Dat weet ik omdat ik veel vrouwen ontmoet en die hebben hun zaken prima voor elkaar. Een baan, een gezellig huis, kind of kinderen, weten precies hoe alles werkt qua financiën, koken en zorgen goed voor zichzelf, hebben seks wanneer en met wie ze willen etc.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja ja, wahmen who need no man, wie heeft jouw daarvan overtuigd? Wat een onzin.
Dat soort vrouwen komen zichzelf uiteindelijk tegen als ze helemaal alleen opeens zijn en geen man ze nog wil überhaupt.
Vergeet vooral dat ben geen jonkie niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om een ‘pic or it didn’t happen!’.
Daar vergis je je dan behoorlijk in.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik neem zomaar aan dat jouw persoonlijke kring van familie en vrienden qua opleiding gemiddeld niet heel hoog is.
Niet als je geen of weinig status hebt. Niet zozeer vermogen maar meer opleiding en sociale vaardigheden denk ik. Voor een vrouw is een goed koppie voldoende, mannen zijn daar veel minder kieskeuriger in.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:22 schreef laforest het volgende:
Knappe mannen hebben net zo goed voordeel hoor.
De vraag die je je dan wel moet stellen is of "slechts een goed koppie" nou de prettigste kerels aantrekt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:41 schreef v1vek het volgende:
[..]
Niet als je geen of weinig status hebt. Niet zozeer vermogen maar meer opleiding en sociale vaardigheden denk ik. Voor een vrouw is een goed koppie voldoende, mannen zijn daar veel minder kieskeuriger in.
Dat is voor het eerst dat je je eigen stelligheid eens wat nuanceert. Er is nog hoop.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Daar vergis je je dan behoorlijk in.
Vader hoofd accountant Rijkswaterstaat.
Zus psycholoog.
Ikzelf, welvarend doch ook weer niet superrijk.
Familie vriendin allemaal eigen zaken/praktijken en winkels.
Van advocaten kantoor tot meubel / “ditjes en datjes” Winkel, schoonheidssalon etc.
Je moet ook niet alles zo zwart wit lezen, in het echt kan ik dingen vaak wat genuanceerder uitleggen, zo in tekst vorm vind ik dat soms best lastig.
Al kan je niet ontkennen dat onze intense seksuele relatie volledig en wederzijds gebaseerd is op fysieke lust en onze optie tot tweehander zwaardgevechten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 11:13 schreef Hexagon het volgende:
Maar wat is nou het nut van dit topic? Moeten mooie vrouwen boete doen omdat ze voordelen hebben die jij niet hebt?
Moeten dan ook hele intelligente mensen boete doen naar de domme? Of sterke mensen naar de slappe?
En heb je nog geneukt?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:15 schreef tstile het volgende:
Wat ik me nou weleens afvraag he.
Mensen zien hoe hun leven is toch vaak als het resultaat van hun inspanning en harde werk.
Maar je kan niet ontkennen dat uiterlijk een hoop helpt.
Ik vraag me af over knappe vrouwen of zijn weleens stilstaan bij het feit dat hun man waarschijnlijk helemaal nooit voor hun was gegaan als ze niet zo'n leuk koppie had gehad.
Dus ja dan ben je knap, altijd aandacht en je hebt een vriend. Maar wat als je nou een ander lootje uit de uiterlijk loterij had getrokken. Dat je bijv. breed / gezet was gebouwd. Een gezicht wat verre van symmetrisch was met een paar kenmerken die overdreven aanwezig zijn etc. Dan had ze heel weinig keuze uit mannen gehad. Had ze zeker niet de beste kunnen uitkiezen. Had ze niet makkelijk een goedbetaalde baan gevonden. Minder mensen die je overal voor uitnodigen.
Ik vraag me dus af of vrouwen daarmee zitten dat het feit dat ze het zo goed voor elkaar hebben voor een groot deel afhankelijk is van puur geluk. En of ze daar uberhaupt weleens over nadenken. En hoe zien ze hun relatie dan.
Ik las eens een enquete of stellen bij elkaar zouden blijven als de ander een zwaar ongeluk zou hebben met flinke schade aan het uiterlijk. Waren er veel die dan de handdoek in de ring zouden gooien.
Wauw... elke keer als ik denk het wel gelezen te hebben..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:59 schreef tstile het volgende:
Het lijkt erop dat ze dus een blinde vlek hebben voor het voordeel wat het ze geeft.
Sterker nog, ze zien zelf bijna alleen maar de nadelen ervan.
Die blinde vlek had ik wel verwacht. Waarschijnlijk te confronterend.
Dat ze vooral de nadelen zien had ik dan weer niet verwacht. Maar helpt ze misschien wel. 'ondanks alle vooroordelen naar mij als knappe vrouw heb ik toch aardig wat bereikt!'.
Natuurlijk heeft knap zijn nadelen. Maar de voordelen wegen zwaar op tegen de nadelen.
Voor mannen is het anders. Die moeten gewoon prestatie leveren. Uiterlijk helpt hun wel ietsje, maar veel minder dan vrouwen.
quote:
Er zijn best wat goeie inzichtvolle reacties in dit topic.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wauw... elke keer als ik denk het wel gelezen te hebben..
Sad...
Lenny77 zie ik zo vaak de moeite nemen om serieus te reageren op posts waarvan ik denk ‘bespaar je asjeblieft de moeite’. Je moet het dus wel heel bont maken wil ze alleen nog maar kunnen verzuchten.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef tstile het volgende:
[..]
[..]
Er zijn best wat goeie inzichtvolle reacties in dit topic.
Maar qua compleet zinloze en helemaal niets-toevoegende reacties ben jij de winnaar.
Dat ik me eigenlijk afvraag hoe het kan dat zo iemand mod is
@Lenny77 is gewoon een lieve vrouw.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lenny77 zie ik zo vaak de moeite nemen om serieus te reageren op posts waarvan ik denk ‘bespaar je asjeblieft de moeite’. Je moet het dus wel heel bont maken wil ze alleen nog maar kunnen verzuchten.
Dat is vooral jouw manco, dat jij je moet afvragen hoe iemand die behoorlijk meelevend en invoelend is mod is van R&P. Je doet er verstandig aan om niet op de man richting Lenny te gaan spelen.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef tstile het volgende:
[..]
[..]
Maar qua compleet zinloze en helemaal niets-toevoegende reacties ben jij de winnaar.
Dat laatste vraag ik mij ook regelmatig af : in andere topics.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef tstile het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |