ja deze week praten ze veel meer met elkaar. En julio en leroy waren gister boos op nawel en je zag dat ze zich ergerde aan leroyquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:37 schreef C.A.I het volgende:
Veer en Nawel hebben elkaar ook wel echt gevonden de laatste dagen hebben een goede klik ook
Play van Nawel om mensen op Leroy te laten gaan i.p.v. haarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:37 schreef C.A.I het volgende:
Veer en Nawel hebben elkaar ook wel echt gevonden de laatste dagen hebben een goede klik ook
Vera is al 50 dagen leuk en gezellig, maar ze laten alleen maar die saaie lui zienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Vera kletst er inderdaad lekker op los deze week
6 boterhammen en 2 bakken kwark noem ik niet weinig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias ik ben wel simpel, heb niet veel nodig, maar moet wel eten.
Er is nog tijd om er Vers Vlees in te gooienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace bevalt het niet meer, opzouten naar huis dan.
Alleen maar happy birthday liedjes voor the queenquote:
Die comments.quote:
Vrees met grote vrezen. Maar gekozen voor oldschool 80's en 90's disco en dance.quote:
Dapper, wetende dat je er geen moer van te zien of te horen krijgtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vrees met grote vrezen. Maar gekozen voor oldschool 80's en 90's disco en dance.
Als het in de Gameroom is zeker niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dapper, wetende dat je er geen moer van te zien of te horen krijgt
Ik voor Marco B ,Glennis Grace,Ali B en lil Kleine.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vrees met grote vrezen. Maar gekozen voor oldschool 80's en 90's disco en dance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |