik snap al die misvormingen niet. Het is een modehype geworden. Wanneer je te grote borsten hebt en je krijgt serieuze rugklachten, kan ik mij er nog iets bij voorstellen. Wat Nawel met haar gebit heeft gedaan, vind ik ronduit belachelijk en ook totaal onnodig. Die gaat daar later nog wel achter komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |